Mama's april 2012

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assepoes84, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Finn is 23 juli 2 geworden..zal dus 2 jaar en 9 maanden zijn als het babytje komt...
    Gelukkig slaapt Finn nog wel tussen de middag, kan ik ookaf en toe even lekker liggen.

Wat lekker, een weekje drenthe...waar gaan jullie naar toe?

2. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    hier snotter snotter, nog eens de afleveringen van babyboom 1e seizoen aan t kijken snotter snotter.... bij goed nieuws en slecht nieuws..

3. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    nou meiden idd, de vegetarische filet amrican was weer niet te vreten, zelfs niet met een lekker uitje erop....ik geef het op!!!!

babyboom, owww geweldig, bij me moeder op de tvgids stond dat het weer komt???

wat een butweer zeg, zit nu op de bank en moet nog zoveel doen, maar zooo geen zin...over uurtje weer me kleine meisje ophalen, blijft altijd leuk om te doen!!!

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.212
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hey meiden daar ben ik ook weer even. De afgelopen dagen ben ik erg beroerd en moe geweest dus wat minder online. De symptomen heb ik er maar al te graag voor over:).

Vandaag de 2e echo gehad om de termijn te bepalen en vandaag precies volgens banner 8wk en 6 dgn. Uitgerekende datum is nu 11 april. Het was al leuk aan het spartelen zo schattig.

kom vanavond nog wel ff bijkletsen.

gr vruchtje

5. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ehh er is pas een 2e seizoen geweest, maar misschien dat daar binnenkort het vervolg van komt?? ik bekijk iig alles opnieuwe via internet

vega fillet american het was al eerder genoemd, maar het klinkt ook heel heel heel vies. iets wat voornamelijk superfijn gedraaid rauw gehakt is met smaaktoevoegingen kan volgens mij ook niet vegatarisch worden... bah

hier maar eens afwassen en opruimen. de aardappels schillen en wachten tot het droog is om de honden uit te laten

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.212
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Regenboogje: welkom en van harte gefeliciteerd:)

Fidel: hopelijk wordt het snel droog.......drama weer.......bah!!

7. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    brief van het zh 5 okt krijg ik extra echo woehoe!!! geen idee wat ze verder willen bijhouden ik denk ook gewicht en bloedruk etc. hoe een zwangerschap nu anders verloopt bij iemand die overgewicht heeft in tegen stelling tot iemand met een normaal BMI. leuk he meedoen met onderzoekstudie's extra kijken naar kleine frummel!!!!

8. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Fidel: je hebt me op een idee gebracht. ben al ruim 2 uur aan het kijken naar babyboom seizoen 1 hahahaha, geweldig maar idd ook erg emo ..... vooral omdat nu het besef komt wat me bespaard is gebleven omdat ik het geluk had zwanger te worden middels de 1e IUI.......... het had zoveel erger kunnen zijn en toch heb ik lopen klagen hoe moeilijk ik het hele ziekenhuis traject heb gevonden tot die IUI ( ben 2x geopereerd geweest). ik schaam me nu best diep want ik had niet moeten klagen..... zijn mensen die het erger hebben dan ons....

9. Sar

Sar Lid

25 apr 2011
    86
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Werker (4)
    friesland
    @chelleke: Je hoeft je niet te schamen hoor voor jou gevoel en jou geklaag. Voor jou was het enorm heftig, en iedereen staat er weer anders in! Natuurlijk zijn er anderen die veel meer hebben meegemaakt, maar dat betekend niet dat wat jij hebt meegemaakt niets met je mag doen.. Je kunt trots op jezelf zijn!

10. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Chelleke; verdriet is niet langs een meetlat te leggen.

Vandaag voor 't eerst weer een dagje gewerkt. Weliswaar een half dagje, maar ik ben wel heel moe. Ik slaap heel slecht de laatste week, niet leuk. Verder heb ik niet echt ergens last van eigenlijk. Ik voel wel mijn SI-gewricht en dat is niet zo fijn. Naja, het zal wel loslopen. Moet me maar even gaan bewegen want ik heb een zittend beroep en heb de laatste tijd sowieso geen lichaamsbeweging gehad. Echt superslecht hoor.

11. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    hey ik probeer weer wat te lezen.....

Morgen naar vk en dan mag ik bellen voor echo dus ben benieuwd!

12. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    [FONT=&quot]Chelleke[/FONT]
    [FONT=&quot]Ow nee!! Wat een ongelovelijk klootzak die dat gedaan heeft zeg!! Grrrrr.[/FONT]
    [FONT=&quot]Jij bent beroofd en dan moet je ook nog geld betalen ook! Belachelijk![/FONT]

[FONT=&quot]Ervan[/FONT]
    [FONT=&quot]Hoe was het bij de vk?[/FONT]

[FONT=&quot]Maud85[/FONT]
    [FONT=&quot]Ik gebruik geen creme. Heb wel iets striae’s gekregen (maar dat kwam omdat de laatste 3 weken mijn buik enorm groeide). Ben zelf ook niet van de cremetjes enzo.[/FONT]

[FONT=&quot]naakt lopen[/FONT]
    [FONT=&quot]Ik loop ook rustig naakt door het huis hoor. Als mensen mijn zien?...nou hopelijk hebben ze genoten, zo niet….dat kijken ze vast niet nog een keertje whahahahaha[/FONT]

[FONT=&quot]Sar[/FONT]
    [FONT=&quot]Fijn dat het gesprek zo leuk was! Dingen krijgen is altijd leuk he.[/FONT]
    [FONT=&quot]Wat goed dat je al zo snel terecht kan voor je termijnecho! Spannend!!![/FONT]

[FONT=&quot]Rgenboogje[/FONT]
    [FONT=&quot]Welkom!! Leuk dat je al zo snel zwanger bent geworden zeg![/FONT]
    [FONT=&quot]En ik vind het ontzettend knap dat je zo lang bv hebt gegeven zeg! Wow!![/FONT]
    [FONT=&quot]
    Ook hier een meisje dat al snel doorslaapt. (met een maand ofzo al)[/FONT]
    [FONT=&quot]Jonna kan zichzelf er goed vermaken, maar is wel een wildebras (heeft ze niet van een vreemde hahahaha)[/FONT]

[FONT=&quot]Hannie[/FONT]
    [FONT=&quot]Jij veel beterschap! Hopelijk wordt het met een paar weken toch echt minder.[/FONT]

[FONT=&quot]Anoniempje[/FONT]
    [FONT=&quot]Leuk he….je kind ophalen. Hier ook…..ze vliegt in je armen.[/FONT]
    [FONT=&quot]En als ik haar weg breng….dan zwaait ze uitbundig en zegt ‘daaaag’. Ook krijg ik handkusjes! Hahahaha. Smelt.[/FONT]

[FONT=&quot]Vruchtje[/FONT]
    [FONT=&quot]Gefeliciteerd met je echo![/FONT]

[FONT=&quot]Heb weer gewerkt vandaag.[/FONT]
    [FONT=&quot]Jonna was bij mijn moeder. Toen ik daar weg ging zei ze al ‘daaaag’ voordat ik kon opstaan. Ook kreeg ik een dikke knuffel en later toen ik in de deuropening stond handkusjes….echt zo lief! Hahahaha.[/FONT]
    [FONT=&quot]Ook bij het ophalen…. Komt ze op me af rennen en een hele dikke knuffel.[/FONT]
    [FONT=&quot]Echt een genot om haar weer op te halen.

[/FONT]
    [FONT=&quot]Hoe is het met de afspraakjes gegaan?

[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]Di. 06-09-2011[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]------ R3NSK3: intake VK + echo[/FONT]
    [FONT=&quot]------ evan: intake VK[/FONT]
    [FONT=&quot]------ Milapalou: VK[/FONT]
    [FONT=&quot]------ Bruintje: VK[/FONT]
    [FONT=&quot]------ vruchtje24: termijnecho[/FONT]
    [FONT=&quot]10:30 Sar: 1e echo[/FONT]
    [FONT=&quot]------ Unox: VK (voorlichting prenataal onderzoek)[/FONT]

13. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]Sorry als ik mensen ben vergeten erbij te zetten. Ik zou je dat willen vragen om mij een pb-tje te sturen.[/FONT]
    [FONT=&quot]We hebben ook de lijst een beetje opgeschoond.[/FONT][FONT=&quot]
    [/FONT]

[FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]Bevallingslijst April 2012 mama’s[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]1 April[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]gertje08, 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Rosemarie86, ? kindje[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]2 April[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]Naomi123, 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Chelleke84, 1e kindje [/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]3 April[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]JuultjeT, 1e kindje [/FONT]
    [FONT=&quot]Tamarah, 4e kindje [/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]4 April[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]troela85, 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Kernesia (28), 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]5 April[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]tamtam78, 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Linnie1984, 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Unox, 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]6 April[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]Mammie Patricia, 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]anoniempjuh, ? kindje[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]7 April[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]evan (30), 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]8 April[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]trotsemamavan2, ? kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Boney, 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]9 April[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]Maud85 (26), 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Moontje2008 (31), 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]10 April[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]victoria (32), 3e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]11 April[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]Vruchtje24, 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]13 April[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]Wen1975, 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Ankje (28), 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Semiramis (28), 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]14 April[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama (26), 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]fidel2010, 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Hannie (23), 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]15 April[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]Nijntje27, 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Regenboogje, 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]16 April[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]Loesje13 (29), 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]18 April[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]vriendlief, 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]19 April[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]Sar, 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Bruintje, 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]20 April[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]Moestra (30), 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]22 April[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]Beccy (26), 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]23 April[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]Satire (27), 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]25 April[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]liftrasa (28), 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]27 April[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]Vogeltje (30), 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]28 April[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]fl3xgirl (26), 3e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]Vlindertjes[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]Semiramis[/FONT][FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot] ?[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]an1985[/FONT][FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot] ?[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]wen1975[/FONT][FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot] ?[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]Magdalena6[/FONT][FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot] 4w3d[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]chanelle noah[/FONT][FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot] 5w0d[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]bloempje83[/FONT][FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot] 5w3d[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]LadyT[/FONT][FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot] 5w4d[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]hellow86[/FONT][FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot] 6w0d[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]jonie2[/FONT][FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot] 6w0d[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]charity2010[/FONT][FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot] 6w2d[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]babs81[/FONT][FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot] 8w3d[/FONT]

14. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Krijg je deze in het Martini dan?? Wie weet lopen we elkaar daar nog es tegen het lijf dan!!:p

15. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Ik las hier gister dat er een paar GTST fans zijn hier!
    Maarre, moeten jullie ook zo huilen de hele tijd??

16. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ch
    elleke net wat de rest zegt, iedereen heeft zijn eigen rugzakje en tis moelijk te vergelijken allemaal, en dat een ander nog meer meemaakt wil niet zeggen dat dat van jou niet teld ofzo.

Maar snap je wel, ik heb ook wel eens gezeurd als een hormoonkuur niet aansloeg of als ik weer een miskraam had, maar uiteindelijk heb ik wel een gezonde dochter en zwanger van de 2e, en zit ik op een forum waar meiden er al voor mij waren, en nu nog niet zwanger zijn na 5-6 jaar, dat vind ik verschrikkelijk, en vind mezelf dan ook een zeur....
    maar weet ook dat ik ook best verdrietig mag zijn om de dingen die ik heb meegemaakt, maar me ook gezegend mag voelen...

fidel fijn weer een echo!!!

ankje hahahaha ze kijken vast niet nog een keer...

morgen nog meer meiden met een echo??

17. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    wij hadden vandaag het onderzoek-praatje en maandag a.s. de intake. Als ik dan 11 of 12 weken ben doen we nog een echo en die wordt op dvd gezet. Nog een twee weekjes tot we ouders gaan vertellen. Eerst mijn schoonouders, daarna mijn ouders. Pff spannend hoor.

18. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    pfff dames, ben echt emo vandaag..... als ik terug kijk op het afgelopen jaar dan besef ik gewoon pas dat het zwanger worden en blijven echt een wonder is..... ik begin nu pas te beseffen wat voor een voorrecht het is geweest dat onze 1e IUI aangeslagen is..... Vanaf nu ga ik ook echt proberen te genieten van mijn zwangerschap.... alleen hoeft er vandaag maar iets te gebeuren en ik zit in tranen. GTST dus ook een ramp vandaag.... het zal er wel bij horen, maar begin nu ook pas echt te beseffen wat er gaat gebeuren en daar wordt ik behoorlijk stil van.....

19. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ehh nee wel in de buurt UMCG hihi!!

@ chelleke, datzelfde gevoel heb ik ook, ik herken het wel. wij hebben alleen maar de onderzoeken gehad, bleek niks mis met ons te zijn. we zouden een handje geholpen worden vanaf mei 2012. nu voel je je na al dat geklaag zo schuldig. dat het ons nu wel gegunt is.. en andere nog steeds niet, je wou dat je soms ze een handje kon helpen.

vandaag dacht ik de hele dag te moeten werken, had me maandag ziek gemeld, en de client vond het overbodig dat ik de dag ging inhalen, aangezien ik er donderdag weer heen moet. wel vanmiddag werken. net vriend naar t werk gebracht. dus denk zo nog even oogjes dicht doen.. en anders baby boom verder kijken ofzo..

vanavond dubbele verjaardag ( schoonzus en zwager vieren het samen) pffff en dan donderdag de hele dag werken bah

20. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    mogguh

zo ik ben naar de vk voor me echo, en daarna werken, maar laat wel even weten hpoe t was hoor!!!

toch makkelijk internet op je telefoon hihi

doeiiiii

Deel Deze Pagina