Mama's april 2012

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assepoes84, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    is het standaard dan met 9 wkn al uitwendig ???? wil graag mijne mama meenemen dinsdag maar met inwendig voel ik me er niet zo prettig bij... nou mensies ga er weer vandoor voor vandaag ben er niet eerder als morgen mzzzzl eet ze iedereen en weltrusten en snotter ze bij GTST

2. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    chelleke, ja best duidelijk he!!!joh maaruh ik heb dus die ietswat donkere afscheidng gehad, en ook iets gelig, heeft allemaal kleurtjes gehad, ook vind ik hetr er wat anders uit zien, kan t niet uitlijken maar tis was ehh hoe moet ik t zeggen, lijkt beetje snot, maar niet de kleur he hahaha, maar heb nergens last van, en heb nog nooit een schimmelinfectie gehad, maar dat zou t dus ook kunnen zijn?

ik heb de 23e de volgende echo, de nekplooimeting is dat

3. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @Ano: Ja dat zou goed kunnen, je hoeft er ook geen last van te hebben, maar tijdens de zwangerschap ben je veel gevoeliger voor schimmelinfecties... vandaar dat ik t komende week eff laat checken... denk dat ik dan ook meteen een potje urine meeneem om te laten checken of ik geen blaasontsteking heb.... weet je wat t is... blaasontsteking en schimmeninfecties die niet worden opgespoord of behandeld kunnen opstijgen en das op zijn zachts uitgedrukt NIET goed voor je kindje

4. MM1981

MM1981 Bekend lid

30 dec 2010
    668
    0
    0
    @ Ano: mooie echo! Wat kun je alle lichaamsdelen al goed zien, zeg.

5. Regenboogje

Regenboogje Actief lid

11 jan 2010
    170
    0
    0
    anoniempjuh wat een mooie duidelijke echo!

6. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    chelleke okeej nou ga t even in de gaten houden, kleur is alweer een week normaal, maar de vorm niet vind ik...

ja duidelijk he meiden de echo, in t echt was t nog duidelijker, kon echt de handjes en voetjes (wat erop lijkt dan) zien en t ruggegraatje enz)t was ook aan t zwaaien enzo, super leuk!!

7. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    ff vergelijken met mijn echo ano hahaha deze was uitwendig bij 10 weken:)
    Vond deze toch ook al redelijk duidelijk hahaha
    Bekijk bijlage 181449

8. MM1981

MM1981 Bekend lid

30 dec 2010
    668
    0
    0
    lalalaaa... I'm so glad that I'm a woman... lalalaaa

Wat goed dat onze vrouwenlichamen dit kunnen voortbrengen, hè?! Ik vind het zo wonderbaarlijk!

9. Sar

Sar Lid

25 apr 2011
    86
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Werker (4)
    friesland
    MM, je hebt helemaal gelijk!!!!!!!!!
    Niemand anders dan wij vrouwen kunnen een prachtig mooi kindje op de wereld zetten! Een groot wonder is het!

10. Sar

Sar Lid

25 apr 2011
    86
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Werker (4)
    friesland
    pfff gtst: TRAAAAAAAANEN!!!! :'(

Piep hormonen! ;)

11. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Wilde ik ook al komen posten..... GTST voor zwangere vrouwen is een ramp...... ben ik blij dat mijn mannetje 5 minuten voor t einde naar zijn ouders ging hahahaha

12. gertje08

gertje08 Lid

14 jun 2011
    56
    0
    0
    kapster
    NULL
    Wat een mooie buikjes en prachtige echo's zag ik voorbij komen !
    Heb net effe voor gtst alles bijgelezen !

Zojuist ook eerst gtst gekeken pffff spannend zeg hahaha !

Vanmiddag nog een leuke positiebroek gescoord bij prenatal kunnen we er effe weer tegen .

Zijn er hier ook al mensen die kraamzorg al geregeld hebben ik inmiddels al wel . D.acht dan hebben we dat alvast weer geregeld .

13. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    chelleke die is zeker mooi en duidelijk, net zo mooi als die van mij :))

14. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Hier ook kraamzorg geregeld...inderdaad ook met de gedachte dat dat dan maar geregeld is...

Vandaag wat meer last van (banden)pijn...merk dat mn buikje wat groeit, en dat geeft een zwaar gevoel...
    Morgen lekker een dagje niets...en nu lekker op de bank het blok kijken...

15. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Heb nog even een buikfotootje gemaakt...8 weken 4 dagen

16. gertje08

gertje08 Lid

14 jun 2011
    56
    0
    0
    kapster
    NULL
    Ik heb eigenlijk helemaal geen last van kwaaltjes net of ik niet eens zwanger ben ! en de dagen vliegen ook om . Bij mijn 1ste zwangerschap kon ik de dagen wel om kijken leek het veel langer te duren .
    nu natuurlijk ook druk met een bijna 2 jarig jongetje die hier door de kamer rent en vliegt en mama constant probeert uit te testen whahaha

17. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Hier ook de kraamzorg geregeld... zal de komende week de papieren wel thuis krijgen.
    Verder ook vandaag wat last van een soort van spierpijn in mijn buik en al heel de dag niet echt fit.... voel me gewoon erg vol en lusteloos.....

@ Ano: Thanks meis, kan niet wachten totdat ik de 22e weer een echo krijg:) zooo leuk om te zien

18. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    [FONT=&quot][/FONT]
    Laat me ff snel zien, maar lees morgen weer wat bij.
    [FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]
    [/FONT]
    [FONT=&quot]Vandaag weer lekker gewerkt. Jonna bij mijn sm gebracht, maar ze was erg verkouden vannochtend.[/FONT]
    [FONT=&quot]Ze heeft ook 2x geslapen vandaag en de verkoudheid heeft flink doorgezet. Sneu voor haar.[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]Hoorde ook vandaag dat de hond van mijn so (ook een beetje onze hond) morgen wordt ingeslapen. (lekker op mijn verjaardag)[/FONT]
    [FONT=&quot]Bowy is al 12 en heeft overal bulten. Loopt bijna niet meer en ligt veel. Geestelijk wil hij nog wel, maar zijn lichaam niet meer. Doet me veel verdriet dit.[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]Morgen om 11 uur een echo terwijl de hond een half uurtje later wordt ingeslapen. Hoezo een dubbel gevoel. Bah![/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]Maar goed….het is het beste voor Bowy. Het was een schitterende hond die geen vlieg kwaad deed en juist de kinderen beschermde.[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]Morgen middag komt mijn pa en stiefmoeder ff op visite. Altijd leuk![/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]
    [/FONT]

19. MM1981

MM1981 Bekend lid

30 dec 2010
    668
    0
    0
    @ ankje, wat verdrietig van Bowy. Hopelijk kun je toch genieten van de echo! Succes vandaag!

20. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten

Jonna was al vroeg wakker, 06:30. Mijn moeder sliep bij mij vannacht omdat ze 's ochtends naar een vriendin ging die hier in de buurt woont. Kreeg ik al vroeg een cadeautje! Jonna natuurlijk uitpakken hahahaha.
    Het is een taartenboek. Staan heerlijke recepten in! Jammie!!!

Oma en Jonna hebben heerlijk gedoucht met z'n tweeën.
    Denk dat ik Jonna alleen straks wel ff naar bed doe, want 11 uur naar het zkh en dat is al richting het moe worden.
    Ook is ze flink verkouden, dus hopelijk slaapt ze ff een uurtje.

MM1981
    Thx. X

Deel Deze Pagina