Denk dat het zo'n roze dagboek is. Het heet ook echt 9 maanden dagboek. Die had ik ook voor Jonna (erg leuk om bij te houden).
Dat boek is super, heb ik ook Erg leuk!! bol.com | Mijn 9 maanden dagboek, Pauline Oud | Nederlandse boeken
hey meiden! ja deze ken ik! die is superleuk! maar niet echt ruimte voor echo foto's en vrij weinig schrijfruimte bij sommige dingen, maar dacht dat hannie een andere bedoelde
@ Unox hahahah bedoelde dat ook niet verkeerd he was alleen stom verbaas dacht echt dat kan toch niet whahahahaha
Even een knuffel voor Babs !! Iedereen met een goede echo Gefeliciteerd !! Ben ontzettend druk met een bruidstaart en een aankomende workshop dus heb niet veel tijd om te reageren. Werd net gebeld door Qmusic dat ze mij morgen komen helpen met het bezorgen van de bruidstaart. Ik had ze een mailtje gestuurd dat ik een bruidstaart moest bezorgen en dat ik zelf geen rijbewijs heb. En dat vonden ze zou leuk dat ze mij van het rescueteam komen helpen.HAHA
Deze had ik met Jonna bol.com | 9 maanden dagboek, Marianne Amelink | Nederlandse boeken lijkt er op deze bol.com | 9 maanden dagboek, Marianne Amelink | Nederlandse boeken
mick: welkom hier Babs: gaat het een beetje meis! Hannie: welk dagboek is dat? moet er ook nog 1 kopen maar als ik dat nu doe ben ik bang dat ik de goden verzoek
Die dagboeken zijn zooow leuk!!! moet ze steeds weggooien!! dus koop voorlopig helemaal niets!!!! @ego heb hier de avondje doorgebracht om naar echo's te kijken naar dezelfde tijd... nou oke weekje minder en viind er geen verschil in zitten!! zoals de verloskundige al zei gisteren JE BENT EEN ECHO EXPERT hahaha en zie ook hoe ze gemeten heeft!! en dat is dus een stukkje?? en echt niet het hele kindje!! de helft... als dat zo is, is het 1,2cm nou jah!! NEE MAAK ME NIET GEK!!! ben dat al, en gekker ken ik echt niet worden hahaha wie mogen morgen eigenlijk voor een echo?? ben zooow benieuwd
babs ik heb ook altijd veel op het internet gepseurd, het kan je helpen, maar je ook onzeker maken, ga je nou morgen voor een echo?
ik weet niet of ik morgen ga, zit wel redelijk in mijn vel en vind dat ik best positief mag blijven!! bedoel, zolang ik niet meer bloed verlies..... het is nu dus echt alleen oud bloed zeg maar!! dus.................................
Deze komt van de Prenatal, maar dit was de laatste in dit filiaal en kon niet meer besteld/geleverd worden. Dus je moet misschien wel snel zijn Hij is echt erg leuk
ik keek even of hij op de site staat, maar helaas. Het is een album met ruimte voor foto's echo's maar ook babyfoto's als de kleine er is, ruimte voor notities als de namen of belangrijke telefoonnummers enz enz, ruimte genoeg om vol te schrijven
Hoi meiden! Ik kon het niet laten heb me zojuist digitaal aangemeld bij de vk! Ze bellen me binnen 5 werkdagen voor een afspraak... Spannend weer dit!
doe dat maar ik heb namelijk blaren en eelt op mijn duimen staan spannend meid... dus volgende week heb je mooi een afspraak