sjors nou meid ik duim met je mee hoor!!!!ben heel benieuwd!!! doppler, ik heb m met 10weken me 11 weken 1 keer gebruikt, vind t ideaal! rompers:bij v&d had ik toen zo'n pakket van 5 rompers voor 12eur ofzo, die zaten wel fijn, en verder tja van alles wat, prenatal, hema, zeeman, wibra enz enz... oehhh morgen 20.30 dan eindelijk de nekplooimeting, ben zooo benieuwd, misschien dak strakls nog even naar t hartje luister, ben ik toch ietsje minder zenuwachtig!
[FONT="]@ Liftrasa:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Een kloppend hartje! Wat heerlijk!!! Gefeliciteerd.[/FONT] [FONT="]@ Josephine:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Zo! Wat goed dat je 25 kilo kwijt bent geraakt zeg!!!![/FONT] [FONT="]@ Sjors:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Spannend voor je!! Duim met je mee.[/FONT] [FONT="]@ Chelleke:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Je hebt vast en zeker een goede echo joh! Ik heb goede hoop voor je lieffie![/FONT] [FONT="]Leuk zijn die s-flessen he! Jonna dronk er ook altijd uit. Vind ze ook erg fijn om vast te houden.[/FONT] [FONT="]Ben zelf dus ook helemaal wel van difrax. Heb ook spenen, bekers. Echt super spul![/FONT] [FONT="]Tip .ik heb difrax een keertje een mailtje gestuurd, omdat een fles de maten weg gingen en die rubber lekte. Ik mocht een nieuwe fles kopen en kreeg netjes het geld terug![/FONT] [FONT="]@ Rompertjes:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Rompertjes van de zeeman. Ik heb heel veel ondergoed gehaald bij de zeeman! Ze blijven ook netjes in de was. Hema is ook ontzettend goed! Ze hebben ze vaak in de aanbieding. Gelijk halen hoor! Want je gebruikt ze echt veel![/FONT] [FONT="]Vind ze bij de wibra ook goed! En niet duur. Ze hebben daar ook leuke rompertjes met spaghetti bandjes (voor de meisjes natuurlijk).[/FONT] [FONT="][/FONT] [FONT="]Bevallen van een [/FONT][FONT="]jongen[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]of [/FONT][FONT="]meisje[/FONT][FONT="]?[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Sjors22 ------------ [/FONT][FONT="]krijgt een jongen![/FONT] [FONT="]Ankje[/FONT][FONT="] -------------- willen het wel weten, geen geheim[/FONT] [FONT="]--- Mama: jongen ------ Papa: meisje[/FONT] [FONT="]2012mama -------- [/FONT][FONT="]willen het niet weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: meisje ------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Maud85 ------------ [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: jongen ------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]Anoniempjuh ------ [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Moestra ------------ [/FONT][FONT="]weten het nog niet[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Gertje08 ----------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]Chelleke84 --------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: meisje ------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]beccy --------------- [/FONT][FONT="]willen het niet weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: meisje ------ Papa: meisje[/FONT] [FONT="]Naomi123 ---------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten, geen geheim[/FONT] [FONT="]--- Mama: meisje ------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]Hannie -------------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: jongen ------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]JuultjeT ------------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: jongen ------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]tamtam78 ---------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten, verteld het alleen tegen familie[/FONT] [FONT="]--- Mama: meisje ------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Mammie Patricia --- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]Fl3xgirl -------------- [/FONT][FONT="]willen het niet weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: jongen ------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Fidel2010 ----------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]MM1981 ------------- [/FONT][FONT="]weten het nog niet[/FONT] [FONT="]--- Mama: meisje ------ Papa: meisje[/FONT] [FONT="]Unox ----------------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten, weet nog niet of ze het bekend maken[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Loesje13 ------------ [/FONT][FONT="]willen het niet weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Vruchtje24 ---------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Afsprakenlijst April 2012 mamas[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Do. 22-09-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]14:55 Hannie: echo[/FONT] [FONT="]------ tamtam78: Nekplooimeting[/FONT] [FONT="]16:00 Chelleke84: termijn echo[/FONT] [FONT="]------ vriendlief: 2e echo[/FONT] [FONT="]11:30 Josephine76: echo[/FONT] [FONT="]20:30 anoniempjuh: Nekplooimeting[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Vr. 23-09-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]13:30 fl3xgirl: echo[/FONT] [FONT="][/FONT]
[FONT="]Sorry als ik mensen ben vergeten erbij te zetten. Ik zou je dat willen vragen om mij een pb-tje te sturen.[/FONT] [FONT="]Bevallingslijst April 2012 mamas[/FONT] [FONT="]25 Maart[/FONT] [FONT="]Sjors22[/FONT][FONT="], 1e kindje (krijgt een zoon)[/FONT] [FONT="]1 April[/FONT] [FONT="]gertje08[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]Rosemarie86[/FONT][FONT="], ? kindje[/FONT] [FONT="]2 April[/FONT] [FONT="]Naomi123[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]Chelleke84[/FONT][FONT="], 1e kindje [/FONT] [FONT="]3 April[/FONT] [FONT="]JuultjeT[/FONT][FONT="], 1e kindje [/FONT] [FONT="]Tamarah[/FONT][FONT="], 4e kindje [/FONT] [FONT="]Linnie1984[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]4 April[/FONT] [FONT="]troela85[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Kernesia (28)[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]tamtam78[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]5 April[/FONT] [FONT="]Unox[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]6 April[/FONT] [FONT="]Mammie Patricia[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]anoniempjuh[/FONT][FONT="], ? kindje[/FONT] [FONT="]7 April[/FONT] [FONT="]evan (30)[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]8 April[/FONT] [FONT="]trotsemamavan2[/FONT][FONT="], ? kindje[/FONT] [FONT="]Boney[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]9 April[/FONT] [FONT="]Moontje2008 (31)[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]10 April[/FONT] [FONT="]victoria (32)[/FONT][FONT="], 3e kindje[/FONT] [FONT="]Maud85 (26)[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]11 April[/FONT] [FONT="]Vruchtje24[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]13 April[/FONT] [FONT="]Wen1975[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]Ankje (28)[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]Semiramis (28)[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]14 April[/FONT] [FONT="]2012mama (26)[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]fidel2010[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Hannie (23)[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]15 April[/FONT] [FONT="]Nijntje27[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]Regenboogje[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]16 April[/FONT] [FONT="]Loesje13 (29)[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]MM1981[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]18 April[/FONT] [FONT="]vriendlief[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]19 April[/FONT] [FONT="]Sar[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]Bruintje[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]20 April[/FONT] [FONT="]moestra (30)[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]22 April[/FONT] [FONT="]Beccy (26)[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]23 April[/FONT] [FONT="]Satire (27)[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]liftrasa (28)[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]27 April[/FONT] [FONT="]Vogeltje (30)[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]28 April[/FONT] [FONT="]fl3xgirl (26)[/FONT][FONT="], 3e kindje[/FONT] [FONT="]Vlindertjes[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]an1985[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]? (weer zwanger! Uitgerekend ca 16 Mei 2012)[/FONT] [FONT="]wen1975[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]?[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]Magdalena6 [/FONT][FONT="]4w3d[/FONT] [FONT="]chanelle noah [/FONT][FONT="]5w0d[/FONT] [FONT="]Semiramis[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]5w0d[/FONT] [FONT="]bloempje83 [/FONT][FONT="]5w3d (kan 30 Sep. Testen!)[/FONT] [FONT="]LadyT[/FONT][FONT="] 5w4d[/FONT] [FONT="]hellow86 [/FONT][FONT="]6w0d (weer zwanger! Mei 2012)[/FONT] [FONT="]jonie2 [/FONT][FONT="]6w0d[/FONT] [FONT="]charity2010 [/FONT][FONT="]6w2d (kan 24 Sep. Testen!)[/FONT] [FONT="]babs81[/FONT][FONT="] 8w3d[/FONT] [FONT="][/FONT]
chelleke: ik vind die rmpers van de zeeman helemaal niks.......Mijn zoontje heeft een best lang boven lchaam dus dan zat het nekje van de romper bij zijn navel zzeg maar haha. Ik vind die van Bambino helemaal geweldig!!!! Rekken lekker mee....kun je vaak in de aanbieding bij kruidvat en trekpleister kopen....ook die van hema zijn goed... Josephine: meis je niet gek laten maken door internet hoor!!! Echo is hopelijk gewoon goed morgen...... Tja als ik van min laatste nod uitging was ik een week langer als dat de echo zei.....nu morgen dus kijken of het beebje goed gegroeid is met 2 weken terug,......ik heb zenuwen!!!!
@chelleke: ja dat laat ik zeker ook doen!!! moet dan nu eigenlijk ook laten doen voor oogdruppels en medicatie.... mag officieel ook niet natuurlijk! als hun het op mijn verantwoorlijkheid houden, rijd ik die route gewoon niet meer voordat ik het op school heb gehad!!
Wat lief dat je dat zegt K ben met 2 klaar althans t schilderen, zo Elmo nog. Morgen dan de belijning, dan zal ik wel een foto maken en posten. Dus nog ff geduld Maarja dan moet de echo morgen wel goed zijn, anders is het niet nodig nog... Dus hopelijk morgen een foto
hihi ik ben benieuwd....die zijn voor op het kamertje? Ach echo is wel goed toch??toch niet de eerste? we hebben gewoon morgen allemaal een goede echo!
Nee dit word de 2e echo. Maar k heb een aantal mensen om me heen die tussen de 9 en 11 week een miskraam hebben gehad en dat hakt er wel ff in... Dus voorzichtig positief Ja die komen op t kamertje We hebben (hadden al) een licht blauwe wand en verder alles wit. En wil ook graag meubels e.d. wit houden en met accessoires kleur brengen nou dat lukt nu wel Idd allemaal mooie beebjes op beeld morgen
meiden ik ga naar bed, bij deze heeeel veel suc6 vriendlief om 9.30? chelleke om ?? josephine om??? jullie hebben vast een hele mooie echo!!!! trusten
@ Ano: ik heb om 16.00u echo.... spannend.... Ik ga ook naar mijn bedje... Slaap lekker allemaal.... en voor alle echo dames, succes morgen!!!! xxxxxx
Jullie zijn zo lief, dank je wel. Ik heb om 11.30 de echo. En nee, ik probeer me niet gek te laten maken door internet, maar soms steekt die onzekerheid de kop op. Goede deal, allemaal een goede echo. Veel succes allemaal!!! We horen morgen weer van elkaar. Ga ik nu toch maar proberen te slapen. Slaap lekker!
Goedemorgen.. Hier vandaag weer een dagje werken en ben zo moe! Vind het wel pittig, deze week weer werken..maarja nog 2 daagjes dus nog even volhouden en vanavond maar lekker bijslapen, vriendlief heeft toch koopavond... Iedereen succes met de echo's!
Goedemorgen, Wil iedereen veel succes wensen met de echo's zijn er nog al wat. Wij hebben om 9.00 uur de nekplooi meting ook spannend dus.
Het was vroeg!!!! Jeroen was de deur nog niet uit of Jonna werd wakker. Was half 6! Nog ff bij mama op bed, en toen nog een keertje geprobeerd. Maar helaas. Hannie Leuk hoor! Ik heb zelf ook cavas geschilderd van een Didle en woezel en pip. 2012mama Succes met werken! Afspraken vandaag Iedereen heel veel succes vandaag!