**inbraak** Babs, las net in ons topic dat er iemand op hyves zag dat het niet zo goed zit... bij het lezen schoten dadelijk de tranen in mijn ogen! lieve lieve lieve meid, ik hoop zo ontzettend uit het diepst van mijn hart dat het mss toch nog goedkomt en jij dit geluk mag genieten! Indien het deze keer toch niet zo zou zijn, dan aub denk er aan dat je niet alleen bent, hier zijn zoveel mensen rond je die mee vechten, mee denken, mee lachen maar ook mee huilen. Ik geef je via deze weg een enorm stevige knuffel en hoop dat je de moed vind om er verder voor te vechten!!! xxxxx cindy **uitbraak**
@ echo's vandaag: veel succes en geniet ervan!! @babs81: hoe gaat het nu met je? Vandaag weer aan de slag. Werd vanmorgen voor de eerste keer wat misselijk wakker. Normaal alleen 's avonds lichte misselijkheid. Het is niet ernstig hoor, vind het wel geruststellend eigenlijk, want mijm borsten doen iets minder pijn. Hoe staat het bij jullie met de kwaaltjes? X
ow nog iets, aan de meiden die enorm misselijk zijn... ikzelf heb begin van mijn zwangerschap naast de wc geslapen, aangezien ik dag en nacht zwaar misselijk was, kon niet eens water binnen houden... (viel 10 kilo af en moest 2 keer in het ziekenhuis blijven) Indien de misselijkheid overhand neemt dan google eens naar "hyperimesis gravidarum" (bah, wordt zelf misselijk als ik enkel dat woord weer hoor )
hier de misselijkheid ook smorgens wat heftiger maar we houden alles nog binnen... boobs worden iets minder pijnlijk.. @ babs ook hier zijn de mijn gedachtes bij jouw... dikke knuffel, hoe is het nu ???
@ babs : Weet niet zo goed wat ik er op moet zeggen. Sommige dingen in het leven zijn zo onberedeneerbaar: Waarom nou toch? Heel veel sterkte en een dikke knuffel. @ Ankje: Good to have you back! Gisteren had ik de eerste afspraak bij de vk en MvM is langsgeweest. Toch wel bijzonder allemaal. Ik heb niet meer gedurfd om te testen, na 15DPO. Het was heel fijn om te zien hoe snel de test van MvM kleurde... (De informatrice begon met "Het kan even duren hoor... oh nee ik zie 'm al.") De streep is haast donkerder dan de controlestreep. Door eerdere ervaringen nemen we dit zeker niet voor "normaal"... Gisteren heb we nog kaarsjes gebrand voor onze vlindertjes... en ook nog aan de vlindertjes van het forum gedacht. Voor iedereen die in onzekerheid zit: Heel veel sterkte.
mm1981 jij ook de 31e de 1e echo spannend he, nog minder dan een week.. pfff hier druk de dagen aan het aftellen... dames met vandaag een echo succes!!!! vlieg er gauw vandoor aant werk bah geen zin vandaag bleh en heb ook heel irritant last van de HIK!!
Linnie Wat een mooie foto zeg! Je kunt het goed zien! Hyves en facebook is idd wel erg gevaarlijk op dat gebied. Wij hebben het alleen aan onze ouders en broer en zus verteld. Maar wel nadrukkelijk gezegd dat ze nog niks op hyves en facebook mochten zetten (dit ook ivm collegas). Een week later vierde we Jeroens (mijn man) verjaardag dus konden we het gelijk aan iedereen vertellen. Dag later heb ik het zelf op facebook en hyves gezet. Je kan niet bij iedereen voor zijn. Mensen zijn enthousiast, maar dat zullen je vrienden toch wel snappen? Maar balen blijft het zeker. Satire Is toch een mooie echo!? Je ziet dat je zwanger bent, dat is het belangrijkste toch? De rest komt vanzelf. Kim198 Hier zo nu en dan last van mijn borsten. Ook soms met vlagen misselijk, maar wel dragelijk. Jonna was al om 7 uur wakker. Ze ging nog even lekker bij mij op bed liggen tv kijken. We zijn om half 9 naar beneden gegaan. Straks maar even de stad in. Even op jacht naar een 9 maanden dagboek
Voel me verstrooit!!! maar verder gaat het wel!! Nu bruin dun afscheiding Heb antwoord gekregen van de vk hier over de groei lees maar eens
Probeer je aan dat antwoord vast te houden lieverd!! Ik blijf hard duimen voor je!! En het bloeden lijkt nu over!! Heb je nog wel pijn?? xxxxx
even gauw kijken naar updates.. babs ik denk nog aan je.. hoe is het met de dames die vandaag een echo hebben??? spannend. ga weer gauw op naar de volgende client, (toevallig de oma van mijn zwager hihi)
nou meiden heb toch maar een test gedaan, omdat het hormoon altijd al voor een mk eruit gan!! maar testlijn is echt nog donkerder dan controle lijn
ow babs ik duim echt zooo hard voor je, en hoop dat die test wat zegt, al is mijn ervaring daar helaas anders mee, maar dat wil niet zeggen dat dat bij jou zo is, ik duim dat dit wondertje blijft schat!!!