Bah bah bah wat een weer! Gelukkig kwam dochter redelijk droog aan op school! Ja ik heb helaas geen autorijbewijs snik dat was een stuk handige geweest bij zulke dingen. Ik ben langzaam ook aan het kijken voor een fietskar/bakfiets in verband dat de baby straks ook mee moet. Andere alternatieven zijn er denk ik niet ja ik heb wel eens gezien dat ze een baby achter op de fiets hebben in een Maxi-Cosi die je op de bagagedrager kunt bevestigen. Maar mij lijkt dat niet zo veilig! Iemand ervaring?
Sorry dat ik niet meer zo veel reageer. Het is hier ontzettend druk. Probeer wel te lezen maar het reageren schiet er dan gewoon bij in. Hier ervaring met een bakfiets. Ik ga hem denk ik op marktplaats verkopen. Heb hem gekocht om dat het mij makkelijk leek met boodschappen doen ( ook geen rijbewijs). Wat een onding is het....... Heb hem nu 2,5 jaar en totaal 5 keer gebruikt *schaam* Ik heb een goedkope bakfiets (3 wiel)en die trappen zo ontzettend zwaar. Als je toch voor een bakfiets zou willen gaan neem dan een duurdere bakfiets met maar 2 wielen en eventueel aandrijving. Ik ruil de bakfiets om voor een fietskar. Daar kunnen ook best veel boodschappen in.
@Regenboogje Welkom trouwens! Ik heb trouwens ook heel lang BV gegeven(14 maanden) en bij de 2e ben ik ook van plan om het te gaan doen!(maar of het me dan nog gaat lukken zo lang dat weet ik niet.) @liftrasa bedankt voor de tip! Ja hij moet eindelijk niet zwaar trappen, haha mijn fiets die ik nu heb trapt al behoorlijk zwaar dus dan wil ik niet weten hoe zwaar dan de bakfiets trapt. Ik hou de optie nog wel even open misschien dat ik evt een een duurdere bakfiets (met maar 2 wielen en eventueel aandrijving) voor een redelijke prijs kan overkopen of toch de fietskar. (en dan neem ik gelijk maar een andere fiets erbij!)
Ano, veel plezier met je echo. Patricia, ik heb een fietskar waar de twee oudsten in zitten en de dreumes zit in een zitje bij mij achterop. Waar laat ik de baby? Moet ik dus een grotere fietskar kopen, waar 3 kindjes in kunnen. Maar ik ben bezig met mijn rijbewijs want in de winter (als het flink sneeuwt of ijzelt) met 4 kinderen op de fiets is ook geen pretje. Maar verder bevalt de fietskar heel erg goed!
@ Ano: hoe was jee echo??? ben nieusgierig @weer: hier schijnt de zon vollop, geen wolkje aan de lucht, maar dat zal dan nog wel veranderen zo te horen........ Vandaag boodschapjes doen, morgen jarig en vrijdag weg voor een weekendje... pffff kan ik weer eff bijtanken... Dames die al mamma zijn, tot hoe lang hebben jullie je eigen bikini nog aangehad?? wil eigenlijk gaan zwemmen in Centerparcs dit weekend als we er toch zijn, maar omdat ik al een buikje begin te krijgen durf ik niet zo goed.... het wordt trouwens 28 graden het weekend joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee......
Bikini, ik zou m gewoon aandoen, ik vind een badpak Niks, dus hou gewoon me bikini aan!! Chelleke en celestea lief dat jullie aan me dachten Echo was super!! Wel grappig hij meette 3x alle 3 de keren kwam eruit 9,5 (2,94-3.00cm) maar hij houd aan 9,6!! Dus ik zeg ti's toch 9w5d? Ja zegt ie op een tiende na, dus hou maar 9w6d aan, nouprima, dagje cadeau dus!
Ano: jippie wat een goed nieuws. kreeg er maandag ook 1 dag extra bij. ben nu uitgerekend op de verjaardag van mijn opa, helaas is hij er niet meer, maar vanaf de dag dat ik wist dat ik zwanger was hoopte ik dat dat mijn uitgerekende datum zou worden..... nu kan er niets meer mis gaan... geweldig he zo'n echo's
hier absoluut fan van zwempak, maar denk dat ik deze binnenkort kan opbergen, speciaal zwempak met rits, strak aangesloten, en het is niet de bedoeling dat deze gaat uitrekken hoor... dan overleeft het badpak het volgend seizoen niet meer en ze zijn iets te prijzig voor even een nieuwe.. http://www.fsasport.nl/images/1206.jpg hier lijkt de mijne wel op van voor http://www.fsasport.nl/images/1189.jpg van achter
@anoniempjuh idd al een buikje en ik ook GTST-kijker, heerlijk (enne rikki kan zich hier ook aan gaan sluiten J) fijn dat je echo goed was! @Ankje, heftig allemaal voor je stiefmoeder, blijft idd toch je broer @Chelleke wat balen van je portemonnee, zonde van het geld en al die rompslomp, hopelijk alles snel weer op orde. Toen ik mijn portemonnee een keer kwijt was en dacht alles geblokkeerd te hadden was ik het pasje van de videotheek vergeten en werd ik na 3 mnd gebeld dat ik de dvds al een maand niet had teruggebracht grrr, maar gelukkig werd uiteindelijk die schuld mij kwijtgescholden door de videotheek. Wel alvast een fijne verjaardag gewenst en geniet van je weekendje. @Fidel, MvM gaat bij mij nog goed maar moet idd niet te dichtbij komen. @Jippie ook Sar een echo, aftellen maar! @Regenboogje gefeliciteerd! Van harte gefeliciteerd! @Unox, wat knap dat je het nog voor je kan houden, hier weet inmiddels bijna iedereen het qua familie en vrienden Hier maar een dagje rust ingepland. Vanaf gisteravond niet lekker, vannacht slecht geslapen en om 5 uur er maar uit gegaan. Gelukkig net om 9 uur toch nog even een dutje gedaan tot half 11, voel me nu weer iets beter. Gr Linnie
Linnie, rikkie is toch al gevorderd zwanger?? Wij vallen toch nog onder de prille zwangeren?! Tenminste dat dacht ik te verstaan, maar moest het mijn man nog wel navragen...
@ anoniempjuh: Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Hier even een ego-berichtje... Ik heb vanwege voedselallergiën erg veel last van mijn darmen. Gisteravond heel zware diarree gehad... zo walgelijk pijnlijk! En ik maakte me direct weer zorgen om mijn zwangerschap. Mijn vorige miskraam ging namelijk ook gepaard met heel veel diarree. Niet tof! Ik vind het de laatste paar dagen sowieso lastig om positief te blijven. Gisteren kwam familie langs met een kleine uk, van 1,5j. Ik zie mezelf dan al helemaal mamma zijn. Ik vind het alleen deze keer zo ontzettend lastig om te geloven dat het plakkerd is. Zoveel twijfels: Ben ik nog wel genoeg misselijk, worden mijn borsten niet kleiner? Komen de steken in mijn buik van mijn darmen of van mijn baarmoeder? Ik kan het er eigenlijk ook niet zoveel over hebben met vrienden. Heb heel veel vrienden, eigenlijk maar 1 goede vriendin. We waren tegelijk zwanger, maar zij heeft in de 6e week een miskraam gehad... wil haar niet teveel vermoeien met mijn "ach en wee"... maar merk wel dat ik, omdat ik de boel zit op te kroppen, heel erg aan het malen ben geslagen. ARGH!
hier iemand die echt een hekel heeft aan GTST, slaat helemaal nergens op... @ mm1981 ohh voedelallergieen lijkt me vreselijk, maar ik zou me er verder niet teveel zorgen om maken. iedereen herkent het wel van ohh ben ik wel misselijk, gaat alles wel goed etc etc, met name voor de dames die al een MK hebben gehad... geen zorgen maken en gewoon genieten hoor!!! (zegt iemand die zelf ook meerdere keren per dag aan de borsten voelt of ze nog wel pijnlijk zijn)
Ik denk idd ook dat Rikki zwanger is van Syl... moet toch spannend blijven in gtst.... Ach een ding weten wij zeker ( al het goed is) zijn we allemaal zwanger van onze eigen vent hahahahahahaha. Hier net boodschappen willen gaan doen, maar me maar weer omgedraaid, werd zooo misselijk ineens.... eff theetje drinken wat eten en het dadelijk maar weer proberen
@ chelleke wahahahahahahah. al plaagt me vriend ermee met eentje van de zwemvereniging ( kan goed met die jongen opschieten) hij zegt als er een baby met flaporen uitkomt, dan ga ik wel er vraagtekens bij zetten hihi bah zo werken niks aan smorgens vrij smiddags werk. gauw hondjes uitlaten en dan gaan we weer...
Thee drinken, goed idee! Ik heb net een verse makreel gegeten, zo lekker! Ze waren 2 e p/s en 3 voor 5 euro. Ik vroeg dus gewoon om 1 makreel. Vroeg die vrouw, 1? Ik twijfelde nog even, zal ik er 3 nemen Niet gedaan, gewoon 1. MM, sterkte. Die eerste tijd is zo onzeker, wanneer heb je weer een echo?
MM1981, ik herken me heel erg in jouw verhaal... Ben dan wel niet allergisch, maar ik twijfel ook het grootste gedeelte van de dag! En die pijntjes, ik voel ze ook allemaal!! Ik las ook nog iets over meerdere keren prikken in je borsten of ze nog gevoelig zijn. Ik ben blij dat te lezen! Was namelijk al bang dat ik gek was ofzo!
Tnx voor de lieve reacties! 28 september heb ik de 2e echo. Ik voel af en toe ook aan mijn tepels of ze nog zeer doen, haha! Heb ook een zwaar gevoel in mijn onderbuik... maar als ik google is dat gelukkig echt een zwangerschapssymptoom. (Hallelujaaah!)... Ben wel benieuwd wanneer ik op de roze wolk kom... Voor mijn gevoel hang ik nog een beetje in een donderwolkje (niet zo gek met dit weer )