ohw ik ook echt waar niet normaal dit!! ben straks alle miskramen voor qua weken ff fototje plaatsen hoor
@Anoniempjuh Het kan zijn dat er een blaasje geknapt was maar die moet ver van de baby af zijn geweest want ze kon niks meer vinden er zat nog wel een klein beetje bloed maar dat was nauwelijks te zien.
super mooie fotos zeg!!! de kans op een miskraam wordt kleiner en kleiner.... nu nog maar een paar procent dus ik blijf voor je duimen dat het goed blijft gaan, zou toch wel echt een wondertje zijn! woensdag lekker genieten met je zoontje van de echo
@babs: F A N T A S T I S C H !!!!!!!! Wat een geweldig nieuws!! Bijna geen woorden voor, WAUW!! En prachtige echo foto's meid!! @Patricia: Wat ontzettend mooi, geweldig!!!! LEKKER GENIETEN MEIDEN!!!!
Babs, voor de laatste keer:.......DEZE BABY WORDT EEN PLAKKERTJE, JIJ KRIJGT GEEN MISKRAAM MEER...... zo, moest ik ef kwijt... tis dat je vast niet in Limburg woont anders kwam ik je per direct opzoeken om je te knuffelen..... Ik gun iedereen hier het beste en een goed echo, maar jou al helemaal..... btw: dan had ik toch wel keurig gegokt he, met 7+6wkn hahahahaha Proficiat Lieve schat....
Wat een rollercoasters hier. Fijn voor de mensen die een goede echo hadden, dat ze weer wat zekerder kunnen zijn.
hier nu hondjes uitlaten eten koken vriendlief ophalen van werk en dan pfffff uitgeput op de bank hangen.... heb net eens kritisch dmv foto;s naar me buik gekeken, maar hier nog echt niks te zien hoor... maar we hebben nog lang he hihi ohja voor alle mensen die dol zijn om baby aanbiedingen door te kijken, de baby-dump heeft een nieuwe folder online staan!!!!
hihih hier ook nog niet bezig met shoppen hoor! wil eerst het geslacht weten en we willen ook nog verhuizen voor de baby komt..... hmmm hier lekker pizzas in de oven zitten!! zouden vandaag eigenlijk bloemkoolovenschotel eten maar bij de gedachte alleen al wordt ik misselijk hihi.
Oh wij zijn ook nog niet echt aan het shoppen hoor, maar kijken wel alles al na.... we willen ook het geslacht weten, maar goed sommige kleertjes of spulletjes kunnen we toch al kopen....
ik kom ook nog even binennvallen...pff wat kletsen jullie zeg haha.. Ik lees alles mee, maar op 20 blz reageren vind ik beetje veel.. BABS en PATRICIA Van harte meiden..tis jullie zo gegund.. Nu gaan genieten.. Vandaag mijn eerste echo gehad..en het hartje klopt al..Alles was goed en ben uitgerekend op 22 april...Ben zo blij...!!Volgende echo en controle op 15 september..