ankje ahh veilig in mama's armen....heerlijk he! neomi was om 6.50 wakker, leg r dan ook altijd nog ff bij ons in bed, rustig wakker worden haha. Ze gaat ons dan altijd allbei om en om kusjes geven zo leuk, wel 30, op t eind ben ik helemaal nat hahaha.... schoentjes, haha fijn te horen dat ze niet de enige is die er moeite mee heeft om op te lopen. zal vandaag of morgen wel eens even een foto maken van d;r met de nieuwe schoenen. Vond er weinig leuke bij zitten, vind ze vaak zo lomp en grof... zo vandaag nog dagje vrij, en dan morgen van 9uur tot 15.00 werken en woensdag al om 8.30 naar de vk en daarna werken tot 15.00, echt meiden, ik word al moe als ik eraan denk...
Heerlijk dat jij ook een dagje vrij bent vandaag. Nog maar even niet aan morgen denken Leuk een foto! Ben benieuwd. Ik vond het ook onwijs moeilijk om leuke schoenen te vinden. En als je wat leuks zag waren ze zo rond de 30 a 40 euro! Nou......dat vind ik toch echt te duur. Ik slaag meestal bij de schoenenreus of van haren.
nou met 30-40 was ik nog blij geweest haha, deze waren 65eur! Maar ze waren leuk en stevig en dan vind ik wel heel belangrijk. zo manlief is de deur uit, en ik rkuip t liefst weer in bed maja, dat gaat natuurlijk niet... misschien maar eve sporten zo, ben al 4-5 weken niet geweest en de teller staat al op +4kg...
Zo dan! Te stevige schoenen zijn ook niet goed he. Weet niet of je het wist (ik toen niet, maar gelukkig kreeg ik de tip). Je moet de zool wel normaal dubbel kunnen vouwen. Anders is het niet echt goed voor de voetjes. Las er ook iets van....ff opzoeken voor je. Schoenen en steunzolen - Kinderorthopedie.nl
Tnx Ankje, die informatie wist ik ook niet! Voor J.urre dus ook geen schoenen meer boven de 50euro! Vanmorgen ha gebeld, morgen 10.30 eerste afspraak! Jippieeeeeee Fijne dag iedereen, ik moet straks vergaderen.. Groetjes!
Spannend morgen voor je Sar! Ik dacht zelf ook altijd dat het stevige schoenen moest zijn. Zodat ze stevig staan, maar dat is dus helemaal niet waar hihihi.
Heb net het zkh ff gebeld om de afspraak te verzetten. Ik ben namelijk donderdag jarig en zou het super leuk vinden als ik een echo kon krijgen op mijn verjaardag. En dat is geluk!!!! Ik heb dus donderdag om 11:00 een echo!!!
goede morgen allen, hier vandaag ziek gemeld op t werk, vanmorge barstende koppijn. en thja verder kan het niet echt omschrijven maar niet echt lekker in me vel vandaag. morgen maar weer beter.. hier een beetje hectisch weekend, vrijdagnacht vriend pas om 03.00 thuis... had hem al gebelt om 01.30 van waar hij in hemelsnaam zat.... (werk gras inkuilen, werkt bij een loonwerker) zaterdag was de bedoeling in het stro te gaan voor schoonpa.. ik zou trekker rijden ( en zeker niet tillen) bleek uiteindelijk niet nodig, dus met schoonmama en schoonzusje boodschappen gedaan. daarna buiten gefrituurd, savonds nog een kamaraad langs geweest... heb van de buren het badje gehad, zij hebben het toch niet meer nodig lief ofniet?!! van de week maar even een doosje bonbons langs brengen. gister een luie dag gehad, alleen gestreken, daar moet ik vandaag echt nog mee verder...
Goedemorgen, Ben hier al even niet geweest. Ik lees wel elke dag mee, maar van reageren komt gewoon niet. Maar ik volg jullie trouw. Ik was wel van de lijst af zag ik. Het gaat hier best goed. Al voel ik me heel lusteloos en misselijk. Mijn HB is te laag. De medicijnen tegen de misselijkheid helpen wel maar toch is de misselijkheid niet helemaal weg. Maar goed, ik hoop nog een paar weken, dat het dan over is. Verder begint ook m'n buik echt te groeien! Ik kan het echt niet meer verborgen houden. Terwijl ik bij Tessa tot een week of 16 m'n eigen broeken nog aan kon. Die heb ik nu ook nog wel aan, maar ik vraag me af hoelang het nog gaat duren.
Leuk Ankje, een echo op je verjaardag! Hier net ook het ziekenhuis gebelt voor het verzetten van mn afspraak omdat vriendlief volgende week de hele week moet werken door vakantie van zn werkgever, maar helaas, kan pas de 22ste dan terecht, en dat is me echt veel te laat...misschien dan straks toch maar de verloskundige bellen, kijken wanneer ik daar terecht kan...(mag tot 36 weken onder de vk)...kan tussen 13 en 14 bellen...
@ Fidel: Heb je zeker een druk weekendje gehad zeg. Hopelijk voel je je morgen een stuk beter. Lekker rustig aan doen vandaag. @ Boney: jammer dat je toch nog misselijk bent ondanks de medicijnen. Heb de lijst idd een beetje opgeschoond, maar wil je er wel weer bij zetten hoor! Zijn namelijk veel mensen die zich even aanmelden en zich verder niet laten zien, vandaar. Wanneer ben je ook alweer uitgerekend? @ 2012mama: Jammer dat het niet eerder kon. Hopelijk kan de vk wat voor je betekenen.
Ankje, ik denk 7 of 8 april. Zet maar op 8 april. Moet de termijn echo nog krijgen. Als het veranderd laat ik het je weten.
@Ankje: Gezellig zullen we donderdag dan samen een feestje vieren ben dan namelijk ook jarig ( wordt 27) leuk!!!! @ hier: vanmiddag de intake bij de VK om 13.45u klinkt raar aangezien ik er al 3x ben geweest maar hopelijk luisteren ze nog eff naar het hartje of krijg ik nog een echo, wil toch nog voor de zekerheid die bevestiging hebben dat het roze verlies dat ik bijna dagelijks heb geen kwaad kan. ( het is echt maar heel minimaal en zeker niet op het inlegkruisje)... spannend... Vind het trouwens ook wel erg fijn dat het hier wat rustiger wordt....
Spannend, Chelleke! Zo wel leuk zijn he, nog even een echo... Fidel, verstandig, je even ziek melden...ik heb nu 1,5 week vakantie, maar had anders ook even voor mezelf gekozen hoor.. Sar, ja,eindelijk een afspraak kunnen maken! Duim voor een mooie echo!
Hmm, de dag voor het plaatsen van de lijst heb ik nog gepost, maar blijkbaar niet vaak genoeg ofzo want ik ben er toch vanaf gegooid Maakt niet uit hoor, had ook niet aangegeven erop te willen Logisch dat de lijst is opgeschoond! Veel plezier vanmiddag chelleke. Ja, dat van die buigzame zool wist ik wel, stevigheid zit dan in de hak/hiel, toch? Hier liggen de kindjes smorgens ook wel eens bij ons in bed, alleen past dat niet meer zo goed
Celestea: blijft lastig die lijst. Heb de lijst opgeschoond omdat het aangegeven werd door anderen, maar hier was ik dus al bang voor dat ik mensen eraf ging halen die dus wel kletsen. Sorry! Wanneer ben je uitgerekend? Dat zet ik je er weer op!
Neee joh, ben je mal! Ik post hier niet zo fanatiek, toevallig nu even. Echt groot gelijk dat je de lijst hebt opgeschoond, was ook veel te lang. Ik voel me niet minder welkom hoor
Ankje, geeft toch niks? Ik denk niet dat er mensen boos zijn als ze van de lijst zijn. Het is gewoon lastig bijhouden. Over een paar weken is het vast een stuk makkelijker. Er blijft een klein groepje over en dan is het veel overzichtelijker.
Celestea: Gelukkig! Je bent zeker welkom hahahaha. Maar wil je er nog steeds bij zetten hoor @ Boney: Dat is ook wel zo, maar kan me ook voorstellen dat sommige mensen zoiets hebben van....hey!