Mama's april 2012

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assepoes84, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Sjors...gefeliciteerd met het goede nieuws! En wat leuk een zoon...(is erg leuk hoor:))

Ankje, ja, leuk om te gokken wat het wordt...wij willen het niet weten met de echo, dus blijft nog lang een verassing maar ik denk dat het een meisje wordt..vriendlief zal ik vanavond eens vragen..

Babykamer: Ja, wij zijn ook al een beetje bezig, tenminste, met Finn's nieuwe kamer, want de babykamer blijft hetzelfde...slaapt Finn nu. Ook heb ik al wat nieuwe hydrofiele luiers, spuugdoekjes enz gekocht. De oude van Finn waren allemaal lelijk geworden door het vele wassen, dus even nieuwe..lekker fris:)
    Welke kinderwagen heb je gekocht?

2. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @gemeenschap met tijden als we beide zin hebben, dat ik terug kwam na t weekend vorige week, vloog de passie er vanaf ( had me mannetje ook wel gemist hoor) maar langzamerhand wordt het weer een kus en slapen hahahaah

@babykamer ik heb van de week samen met vriendlief de kommode opgehaald, nu geschuurd en in de beits gezet. ga langzamerhand ook de logeerkamer leegpakken, omdat de kommode nu in de huiskamer staant en daardoor vreselijk in het pad. dan de kledingkast en ledikantje schuren en beitsen. behangrand is besteld ( wonen hier net 1 1/2 jaar) dus behang is nog zo goed als nieuw. leuke behangrand en muurstickers en klaar.

@sjors leuk hoor een zoon.. gefeliciteerd!!!

3. Celestea

Celestea Actief lid

7 aug 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aan de chromosomen, niet op de echo ;)

Gefeliciteerd met de uitslag Sjors, wat een opluchting! En een zoon, zó leuk!

4. Celestea

Celestea Actief lid

7 aug 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3424 Celestea, 17 sep 2011
    Laatst bewerkt: 17 sep 2011
    Je bedoelt over een week of 7? :D Met 16 weken is het vaak op een echo al wel te zien.

Over aanschaffen van spullen, nog helemaal niks. Zelfs geen romper. Ik wil eerst weten wat het wordt en dan ga ik helemaal los :cool:
    Oh wacht, niet helemaal waar, ik heb een zwangerschapsdagboek gekocht, maar eigenlijk is dat niks voor mij en heb er ook nog maar een paar keer wat in geschreven.

5. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe

Tenzij je het natuurlijk niet wilt weten...dan moet je dus nog zo'n 7 maanden wachten (zoals wij..);)

6. Celestea

Celestea Actief lid

7 aug 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja dat kan ook nog!

Het niet willen weten, dat is echt niks voor mij. Mensen zeggen vaak dat het een extra verrassing is, maar ik vind een geboorte al zó overweldigend, zo bijzonder, zo wonderlijk. . .
    Ieder zn keuze :)

7. Maud85

Maud85 Actief lid

14 aug 2011
    343
    0
    16
    @Sjors, gefeliciteerd met de goede uitslag en leuk om al te weten wat het wordt!

@Kinderkamer, wij hebben nog niets aangeschaft, behalve inderdaad een zwangerschapsdagboek.

@Geslacht, wij willen het wel graag weten met de 20 weken echo, wij denken beide dat het een jongentje wordt aangezien de laatste 11 kinderen die er geboren zijn aan zijn zijde jongens zijn. Denk niet dat die 12e dan een meisje wordt :)

Verder heb ik vandaag ook mijn tweede echo gehad. Alles goed met het kleintje, hartslag was goed. De baby was erg beweeglijk! Ging van links naar rechts en soms leek het net alsof hij aan het springen was (kwam echt los van de baarmoederwand). Kleintje is nu 4 cm en ik ben 3 dagen vooruit gezet! Foto's volgen nog.

8. Celestea

Celestea Actief lid

7 aug 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat je een goede echo had maud. Wow, 11 jongens op een rij. Als ik kijk naar mijn schoonfamilie dan is daar een traditie van eerst 4 jongens. De eerste 3 hebben we al dus nu verwacht ik de vierde.

9. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    @2012mama: we hebben een maxicosi mura 3 gekocht, kregen de autostoel er gratis bij:D

@geslacht: ik heb 4 broers en zij hebben allemaal als eerste een meisje gekregen en mijn 2 oudste broers hebben daarna 2 jongens gekregen, mijn jongste broer krijgt in oktober een kindje, we denken een jongen. Eigenlijk zou het dan logisch zijn dat ik als eerste een jongen krijg en daarna meisjes :p

@maud: wow, gaaf he zo'n echo:D en als het dan zo druk beweegt dan is het ineens al zo echt...zo levend.... ik vond het heel bijzonder om te zien.

10. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    @geslacht, ow wij willen het met 16 weken meteen weten.
    alk heb ik gewoon echt respect voor de mensen die het afwachten, vind dat zoooo knap, ik zou dat echt niet kunnen....denk namelijk dat ik ook een idee in mijn hoofd zou krigjen en daar toch aan zou wennen zeg maar, maja bij de geboorte kan het dan natuurlijk heel anders zijn, dat lijkt me dan ook een hele switch zeg maar.

sjors:eek:w wat fijn meid dat de eerste uitslagen goed zijn, ik duim voor de volgende goeie uitslagen!!

maud fijn dat alles goed ewas!!!!!

hier:alles goed, gister het hartje weer gehoord!!das toch wel erg fijn.

xxx

11. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Wat fijn Sjors, dat alles tot zover goed is!! Leuk dat jullie al weten dat "het" een hij is!!!

Maud, fijn dat jullie echo ook goed was!!
    Maar doen ze bij jullie op zaterdag echo's??!

Anoniempje, die switsch waar je het over hebt herken ik wel! Bij mijn zoontje twijfelden we of we het wilden weten. Dus met de 20-weken echo liet hij ook niets zien. Ik was er heilig van overtuigd dat hij een meisje zou worden. Dus toen ik met 35 weken nog een echo moest en ze wel konden zien dat zij eigenlijk een hij was, was ik er een dag of wat van in de war... Was wel erg blij dat ik het van te voren wist! En btw, hij is net zo welkom als zij hoor!)

Hier: zooooow moe... Vanmiddag feestje gehad van de stichting waar ik voor werk en waar mijn zoontje naar de psz gaat. Heb net 2 uur op de bank liggen slapen... En werd behoorlijk beroerd wakker... Best wel balen...
    Kan me haast niet meer voorstellen dat het over een week of 2 beter word...

12. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Owja, trouwens over dat geslacht raden: ik durf het door het bovenstaande verhaal nu niet meer... Volledig blanco hier!
    Ook mijn dromen gaan beide kanten op, dus daar heb ik niets aan!

13. gertje08

gertje08 Lid

14 jun 2011
    56
    0
    0
    kapster
    NULL
    @ Sjors wat geweldig nieuws dat bis vast even een opluchting ! En een zoon wat leuk gefeliciteerd !

Nou ja het geslacht ik zou het niet weten . Mijn man is er heilig van overtuigd dat het een jongen is . Ach ja en de man bepaald immers het geslacht en er zijn ook wel heel veel mannen en jongens aan de kant van mijn man zijn familie . We hebben al een zoontje maar het maakt mij niet uit of het dan nog een jongen word een meisje zou leuk zijn . We wachten gewoon rustig af totdat we het kunnen zien op de echo !

Zo vanmorgen al vroeg op zoonlief was om 6 uur al wakker gaap gaap . Vanmiddag op kraamvisite bij de overburen verder nog niet echt plannen .Misschien nog effe zwemmen vanmorgen .

14. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    HIer ook al vroeg wakker...Finn had geen zin meer en wilde naar beneden...
    Daar maar even de verwarming aangezet...brrr...koud!
    Straks douchen en dan richting schoonmoeder. We gaan vanmiddag naar de oma van mn vriend...vertellen van de zwangerschap en gewoon op de koffie...
    Komen daar niet zo vaak, ze woont 2u bij ons vandaan.

Morgen dan nog 1 dagje vrij, en dan dinsdag toch echt weer werken:( Zie er al tegenop!

15. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.212
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    goedemorgen allemaal. hier was finn juist pas lekker half 8 wakker. heerlijk voor de zondag. straks gaan we even lekker met hem zwemmen.

2012mama: veel plezier op visite. inderdaad best ver 2u rijden.
    gertje ; jij ook veel plezier. kraamvisite is altijd leuk.

16. Maud85

Maud85 Actief lid

14 aug 2011
    343
    0
    16
    @Moestra, bij ons doen ze normaliter geen echo's op zaterdag. Eigenlijk zouden we de echo aankomende dinsdagavond hebben, maar dan zit mijn vriend op hotel in het buitenland. Zodoende konden we afgelopen zaterdag al terecht!

17. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Hallo dames.
    Hier even aan het bijkomen van een toch wel geslaagd verjaardagsfeestje gisteren van mij man en mij. het was wel heel laat ( half 3) maar absoluut geslaagd.... hele leuke babykleertjes gekregen.

Geslacht: Theoretisch gezien zou de kans op een jongetje bij ons groter zijn. ik heb namelijk pas 17 uur na mijn eisprong mijn IUI gehad en normaal gezien zou een eicel dan al bijna niet meer goed genoeg zijn om te bevruchten.... mijn gyn zei dat de mannelijke zaadcellen sneller waren maar de vrouwelijke langer blijven leven...... tja en aangezien de tijd tussen de inseminatie en de bevruchting maar vrij kort is geweest gokte zij het toch op een jongen...... maar hoe harder dat mijn man nu roept het wordt een jongen hoe meer ik toch begin te twijfelen dat het een meisje wordt..... we zullen zien over 8 weekjes...

@ iedereen met goeie echo, gefeliciteerd..... heerlijk he

18. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    [FONT=&quot]Bevallen van een [/FONT][FONT=&quot]jongen[/FONT][FONT=&quot] of [/FONT][FONT=&quot]meisje[/FONT][FONT=&quot]?[/FONT]

[FONT=&quot]Sjors22 --------- [/FONT][FONT=&quot]krijgt een jongen![/FONT]
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT][FONT=&quot] –---------- willen het wel weten, geen geheim[/FONT]
    [FONT=&quot]--- Mama: jongen ------ Papa: meisje[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama ----- [/FONT][FONT=&quot]willen het niet weten[/FONT]
    [FONT=&quot]--- Mama: meisje ------ Papa: ?[/FONT]
    [FONT=&quot]Maud85 --------- [/FONT][FONT=&quot]willen het wel weten[/FONT]
    [FONT=&quot]--- Mama: jongen ------ Papa: jongen[/FONT]
    [FONT=&quot]Anoniempjuh --- [/FONT][FONT=&quot]willen het wel weten[/FONT]
    [FONT=&quot]--- Mama: ? ------------ Papa: ?[/FONT]
    [FONT=&quot]Moestra --------- [/FONT][FONT=&quot]weten het nog niet[/FONT]
    [FONT=&quot]--- Mama: ? ------------ Papa: ?[/FONT]
    [FONT=&quot]Gertje08 -------- [/FONT][FONT=&quot]willen het wel weten[/FONT]
    [FONT=&quot]--- Mama: ?------------ Papa: jongen[/FONT]
    [FONT=&quot]Chelleke84 ----- [/FONT][FONT=&quot]willen het wel weten[/FONT]
    [FONT=&quot]--- Mama: meisje------ Papa: jongen[/FONT]

19. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Ank wat ben je toch weer vlijtig geweest:)

20. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    :D
    Vind het leuk om het bij te houden. :D

Deel Deze Pagina