Mama's april 2012

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assepoes84, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesje13

Loesje13 Actief lid

3 apr 2009
    397
    0
    0
    gastouder
    Kop van Noord Holland
    Wat gek Babs! Verwarrend ook lijkt me.

Is het bij jullie ook zulk lekker weer? Ga straks weer lekker naar buiten, het badje voor m'n grietje opzetten, vind ze heerlijk!
    Vanavond gaan we uit eten en een kroegje opzoeken. Ik ben de Bob en sta (ook daardoor) flink onder verdenking. Dus wat zal het worden vanavond: tournedos, entrecote, varkenshaasje. Laatste keer rood vlees, dus even flink van genieten!! Dan is als het goed is de verdenking ook weg (hoop ik....;))

2. babs81

babs81 Bekend lid

9 aug 2011
    675
    0
    0
    NULL
    NULL
    kijk je uit voor roos vlees?? is veel schadelijker dan een borrel!!;)

Jah erg verwarrend allemaal... maar ga zo naar de kruidvat toe.. mijn broertje(mijn mattie) komt straks terrasje pikken hier!!
    dus meteen ff testje halen.. hij moet zo goed als bijna weg zijn!!!

zo niet... ga ik weer zeiken;)
    bedoel de aders zijn echt nog zooo sichtbaar, en alle keren is na de miskraam meteen weer ala platbuikkie:p
    hier is het ook erg warm.. heerlijk hoor

3. Loesje13

Loesje13 Actief lid

3 apr 2009
    397
    0
    0
    gastouder
    Kop van Noord Holland
    Ik pas op. Bij de vorige keer ook 1x rosbief gegeten. Maar had het menu bekeken en anders wordt het gerookte kip of spare-ribs, ben sowieso geen enorme vleeseter, en daar stond ik al helemaal niet om te springen.

Vind het eigenlijk gewoon stomvervelend dat er zo op gelet wordt. Als er nieuws is, vertellen we het heus wel, daar hoeft niet naar gevist te worden. Maar ja, das blijkbaar te simpel gedacht..... :(

Maarreh, hoe gaat ie met jou verder?

4. babs81

babs81 Bekend lid

9 aug 2011
    675
    0
    0
    NULL
    NULL
    soms is het je eigen idee dat oplettendheid, vorig jaar had ik tijdens 6 weken dikke pens al, en kreeg het idee dat iedereen erop lette
    dus zei ook.. JA kijk maar ben zwanger:( ze stonden versteld hahah want het is soms je eigen idee

en mocht er iemand er na vragen zeg je toch gewoon van jaah leuk he;)
    met andere woorden... wil je het weten?? verzin lekker je eigen ding:p

5. Loesje13

Loesje13 Actief lid

3 apr 2009
    397
    0
    0
    gastouder
    Kop van Noord Holland
    Uiteindelijk maakt het idd geen zak uit wat je zegt, je wordt niet gelooft!!
    Zeg je nee, dan is het 'ja tuurlijk!'
    Zeg je ja, is het 'Nee! Echt waar?!'

Lekker dan he... ;)

O en er zijn er echt een aantal die er heel erg op letten, een paar in de trant van 'das toch leuk' en een paar die weten dat we net een MA hebben gehad.

6. babs81

babs81 Bekend lid

9 aug 2011
    675
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha gewoon jah zeggen, en erbij dat ze een kaartje krijgen wanneer het loopt hahah

7. Loesje13

Loesje13 Actief lid

3 apr 2009
    397
    0
    0
    gastouder
    Kop van Noord Holland
    Hahahahahahaha! Das vroeg genoeg toch? :D

8. Celestea

Celestea Actief lid

7 aug 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je dan geen echo gehad Babs, waarop je kon zien of de baarmoeder leeg is?

Ik vind het buiten alweer een beetje te warm :)

9. babs81

babs81 Bekend lid

9 aug 2011
    675
    0
    0
    NULL
    NULL
    JAH TUURLIJK HEB IK EEN ECHO GEHAD
    maar naar mijn idee ging ie een andere knt op.. waar ik dus nog een rondje zag, ging hij snel langs heen haha

heb testje gedaan maar die is nog even donker als die van vorige week!!!

mijn hcg daalt zoow snel altijd!!! heb ik na 3 dagen bijna wit testje weer!!:$ maar nu nog even duidelijk:(

10. babs81

babs81 Bekend lid

9 aug 2011
    675
    0
    0
    NULL
    NULL
    hierbij de laatste testje onderaan:(

11. Celestea

Celestea Actief lid

7 aug 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    MIJN VRAAG BEGON NA DE KOMMA ;) en je hebt dus geen echo gehad waarbij je zelf hebt gezien dat de baarmoeder leeg is. Vertrouwen op je gyn is leuk, maar lijkt me met zoiets wel essentieel om ook zelf te zien dat het leeg is. Kun je niet langskomen voor een echo?

12. babs81

babs81 Bekend lid

9 aug 2011
    675
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou we kijken wel wamneer ik bevallen bwn haha

13. Celestea

Celestea Actief lid

7 aug 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zou wat zijn. Maar dan laat het lab jou toch ook wel weten dat wat ze aan het onderzoeken zijn, niet het vruchtje is. Wat een onduidelijkheid zeg.

14. babs81

babs81 Bekend lid

9 aug 2011
    675
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaah laat maandag bloed afnemen

15. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Wat een gedoe Babs. Misschien waren het er wel twee en is er eentje afgestoten. Lijkt me zeer onwaarschijnlijk gezien het aantal echo's dat je hebt gehad. Daar zouden ze dat echt wel op gezien hebben. Raar hoor.

16. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Babs,wat vervelend weer,die onzekerheid! Hopelijk krijg je snel iets meer duidelijkheid!

17. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    He, Babs, wat een gedoe blijft dat zeg!!
    Vervelend voor jou lijkt me!!

18. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Owja, iemand vroeg me de afstand tussen huis/zh en vk/huis. Dat is hier even ver.
    Ik weet ook niet meer wie schreef van dat de vk meer tijd heeft enzo. Dat is wel een goed punt! Want idd de verloskundige kan je dag en nacht bellen voor de meeste "domme" vragen. Volgens mij is het in het zh zo van komen en gaan en niet te moeilijk doen...
    Goed punt, dit neem ik mee in mijn overweging!!

Heb ik nog een vraag aan jullie: hebben jullie wel es een zeurderig gevoel in je onderbuik?
    Ik ben zoooow bang dat ik alsnog een miskraam krijg, dat ik ook alles voel volgens mij hoor! Ik denk soms mijn baarmoeder te voelen, maar voor hetzelfde geld zijn het mijn darmen! Of mijn banden! Gisteravond waren het 3 steekjes, vanavond was het meer opzij een rekkerig gevoel ofzo... Nahja, ik maak me zorgen, hopelijk om niks!

19. Celestea

Celestea Actief lid

7 aug 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet meer waar ik dat nou las (ergens in zo'n overzicht wat je week tot week voelt en hoe de baby zich ontwikkelt), maar dat het best kon dat je een menstruatieachtig gevoel hebt. Ik weet niet of je dat bedoelt met een zeurderig gevoel in de onderbuik?
    Dat rekkerig gevoel kan best bandenpijn zijn.

20. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Moestra; dat is het oprekken van je baarmoeder. Daarbij kan je inderdaad ook je banden voelen. Ik heb het soms een paar dagen even flink, daarna dagenlang heel lichtjes.

Deel Deze Pagina