Ik ga ook maar eens wat eten, ben al stad en land af geweest om alles te regelen ivm mijn gejatte beurs.... nu eff eten dus en daarna de flessen van MvM inleveren en bloed prikken in ZH... daarna echt ff slapen.....
Ik las iets over kinderwagens; Laatst heb ik nog de kinderwagen verkocht die ik had gebruikt bij me dochter voor weinig. Het was wel een mooie kinderwagen die als kinderwagen en wandelwagen kon worden gebruikt. Maar ik vond de wielen niet altijd even prettig waren van die luchtbandjes die je om de haverklap weer moest oppompen en de wielen waren niet zwenkbaar. Ik zoek dus nu er een met van die harde bandjes en die een beetje mee zwenkt als je een bocht om gaat het liefst ook met Maxi-Cosi lijk me wel zo handig!
ikke wel hoor, snachts als ik moet plassen hihiihi, wij hebben rolluiken aan de buitenkant, en als we op bed gaan, gaan deze mooi naar beneden. ziet niemand wat haha, in de winter doe ik wel een ochtendjas aan hoor brrrrrr hier net lekker 3 pistoletjes bij de coop gehaald met beenham en huzaresalade hmmmmmm. dacht van nou 3 kanik dat wel op maar makkelijk!!!!! nu vrij woehoe!!!! ik hoop nog fut te hebben om vanmiddag de badkamer schoon te maken, maar denk dat het hem niet gaat worden @ creme gebruik ehhhhhh nog geen idee
@Maud85 ik gebruik het denk ik niet. Ik heb die ook niet bij me dochter gebruikt had eerlijk gezegt ook eingelijk geen last van straie.
@Chelleke84 erg rottig trouwens van je portomonee! @Fidel2010 Lekker pistoletjes met beenham en huzaresalade, jamjam! Ik moet zeggen dat ik ook geen fut heb overal loop ik tegen aan te hikken. Ik denk dat ik zo ook maar ff een dutje ga doen, nu kan ik het nog straks de kleine weer ophalen. Fijne dag nog iedereen!
@maud: Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik de creme wel gebruikt, maar mijn buik zit vol met strepen. Ik denk dat je dat niet voorkomt met creme, want als je buik in een paar weken enorm groeit, dan krijgt je buik niet genoeg tijd om te rekken, en dan krijg je strepen. Maar ik vond het altijd wel lekker, na het douchen insmeren met creme. Ruikt ook heerlijk!
Ho! Had al op reageren gedrukt maar zou nog meer schrijven Vanmorgen naar de ha geweest voor eerste gesprek! Was erg leuk. Allemaal spulletjes meegekregen, boekjes, proefmonstertjes. Ennnn het allerleukste: Ik heb een afspraak staan voor de termijnecho!!!! Volgende week donderdag 15 september om 15.20uur!
@ Sar: ohh spannend zeg... volgende week is het allemaal nog echter Ik vond het werkelijk heerlijk om vandaag eens in het ziekenhuis te komen zonder dat ik meteen weer naar gynaecologie moest lopen voor alles er op en eraan.... gewoon eff lekker bloedprikken en weer naar huis. helemaal geweldig toch, kan ik echt van genieten nu
Creme, ik gebruikte die van de kruidvat, en nu ook weer, maar gewoon omdat ik hem lekker vind ruiken en smeren Heb bij Finn ook geen striae gehad, maar of dat aan het smeren ligt? Sar, fijn dat de echo gepland staat! Nu kun je aftellen! Hier ook eindelijk weer eens in in een lekker broodje...en dus ook heerlijk opgegeten! Dat opzien tegen dingen doen heb ik ook hoor..ben zo futloos..probeer al de hele dag het huis op te ruimen, maar schiet niet heel erg op...
Hey dames ik ben nieuw hier. Ik weet pas een week dat ik zwanger ben, maar ben toch al een eindje nu ruim 8 weken schat ik, van de 2e. Moest wel even aan het idee wennen, maar begint nu te dagen haha! Ik had begin aug een test gedaan, maar misschien te vroeg. Daarna werd ik ongesteld, tenminste dacht ik, maar achteraf gezien heeft het nooit goed doorgezet. En ik dacht misschien nog op gang komen, want heb nog tot juni BV gegeven aan de 1e, mijn zoontje Ricardo wordt 11 okt 1 jaar! Wel senl maar ook wel erg leuk. Het moederschap valt mij reuze mee is echt genieten. nu hebben we geboft met Ricardo is een volgens het boekje baby, en slaapt nu netjes de klok rond. Verder hoorde ik om me heen dat kinderen vanaf 2 jaar geen middagslaapje meer doen. En ik dacht dat overleef ik niet in mijn zwangerschap en daarna! Dus nu ben ik uitgerekend als Ricardo precies 1.5 jaar is, rond 15 april. Wel zwaar misschien maar ook wel lekker dus als ik dan overdag zelf nog wat kan slapen Joepie ik ben zwanger! Liefs Regenboogje ps hoog tijd voor een nieuwe banner!
Ik heb mijn 1e zwanger schap heel fanatiek meegedaan van 6 tot 16 weken Echter als ik er nu aan terugdenk, wat ik tevoren ook niet wist, werd ik echt beroerd van die geur inderdaad. Je bent ´s ochtends al zo misselijk, ik wel tenminste, en dan is dat echt niet bevordelijk. Dus het 1e wat ik dacht deze week, ik doe deze keer NIET mee met MvM. liefs regenboogje
Hoi Regenboogje, Gefeliciteerd en welkom..Leuk dat je mee gaat kletsen! Heb je al een echo gepland? En hoe voel je je verder?
Hallo mama patricia, i.p kun je voor elk merk denk ik wel maxi cosi adapters kopen om deze te bevestigen aan het onderstel. Ik zou gewoon een keer naar een babywarenhuis gaan, daar staan veel merken op een rij en rij maar gewoon een rondje en laat demonsteren hoe je hem inklapt, en welke lekker stabiel en flexibel rijdt. Hebben wij ook gedaan en hadden zo bijv bedacht toch een 4/ ipv driewieler te nemen. Verder kun je rekening houden met de grootte van je auto en hoe klein inklapbaar de kinderwagen is. Succes, groetjes Regenboogje
Welkom Regenboogje. Ik ben ff niet zo babbelig hier. Sinds gister weer aan t werk wel ff wennen na de vakantie. Heb ook 3 uur geslapen gisterenmiddag... Heb telkens erge hoofdpijn en ben behoorlijk misselijk en spugen... Mijn schoonmoeder zei zwanger zijn is geen ziekte... Maar je kunt er wel goed ziek van zijn De Emasafene werkt ook niet echt.. Beetje jammer. Heb het vrijdag wel aan een collega verteld waar ik close mee werk, die was helemaal enthousiast. Maar k denk dat k met mijn andere collega's wacht tot rond de 12 weken... Dat is net voor we op vakantie gaan dus op zich wel leuk. K wil t zeggen met cupcakejes.. Maar dat komt over 3 week wel Kinderwagen: we hebben van iemand een dorp verderop gratis een Advanture over kunnen nemen, helaas mist de reiswieg dus het word n wandelwagen voor bij mijn ouders. Ik wil ook graag n kinderwagen waar n maxicosi in kan, de maxicosi krijgen we van mijn schoonzus dus dat is al 1 deel verder even marktplaats in de gaten houden haha, 2e hands vind k prima en is ook een stuk goedkoper vaak. Dus een hele hoop echo's voor de boeg, leuk leuk. Ik hoop de 20 nog en echo te kunnen krijgen, hoef k niet vrij te vragen van mn werk (mits het 'smiddags is) en dan ben k 10,5 week dus is er ook meer te zien dan de vorige echo. Spannend Geniet van de zwangerschap meiden, k vind t af en toe nog een beetje moeilijk als k weer een dagje wc knuffelen heb maar over 30 weken hoop ik er iets mooi voor terug te krijgen!
dank 2012 mama! Finn wordt ook grote broer, leuk zeg! Hoe oud is Finn? Ik voel me prima allen last van 'lege maag' misselijkheid. als ik wat eet gaat het redelijk. Ik ben nog niet zo moe, voldoende energie om de hele dag op te blijven. En de moeheid die ik af en toe in de avond heb, liggen meer aan het feit dat Ricardo 7uur klaar wakker is (en ik soms nog niet) Maar 1 blik in zijn bedje en je bent verkocht, dat maakt alles goed, zo'n brede grijns. Oh straks hebben jullie ook allemaal zo'n geweldige baby alleen dan de helft kleiner hihi Ricardo is echt lang, denk al tegen de 80 cm. anyway: a.s vrijdag intake VK (do 15 sept naar het CB met Ricardo) 27 sept 1e echo! (houden we al een lijst bij?) We zijn de week van 19-26 sept op vakantie in Drenthe, dus dat dood de tijd, dachten het handigst dan gelijk daarna de echo. En dan moet ik 3 okt pas weer werken, dus kan ik het dan mooi vertellen. Liefs Regenboogje PS ik ga proberen wat over jullie te lezen.
welkom regenboogje en gefeliciteerd. veel succes met het teruglezen van de 306 pagina's met de leuke maar ook zeker verdrietige dingen ( de vlindertjes). we houden zeker weten een lijstje bij, daar kan je het best Ankje een pb sturen met de juiiste informatie ( leefdtijd, 1e 2e 3e kindje, uitgerek. datum en afspraken) ik ga even zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Gefeliciteerd Regenboogje! Dus je bent wel helemaal zeker van de termijn? Omdat je niet meteen een echo krijgt om te checken. Hannie, jammer dat je je zo beroerd voelt, sterkte.
Fidel okee, ja dat scheeld wel, ja als iksnachts ga plassen doe ik ook niks aan hoor, maar slaap wel altijd in Me string haha, helemaal bloot Niet dus hoor. Lekkere broodjes zo te horen!! Regenboogje gefeliciteerd!! Met bij de Ah vegetarische filet gekocht maar volgens Mij is ie net zo goor als die van de hoogvliet haha. Bij de bakker een lekker kaasuienkruier mmmm, wilde ook wel een roombroodje erbij maar heb die verleiding gelukkig kunnen weerstaan)
Oja ik ga weer zwitsal buikcreme smeren, vorige keer tijdens zwangerschap geen stria maar tijdens de bevalling wel eenpaar kleintjes.