en w2eer ligt die lieve hond op dezelfde plek hahahaha jah nou jah, hopelijk word het wachten beloond enneh mooi buikje zeg
hihi dank je ja de hond ligt daar vaak hihi wilt gewoon perse op de foto mijn buik groeit echt belachelijk hard! hopelijk wordt dat nog minder....
nou is niet te hopen voor je dat dat minder word meis Kan je je hoond niet voor model opgeven??? hihihi voortaan moet hij wel wat meer lachen hoor op de foto
nou ik hoop echt wel dat hij straks minder hard gaat groeien... als hij zo door blijft groeien lijk ik straks wel een walrus!!! oww maar ik heb wel heeeeele mooie fotos van de hond hoor hihi zal er ff 1 zoeken!
ach... komt wel goed joh somigge walrussen zijn mooi en lief!! jaaaaaaaaa stuur stuur bah hier kotsmisselijk, zal de zenuwen wel weer wezen
hahahah ja dat zal wel gelukkig nog niets aangekomen zit nu zelfs op -6,3 hihih ach gewoon vet hier dus kan helemaal geen kwaad! een mooie foto van de hond dan
hihih ja lief he en de misselijkheid kan van de stress komen ja maar ook omdat je zwanger bent ik ben vanaf 8.3 weken ook misselijk geworden! hier net kaasbroodjes in de oven gegooid had ik zo een zin in, maar ik vind ze zooooooo smerig! mijn smaak blijft veranderen echt niet leuk meer blegh, heb hem maar snel uitgespuugd...
Wow wat een afspraken vandaag zeg!! Spannend voor iedereen!! Heel veel succes en ik ben erg benieuwd naar de verhalen en foto's @Babs; wat fijn dat je vandaag direct terecht kunt! Maar pff om die uren nu nog door te komen.. Meid denk aan je! @hier; kan volgende week eindelijk een afspraak maken!! Ik kan haast niet wachten!! Maarja, geduld................ Gelukkig voel ik me de afgelopen dagen aardig goed. Af en toe niet heel erg lekker, maar als ik dan even rustig blijf liggen/zitten dan zakt het wel weer wat af. Hopelijk blijft het zo de komende tijd!
Had mijn oma vanmorgen aan de telefoon, en die vroeg hoe het met mij ging ik later verteld over die pijn n mijn buik... dus zegt ze..... had je toevallig ongesteld moeten worden? want dat had ik met jou moeder ook, elke maand flinke menstruatie kramp. Zei heeft het nog steeds iedere maand zegt ze....en dat haar borsten een cup groeien.. hahahah geweldig toch... ben je 73 en dan heb je iedere maand daar nog last van hahah
@ chelleke gelukkig weer een goede echo, gefeliciteerd @ babs ik denk en duim nog steeds voor je, enne over lachende honden, de hond van me moeder doet dat, te minste, het lijkt alsof ze een lip optrekt, maar het is lachen van blijdschap.. ehh volgens mij ben jij zwanger ofniet mooi hoor.. thja ik heb een aardig buikje van mezelf al, dus vindt het wel moeilijk om daar verschil in te zien, daarbij met kleding, ik draag vaak sweatshirts en dergelijke, dus wijde kleding, daar valt het ook niet aan op, zal echt nog eens op de weegschaal gaan nu gaaaaaaaaaaaauuwww naar de volgende client, ben laaaaaaaaaaaat maaazzzzzzzzzzel
haha geweldig dat honden lachen...... vind het ook zoooo mooi als er katten zijn die praten!! schitterend nou ik kan je vertellen, mocht het kindje er nog zitten en leeft, en is gegroeit.. mag ik vandaag even wat wijde kleding gaan kopen want begin donderdag met mijn nieuwe baan.. en heb mijn contract nog niet getekend
Dat is waar, zou ook wel raar zijn natuurlijk Nou hoop het allerbeste voor je!! En voor jullie kindje!!