Wat een mooie foto's alemaal weer mijn echo foto van vanmorgen is heel onduidelijk , is niet zo erg heb er al 1 en over 2 weken krijg ik al weer 1 misschien dat die duidelijker is dan zal ik hem hier effe plaatsen ! Ja nagels zijn bij mij nu ook stuk sterker en groeien ook veel sneller .
@gertje: oww fijn over 2 weken weer een echo!! dan kun je de groei mooi zien hier zijn de nagels ook veel sterker nu! en ik ben niet meer zo in de rui ik verloor bossen met haar maar nu bijna niets meer
whihihi snap het niet meer haha. Neem aan dan jij morgen een echo hebt en dan bekeken word hoever je nou echt bent of niet...... Nou meis waarshijnlijk een laat ei ik ben nu ook 1 week terug gezet en dan nu dus donderdag ff kijken hoe het zit..... Pf heb liever een week langer maar goed!
hahaha precies je snapt hem zoals ik al zei mn hoofd is erg vol dus helder nadenken is er even niet bij.
Hoi Dames, pfff moest even wat bij lezen van de afgelopen dgn. Heb het ontzettend druk gehad en dat terwijl ik vakantie heb. Sjors: ik duim heel hard voor een goede uitslag. Spannend zeg. weer mooie echo's langs zien komen. Geweldig!!!! Ik heb vandaag mijn echo gehad. Heb onze uk mogen bewonderen. Zooooo moooi!! Ik zou vandaag 11 wkn zijn, maar ben 5 dgn vooruit gezet. Dus zit nu op 11 wkn en 5 dgn en mijn uitgerekende datum is nu 31 Mrt. Ben de hele dag in de weer geweest aangezien we morgenvroeg vertrekken naar Frankrijk. Dus even lekker niks en genieten. Foto zal ik later op zp zetten. Dames, heel veel suc6 de komende week en ik probeer alles weer bij te lezen als ik terug ben.
Goedemorgen allemaal, Fijn weer de goeie echo's Naomi: heel veel plezier vandaag met jullie echo!! troela: lijkt me lekker als je 5 dagen vooruit wordt gezet in ieder geval beter dan terug worden gezet. Heel veel plezier in Frankrijk. gertje: welkom en gefeliciteerd. Fijn over 2 wkn weer een echo babs: gelukkig was de uitslag oké. Sterkte meid!! Even een intiemvraagje (sorry): maar hebben jullie gewoon gemeenschap? Ik weet dat het totaal geen kwaad kan, maar toch staat mijn hoofd er niet naar en vind ik het eng. Ik mag over 2 weken weer voor een echo. Nog wel even geduld dus, maar de periode tussen de 12 en 20 is langer dus dit moet ook gewoon vol te houden zijn. Het liefst zou ik toch ff snel een kijkje willen nemen haha.
Vruchtje, Ik weet ook dat het gewoon kan, maar toch durf ik ook niet. En mijn bedpartner vind het ook niet echt een fijn idee... Ben bang dat wij de komende maanden droog staan. Goedemorgen trouwens. Hier al vroeg wakker. Ze zijn bezig met het riool hier. Er word een heel stuk vervangen. We hadden steeds verstopping. Hoop dat dat hierna over is.
Ook bij ons komt er niet veel meer van terecht hihi..Hebben het wel geprobeerd maar deed geen deugd en kon er ook niet echt van genieten, dus laten het even zo.. Ben er nu ook veeeel te moe voor..
@troela: veel plezier in frankrijk!! @vruchtje: ja hoor hier gaat het gewoon allemaal door straks met dikke buik wil ik niet meer want vorige keer kreeg ik rond de 24 weken elke keer harde buik als we klaar waren dus toen zijn we gestopt..... deed mn mannetje af en toe nog wel ff verwennen maar bij mij mocht er niets meer gebeuren hahahaah.
@juultjeT Oh das schrikken zeg dat je van de trap afgevallen bent Heb je nu last van je buik? Als je je echt zorgen maakt kun je misschien de verloskundige even bellen?
Ik ben vandaag trouwens 11 weken zwanger!) Dus precies over een week 12 weken. dan heb ik ook gelijk mijn termijnecho bij de vk.
ik ben op mn kont en rug er vanaf gestuiterd, alleen mn rug doet wat zeer (geschaafd). Ik heb wat steken in mijn buik dus heb toch maar de VK gebeld, ze ging even overleggen en zou me terug bellen, dus ik wacht nog op antwoord... Schoonmoeder zegt dat het niet zo veel kwaad kan, kindje zit goed vast zegt ze...
Goeie morgen dames. afgelopen dagen druk druk druk..... Valt me op het dat ik afgelopen week een avond flink diarree heb gehad en sindsdien mijn "buikje" veel minder is.... is dit normaal???? je maakt je meteen weer zorgen he omdat je buik met 12 weken normaal toch al echt heel erg zichtbaar moet zijn??? Verder herken ik het emotionele gedeelte helemaal hahahaha ik jank om alles en iedereen..... mijn nagels zijn idd ook een stuk mooier en sterker en ik verlies veel minder haar..... Straks mijn ouders op halen van vakantie.... weer zo'n heerlijk emo moment hahaha.... alleen dan van blijdschap.
@ juultje: oei dat is even schrikken zeg... ik hoop en denk dat het geen kwaad kan, maar ach een extra echo is altijd meegenomen. Collegaatje van mij is met 12 weken recht op haar buik gevallen en flink hard.... alles was gewoon goed kindje zat goed vast zeiden ze... Ik duim voor je meid.... xxxx
@juultje: jeetje meid dat is schrikken!!!!! maar het kan normaal gezien geen kwaad hoor. je kleintje zit goed beschermd. hopelijk mag je toch even langskomen bij de vk, is toch wel fijn voor je eigen geruststelling!! @chelleke: dat kan hoor dan hebben je darmen gewoon goed vol gezeten en als die leeg zijn is je buik een stukje minder. hier vanmorgen echo gehad en was helemaal geweldig!!!!! ben weer helemaal verliefd hihi. de kleine was lekker aan het rond jumpen in mn buik hihi. hij/zij zwaaide zelfs nog even! ben weer 3 dagen vooruit gezet dus ben nu precies 12 weken en uitgerekend op 31 maart! hopelijk mag ik hier toch mee blijven kletsen fotos volgen nog!