Mama's april 2012

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assepoes84, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sar

Sar Lid

25 apr 2011
    86
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Werker (4)
    friesland
    @ Gtst en huilen: Me tooooo! Om de kleinste dingen rollen de tranen al over mn wangen! Zelfs al als ik nadenk over de echo die komen gaat, fantaseer ik helemaal over, en dan jank ik al :p Hormonen... ;)

Ik las hier ergens dat er nog iemand is die nog niemand iets heeft verteld, wij hebben het onze ouders en verdere familie ook nog niet verteld! We hebben volgende week de echo, en als die goed is dan rijden we direct door naar onze ouders! Ik heb niet zo heel veel kwaaltjes dus voor mij is het nog wel vrij goed te verbergen. En ik had altijd al een beetje een buikje dus ach, een beetje meer dat valt niet op! Zal zo even een foto plaatsen :D

2. Sar

Sar Lid

25 apr 2011
    86
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Werker (4)
    friesland
    Dit ben ik met 8 weken zwangerschap!

3. Celestea

Celestea Actief lid

7 aug 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu zie ik het ook onder je banner staan MM, nog even geduld hebben dus. Valt niet mee he.

4. MM1981

MM1981 Bekend lid

30 dec 2010
    668
    0
    0
    #3104 MM1981, 7 sep 2011
    Laatst bewerkt: 7 sep 2011
    Mijn 1e 4 weken voor de buikfoto's. :D

Bekijk bijlage 181375

Ik ben het meest onder de indruk van de verandering van mijn tit'n. En bij de laatste foto zie je ook mijn onderbuik heel erg veranderen.

5. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Herken die angst van of alles nog goed zit heel erg..hier ook erge twijfels zo af en toe.
    Wel heb ik sinds gisteren weer wat meer dat zware onderbuikgevoel en ook echt het idee dat mijn buik nu begint te groeien..maar wacht ook met smart op een (nogmaals)bevestigende echo...

6. MM1981

MM1981 Bekend lid

30 dec 2010
    668
    0
    0
    Hmmm... 't lukt me nooit om netjes de foto in mijn berichten te plaatsen vanaf een url. Ondanks dat ik er de img en /img tussen de brackets ervoor en erachter plaats.

7. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Dames dat onzekere gevoel herkende ik ook heel erg.... nu heb ik ook nog een zwangerschap waarbij de symptomen enorm variëren maar over het algemeen voel ik mij vrij goed. dan een dit en dan eens dat maar dat is het ook..... vermoeidheid is veel minder, geen last van borsten etc.... had ik de eerste weken wel, maakte me ook druk, maar ik kan jullie verzekeren dat het echt van dag tot dag kan verschillen... mijn echo's zijn namelijk gewoon hartstikke goed en de kleine uk doet t super dus dames... probeer te genieten want ook niets voelen is een symptoom.... je lichaam went namelijk aan het HCG en daardoor voel je je beter..... bij mij zou t HCG nu op zijn top moeten zijn, maar merk er bar weinig van hahahaha:):)

8. MM1981

MM1981 Bekend lid

30 dec 2010
    668
    0
    0
    Ja, ik herken van het leven van mijlpaal naar mijlpaal. Ik had gedacht dat ik na de eerste echo veel rustiger zou worden. Dat was maar 1 weekje.

Ik zie in je banner dat je de 12e mag! Mag je dan ook weer rond de 10 a 11 weken?

9. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Ja, mag inderdaad de 12e weer naar de gyn. De 13e heb ik intake bij de verloskundige, en dan maken we daar ook een afspraak voor een echo...maar weet eerlijk gezegd nog niet of ik bij de gyn of de verloskundige onder controle wil.
    Bij de gyn zal ik ongetwijfeld meer echos krijgen..en anders even afwachten hoe zehet bij de vk doen..maar dinsdag maak ik een keus bij wie ik onder contole ga...

Wanneer mag jij weer?

10. Regenboogje

Regenboogje Actief lid

11 jan 2010
    170
    0
    0
    Hoi meiden ik herken jullie onzekerheid.
    Nu ben ik de 2e keer zwanger en merk dat ik er nu wel meer op durf te vertrouwen dat alles goed is. En de misselijkheid en een buikje is hier goed aan wezig dus ik maak me niet zo'n zorgen.
    Maar weet van mijn 1e ZW dat ik het wel deed, vooral de 1e weken/ maanden als je het in je buik nog niet zo merkt. Wat mij wel hielp: ik had een apparaatje geleend van een vriendin, volgens mij angel sounds, dat je het hartje zelf kan horen thuis. Had ik pas na 11 weken gedaan want in het begin hoor je het misschien niet. Ik had meteen raak! En toen ik wel eens onzeker werd, ging ik gewoon luisteren, ook midden in de nacht,echt super gezellig, alsof er een treintje langskomt klinkt het, vanwege het vruchtwater.
    En na 20 weken voelde ik de kleine flink schoppen, sommige voelen dat al eerder.
    Je mag trouwens ook altijd extra op spreekuur van VK komen om hartje te luisteren hoor. dan mag je gewoon tussendoor :)

Ik heb mijn 1e echo pas de 27e dus nog even wachten. denk dat het daarna wel meer gaat leven.

liefs regenboogje

11. Regenboogje

Regenboogje Actief lid

11 jan 2010
    170
    0
    0
    mooie buikjes Sar en MM1981!

12. Regenboogje

Regenboogje Actief lid

11 jan 2010
    170
    0
    0
    fidel werkze!
    haha Bij mij plaagde mijn man met de ZW en echo zie je hij heeft jou grote tenen, daarom schopt ie zo hard! En nu ons zoonje heeft idd echt mijn tenen, heel erg grappig!!

;)

13. Regenboogje

Regenboogje Actief lid

11 jan 2010
    170
    0
    0
    @ vertellen,
    onze 1e ZWS wilde we ook pas na de echo vertellen. Maar ik kon het toch niet voor m ehouden dus met 7.5 week al aan onze beide ouders verteld. Nu willen we het nog even voor ons houden tot na de echo 27 sept. Maar ik krijg nu al veel meer een buik dan vorige ZW dus vrees dat ze het al eerder gaan zien! Nou ja we zien wel.
    We hebben voor Ricardo wel een superschatig shirtje gekocht, STOER ik wordt grote broer haha.

liefs regenboogje

14. Regenboogje

Regenboogje Actief lid

11 jan 2010
    170
    0
    0
    Tis stil hier!
    ik ga maar even stofzuigen voor R wakker wordt.
    Want die tijgert de hele kamer door:D

15. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Tis inderdaad stil hier.
    2 buikje: ik heb dagen/ momenten dat mijn buik echt al behoorlijk opgezet is, maar zoals nu zie je er helemaal niks aan. Ze zeggen dat je het bij een eerste sowieso pas later gaat zien en dat je tot ruim 16 weken in je eigen kleren zou kunnen passen..... we zullen het zien.... vind t wel goed zo....

16. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey meiden

chelleke, dat je buik echt gaat groeien van je zwangerschap dat begint idd meestal na de 3 maanden, maar voor die tijd kan het dus dik zijn van darmen, alles verschuiven enz.
    wanneer had je weer een echo?

regenboog, ik heb ook zo'n apparaat, alleen geen angelsound maar net zoiets als de vk, wil m volgende week eens proberen.
    leuk dat tijgeren, heeft neomi nooit gedaan, die ging meteen kruipen haha.

verder, weet t ff niet meer haha, maar iig zal zo ff foto plaatsen van de echo, is beetje onduidelijk want heb t vanmorgen snel gedaan met me telefoon!

17. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
  18. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    oja bakfiets/fiets, ik heb er geen 1 haha.maar het lijkt me best leuk om te fietsen met neomi alleen iedere keer als ik ervoor wil kijken is er wel iets belangrijkers (qua geld)
    Maar het zou dan ook alleen voor de leukigheid zijn want verder doe ik alles met de auto, ben nogal lui haha.
    heb 3 maanden geleden een nieuwe auto gekocht en daar ben ik superrrr trots op, en zit ik lekker droog haha.

19. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    VRIJ!!!!! pffff heb het gevoel alsof ik de maraton heb gelopen en wat heb ik gedaan 3 uurtjes huisje gepoetst bij de oudjes... ( nouhja bij deze client is mevr. metaal niet helemaal 100%, dus verteld de meest rare verhalen, en dat is zeeeeeeer vermoeiend)

vreselijk he van echo tot echo leven... als ik zelf vk was en zwanger zou ik toch iedere week even spieken hihi
    hier nog 5 daagjes tot dinsdag hihihi
    vandaag tel ik niet meer mee hoor...

vanavond verjaardag gaaaaaaaaaap zal niet laat worden en morgen HELE DAG werken bah bah bah zeur zeur zeur.. acht t hoort er allemaal bij...

20. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Ano: ik heb weer een echo op 22-09 met 12.5 week.... maar gevoel zit op dit moment goed dus ook geen grote drang naar die echo.... het lijkt alsof mijn roze/rode verlies weg is, heb alleen nog een beetje ligt gekleurde afscheiding... volgende week voor de zekerheid eff checken op schimmelinfectie ofzo, kan altijd he, al heb ik er geen last van...

Ano: mooie echo en wat duidelijk voor een uitwendige, de VK vond de mijne al duidelijk voor een uitwendige....

Deel Deze Pagina