Mama's april 2012

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assepoes84, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    mooie buikjes hoor meiden!!!!!

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    mooie buikjes meiden!!!! ik zal maandag de mijne eens op de foto zetten!

@ano: logisch dat je erop aangesproken werd, dit is niet een gewoon dikkere buik dit is overduidelijk een zwangere buik!!!!

3. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Na echo geen last gehad van bloedingen of iets dergelijks. Ging ook heel zacht en heeft geen pijn gedaan.

Blij dat ik niet uit de boot val met die pens van mij. Komt gelukkig overeen met jullie buikies. Pfieuw.

4. babs81

babs81 Bekend lid

9 aug 2011
    675
    0
    0
    NULL
    NULL
    yvonne he is heel normaal roze afscheiding/bloeding na een inwendige echo of sex

niet schrikken ervan

5. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Goedemorgen allemaal!

Yvonne, welkom. Heb geen ervaring met inwendige echo's...

Hier lekker geslapen, wel weer flink gedroomd. Vanochtend lekker rustig aan doen en vanmiddag verjaardag...nog 2 daagjes en dan de echo, en begin nu toch wel heel nieuwsgierig te worden...wil gewoon bevestiging dat het goed zit!

Jullie nog leuke weekendplannen?

6. Hannie

Hannie Actief lid

17 mei 2011
    385
    0
    0
    Vandaag zijn we 4 jaar samen. Heb lekker ontbijtje op bed gegeven aan m'n man :) Nu weer ff misselijk :p

Ik had gister een berichtje gezet met de vraag of jullie ook al zwschapsbroeken dragen? K heb alleen hoge spijkerbroeken en die knellen zo langzamerhand wel :( thuis heb ik gewoon een huispak aan, lekker los. Maar heb met mn moeder al wel zwbroeken gekocht, alleen durf ze nog niet echt aan :p Btje vroeg voor mijn gevoel, k wil ook niet overdrijven... :S

7. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Hannie, ik draag veel lage broeken en dat gaat hier nog prima..heb ze al wel klaar liggen, dus wanneer ze niet meer lekker zitten worden de gewone broeken vervangen...maar ik zou ze gewoon gaan dragen als ik jou was, zit dan toch veel comfortabeler dan je eigen, hoge broeken?

8. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    chelleke
    Sterkte lieverd. Hopelijk gaat het snel weer beter met je.
    Jij ook al een flinke buik!

anoniempje
    Zo dan! Mooie buik heb je al zeg! Lekker he die darmen.

Yvonnee
    Bij mijn afgelopen zwangerschap heb ik idd ook roze afscheiding gehad. Hoort erbij.
    Wanneer ben je uitgerekend? Dan zet ik je op de lijst.

Mama Patricia
    Iemand nog wat gehoord van Patricia?

9. Hannie

Hannie Actief lid

17 mei 2011
    385
    0
    0
    ja ze zitten veeel lekkerder :) Ik deed nu elke keer de knoop al los en dan met een elastiekje of dmv de riem iets lossen. Alleen voor mijn gevoel is 7 wk n btje vroeg... K lees zoveel over 12 weken en 20 weken... Of kan er zo'n groot verschil in zitten?

10. yvonnee

yvonnee Lid

18 feb 2008
    67
    0
    0
    Er kan best wel een verschil in zitten. Bij de eerste moest ik rond de 7 weken als zwangerschapsbroeken aan. Bij de 2e pas rond de 20 weken. Nu zitten mijn broeken wel een beetje strak maar dat gaat nog wel ff.
    Als je broeken knellen zou ik toch zw broeken gaan dragen.

11. Sar

Sar Lid

25 apr 2011
    86
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Werker (4)
    friesland
    @Hannie: Bij onze eerste had ik ook dat ik rond 8 weken een opgezette buik kreeg. De darmen spelen dan echt op. Na verloop van tijd zakte de buik wel weer wat af. Ik begon echt te groeien rond de 17 weken. Maar bij de tweede nu, heb ik het idee dat ik al veel sneller groei! Ben benieuwd hoe lang ik het stil kan houden en kan verbergen.. Heb nl niet zoveel wijde kleding.. Dus doe steeds maar een riempje om ofzo ;) En de truitjes van de eerste zwangerschap durf ik nog niet aan te doen, want als mensen het herkennen dan weten ze direct dat ik zwanger ben. Maarja aan de andere kant, mochten ze het zien, dan ga ik er niet omheen draaien.

12. Hannie

Hannie Actief lid

17 mei 2011
    385
    0
    0
    Oke, dan zal ik vandaag de broeken even in de goede lengte naaien en aan doen. Voel me dan ook beter op mn gemak denk ik, en dan een wat wijder shirt erboven hihi.
    Dank jullie wel voor de reacties :)

13. evan

evan Actief lid

14 jul 2011
    327
    0
    0
    NULL
    noord holland
    hihihi wat fijn jullie buikjes te zien... dan kan ik een beetje vergelijken ik dacht dat ik al vreselijk opgezet was, maar het is vergelijkbaar met jullie pffff

even over de zwangerschapsbroeken ik heb er ook al 1 aangeschaft maar om hem te gaan dragen tja dat zit echt tussen mn oren dat je dat niet draag niet zo vroeg al. ben vandaag precies 8 weken !

14. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Gefeliciteerd met je 8 weken!

15. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0

Hoi Ankje lief dat je naar me vroeg!
    De laatste dagen merk ik dat het bruinverlies weer een beetje opduikt hier!
    Ook had ik een keer rozige afscheiding misschien dat het kwam door moeilijke stoelgang?
    Dit alles maakt me onzeker ook omdat ik nu in week 8 zit
    (de week waar ik geen goede herinnering aan over heb gehouden!)
    Maandag heb ik een afspraak 2e keer bij de gyn hopelijk is het die snel!

Sorry meiden dat ik niet zo vaak meer aanwezig ben
    maar ik denk aan jullie en hoop dat we met z'n allen mama's april 2012 mogen worden!
    X

16. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Mama Patricia: Kan me heel goed voorstellen dat je in deze week wat onrustiger bent, ook aangezien je ervaringen en het "bruin verlies".
    Doe waar je je goed bij voelt en als je wil komen kletsen doe je dat, heb je geen zin doe je t lekker niet:) we denken hier toch wel aan je.
    Maandag zie je in ieder geval een mooi gegroeid vruchtje met kloppend hartje ok???

17. babs81

babs81 Bekend lid

9 aug 2011
    675
    0
    0
    NULL
    NULL

precies patries!!! wij denken aan jou!

@iedereen, alles goed hier
    :D

18. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Alles goed hier Babs, lekker misselijk geweest vanmorgen maar na t eten gelukkig meteen over.
    En met jou????

19. babs81

babs81 Bekend lid

9 aug 2011
    675
    0
    0
    NULL
    NULL
    ahhh wat fijn misselijk zijn he???:D

jah hier verlies ik ineens bruine afscheiding met klonten erin!! dus niet veel goeds he???
    maar goed!!

20. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Ah Babs, als je je onzeker voelt gewoon bellen hoor meid, hoop echt dat het zo snel mogelijk gewoon helemaal stopt en dat alles goed is en blijft.... wanneer mocht je weer naar de VK???
    Dikke knuffel ( en een tube pattex) van mij voor jou :)

Deel Deze Pagina