Mama's april 2012

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assepoes84, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    @Ankje ja ik ben ook geen fan van bloedprikken
    keek ook de andere kant op toen ze prikte.

@Chelleke84 mooie echo hoor je ziet duidelijk de voetjes hihi

@Celestea mooie koffer heb je gekregen!

2. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @ chelleke ohh woh dat hartje horen lijkt me zo gaaaaaf!!!!
    ik denk bij ons dat ik ook wel even traantjes heb dan hoor!!!

bloedprikken hier geen moeite mee hoor, alleen op het moment dat ze de naald er insteken kijk ik weg, maar het bloed zien stromen maakt mij niet uit.

ondertussen nog niet helemaal in me hum, en steeds een wisseling tussen beroerd van de honger en gewoon misselijkheid..

3. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Mooie echo Chelleke! Die kan je maar mooi in je zak steken. Al die onzekerheid.. niet meer doen he? ;)

Vandaag was lijstjesdag. Wat moeten we doen, wat moeten we nog kopen, wat krijgen we, wat moet er geregeld. Ook al duurt het nog even, ik ben bang dat er door de aankomende verhuizing een hoop vergeten wordt. Ook al hebben we nog geen huis geregeld, dat we gaan staat vast alleen nog niet wanneer, liefst voor 37 weken.

Groot twijfelpunt voor mij is de kinderwagen. We twijfelen tussen twee heel verschillende wagens: de bugaboo (tweedehands!!) en een Maxi Cosi Mura 4. Die laatste kunnen we eventueel nieuw kopen, maar dat hoeft niet perse. Maar welke kies je dan he? Lig er wakker van bijna ;)

Ik ken de Bugaboo goed, weet hoe hij rijdt, dat het een kwalitatief goede wagen is en ik weet ook de nadelen die ik heb ondervonden:
    - kindje ligt altijd in een zitpositie. Zeker de overgang van kinderwagenbak naar buggyzitting zie ik dan niet zo zitten als je kindje nog zo jong is, zo'n 5-6 maanden, of jonger zelfs, als je kindje eerder wil 'kijken'. Die zithouding zit me dan dwars. :(
    - bak is smaller dan die van de Maxi Cosi (matrasmaat 35x75 (mura) en 32x75 Bugaboo)
    - Ik heb nog wel eens ruzie met de kleine voorwieltjes en stoepjes:)

De Maxi Cosi ken ik niet zo goed. Maar vrienden van ons hebben er eentje, (en zijn erg tevreden) wellicht maar even proefrijden met hun wagen en dan ook gelijk maar hun kindje erin. Wel zo makkelijk :D

4. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    De Maxisosi Mura moet erg goed zijn!!
    Je moet nu sowieso eens marktplaats in de gaten houden voor kinderwagens! (tipje voor iedereen die op zoek is naar een kinderwagen!)
    Rond deze tijd worden de showmodellen ook nog wel eens tegen leuke prijsjes aangeboden op marktplaats!
    Zo heb ik 2 jaar geleden de Mutsy slider gekocht!
    We hadden een Quinny. Zo een met 3 wielen. Toen mijn zoontje in de kinderwagen lag ging het wel, maar hij paste met 5 maand al niet meer in de bak! En toen moesten we de wandelwagen gebruiken!! DRAMA!! Aangezien die maar 1 kant op kan, en erg groot is vonden wij het helemaal niets!!
    Toen ben ik medio september gaan neuzen op marktplaats.
    In feite heb je gewoon een splinternieuwe wagen! Ik had de wagen, wandelwagen en een voetenzak voor 400eu! In de winkel had ik er 900eu voor moeten betalen toen! Het was toen een nieuw model..
    En deze wagen ben ik zooooow blij mee!! Mijn zoontje was 1 toen en hij paste nog in de bak!!!

5. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Ik wil graag de bugaboo hebben, en dan ook 2ehands, maar dat van het rechtop zitten in de buggyseat wist ik niet..heb dus ff op de site gekeken, maar daar staat wel op dat hij "plat" kan...

6. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    voor neomi hadden we de quinny buzz 3, vond het een super ding, maar weet niet of ie nog vorr een 2e meegaat.
    ik vind de buggaaboo dan wel erg leuk, maar ook erg duur...maar eens kijken...

chelleke wauwww mooie echo, echt vet gaaf joh!!!!

andijvie mjummieeee, morgen maar eens halen, ik maak daar altijd lekkere runderlappen bij met een heerlijk sauzige sju mmmm

fidle jij vroeg om foto's?zal er ff 1 uploaden, toevallig net 1 gemaakt, omdat ik mezelf echt lomp dik vind, en niet alleen me buik, maar vreet mezelf gewoon klem, baal van mezelf, maar doe er ook niks aan...

7. Sar

Sar Lid

25 apr 2011
    86
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Werker (4)
    friesland
    @Ankje: Ik heb morgen een afspraak bij de ha. Maar onze ha is tevens onze verloskundige..
    Wat een verhaal zeg over overleden familielid!!!! Heftig zeg, al 2 weken dood in huis.. Sterkte..

Over kinderwagen: Ik heb de Quinny speedi. Een fijne wagen. Rijd erg soepel. Wat wel waar is, de kinderwagenbak is klein. En onze zoon valt in de 10% van grootste kinderen van nederland. Dus je begrijpt al dat hij niet lang in de bak heeft kunnen liggen. Hij was ruim 4 maanden oud, toen ging hij al in de wandelwagen. Gelukkig kan de wandelwagen wel helemaal achterover, en er kan een zitverkleiner in, wat heel veel problemen oplost.
    Maar achteraf gezien had ik toch liever de maxicosi mura gehad. Een hele fijne wagen wat ik hoor van vrienden. En de wandelwagen kan in 2 standen, naar je toe en van je af. Dat kan de Quinny niet. De Teutonia moet ook een hele goede wagen zijn!

8. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
  9. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ow ik hoor iedereen over de quinny dat ie maar 1 kant op kan, maar bij mij kon de wandelinzet naar mij toe en van mij af gezet worden.

10. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
  11. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    met 'plat kunnen' bedoelen ze de buggyseat die je inderdaad kan kantelen. Wat ik bedoel is dat de beentjes altijd in zitpositie blijven, ook als je de buggyseat horizontaal hebt. Je kan namelijk de rugleuning niet los van het zitgedeelte bedienen. Snap je wat ik bedoel?

12. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    [FONT=&quot]Chelleke[/FONT]
    [FONT=&quot]Mooie echo foto!!! Lekker genieten van je wolkje![/FONT]

[FONT=&quot]Celestea[/FONT]
    [FONT=&quot]Ja die koffer heb ik ook gekregen!![/FONT]

[FONT=&quot]Unox[/FONT]
    [FONT=&quot]Jonna heeft maar 3 maanden in die bak gelegen (wij hadden een Quinny). Daarna was ze er al uit! Wat wil je met een 9 ponder he. Hahaha[/FONT]
    [FONT=&quot]Maar ik moet zeggen, dat als ze niet meer in de bak kunnen ze ook groot en dus ook sterk genoeg zijn om een beetje te gaan zitten. Kan ook in een maxicosi.[/FONT]
    [FONT=&quot]Dat was mijn ervaring.[/FONT]

[FONT=&quot]De Quinny was een driewieler en heb ik vervloekt! Ik vond het erg onhandig om mee te rijden en al helemaal in de bus. De Quinny is erg breed.[/FONT]

Anoniempje
    [FONT=&quot]Wow!!! Bij jou kun je het echt goed zien zeg!

[/FONT]
    [FONT=&quot]Zal ff mijn buik showen[/FONT]
    [FONT=&quot]Moet er wel ff bij zeggen dat ik al een flinke dame ben van mezelf dus had al een buik. :D[/FONT]

Bekijk bijlage 181049

13. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Mooi anoniempje. Bij mij is het echt nog een vetrol :)

14. Celestea

Celestea Actief lid

7 aug 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeer duidelijk Ano!

Ankje, ik heb zo ongeveer hetzelfde postuur als jij hebt. Ik vind het wel goed zichtbaar hoor.
    Leuk is die koffer he!

15. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    [FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]Heb mijn vader weer gesproken. Ze zijn net terug.[/FONT]
    [FONT=&quot]Ze kregen van de politie gegevens dat ze naar binnen mochten gaan.[/FONT]
    [FONT=&quot]Mijn vader en stiefmoeder waren enorm geschrokken. De politie had hun al gewaarschuwd dat het een enorme bende was, maar mijn pa zei ook….dit kun je je gewoon niet voorstellen zo erg.[/FONT]
    [FONT=&quot]En dat terwijl mijn stiefmoeder haar broer 4 jaar geleden nog even heeft gezien. Hij had toen een appartementje (best lux) in A’dam en heeft een eigen rijschool. Nu heeft hij nog maar een kamertje (wat je eigenlijk geen kamer kunt noemen van 2 bij 3. Overal papieren en flessen (waar drank in heeft gezeten), vieze kleren, enz.[/FONT]
    [FONT=&quot]Hij woonde ook in een buurtje waar alleen maar turken en marokanen wonen (ben niet rasistisch ofzo hoor, maar jullie begrijpen me vast wel) het leek wel een krottenwijkje.[/FONT]
    [FONT=&quot]Mijn pa en stiefmoeder hebben zoveel mogelijk papier werk meegenomen en ook de pc om het uit te zoeken, maar hoogst waarschijnlijk heeft hij enorm veel schulden en ziet mijn stiefmoeder dus vanalles af.[/FONT]
    [FONT=&quot]Ondanks dat mijn stiefmoeder eigenlijk niks meer met hem had, was ze enorm geschrokken en vraagt ze zich natuurlijk af wat er allemaal is gebeurt en hoe dit zo is gekomen. [/FONT]
    [FONT=&quot]Blijft toch je broer.[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]
    [/FONT]

16. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Hahaha....foto!!! :D

17. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Ha Ankje, ik zie net je foto! ik ben een beetje het midden tussen jullie :D

ik merk wel dat net boven mijn schaambotje de boel wel wat 'verhardt'.

We moeten maar eens proefrijden in een Maxi Cosi. Die kan je idd nog nieuw kopen in de uitverkoop die er straks aankomt. De Bugaboo's blijven gewoon heel duur, zelfs tweedehands.

18. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    thnx meiden maar ik vind t echt vet hoor!!!

ankje jee heftig allemaal zeg!!!en idd het blijft je broer, hopelijk komen ze erachter wat er allemaal aan de hand was en wat er is gebeurd....sterkte ermee, ennuh ook al een flinke buik hoor!!

19. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    nu GTST kijken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

20. Sar

Sar Lid

25 apr 2011
    86
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Werker (4)
    friesland
    Jaaaaaaaaaa hier ook GTST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina