Nog een vraagje. Ik heb een geregistreerd partnerschap. Dan moet mijn hubby de aanstaande uk wel laten erkennen, toch?!
Oeh, dat weet ik niet, zou goed kunnen. Wij zitten met hetzelfde. Wij moeten sowieso nog een samenlevingscontract opstellen i.v.m. onze gekochte huizen. Nu we dat nog niet hebben geregeld, zei de verloskundige dat het in ieder geval wel moest. Maar.... ik heb dit net gevonden: Hier kun je meer lezen: geregistreerd partnerschap
Ziet er dus idd naar uit dat we binnenkort een bezoekje moeten brengen aan het gemeentehuis. TnX for the info Josephine.
josephine, welkom hier en gefeliciteerd!!!!spannend al bijna je echo, ennuh jullie gekochte huizen?das lekker als je meerdere huizen hebt boney fijn dat je zo'n mooie echo hebt!!!!lekker genieten ervan. ben benieuwd naar de foto!!! echo's:wauw veel meiden die donderdag mogen????ik ook,ik ben dan precies 12weken en heb de nekplooimeting!spannend hoor!
[FONT="][/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]Vandaag weer gewerkt. Mijn collega was ook weer terug van vakantie. Was weer erg gezellig![/FONT] [FONT="]Jonna heeft zich erg goed vermaakt bij mijn stiefmoeder. Ook fijn![/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Helaas thuis niet willen eten (kop dwars zetten, want ze lust het eten wel bietjes). We hebben het haar dus gedwongen. Niet leuk .maar ze moet wat eten. En het kan niet altijd pasta of pannenkoeken of patat zijn.[/FONT] [FONT="][/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]@ Loesje:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Nou idd! Wist niet dat lontjes zo kort konden zijn whahahaha.[/FONT] [FONT="]@ anoniempje:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Kreeg al het advies van mijn moeder om haar gewoon te negeren. Ik schijn dat ook veel te hebben gedaan vroeger.[/FONT] [FONT="]Het is wel super moeilijk, maar ga het de volgende keer proberen.[/FONT] [FONT="]@ unox:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Hoort er idd ook bij. Moest alleen ff mijn ei kwijt hahahaha.[/FONT] [FONT="]@ vriendloef:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Welkom terug![/FONT] [FONT="]@ MM:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Kan me goed voorstellen dat je je vreselijk buitengesloten voelde zeg! Vond het zelf juist fijn dat mensen me belde en vroegen hoe het ging met mijn mk.[/FONT] [FONT="]Echt niet leuk dit![/FONT] [FONT="]Je partner moet het kind idd wel erkennen![/FONT] [FONT="]@ Jesephine:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]welkom! Gezellig dat je ook mee komt kletsen![/FONT] [FONT="]Ook hier een opgezette buik (maar ben zelf ook vrij stevig hoor).[/FONT] [FONT="]@ Boney:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]gefeliciteerd met jullie spartellende echo!!! [/FONT] [FONT="]Bevallen van een [/FONT][FONT="]jongen[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]of [/FONT][FONT="]meisje[/FONT][FONT="]?[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Sjors22 ------------ [/FONT][FONT="]krijgt een jongen![/FONT] [FONT="]Ankje[/FONT][FONT="] -------------- willen het wel weten, geen geheim[/FONT] [FONT="]--- Mama: jongen ------ Papa: meisje[/FONT] [FONT="]2012mama -------- [/FONT][FONT="]willen het niet weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: meisje ------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Maud85 ------------ [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: jongen ------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]Anoniempjuh ------ [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Moestra ------------ [/FONT][FONT="]weten het nog niet[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Gertje08 ----------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]Chelleke84 --------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: meisje ------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]beccy --------------- [/FONT][FONT="]willen het niet weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: meisje ------ Papa: meisje[/FONT] [FONT="]Naomi123 ---------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten, geen geheim[/FONT] [FONT="]--- Mama: meisje ------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]Hannie -------------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: jongen ------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]JuultjeT ------------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: jongen ------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]tamtam78 ---------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten, verteld het alleen tegen familie[/FONT] [FONT="]--- Mama: meisje ------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Mammie Patricia --- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]Fl3xgirl -------------- [/FONT][FONT="]willen het niet weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: jongen ------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Fidel2010 ----------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]MM1981 ------------- [/FONT][FONT="]weten het nog niet[/FONT] [FONT="]--- Mama: meisje ------ Papa: meisje[/FONT] [FONT="]Unox ----------------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten, weet nog niet of ze het bekend maken[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Loesje13 ------------ [/FONT][FONT="]willen het niet weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Vruchtje24 ---------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Afsprakenlijst April 2012 mamas deze week[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Wo. 21-09-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ SamanthaPiet: echo[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Do. 22-09-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]14:55 Hannie: echo[/FONT] [FONT="]------ tamtam78: nekplooimeting[/FONT] [FONT="]------ Chelleke84: termijn echo[/FONT] [FONT="]------ vriendlief: 2e echo[/FONT] [FONT="]11:30 Josephine76: echo[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Vr. 23-09-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]13:30 fl3xgirl: echo[/FONT]
Josephine: Gezellig dat je ook meekletst. Een heel veel plezier met je echo donderdag toch altijd weer even spannend. Helemaal misschien omdat je niet precies weet hoelang je zwanger bent. Boney: heerlijk dat jullie je kindje weer hebben zien spartelen. Ankje: vervelend hé dat kindjes soms zo moeilijk kunnen doen wat eten betreft. Hier nog zo eentje sinds een paar maanden. Soms wilt hij niet eens proeven en dat vind ik het ergste. Als hij iets echt niet lust oké, maar niet eens willen proeven grrrrrrrr. Wij proberen het alleen niet af te dwingen en ook geen strijd van te maken omdat ik heb gehoord dat dat juist averechts werkt. Ach komst vast weer een tijd dat ze alles goed eten. Alle meiden die een echo krijgen (morgen) of donderdag veel plezier!! Hier een betere dag gehad. Ik heb wat meer zout tot me genomen en voelde me niet meer zo heel slap/beroerd. Zorg er nu voor dat ik altijd dubbelzoutendropjes bij me heb. Zoonlief van 2,5 slaapt sinds een paar dagen niet meer s'middags dus best pittig zo'n lange dag met hem. Gelukkig is hij wel altijd heel erg lief, maar kan best veel aandacht vragen. Ik ga dan ook "echt erg" mijn bedje opzoeken. Morgen en donderdag werken en dan alweer weekend. Fijne avond nog allemaal en alvast slaap lekker!!
Stiekem even wezen kijken op de Ikea site... Zulk leuk spul!! Maar wel erg blauw of rood... nou is 1 muur al zacht blauw, maar om voor een meisje dan ook alles blauw te doen hihi. Al houd ik wel veel van blauw Eerst maar ff donderdag, als de echo goed is maar n keertje langs de Ikea rondsnuffelen, leuk leuk! Maar nu eerst slapen, welterusten mammies.
Zo even een update van mij. Ben erg druk geweest dus helaas geen tijd gehad om te reageren hier. Deze week nog druk en dan word het wat minder dus weer meer tijd voor jullie. Gisteren had ik de eerste echo en pfff we hebben een kloppend hartje gezien. Tevens ben ik wat na voren gezet van 25 april naar 23 april. Wat ben ik blij hiermee!! Nu kan ik er lekker van gaan genieten
@MM1981: Graag gedaan! Wat heb je gekocht trouwens? @Moestra: Dank je wel! @Anoniempjuh: Dank je wel! Nou valt mee van die huizen hoor. Mijn vriend had bijna drie jaar geleden al dit huis gekocht, maar nu kwam het huisje hierachter vrij, deze kon ik kopen, en nu gaan we ze schakelen. Het zijn twee huisjes van 60m2, dus hebben we straks na de verbouwing wel heerlijk de ruimte met die 120m2 samen. Maar goed ook met een kleine krummel op komst. @Ankje: Dank je wel ook! Ik woog een jaar geleden nog 102 kilo, maar ben 25 kilo afgevallen begin dit jaar, dus vind het nu heel spannend dat m'n buik opgezet is... moet er erg aan wennen haha. Was net die buik kwijt hahaha! Ben op zich ook nog best stevig hoor, heb brede bouw. @Vruchtje: Ja, het is echt heel spannend, ik wil zo graag weten hoever ik ben! Dan kan ik meekijken in het fotoboek wat ik heb gekocht, de ontwikkeling van een baby in de buik. Nog één nachtje slapen dan. En dank je wel!
Dank je wel Vriendlief! Het wordt de eerste voor mij, nog nooit eerder gezien, zo spannend! Jij ook veel succes!! Ga jij voor een tweede echo?
Waaahhh ng 1 nachtje slapen hihi... Toch wel een beetje de bibbers al of alles goed is... Meiden die vandaag n echo hebben, succes en geniet! Vandaag toch nog even ziek gemeld, woensdag is altijd erg druk 'smorgens SBO en 'smiddags PGB gezin (3 kids) nog even een dagje voor mezelf. Morgen een half dagje i.v.m. de echo dus k denk dat k dat maar ff probeer. Ga zo even 4 canvasjes schilderen (iig figuren tekenen) alvast voor t kamertje. Wel vroeg, maar k kan anders toch weinig doen. K wil graag Sesamstraat thema doen, vind k zo schattig. Jullie nog wat leuks in de planning? Fijne dag allemaal.
En vriendlief ook veel plezier (ik lees bij van onderen naar boven ) en iedereen die vandaag een echo heeft. Zonet het hartje geluisterd met de doptone, zo mooi.
Hallo Allemaal, Hoe is het met jullie ? hier zo af en toe nog wat misselijk en vanochtend toch weer overgegeven :S maarja hoort erbij he haha. @ iedereen die een mooie echo heeft gehad gefeliciteerd en degene die hem morgen krijgt heel veel plezier Hier weer zenuwachtig, morgen de volledige uitslag van de vlokkentest....kan niet wachten tot het telefoontje komt, maar moet helaas wachten tot 4 uur pff.. Als alles dan goed is mag ik eindelijk weer voor een echo volgende week woensdag Geniet er allemaal van en hou jullie weer op de hoogte
Hier een dagje school vandaag, maar kan mn aandacht er maar moeilijk bijhouden..lastig als je een laptop met internet en dus zp voor je hebt staan! Hier vanavond kijken naar een mooie Bugaboo via mp...ben benieuwd! Iedereen met een goede echo gefeliciteerd! en iedereen met deze week een echo succes!
*gaaaaap* ik ben net een uurtje op mijn werk. Mag ik al naar bed? *gaap* Ben benieuwd of de VK nog belt met een bloeduitslag. Ze bellen alleen als er iets afwijkends is. Nu verwacht ik eht niet, maar het kan zijn dat mijn HB laag is. Zo voelde het iig. Vanavond ook maar weer eens een spuit vitamine B12 zetten.
Ooow Ankje!! Ik was die andere site helemaal vergeten en ben vorige week ofzo weer eens even snel wezen kijken. Maar ik zag nu dat je nog had gereageerd op mijn voorstellen! Sorry dus dat ik niet terug heb gereageerd... Bij deze: 4e zwangerschap, 2 kindje. Ben noodgedwongen als gastouder aan het werk gegaan. In de zorg was geen plek meer voor mij... (althans, niet in de buurt) Dus nu lekker thuis werken!