Ik slaap slecht. Kan niet echt in slaap komen en wordt veel wakker. Dromen nog niet, gelukkig. Ben zo al wel moe genoeg Onzuivere huid heb ik ook niet. Maar ik heb een eczeemhuid (=extreem droog), dus sowieso bijna nooit pukkels enzo. Wel meer last van mn eczeem en zonneallergie (leuk, vooral in de zomer.. zucht), zal ook wel door de hormoontjes komen!
Ik heb net de VK gebeld. Spannend!! 22 augustus intake en 24 augustus een echo. Mijn vriend is juist week 10 en 11 op vakantie. Dus dan maar een vroege echo. 8 aug Hellow86, 1e echo Gyn 9 aug JuultjeT, termijnecho VK 16 aug Kawaii, intake VK 18 aug Troela85, 1e echo (vroege met 7 wkn) 22 aug rosemarie, intake VK danielle, intake VK 23 aug Kernesia, intake VK + echo hartje Bloempje83, termijnecho VK 24 aug tamtam78, intake VK danielle, 1e echo, vroeg ivm vakantie van mijn vriend week 10 en 11 25 aug Bloempje83, intake VK 1 sept vlindertje82, intake VK 12 sept vlindertje82, 1e echo VK 13 Sept tamtam78, 1e echo VK
ik ruik nu dingen ook wel beter, en net was het benauwd buiten en daar voelde ik me toch naar door. kan dat ik daar nu minder goed tegen kan zei mn moeder. @ juultje: gelukkig ben ik niet de enige met een onzuivere huid, echt balen he! hoop dat het snel wegtrekt! @ danielle & Lievel, leuk dat jullie een afspraak hebben staan! ik ga ff wandelen met mn hondje, tot straks!
Alle nieuwe zwangeren welkom en gefeliciteerd. @ Sporten: Ik Zumba 2 a 3 keer in de week gewoon thuis en dat wil ik ook blijven doen zolang het goed voelt verder doe ik schoonmaak werk 2 dagen feest, dus dan krijg ik mijn beweging ook wel. @ Dromen: Ik droom ook heel levendig was met mijn vorige zwangerschap ook zo. Hier zijn ze druk met verhuizen ik let op mijn zoontje en voel me vandaag ook niet zo top misselijk en erg moe. Net gelegen samen met mijn zoontje, maar kon niet echt slapen vannacht ook slecht geslapen dus hopelijk gaat dan aankomende nacht beter. Als ik weer thuis ben schrijf ik wat actiever mee.
hey meiden, ik ben er gisteren achter gekomen dat we zwanger zijn van ons derde wondertje. na veel klussen en al een afspraak bij de gyn. mogen we nu als alles goed blijft gaan rond 8 april ons derde wondertje verwelkomen. zou het gezellig vinden als ik met jullie mee mag schrijven. zag alleen dat er alleen wel al heeeel veel dames zijn, dus hopelijk kan ik het een beetje bijhouden.
Welkom trotsemamavan2 en gefeliciteerd. Er zijn zeker erg veel dames die in april een wondertje verwachten, het is nu al bijna een dagtaak om dit clubje bij te houden. Ik lees op mijn werk ook elke keer in de pauzes, anders ben ik eerst een uur bezig als ik thuis kom... Vergeetachtigheid en onzuivere huid heb ik niet (heb hier altijd wel wat last van, maar iig niet meer dan anders volgens mij). Ook het levendig dromen is me nog niet opgevallen.
Gefeliciteerd alle nieuwe zwangeren!! Pff, die huid van mij is weer lekker bezig! Lijk idd ook wel een grindtegel, verschrikkelijk! Was net even werken in de horeca en die geitenkaas, bleegh ging bijna over mijn nek. Niemand weet nog wat dus dat is wel lastig... Verder heb ik vandaag de hele dag al lage buikpijn. Lijkt net of ik heel nodig moet p**pen (sorry), maar ik hoef niet. Heeft iemand dit ook? Zo een kramperig en trekkerig gevoel. Ik ga zo maar even lekker op de bank liggen, misschien voel ik me dan weer wat beter straks.
Hoi meiden, vandaag ben ik teruggebeld door de VK-praktijk en we hebben volgende week donderdag al de intake. Voor de echo online een formulier ingevuld bij het echocentrum en is het wachten totdat zij terugbellen, maar die afspraak duurt nog wel ffies. 8 aug Hellow86, 1e echo Gyn 9 aug JuultjeT, termijnecho VK 11 aug Linnie1984, intake VK 16 aug Kawaii, intake VK 18 aug Troela85, 1e echo (vroege met 7 wkn) 22 aug rosemarie, intake VK danielle, intake VK 23 aug Kernesia, intake VK + echo hartje Bloempje83, termijnecho VK 24 aug tamtam78, intake VK danielle, 1e echo, vroeg ivm vakantie van mijn vriend week 10 en 11 25 aug Bloempje83, intake VK 1 sept vlindertje82, intake VK 12 sept vlindertje82, 1e echo VK 13 Sept tamtam78, 1e echo VK
Rosemarie en Jonie: we hebben een clubje opgericht, voor mensen met een grindtegelgezicht, je hoort erbiiiijjjj Verschrikkelijk vind ik het, die puistjes. Bah Doen jullie ook iets om het te proberen te verminderen?? trotsemamavan2 welkom en gefeliciteerd! Het is idd wel veel om alles bij te houden hier. Ik red het ook echt niet om overal op te reageren, moet als ik een bericht schrijf ook steeds weer terug kijken wie nou wat zei om daarop te reageren.. pfoe... dat wordt nog wat als de lijst straks compleet is!!
hier weinig last van pukkeltjes, wel last van regelmatig wat krampjes nog onder in mijn buik, en mijn boobs doen echt zeer. eigenlijk kan ik het nog steeds niet geloven en heb ik het idee dat ik nog steeds zo ongi kan worden. maar ja ik hoop maar dat dit wondertje blijft zitten. verlos heb ik nog niet gebeld, moeders voor moeders wel. hebben jullie ook een lijstje met wanneer uitgerekend enzo of niet??
***** Breekt in ****** Hi meiden, allemaal van harte gefeliciteerd!!! Wat leuk om te zien dat er alweer een april 2012 clubje is! Ik 'hoor' bij het april 2011 clubje Wat is de tijd toch snel gegaan! Maart-juli is trouwens echt DE perfecte periode voor verlof! Geniet ervan allemaal (ben stiekem een beetje jaloers hoor)!!! *********Breekt uit ***********
@trotsemamavan2: als je even 1 of 2 pagina's terug gaat dan kom je het lijstje vanzelf tegen. @MiniMe: ik had me ook al bedacht dat dat een perfecte periode is.
@trotsemamavan2 dat hebben we zeker! Wanneer komt MvM bij jou langs? Al bij anderen MvM langsgeweest? Hoe was het bij jullie? Als je de tekst hieronder even knipt en plakt verwijder ik het hieronder weer snel.. 30 maart Gentle, 23 jaar, Overijssel, 2e kindje 1 april Rosemarie, 25 jaar, Zuid-Holland, 1e kindje Gertje08, 30 jaar, Groningen, 2e kindje xlns, 32 jaar, Limburg, 2e kindje Marg1981, 30 jaar, Utrecht, 2e kindje Hellow86, 25 jaar, Dronten, 1e kindje 2 april Assepoes84, 27 jaar, Zuid-Holland, 1e kindje Lantine, 31 jaar, Zuid Holland, 1e kindje Kawaii, 28 jaar, Brabant, 1e kindje 3 april Chanelle noah, 23 jaar, Brabant, 1e kindje Chelleke84, 26 jaar, Duitsland ( Limburg), 1e kindje Jonie2, 26 jaar, Utrecht, 2e kindje 4 april Kernesia, 28 jaar, Zuid_Holland, 1e kindje danielle, 29 jaar, Utrecht, 1e kindje Troela85, 25 jaar, Brabant, 1e kindje 5 april LieveL, 27 jaar, Drenthe, 2e kindje JuultjeT, 24 jaar, Drenthe, 1e kindje Vlindertje1982,29 jaar, Flevoland, 2de kindje tamtam78, 33 jaar, Gelderland, 2de kindje Bloempje83, 28 jaar, Brabant, 2e kindje Dijkim, 28 jaar, Zuid Holland, 2e kindje 6 april Zeynep70, 27 jaar, zuid-holland ,2e kindje Linnie1984, 26 jaar, Noord-Holland, 1e kindje 7 april 8 april Milapalou, 30 jaar, Zuid-Holland, 2e kindje Boney, 29 jaar, Drenthe, 2e kindje trotsemamavan2, 30 jaar, brabant, 3de kindje 9 april vruchtje24, 28 jaar, Noord-Holland, 2e kindje Vlinders: Magdalena6, 1e kindje, 3 augustus 4+3 wkn
helaas wordt ik geen april 2012 mama meer.... heb vandaag helaas een MK gekregen, bij 4 weken en 3 dagen... ben echt ontroostbaar, voel me zo leeg......ook was het nog zooooo klein, maar zeer welkom..... zou iemand uit de lijst willen halen, op 7 april ? weet niet zo goed hoe dat moet namelijk.....
@Magdalena, wat verschrikkelijk, heel veel sterkte, ik heb je van de lijst gehaald maar vergeten zullen we je zeker niet! Hopelijk dat het snel opnieuw raak mag zijn voor jullie. x
wat verschrikkelijk!! dikke knuff voor jouw!! logisch dat je ontroostbaar bent en je jezelf leeg voelt. denk aan je...