Ohh ik hoop t zo voor babs..... we willen of met haar mee feesten of met haar mee treuren, maar zonder Babs is het hier zo stil dus het MOET gewoon goed zijn dames..........
ik ga toch echt even de hond uitlaten nu..... kan mn man straks niet zeuren dat ik dat niet gedaan heb ahahaha. tot zo meiden!
okee even heel brutaal actie: laatste activitiet van babs: foto's uploaden http://www.zwangerschapspagina.nl/members/54095-albums7561-picture42645.html... zal het dan goed nieuws zijn???? laat ons niet langer in spanning
oh dat zou mooi zijn... wellicht was ze al gewoon thuis toen ze ons zei dat ze nog moest wachten.... De echo en meting klopt wel....
whahahahah jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa yes,yes,yes,yes,yes joehieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee whahahahahahahahhaahahhahaahah zie je nu dat ik gelijk had. Whahahahahahaha Super Babs, ben zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo blij voor je. Zie je nu... ohhhhhhhhhhhhh tegekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
WAAAAAAAAAAAAH JAAAAAAHH JOEPIE!!!!!!!!! ohh wauw gefeliciteerd babs, tranen lopen hier over me wangen!!!! woh!!!!! het is je zo gegunt!!!!!!! misschien dat alle kaarsjes branden toch hebben geholpen
Hallo meiden, Goh het was me een dagje wel eerst gewerkt, toen met dochter en man en me moeder naar het ziekenhuis gegaan. Uiteindelijk was ik aan de beurt, het was eventjes zoeken waar de kleine zat dus ik kneep hem hem best wel maar uiteindelijk zagen we het hoofdje,beentjes,armpjes De gyn zei gelijk het zag er goed uit en de bloeding was zo goed als weg. Het klopte precies hoever ik nu ben ±8 weken. De kleine is nu 1,7 cm groot en 1,3 cm groter geworden dan 10 dagen geleden. Zie de echofoto's De eerste is van 10 dagen terug en de tweede is van vandaag.
Wat denk je hier zat gewoon te janken erom haha Erg raar janken met de handen voor je gezicht Wijdbeens met dat ding in mijn doos haha erg genant Zie je her al voor je?
@babs81 jij ook gefeliciteerd! De andere meiden met de goede echo van vandaag ook gefeliciteerd hoor!
Laat alle kaarsjes voor Babs maar branden, dat gaat haar nog veeeeeeeeeeeeeeeeel geluk brengen de komende 32 weken
Fijn Babs, dat alles goed lijkt. Ik ben heel benieuwd wat het verdere beleid gaat worden. Gaan ze je wekelijks/tweewekelijks laten terugkomen voor een echo, hebben ze je bloedverlies kunnen verklaren, wat zijn de gedachten van de gynaecoloog etc.