We zijn weer terug en de echo was helemaal goed. Het moest wel inwendig, want uitwendig zag ze het niet zo goed, maar nu hebben we 3 prachtige echo foto's. Ben 1 dag terug gezet en ben nu 4 April uitgerekend
Echo ook gehad en ook dees was niet helemaal goed. Was een week jawel een hele week korter zwanger......Had ik bij de mk ook alleen kwam daar toen no meer bij kijken maar ik heb er dus weer een hard hoofd in! Heb over 2 weken weer echo. Hartje was wel goed maarja dat zegt niks Baal als een stekker vandaag!
@vriendlief: jeetje meid wat balen!!!!! maar het wilt niet altijd wat zeggen.... ik ben bijna 2 weken terug gezet en de baby doet het toch echt goed! ik duim voor je meid dat het toch helemaal goed is.
Fijn dat je een goede echo had Tamtam. Vriendlief, er zijn er hier in elk geval nog 2 die een week korter bleken te zijn (ankje en ik). Ik schrok er niet zo van, had het ergens wel verwacht. Maar ik kan me jouw angst wel voorstellen hoor. Weet je wanneer je eisprong was? En dit was ook nog niet je termijnecho of al wel?
ja dit was wel mijn termijn echo......nouja eerste echo. Ik weet niet waneer ik mijn eisprong gehad heb heb wel bijgehouden waneer ik sex had maar weet niet of je aan de hand daarvan kan uitrekenen? Ik weet ook wel dat het niks te betekenen heeft misschien maar met mijn eerdere ervaring ben ik toch bang. Ik hoop dat deze weken voorbij vliegen en dat ik gewoon een laat ei had!
Ik zeg niet dat het niks te betekenen heeft hoor (oh ik lees nu dat je zegt misschien ), want dat weet ik gewoon niet. . . Soms betekent het wel dat het niet goed zit maar lang niet altijd. Als je weet wanneer je je ei had dan kun je iets gerichter rekenen, maar soms ligt het aan een hele late innesteling of/en toch net even een mm korter gemeten en je zit zo op een weekje verschil. Mijn echo was geen termijnecho, die heb ik volgende week dus de vk heeft de datum ook nog niet aangepast al denk ik zelf dat het wel klopt wat ze denkt. Een week korter zwanger. Ik zie het wel volgende week. Poeh, nog twee weken wachten. Kan me voorstellen dat je onzeker bent hoor.
O okee nee dit zou een termijn echo worden maar klopt niet dus moet over 2 weken gewoon goed zijn en dan leggen ze het termijn daarop vast. Officieel geldt de 12 weken echo daarvoor toch? Ik had op mijn nod ook hele lichte testen en paar dagen daarna wel opeens donkerder dus hoop dat ik hetzelfde verhaal als jullie heb!!! Ik duim gewoon voor iedereen dat het helemaal goed zit!
Ik duim met je mee! Ja, daar is die 12 weken echo voor al heb ik het idee dat ze tegenwoordig steeds eerder die termijnecho uitvoeren.
Dat voor je nod testen is leuk maar dan heb je vaak geen knaltest. Nou weet ik niet wanneer mijn nod was, wisselende cyclus, maar ik begon gewoon met testen en zag een heel licht 2e streepje.
Ik was bij de termijnecho ook een week minder ver dan de berekening van de vk. maar als ik zelf terugreken klopt het wel met mijn eisprong...lange cyclus na het stoppen van de pil. Ik was 7,2 ipv 8,2 schrok daar verder ook niet zo van. Mijn echo was in het ziekenhuis ivm eerdere bevalling met complicaties. Gyn zei: kom over 3 weekjes maar terug dan maak ik nog een echo om de precieze termijn aan te geven. Bij het meten kan een milimeter al een paar dagen schelen dus durfde hij daar nog geen exacte termijn aan te verbinden. Dus het kan best dat je bij de volgende echo er weer een paar bonus dagen bij krijgt!
Hallo, tijdje niet geweest en nog niet teruggelezen. Even een bliksembezoek, maar wilde jullie in ieder geval laten weten dat we vanmiddag een hartje hebben gezien! Termijn klopte met wat ik dacht; 8+3. Uitgerekende datum met een dagje bijgesteld naar 17-04. Zo blij!! Kom binnenkort weer even uitgebreid meelezen, maar wilde dit graag even delen Sorry voor de ego. Tot gauw!
Vriendlief; ik had op mijn NOD ook een lichte test hoor. En daarna werden ze gewoon donkerder, al werden ze minder snel 'knal' als ik dacht. Ik ben een dag of 2 terug gezet.
Ben bij me ouders, dus ff vanaf de telefoon iK heb net zelf het hartje thuis gehoord !!!!!!!!!! Heb t ook met me telefoon opgenomen zal morgen thuis kijken of ik t kan plaatsen!! Vriendlief dikke knuff, toen jij je banjer neerzette in t begin dacht k aan jou verhalen eerder meteen al dat je een dag of 3 minder ver was, en dan is t ook nog 's moeilijk meten, dus kan gewoon kloppen hoor!! Wel jammer dat je niet over 1wk al terug mag! Xx
ow ano spannend.......... ben benieuwd...Maar kan dat nog geen kwaad dan?? Ach ja nee over een week konden ze te weinig verschil zien.....zolang er geen bloed is hoop ik op het beste...al is het weer en week minder dichtbij die 12 weken. Thanks voor jullie ervaringen meiden!
Hey (aanstaande ) mama's intake bij de VK was nog een verrassing. Geen tweeling hoor Maar omdat ik onregelmatig ongi was, na de BV aan 1e kindje, heb ik toch vandaag al een echo gehad. En ik blijk pas 7 weken!(ipv 9) haha we doen allen een stapje terug.~ Dus nog een heel klein friemeltje, maar wel hartje gezien. Helaas geen printje gekregen, aparaat kuren, maar over 3 weken heb ik een echo bij een echobureau, dus dan komen we nog uitgebreid aan onze trekken. Wel fijn om nu zeker te weten hoe lang ik zwanger ben. De uitgerekende dag wordt nu 24 april. En nu we een kijkje hebben genomen begint het wel meer te leven bij ons. het valt me trouwens erg op, vergeleken 1e ZW (jongen) ben ik nu echt veel meer misselijk, en al enorme buik, voor 7 weken. Zou de fabel toch waar zijn, meer misselijk is meisje, en buik meer rond dragen? Nou ja t kan natuurlijk ook nog zijn omdat mijn buikje nog niet helemaal strak was na de 1e Toch heb ik wel een meisje gevoel Affijn, genoeg ego! We gaan weer lekker genieten. Nu net vakantie begonnen, maar het weer is er niet echt naar. Liefs regenboogje
Vriendlief, nou ti's nooit bewezen of t slecht is,aar wil t ook maar 1x per week doen hoor, maar was gewoon zoooo benieuwd!!ga er vanuit dat 1x niet zo erg is... Regenboog gefeliciteerd met de echo! Ik was bij mijn dochter totaal niet misselijk!! Denk dat t meer fabeltjes zijn haha
Ik lees nogsteeds lekker met jullie mee dames Fijn al die goede echo's!! Hier nogsteeds heel misselijk en vaak spugen... pfft... kost een hoop energie. Zeker voor een eerste werkweek. (word t dan een meisje haha... k heb vanaf dag1 t gevoel dat t een jongen word hihi, zo stijgt mijn benieuwen wel) Heb het de directeur en 2 directe collega's verteld. Helemaal enthousiast, zo leuk. Zo lief en fijn hoe iedereen reageerd op de zwangerschap, word er helemaal blij van. Hier (eigenlijk ) een druk weekend voor de boeg... Gezelig visite die blijft eten morgen en zaterdag is meestal poetsdag Jullie nog leuke plannen voor t weekend??