mooie buikjes meiden!!!! ik zal maandag de mijne eens op de foto zetten! @ano: logisch dat je erop aangesproken werd, dit is niet een gewoon dikkere buik dit is overduidelijk een zwangere buik!!!!
Na echo geen last gehad van bloedingen of iets dergelijks. Ging ook heel zacht en heeft geen pijn gedaan. Blij dat ik niet uit de boot val met die pens van mij. Komt gelukkig overeen met jullie buikies. Pfieuw.
yvonne he is heel normaal roze afscheiding/bloeding na een inwendige echo of sex niet schrikken ervan
Goedemorgen allemaal! Yvonne, welkom. Heb geen ervaring met inwendige echo's... Hier lekker geslapen, wel weer flink gedroomd. Vanochtend lekker rustig aan doen en vanmiddag verjaardag...nog 2 daagjes en dan de echo, en begin nu toch wel heel nieuwsgierig te worden...wil gewoon bevestiging dat het goed zit! Jullie nog leuke weekendplannen?
Vandaag zijn we 4 jaar samen. Heb lekker ontbijtje op bed gegeven aan m'n man Nu weer ff misselijk Ik had gister een berichtje gezet met de vraag of jullie ook al zwschapsbroeken dragen? K heb alleen hoge spijkerbroeken en die knellen zo langzamerhand wel thuis heb ik gewoon een huispak aan, lekker los. Maar heb met mn moeder al wel zwbroeken gekocht, alleen durf ze nog niet echt aan Btje vroeg voor mijn gevoel, k wil ook niet overdrijven... :S
Hannie, ik draag veel lage broeken en dat gaat hier nog prima..heb ze al wel klaar liggen, dus wanneer ze niet meer lekker zitten worden de gewone broeken vervangen...maar ik zou ze gewoon gaan dragen als ik jou was, zit dan toch veel comfortabeler dan je eigen, hoge broeken?
chelleke Sterkte lieverd. Hopelijk gaat het snel weer beter met je. Jij ook al een flinke buik! anoniempje Zo dan! Mooie buik heb je al zeg! Lekker he die darmen. Yvonnee Bij mijn afgelopen zwangerschap heb ik idd ook roze afscheiding gehad. Hoort erbij. Wanneer ben je uitgerekend? Dan zet ik je op de lijst. Mama Patricia Iemand nog wat gehoord van Patricia?
ja ze zitten veeel lekkerder Ik deed nu elke keer de knoop al los en dan met een elastiekje of dmv de riem iets lossen. Alleen voor mijn gevoel is 7 wk n btje vroeg... K lees zoveel over 12 weken en 20 weken... Of kan er zo'n groot verschil in zitten?
Er kan best wel een verschil in zitten. Bij de eerste moest ik rond de 7 weken als zwangerschapsbroeken aan. Bij de 2e pas rond de 20 weken. Nu zitten mijn broeken wel een beetje strak maar dat gaat nog wel ff. Als je broeken knellen zou ik toch zw broeken gaan dragen.
@Hannie: Bij onze eerste had ik ook dat ik rond 8 weken een opgezette buik kreeg. De darmen spelen dan echt op. Na verloop van tijd zakte de buik wel weer wat af. Ik begon echt te groeien rond de 17 weken. Maar bij de tweede nu, heb ik het idee dat ik al veel sneller groei! Ben benieuwd hoe lang ik het stil kan houden en kan verbergen.. Heb nl niet zoveel wijde kleding.. Dus doe steeds maar een riempje om ofzo En de truitjes van de eerste zwangerschap durf ik nog niet aan te doen, want als mensen het herkennen dan weten ze direct dat ik zwanger ben. Maarja aan de andere kant, mochten ze het zien, dan ga ik er niet omheen draaien.
Oke, dan zal ik vandaag de broeken even in de goede lengte naaien en aan doen. Voel me dan ook beter op mn gemak denk ik, en dan een wat wijder shirt erboven hihi. Dank jullie wel voor de reacties
hihihi wat fijn jullie buikjes te zien... dan kan ik een beetje vergelijken ik dacht dat ik al vreselijk opgezet was, maar het is vergelijkbaar met jullie pffff even over de zwangerschapsbroeken ik heb er ook al 1 aangeschaft maar om hem te gaan dragen tja dat zit echt tussen mn oren dat je dat niet draag niet zo vroeg al. ben vandaag precies 8 weken !
Hoi Ankje lief dat je naar me vroeg! De laatste dagen merk ik dat het bruinverlies weer een beetje opduikt hier! Ook had ik een keer rozige afscheiding misschien dat het kwam door moeilijke stoelgang? Dit alles maakt me onzeker ook omdat ik nu in week 8 zit (de week waar ik geen goede herinnering aan over heb gehouden!) Maandag heb ik een afspraak 2e keer bij de gyn hopelijk is het die snel! Sorry meiden dat ik niet zo vaak meer aanwezig ben maar ik denk aan jullie en hoop dat we met z'n allen mama's april 2012 mogen worden! X
@ Mama Patricia: Kan me heel goed voorstellen dat je in deze week wat onrustiger bent, ook aangezien je ervaringen en het "bruin verlies". Doe waar je je goed bij voelt en als je wil komen kletsen doe je dat, heb je geen zin doe je t lekker niet we denken hier toch wel aan je. Maandag zie je in ieder geval een mooi gegroeid vruchtje met kloppend hartje ok???
Alles goed hier Babs, lekker misselijk geweest vanmorgen maar na t eten gelukkig meteen over. En met jou????
ahhh wat fijn misselijk zijn he??? jah hier verlies ik ineens bruine afscheiding met klonten erin!! dus niet veel goeds he??? maar goed!!
Ah Babs, als je je onzeker voelt gewoon bellen hoor meid, hoop echt dat het zo snel mogelijk gewoon helemaal stopt en dat alles goed is en blijft.... wanneer mocht je weer naar de VK??? Dikke knuffel ( en een tube pattex) van mij voor jou