Ik ga ook naar de zwanger en gezinbeurs in hardenberg. Vorig jaar ook geweest en vind het toen erg leuk.ga trouwens ook naar de jonge gezinnen beurs ....
oh dames, ik wilde heel graag naar de 9 maanden beurs gaan in Utrecht maar aangezien wij uit Limburg komen had mijn moeder zoiets van ik ben dan 34 weken zwanger, mam vond dat niks om dan nog zo ver met me te reizen en een hele dag hou ik dan volgens mij niet meer vol, en om dat dan voor 1 uurtje te doen...... stel de vliezen breken je in de trein hahahahaha dan heb je toch wat denk ik
Hoi hoi iedereen weer gegeten en de boel aan kant?? Ik zit hier even met iets, vorige maand gingen we bijna verhuizen uit de buurd. en heb gesoliciteerd en aangenomen voor 28 uur nu heb ik dit 2 dagen later mijn ontslag ingedient. had vast contract van 28-32 uur!! nu hoor ik dus niets meer van de icare heb al een paar keer gemailt, wanneer ik mijn rooster nu eens krijg, want wil graag ook een prive leven kunnen plannen gitsteren kreeg ik antwoord, en kreeg ik een reactie terug die niet voor mij was. en terug gestuurd, en kreeg ik van haar reactie van "sorrie hoor" Nu heb ik dus nog steeds niets gehoord. Fijn is dat, gooi je je vaste contract weg voor een stel teun-de-beuners!!! *Ik ga uiteraard straks een nieuwe colicitatiebrief struren ergens anders naartoe. want heb gewoon mijn werk nodig
babs; ik zou als ik jou was gewoon even bellen morgen. Inderdaad niet echt grote klasse, zeg maar. Bedenk je ook dat geschreven woord, zeker dat met emotie, anders kan overkomen dan het bedoeld is.
@ babs even bellen zou ik zeggen!!! @ mm1981 reclame.. ben benieuwd, ohh vreselijk over dat nieuwe programma van mijn zoon trouwt vrouw ofzo... bah hoe zielig ben je dat je zoon en jezelf daar voor opgeeft.. bah wil het dan ook echt niet zien... trouwens ik lijk met uien snijden sterker te reageren (snotter snotter), zelfs als ik de ui voor het snijden even afspoel.. ook een symptoom???
@ dhr phil pfffff ik zou allang weg zijn bah, laat me toch niet de les lezen en beheersen. dan zou ik zeggen de groeten!!!!!
evan: wat een leuk idee zeg om het zo te vertellen! Weet iemand misschien waneer de meeste kans is op een mk bij hoeveel weken zeg maar gemiddeld?
Ja... die mannen zijn op z'n zachtst gezegd een beetje emotioneel onhandig. Zou ook mijn type niet zijn.
ik ben in 2010 op 19 februari geweest hele dag lopen slenteren en op 20 februari om 6 uur sachtends is mijn zoon geboren......Was nog best te doen hoor!
Ik denk dat dit topic al genoeg miskramen heeft gehad voor ons allemaal. 90% van de zwangerschappen gaat goed dus 10% mis en ik denk dat we daar wel over zitten.
hey meiden zozo hoo-p geklets vandaag. nou ik heb mijn werkdagje weer overleefd, en thuis nog een hoop gedaan ook!nu lekker op de bank! vriendlief weer last van bruinverlies? babs, niet zo netjes van je nieuwe werk.zou zeker even bellen morgen en vragen waarom dat zo lang duurd, netjes vragen dan he nog echo's geweest vandaag????
babs: Nou nog steeds bruin twijfel af en toe gewoon beetje......heb verder geen buikpijn ofzo hoor Ik zou als ik jou was ook morgen even bellen en tja anders heb je lekker vrij.....! wel vremd van ze