Mama's april 2012

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assepoes84, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    @Chanelle: meisje wat ongelooflijk klote voor je :( dat is wel het laatste waar je op zit te wachten als je grote wens in vervulling gaat :( heel veel sterkte meid!!!

@all: Ik heb vandaag MvM gebeld en heb het nummer van de consulente gekregen. die ik heb nu al 4 keer geprobeerd te bellen, maar er wordt niet opgenomen.... Lekker is dat... straks is ze te laat en kan ik niet meer mee doen :(

2. Kernesia

Kernesia Actief lid

18 jul 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb op dit moment nog geen last van een opgezette buik. Dat is maar goed ook, want ik ben sinds januari net 7 kilo afgevallen en paste weer in broeken die ik al een tijdje niet meer aan kon. Dat zal van korte duur zijn, maar dat is voor een goed doel, ik hoop er alleen nog wel even iets langer van te kunnen genieten.
    Waar ik wel last van heb is beurse borsten (aan de zijkant) en vooral mijn rechter borst is groter (ben nu duidelijk scheef :p). Verder voel ik me vermoeid en heb ik vooral 's avonds last van me buik (steekjes en tegen bedtijd een continue kramp). Gelukkig zijn het allemaal kleine ongemakken en als ik zo mijn zwangerschap door kan komen dan teken ik ervoor :D.
    Ik heb verder ook nog geen onbedwingbare neigingen, en hoop die ook niet al te erg te krijgen, anders moet ik na de bevalling weer zoveel kwijt raken...

@marg: WOW, 30 kg is wel erg veel :$. Ik help je hopen dat het deze keer mee valt. Wel lekker trouwens dat je een zwembad hebt, ik ben jaloers ;).

3. Hellow86

Hellow86 Actief lid

25 feb 2011
    161
    0
    0
    Flevoland
    @juultjeT, misschien is ze met vakantie of aan het genieten van het mooie weer... ze zal vast wel terug bellen...

@milapalou, hopelijk past het jurkje straks nog goed!!

@Chelleke84, ik heb niet echt dat ik iets graag wilt eten ofzo.. heb wel echt een gevoel dat ik moet eten, anders val ik om... Maar heb ik eigelijk altijd wel... lijkt nu alleen erger...

hier lekker aan het genieten van het mooie weer.. en hebben net nachtkastjes gekocht (na 2 jaar).. incl nachtlampjes... en nog wat rolgordijnen voor de logeerkamer en cumputerkamer.. pff een huis is nooit echt af... hihi

4. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Dames, hebben jullie dat eigenlijk ook dat je de ene dag veel krampjes voelt en echt even rustig aan moet doen en de andere dag zo overal door heen danst en weinig tot nergens last van hebt???
    Ik maak me niet ongerust ofzo, maar ik had me zwanger zijn echt wel anders voor gesteld hahahaha.. Vind het wel fijn zo hoor daar niet van, maar dacht es eff kijken of ik de enige ben.

5. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    @Chelleke, bij mij is het ook met vlagen. Dan voornamelijk vermoeidheid en gevoelige buik/borsten.

Hihi ik vandaag aan iemand verteld dat ik zwanger ben! --> De tandarts! Had niet verwacht dat dit de eerste persoon zo zijn waar ik het blijde nieuws mee zou delen :p:p:p
    Maja ik was daar dus vanmorgen voor het vervangen van een noodvulling na wortelkanaalbehandeling van twee maanden geleden voor een echte vulling en toen zei hij dus opeens: Dan maken we even een fotootje, dus ik zo: één moment ik ben in verwachting..
    Dus hij: owww dan doen we dat maar niet... (had ergens gelezen dat het niet heel schadelijk is maar dat tandartsen het meestal dan niet doen om ook maar alles uit te sluiten. Toen moest hij de diepte van dat kanaal gaan meten met één of ander aparaatje, hij moest er zelf om lachen omdat hij dat al heeeel lang al niet meer gebruikt had.. Om een lang verhaal kort te maken het is allemaal gelukt.. En daarna heeft hij mij nog even gefeliciteerd.

Vanavond half 8 komt Moeders voor Moeders langs, ben benieuwd!

6. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Oooh ik rook net friet.En nu wil ik friet! Hebbenhebbenhebben!
    Haha verder valt het nog mee met vreemde eetbuien. Komt vast nog wel over een tijdje, neem ik aan. Vanavond BBQen, ga wel mn roseetje missen die ik er normaal gesproken lekker bij drink. Maar we gaan "lekker" aan de ijsthee:D
    Die klachtjes die ik heb komen bij mij ook met vlagen. Vandaag nergens last van gehad, gisteren ging ik over mn nek van een appel. Tja. Ook dat verandert vast nog wel, het is nog zo pril!

7. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kawaii: laat ik nu net lekkere frietjes hebben gegeten.
    Jaloers........ of niet? hahahaha
    Geniet van je bbq en je ijsthee.

8. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    dat heb ik ook;)

9. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    oh wat erg meid! heel veel sterkte! dikke knuffel!

10. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    heej meiden,

ik voel ook nog niet zo heel veel hoor, van het weekend was ik wel best wel moe, gister en vandaag gewerkt en dan gaat het eigenljk wel, ja wel moe, maar niet super. heb ook savonds een opgezette buik. en soms wat prikjes in mn borsten.
    dus valt mee allemaal:)

11. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    Hoi meiden,

Zojuist is MvM langsgeweest. Was een leuk gesprek en mag donderdag al starten...

De test die zij deed meette volgens haar vanaf 5000 hcg, dit komt overeen met ongeveer 6 weken zwanger, en daar direct een dikke streep te zien.... Was dat bij anderen waar MvM langs is geweest ook?

Ga echt twijfelen aan mijzelf, was echt 1 juli begin laatste ongesteldheid.. Maar dan vanmorgen clearblue test 3+ = 5+ weken en bij MvM zo'n duidelijke test...

12. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Wow dat is snel! wat goed zeg! Kun je anderen blij piesen:D

Hier heeft mvm nog niet eens contact opgenomen, dus ik zou het niet kunnen zeggen over die knalstreep :) Maar misschien maak jij gewoon heel hard hcg aan? :D

13. TKL

TKL Niet meer actief

Ik zet mezelf er ook bij ladies als dat goed is!!

30 maart
    Gentle, 23 jaar, Overijssel, 2e kindje
    1 april
    Rosemarie, 25 jaar, Zuid-Holland, 1e kindje
    Gertje08, 30 jaar, Groningen, 2e kindje
    xlns, 32 jaar, Limburg, 2e kindje
    Marg1981, 30 jaar, Utrecht, 2e kindje
    Hellow86, 25 jaar, Dronten, 1e kindje
    2 april
    Assepoes84,
    27 jaar, Zuid-Holland, 1e kindje
    Lantine, 31 jaar, Zuid Holland, 1e kindje
    Kawaii, 28 jaar, Brabant, 1e kindje
    3 april
    Chanelle noah, 23 jaar, Brabant, 1e kindje
    Chelleke84, 26 jaar, Duitsland ( Limburg), 1e kindje
    Jonie2, 26 jaar, Utrecht, 2e kindje
    4 april
    Kernesia, 28 jaar, Zuid_Holland, 1e kindje
    danielle, 29 jaar, Utrecht, 1e kindje
    Troela85, 25 jaar, Brabant, 1e kindje
    5 april
    LieveL, 27 jaar, Drenthe, 2e kindje
    JuultjeT, 24 jaar, Drenthe, 1e kindje
    Vlindertje1982,29 jaar, Flevoland, 2de kindje
    tamtam78, 33 jaar, Gelderland, 2de kindje
    Bloempje83, 28 jaar, Brabant, 2e kindje

Dijkim, 28 jaar, Zuid Holland, 2e kindje

6 april
    Linnie1984, 26 jaar, Noord-Holland, 1e kindje
    7 april
    Magdalena6, .. jaar, ? , 1e kindje
    8 april
    Milapalou, 30 jaar, Zuid-Holland, 2e kindje
    9 april
    vruchtje24, 28 jaar, Noord-Holland, 2e kindje

Onbekend
    Zeynep70, .. jaar, ? , .. kindje

14. TKL

TKL Niet meer actief

Ik weet sinds zondag dat ik zwanger ben.. Vorige zwangerschap ontdekte ik het pas bij 10 weken en nu wou ik dat ik dat ook dan pas wist... ;) Veeg de hele tijd bruin af en ben vet in de stress..

Bij mijn vorige zwangerschap had ik trouwens met 12 weken een mega bloeding waarbij mijn hele bed onder het bloed zat en ik een hele prop wegveegde.. Helderrood bloed, en de dag erna een echo om te kijken en leefde mijn zoontje nog gewoon... Dus het hoeft niet altijd iets te zijn..

Iedereen hier gefeliciteerd!! Hopelijk blijft het allemaal goed gaan (@ chanelle: Super rot zeg, veel succes de komende tijd! Dikke knuffel)..

15. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    dank je dank je !!!

zag al dat je me erbij had gezet...
    Provincie groningen
    2de kindje
    7 april uitgerekend

jazeker al een afspraak bij de VK : 5 september

dankjewel !!

16. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    wat een warm welkom en wat wordt het al druk...

alle zwangeren : GEFELICITEERD !!! nu hopen dat alles goed gaat zowel met beebje als me jezelf natuurlijk, met alle klachtjes !

heb ik weer ....! heb ik ineens een blaasontsteking, om de 10 min. naar de w.c. zonet ook nog wat bloed erbij.
    morgenvroeg eerst maar ff de HA bellen, heb het opgezocht gelukkig kan het geen kwaad maar wel ff melden bij je HA.
    Weet ie ook gelijk dat ik zwanger ben !

iemand al een afspraak gemaakt bij de VK ?

mag pas op 5 september heen, de week ervoor een echo...!!
    duurt me veelste lang, hahaha...

17. TKL

TKL Niet meer actief

Zijn er meiden die er voor zouden kiezen om een pret echo te doen rond de 7 weken?? Mijn VK afspraak is pas 7 sept en dan maken ze een afspraak voor 2 weken later de echo, dan ben ik al 12 weken... (als alles goed blijft gaan)...

18. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    Is het niet leuker deze te maken als je wat verder bent?? Nu zie je toch nog niet heel veel met 7 weken!!! Je bedoelt toch een 3d echo?

19. TKL

TKL Niet meer actief

Nee eigenlijk een gewone echo om te zien of het hartje klopt enzo...

20. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @troela, ik denk dat Dijkim bedoeld een extra echo rond 7 weken omdat ze haar eerste pas met twaalf weken krijgt. x

Deel Deze Pagina