Hier lekker wat langer kunnen slapen, en nu net beneden..Finn is lekker aan het spelen met z'n Thomas de trein, en dus kan ik ook even rustig wakker worden. Misselijkheid is hier weer afgezakt gelukkig...voel me best goed Vanmiddag even op verjaardag en dan morgen de echo...ben zo benieuwd en hoop zo dat het goed zit! Vind het nu toch wel spannend weer worden!
mogguhh babs hoe is het nu met je?mooie foto van je jongens!!! mama2012 logisch dat je zin hebt in morgen en t spannend vind, hebben we allemaal hoor, maar zo te horen zit het helemaal goed bij jou!!! chelleke jee meid dat was even flink schrikken dus met dat bloedverlies, en dat zo ineens uit het niks, maar wat heerlijk dat je dan vervolgens toch een prachtige echo hebt, maandag is ie vast net zo mooi!! broodje filet ja daar heb ik ook heeel veel zin in!!!oei oei maar nee krijg t echt niet over me hart om dat nu nog te gaan eten... verder weet ik t even niet meer gister de verjaardag van me man gevierd, en ben nu echt moeeee
Goeie morgen dames: Hier tot op heden alles goed. bloed verlies lijkt helemaal weg en heeft weer plaats gemaakt voor gewone heldere afscheiding ( sorry). Ik moet het heeeeel rustig aan doen vandaag want ik heb gisteren een poosje gepraat met mijn buurvrouw al staand en toen had ik toch weer een kleine beetje rood/roze verlies. Al met al vanmorgen weer boven de pot gehangen dus das een goed teken. Ik hoop dat de echo morgen goed is, dan ben ik weer wat geruster..... Bedankt voor al jullie lieve berichtjes , ik hoop op een goede afloop... @ Babs: Oh meis nee...... ik blijf duimen en bidden voor je. xxxx
Even een berichtje om te vragen hoe het met Babs is? We denken allemaal aan je hoor meid !! Hier gaat alles erg goed. Geen kwaaltjes, wel moe maar dat kan ook van de erg drukke week komen. @Chelleke doe maar rustig aan meid en dan gaat alles goed komen !!
Goeie middag... Zo wederom vandaag heftige pijn. Maar zit eindelijk schot in de zaak, Verlies weer bloed!!! Dus zal straks wel los komen, en zal ik eindelijk pijnvrij zijn. Heb nu dus echt eens 2 paracetamol genomen, want tranen springen u mij ogen van de pijn!! Lig ff in bed, hoop dat her straks voorbij is!!! Xxxx Ps. Wat een shit weer he???
he babs, wat naar dat je dit toch weer moet ondergaan, dit verdien je echt niet!!! hoop dat het allemaal meevald en als het dan toch mis is, laat het dan ook maar snel achter de rug zijn he... stertke..
@chelleke: jeetje meid dat is schrikken geweest!!!! gelukkig morgen nog een echo, rustig aan doen meid! @babs: hele dikke knuffel meid!! ik hoop nog steeds dat het goed zit voor je!! mocht het fout zijn dan hoop ik voor je dat het ook zo los is zodat je pijn over is! en laat je inderdaad goed onderzoeken meid dit hoeft allemaal niet zolang te duren!!!
Babs: Verdorie tis niet waar......... Nou stiekem hoop en duim ik dat het alsnog goed komt, maar anders maar hopen dat je er zo snel mogelijk vanaf bent. xxxxxxxxx
dames wen1975 heeft helaas ook een miskraam gehad deze week! denk niet dat ze dit zelf zal posten daarom doe ik het even wen meid een hele dikke knuffel voor jou en hopelijk gaat het snel weer wat beter met jou en Jenz!!!
Dames, mochten jullie tijd en zin hebben, moet je eens kijken naar het filmpje in onderstaande link. een 3Fm Deejay pakt hier iemand behoorlijk beet die via de telefoon probeert om iemand lid te laten worden van lotto weekend miljonairs loterij.... Best wel heavy hoor maar leuk om te horen. Zo raak je eindelijk van die telefonische verkopers af! (video) | Clint __________________
Chelleke Gelukkig gaat het dus weer de goede kant op! babs Knuff voor jou lieverd! Als het dan toch fout gaat .hoop ik dat het snel achter de rug is. Maar toch blijf ik hoop houden voor je. Wen Wat klote zeg! Ontzettend veel sterkte!! Na een vroege ochtend kon ik gelukkig nog even terug naar bed. Jonna wilde naar bed, maar ging spelen in haar kamertje. Ik kroop ff lekker mijn bed in tegen Jeroen aan. En man!!! Wat doen mijn borsten pijn! Echt niet normaal. Ben pas bijna 8 weken en die meloenen groeien als de neten! Ook wist ik niet dat het zo zeer kon doen zeg. En dan moet ik nog ruim 30 weken. Pfffff. We hebben vanmiddag ook de laatste 2 deuren van de kan in elkaar gezet en erin gehangen. Nu is onze slaapkamer klaar! Ziet er te gek uit! Vanavond gaan we lekker fout eten. Pizza!!! En Jeroen een broodje shoarma!