Ik heb vandaag ook niet mijn dag. vanmiddag een klein beetje floradix gehad en ik werd me een partij misselijk. Allemachtig. Het is nu wel weer wat afgezakt. Verkoudheid lijkt wel iets toe te nemen en ben dan ook nog een tandje vermoeider dan ik al was.. heel fijn. Vandaag bloedgeprikt. Ben benieuwd wanneer de VK aan de telefoon hangt om te vertellen dat mijn ijzer laag is. Of mijn B12, dat kan ook.
Hoi meiden, Ik zat vandaag online naar kinderwagens te kijken (voor mij allemaal nieuw). Maar het zit echt megaveel prijsverschil tussen die wagens, sommige zijn all-in voor 300/400 euro en sommige zijn boven de 800 euro of meer. Zou er nu echt zoveel kwaliteitsverschil tussen die wagens zitten of betaal je meer voor merk en design? Iemand ervaring hiermee?
Maud, heb je nu ook op marktplaats gekeken? De showmoddellen uit winkels staan er soms ook op. Dan heb je een nieuwe voor de helft van de prijs. Ik ben wel blij met mijn merk-wagen. Mutsy Slider. Hij rijdt fijn en de bak is in ons geval nog best groot!
Tegen deze tijd van het jaar zie je ook veel 'oude' modellen in de winkel komen, dus wel van een goed merk, maar met de kleuren van 2011. Die gaan vaak voor rond de 300-400 euro all in weg (bak+wandelinzet) Tip: ga in de winkel proefrijden en let dan met name op het zwenken in bochten. Ik persoonlijk vindt het erg fijn dat de mijne als het moet met een hand een rondje op de plaats kan maken....
dat vind ik eigenlijk met alle producten... zit er echt zoveel kwaliteitverschil in of betaal je voor de naam??? @ werk nou ik ben er dus pas van de zomer begonnen. dus dit is de derde periode.. heb geen poot om op te staan. ja ik kan me wel inschrijven om ingepland te worden voor de volgende periode. en misschien als er volgende week zieken zijn ofzo dat ik daar voor kan invallen.. maarja dan moet je elk moment er rekening mee houden dat je kan moeten werken bah bah bah
Fidel, balen voor je zeg!! Vreemd ook dat ze je van je vaste adres halen... Maar weet je dat ze tegenwoordig verplicht zijn om je aan te nemen als je zwanger bent?! Dat mag geen excuus zijn!
Vaak betaal je (net als met alles eigenlijk) vooral voor de naam (o ja en de innovaties) @ Fidel: Ik heb vluchtig meegekregen wat er op je werk gaande is. Ben je lid van een vakbond? Daar kun je melding maken en zij kunnen er, als het echt uit de klauwen loopt, werk van maken.
[FONT="]Bevallen van een [/FONT][FONT="]jongen[/FONT][FONT="]of [/FONT][FONT="]meisje[/FONT][FONT="]?[/FONT] [FONT="]Sjors22 ------------ [/FONT][FONT="]krijgt een jongen![/FONT] [FONT="]Ankje[/FONT][FONT="] -------------- willen het wel weten, geen geheim[/FONT] [FONT="]--- Mama: jongen ------ Papa: meisje[/FONT] [FONT="]2012mama -------- [/FONT][FONT="]willen het niet weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: meisje ------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Maud85 ------------ [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: jongen ------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]Anoniempjuh ------ [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Moestra ------------ [/FONT][FONT="]weten het nog niet[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Gertje08 ----------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: ?------------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]Chelleke84 --------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: meisje------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]beccy --------------- [/FONT][FONT="]willen het niet weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: meisje ------ Papa: meisje[/FONT] [FONT="]Naomi123 ---------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten, geen geheim[/FONT] [FONT="]--- Mama: meisje------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]Hannie -------------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: jongen ------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]JuultjeT ------------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: jongen ------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]tamtam78 ---------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten, verteld het alleen tegen familie[/FONT] [FONT="]--- Mama: meisje------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Mammie Patricia --- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]Fl3xgirl -------------- [/FONT][FONT="]willen het niet weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: jongen ------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Fidel2010 ----------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]MM1981 ------------- [/FONT][FONT="]weten het nog niet[/FONT] [FONT="]--- Mama: meisje ------ Papa: meisje[/FONT] Loesje13--------------willen het niet weten --- Mama: ?------------Papa: ? Vruchtje24-------------willen het wel weten ----mama------------papa: ? Ik heb mezelf er ook even bijgezet. Ik durf het nog niet te zeggen wat het wordt/is. Vorige ik voelde ik al heel vroeg dat het een jongen zou worden en dat klopte. Nu voel ik me heel anders, dus neig ik eerder naar een meisje. Zodra ik weer dat gevoel krijg pas ik de lijst aan.
Fidel: wat ontzettend balen voor je. Ano: wat een schattig dochtertje en super leuk shirtje gertje: ach wat zielig voor je zusje. Gelukkig maar dat alles goed gaat met de baby Naomie: leuk om die buikfoto's zo bij te houden. Ik maak ook regelmatig foto's van. Manlief wordt er gestoord van haha!! 2012mama: vervelend dat je zo beroerd voelde. Las wel ergens dat rond week 10 de piek is qua zwangerschapssymptomen (misschien niet bij iedereen hoor) Unox: rustig aan ook. Best veel meiden hebben "slechte" dag vandaag all: vandaag moest ik de deur uit voor werk om iets op te halen. Sta ik daar voor de balie wordt ik me toch een partij misselijk, draaierig en kreeg het in ene warm. Ik dacht echt dat ik ging flauwvallen. Maar gelukkig door snelle omstanders en dat ik mijn hoofd tussen mijn benen deed ging het wel en ben ik niet flauwgevallen. Ik denk dat het komt door lage bloeddruk. Geen idee of ik dit moet melden bij gyn? Of komt dat wel als ik er heen moet 30ste? Geslacht: wij willen wel weten wat het wordt. Geen idee nog of we het voor ons gaan houden of gewoon gaan vertellen bevallen: geen keuze wordt ziekenhuisbevalling. Anders had ik er ook wel voor gekozen om daar te bevallen. Puur omdat ik het een veiliger idee vindt en je vaak evengoedt nog die kant op moet. Liever niet dat met zoveel weeën en ontsluiting. Hier trouwens een stortbevalling gehad van ons zoontje van 2 uur en 20 minuten. 2e schijnt volgens gyn vaak nog sneller te gaan. Namen: helemaal nog niet mee bezig. Denk dat we daar over na gaan denken na de 20wkn echo.
Wij hebben via Marktplaats voor 250 euro een Bugaboo Frog gekocht. Knalrood, mankeert niets aan. Autostoeltje gekregen van een bekende. De adapters voor de autostoel heb ik ook via MP.
Je hebt groot gelijk het is allemaal al duur zat!! En buiten dat als ik zie hoelang of beter gezegd kort ons zoontje in de Bugaboo heeft gezeten......hooguit een maand of 16. Moet erbij zeggen dat hij met 1 jaar al heel goed los liep
Ik heb mijn wandelwagen incl autozitje bij Gardo gekocht. Alles in 1x klaar voor (dacht ik) 400 Sowieso vind ik de meeste babyspulletjes behoorlijk duur. Zo'n verko(o)p(st)er die om je heen gaat hangen met de leus 'je wilt toch het beste voor je kindje' helpt wat dat betreft ook niet mee (dus voor alle 1e keer zwangeren: Pas op! Gebruik je gezonde verstand! ) Heb net een 'precieze bevallingsdatum' uitgerekend. Volgens daar ga ik bevallen op 9 april, nou kom maar op! Dan is er nog niemand jarig! (uitgerekend op de 16, zelf jarig op de 13e, dochterlief de 23e, druk maandje, april!)
Vruchtje: Als ik zo vrij mag zijn: Waarom moet jij in zh bevallen? Oké als je het niet wilt vertellen hoor!
[FONT="][/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]Vanmorgen had Jonna een verschikkelijke driftbui. Werkelijk niks was goed. Mocht haar ook niet aanraken. Zat gewoon te janken! Wist me geen raad en ik vond het zo zielig! Het kwam ook uit het niks.[/FONT] [FONT="] Heb toen Jeroen op zijn werk gebeld en die heeft Jonna gelukkig een beetje weten te kalmeren. [/FONT] [FONT="]Maar man!!! Wat voelde ik mij een slechte moeder dat ik mijn kind niet kon/mocht troosten.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Had haar na een halfuurtje ook in bed gelegd (was ook bedtijd) en ze ging nog even spelen in haar kamertje. Prima.[/FONT] [FONT="]Werd na een half uurtje stil en ben gaan kijken. Is ze in de stoel in slaap gevallen! Dat was toch wel erg lief gezicht.[/FONT] [FONT="][/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]@ gertje:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Oei! Sterkte met je zusje![/FONT] [FONT="]@ Moestra:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Wat een zoektocht was dat zeg! Gelukkig is alles wel goed met je kleintje.[/FONT] [FONT="]@ MM:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Ik koos voor het zkh bij Jonna, maar het ging zo snel moest wel thuis bevallen.[/FONT] [FONT="]Je weet nooit hoe het loopt. Achteraf ben ik juist ontzettend blij dat ik thuis beviel.[/FONT] [FONT="]@ Maud:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Klopt! Je bed moet op klossen vanwege de kraamzorg (arbo technisch).[/FONT] [FONT="]Bevallen van een [/FONT][FONT="]jongen[/FONT][FONT="]of [/FONT][FONT="]meisje[/FONT][FONT="]?[/FONT] [FONT="]Sjors22 ------------ [/FONT][FONT="]krijgt een jongen![/FONT] [FONT="]Ankje[/FONT][FONT="] -------------- willen het wel weten, geen geheim[/FONT] [FONT="]--- Mama: jongen ------ Papa: meisje[/FONT] [FONT="]2012mama -------- [/FONT][FONT="]willen het niet weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: meisje ------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Maud85 ------------ [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: jongen ------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]Anoniempjuh ------ [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Moestra ------------ [/FONT][FONT="]weten het nog niet[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Gertje08 ----------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: ?------------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]Chelleke84 --------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: meisje------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]beccy --------------- [/FONT][FONT="]willen het niet weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: meisje ------ Papa: meisje[/FONT] [FONT="]Naomi123 ---------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten, geen geheim[/FONT] [FONT="]--- Mama: meisje------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]Hannie -------------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: jongen ------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]JuultjeT ------------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: jongen ------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]tamtam78 ---------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten, verteld het alleen tegen familie[/FONT] [FONT="]--- Mama: meisje------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Mammie Patricia --- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]Fl3xgirl -------------- [/FONT][FONT="]willen het niet weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: jongen ------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Fidel2010 ----------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]MM1981 ------------- [/FONT][FONT="]weten het nog niet[/FONT] [FONT="]--- Mama: meisje ------ Papa: meisje[/FONT] [FONT="]Unox ----------------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten, weet nog niet of ze het bekend maken[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Loesje13 ------------ [/FONT][FONT="]willen het niet weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Vruchtje24 ---------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: ?[/FONT]
Ankje, als ik jou berichtjes lees over Jonna, is het net of je het over mijn dochter hebt. Ook lekker driftig om erg weinig en gillen. Vermoeiend he?! Hoort blijkbaar dus bij de leeftijd. Ik moet trouwens zeggen dat het hier helemaal erg is als ze wat vermoeider is, dan is het lontje superkort!
hier heb ik mijn bed NIET op klossen gezet hoor! hoefde niet, het enige wat ze dan niet doen is je bed verschonen, nou prima, dat doen we dan zelf wel. mijn bed kan namelijk ook niet op klossen dus dan houd het op he. vruchtje ik heb t ook gehad, is idd een lage bloeddruk, wat volgens mijn ha veel kan voorkomen de eerste 3 maanden.maar tis wel schrikken he. Ankje, pff jeetje moelijk zeg met Jonna, zou dan ook met me handen in me haar zitten hoor, misschien eens advies vragen op t cb? xxx
en zeg dat wel zo mooi tegen Anke, maar hier net zo'n driftkop, tis alleen nog maar 1 of 2 keer gebeurd dat ik r even niet mocht troosten oid. maar ook gillen en drammen om alles erg vermoeiend soms, hoop echt dat dit niet blijvens is, want tis nu een beetje een verwend nest zoals ze zich gedraagt.
De oudste kinders zullen vanzelf moeten wennen aan de komst van een broer of zus. Dat is het nadeel van 'oudste' zijn, ineens moet je alles delen. En ik mag aannemen dat ze donders goed aanvoelen dat er iets veranderen gaat. Aan mama, aan papa en mensen die over de vloer komen. Lijkt me helemaal niet zo gek als ze even niet zo lekker in hun vel zitten. En daarbij.. 1-2 jaar is soms ook heel lastig met die bijbehorende driftbuien.
wat betreft kinderwagen: Wij hebben deze vooralsnog op het oog.... kent iemand deze?? Titanium Baby Viper 3 + GRATIS MAXI COSI CITI SPS | Kinderwagens | Baby-Dump
loesje: natuurlijk mag je dat vragen. ik beval in z'huis ivm medicijn gebruik. daarom loop ik ook bij gynaecoloog. puur voor zekerheid want de medicijnen zijn in principe veilig voor kind.