Mama's april 2012

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assepoes84, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Dankjewel Anoniempjuh!
    Hier net wakker, en nu lekker rustig aan doen met Finn. Vriendlief is al aan het werk...Straks Finn nog even op bed en dan rond 14.00 richting schoonvader om Finn weg te brengen..
    Ben erg benieuwd!

Fidel, zo wat een zwaar weekend, maar kan me voorstellen dat het gezellig was! Werken vandaag zal vast wel zwaar zijn...hopelijk kun je morgen wel gewoon naar je echo!

2. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @ 2012mama jij veel succes en plezier bij de echo!!!!

3. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Heerlijk dat je je nog steeds goed voelt Anoniempje!

Hier ook een dagje vrij. Hubbie is ook werken.
    Heb zelf niet veel puf, krijg ook amper een hap door mijn keel. Moet mezelf ook echt dwingen te eten.
    Heb van het weekend op de weegschaal gestaan.....ben 2,5 kilo afgevallen :$. Nu kan ik gelukkig wel wat missen, maar dat het zo hard ging!

4. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Fidel:Wat balen dat je je echo moet verzetten hopelijk kan het 's middags.
    Kan me voorstellen dat je blij bent dat je weer thuis bent.
    @ 2012mama: Succes met de echo vandaag.

Mijn buik is ook duidelijk groter, heb vanmorgen maar een zwangerschapsbroek aan getrokken dat zit toch wat fijner.
    Ik heb net bloed geprikt ook voor de nekplooimeting moet zo bellen voor een afspraak en dan maak ik ook meteen een afspraak voor de 20 weken echo.
    Mijn zoontje is vandaag naar de opvang en aangezien ik niet werk door mijn misselijkheid kan ik lekker rustig aan doen en vanmiddag lekker slapen.
    Mijn zoontje en ik gaan woensdag naar mijn ouders, want ik moet naar de tandarts en aangezien mijn zoontje van vrijdag tot zondag ook bij mijn ouders blijft blijf ik tot vrijdag en ga ik dan alleen weer richting huis en dan gaan mijn man en ik een weekendje weg naar Bergen.
    Mijn ouders brengen mijn zoontje dan zondag weer terug.
    Hopelijk neemt die misselijkheid nu wat af.

5. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Tamtam...wat een heerlijk vooruitzicht, lekker met z'n 2tjes een weekendje weg! Hopelijk voel je je wat minder misselijk dan!

Ankje, 2,5kg eraf? Vervelend dat eten zo lastig gaat..
    Wat dat betreft heb ik helemaal geen klagen..eten en drinken gaat prima...maarja dat maakt me ook weleens onzeker...ben nog amper misselijk geweest:(

6. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Je hoeft je geen zorgen te maken hoor.
    Bij Jonna had ik ook nergens last van! ;)

7. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Dankje!!!
    Misschien dat jij dan nu een jongen krijgt en ik een meisje??:)

8. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Hahahaha...die opmerking heb ik vaker hoort! :D

Ik zelf heb ook het gevoel dat het een jongen wordt hoor. ff afwachten dus.

9. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    Sorry beetje lange reactie/bericht geworden...

@Anoniempjuh, best heftig, doe je een beetje rustig aan!

@Beccy, lekker vooruitzicht!

@2012mama, veel suc6 en plezier bij de echo

@Fidel2010, en is er ook nog gewaterpolood? Hihi. Wel vervelend van je rug en bil, misschien dat het komt door het weinige slapen.. Hopelijk dat je met je werk nog kan ruilen voor intake/echo, suc6!

@Tamtam, beterschap en lekker bijkomen. Bergen (ga ik even van NH uit..) is superleuk!

@Ankje, hoop dat je je snel weer beter voelt, zelf ben ik ook 2kg afgevallen door misselijkheid en bewuster eten.. maja zal niet lang meer duren
    J

Hier best een pittig weekend gehad. Vrijdag hadden we samen een dag vrij en zijn we samen naar het KLM Open geweest (golftoernooi) Was best een lange dag, veel gewandeld daar en gestaan dus aan het einde wel gevoelige buik en moe.. Zaterdagochtend om 6 uur de wekker want moest om 7.34 afslaan voor een golftoernooi bij ons op de club. Zolang het golfen nog goed ga wil ik het proberen vol te houden.. S’middags zou ik alleen op tijd terug naar huis gaan wegens vermoeidheid en eters savonds. Maar toen werd er op de golfclub iemand van de wedstrijdleiding niet lekker epileptische aanval en misschien ook hersenbloeding, was best schrikken. Toen heb ik mij aangeboden om smiddags nog even te helpen, dus later dan gepland naar huis. Was uiteindelijk 4 uur thuis, snel boodschappen doen, kom ik bij de slager… portemonnee vergeten…. Weer naar huis… weer naar de slager… naar de supermarkt… nog een half uur voordat de visite komt en hubbie nog niet thuis… Belt hij op dat hij een klapband heeft gehad op de snelweg en dat het nog even duurt voordat ie thuis is… Ondertussen snel nog aan het eten, visite al op de stoep, ik had m’n golfoutfit nog aan… Naja eerst maar een drankje… hubbie thuis, omkleden, gourmet afmaken.. aan tafel… ondertussen was ik zo moe dat ik zelf bijna niks gegeten heb alleen wat fruit… Uiteindelijk was het wel gezellig maar echt kapot toen ze om 11 uur naar huis gingen… Snel naar bed, morgen wel opruimen… Worden we om 3 uur snachts wakker gebeld… Inbraak bij onze winkel, politie was er al… wij die kant op.. ze hebben het slim gedaan.. slot uitgeboord… 20 min gewacht of er geen stil alarm ed was toen teruggekomen en binnen 2 min een kraak gepleegd en behoorlijk wat meegenomen. Ze zijn wel zichtbaar op camera’s maarja bivakmutsen, handschoenen… Politie heeft samen met hubbie videobeelden gaan bekijken, ik ben maar koffie voor iedereen gaan zetten… Uiteindelijk lagen we om 6 uur weer in ons bedje maar allebei klaarwakker, zijn er maar uitgegaan… Toen s’ochtends de klapband gerepareerd, naja wiel gewisseld en smiddag heeeeeel rustig aan gedaan. Gisteravond vroeg naar bed maarja zo vroeg dat we nu om 5 uur alweer wakker waren… Zijn we maar SYTYCD gaan kijken.. Daarna was ik toch weer zo moe dat ik nog even terug naar bed ben gegaan en gelukkig nog effies geslapen. Nu snel nog even huis aan kant en dan om 11 uur werken…

Morgen bloedprikken en 2e echo!!! Zin in!

10. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Pfff!!! Wat een weekend voor jou zeg!
    Wat schrikken ook van die man op de golfclub en van jullie winkel.
    Kan er zo boos om worden, ze moeten gewoon van andermans spullen afblijven en gaan werken voor de centen! :x

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Linnie, jeetje wat een weekend! Die maak je niet veel mee. Sterkte met alles. Wat hebben jullie voor eigen zaak? Inmiddels weer een beetje uitgerust?

Meiden met afspraken en/of echo's, veel succes vandaag.

Nekplooi meeting of ander prenataal onderzoek: Wij laten het niet doen nu. Wel de 20 weken echo.
    Het zou voor mij namelijk niks uitmaken voor mijn zwangerschap als ik zou weten dat mijn kindje iets mankeert. Bij Tessa ook niet gedaan.
    Mocht er echt iets aan de hand zijn waardoor ons kind gelijk na de geboorte geholpen moet worden, dan zien ze dat wel op de 20 weken echo.

Verder ben ik nog steeds misselijk en erg moe. Voel me echt niet zo fijn de laatste tijd. Zeker de moeheid vind ik erg vervelend.

12. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Linnie, wat een weekend!! Wat eng lijkt me dat, iemand met een epileptische aanval en een hersenbloeding... Het het 2e vaak genoeg gezien, maar in combinatie met het eerste... brrr...
    Wat balen van jullie winkel! Hopelijk komt er nog wat uit het onderzoek en worden de daders gepakt!
    Ik neem aan dat jij het nu even heel rustig aan doet?!

13. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Zo!
    Hier ff goed opgeruimd (nog van het feestje) en heb net gestofzogen.
    Straks gaat Jonna lekker naar bed en dan ga ik beneden ff dwijlen en ramen lappen (dat is wel heeeel lang geleden dat ik dat gedaan heb).

Als Jonna weer wakker is gaan we ff lekker boodschappen doen.

14. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @linnie nee hoor zelf niet gespeeld, neem het risico niet, daarvoor is het echt een te ruige sport. vond wel heel jammer hoor. maar frummel is het belangrijkste. je zal maar een trap in de buik krijgen, en dat het daarom fout gaat, nee bedankt. zeker met de toernooien in duitsland is het vaak heel fysiek, regelmatig hebben onze speelsters blauwe plekken, krassen en dergelijke.

WOEHOE zo werk geruild naar een andere dag, in overleg met kantoor. uitgelegd van hoe en wat, dus kan morgen gewoon naar de VK, pffff nu begint de spanning daar wel weer voor te stijgen hoor!!!! had namelijk al de vk gebelt, als ik zou afzeggen kon ik pas weer over 2 wkn, maar het is opgelost gelukkig!!!!

15. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Fidel, fijn dat je toch lekker naar die echo kan...2 weken wachten zou nog wel heel lang zijn he?
    En...die spanning ken ik hoor...maar komt vast goed!!!

16. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    nou ik ga weer aant werk, vermoeidheid is toegeslagen bah... noujah niks aan te doen, t hoort er allemaal bij haha

17. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Ik ga er nu vandoor...Finn wegbrengen bij schoonvader en daarna de echo:)
    Hopelijk kom ik vanavond terug met een mooie foto!!!

18. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    wat heerlijk Fidel!! Wat een geruststelling!

Jij succes 2012mama!!

Hier heb ik nu ook gedweild en gestreken. Pfff. Vind het nu wel ff genoeg voor vandaag.

19. evan

evan Actief lid

14 jul 2011
    327
    0
    0
    NULL
    noord holland
    jeetje wat een vervelende verhalen hier....
    pfff meiden rustig aan hoor, neem je rust al heb je de inbrekers natuurlijk niet in de hand.... en ook niet wanneer er iemand onwel wordt pfff nou ik hoop dat rust snel weer terug keert.

gisteren bij culinair plaza in alkm,aar geweest wat is dat ontzettend leuk ! Gerard joling en mevr borsato ook nog gezien:)
    maar vandaag zo vreselijk moe....

vanmorgen de tweede echo gehad ben vandaag 10+1 we zagen het kleintje goed en ook hebben we het hartje gehoord en zwaaide de beeb naar ons ach lief !
    zo fijn dat alles goed gaat pfff hebben het net andere opa en oma verteld deze waren overrompeld hadden van ons niets meer verwacht ;) vanavond broertjes en zusje vertellen dat ze oom en tante worden :D

20. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Ook hier vandaag een echo gehad, en alles was goed! Erg blij mee.
    Beebje is nog steeds iets aan de kleine kant, maar heeft inmiddels al 4 dagen ingehaald...nu nog 4 dagen te klein..maar de gyn vertelde dat ik eerst maar gewoon van mn eigen bereking uit moet gaan...13 oktober hebben we de termijnecho..beetje later dan 12 weken, omdat mn gyn eerst vakantie heeft. En dan wordt de echte uitgerekende datum bekeken...

Ben helemaal happy...nu mag iedereen het weten dat Finn een broertje of zusje krijgt!

Deel Deze Pagina