tamtam super zeg dat alles goed was, wat was je uitslag precies dan? moestra, leuke foto, en zeker leuk shirtje. sjors, nog 2 uurtjes, spannend hoor!!! vriendlief hoe was je echo???? wie moest er nog meer???
Hannie en Josephine hadden m ook vandaag of heb ik dat verkeerd gelezen. En jij ook he, om 20.30 toch?
@ Anoniempje: Mijn uitslag was 1:7604 beter kon ook niet in combinatie met mijn leeftijd @ Sjors: Ik duim ook voor je @ Moestra: Leuk shirt hoor en alvast gefeliciteerd
@ Ano: ikke mag dadelijk ook om 16:00u spannend..... bibber bibber. als de echo goed is gaan we t zaterdag mijn oma vertellen. Ze is 91 en begint goed te dementeren..... we hebben zo lang gewacht met het haar te vertellen omdat ze door haar ziekte waarschijnlijk een teleurstelling mocht de zwangerschap misgaan niet aan kan... ze is sowieso al heel gevoelig... Ben wel blij als ik het haar verteld heb, dan valt er een last van mijn schouders af...
Tamtam, wat hartstikke fijn!!! Gefeliciteerd met die mooie uitslag!! Zelf ben ik ook heeeeeeel erg blij. We hebben de kleine krummel zien spartelen en draaien, hartje klopt goed en ik ben 10 weken en 5 dagen. Op 14 april ben ik uitgerekend. Wat een opluchting zeg! En zo bijzonder dat dat kleine beweeglijke wezentje in m'n buik zit. Tijmen, m'n vriend, vond het ook heel erg bijzonder. Op donderdag 13 oktober hebben we een nekplooimeting en op 20 oktober weer naar de verloskundige. Ik ben echt zo blij, en zo mooi die foto's! Moestra, wat een leuk shirtje zeg! Dames met echo's vandaag, heel veel succes! Laten we allemaal met goede berichten komen.
chelleke spannend hoor. en wat zal je oma blij zijn, leuk is dat he!!! celestea, josefine idd ja, hannie ok, die wist ik niet meer. ik mag idd om 20.30 tamtam, ok dan ben je vast ouder als mij? ik weet alleen dat ik bij Neomi een uitlsag haf van 1:15000 en dat mas volgens mij nog niet t beste, maar wist niet dat dat zo met leeftijd samenhing. nou helemaap top hoor!! heb zin in vanavond, hoop zo dat alles goed is....
Super Josephine! En we zijn op dezelfde dag uitgerekend (mn banner loopt niet helemaal goed). Lekker genieten dus van die mooie echo.
Josephine, wat super zeg, heerlijk, nu echt gaan genieten he!!!! vriendlief ben benieuwd!!!!!je mocht om 9.30 toch?of val ik nu in herhaling haha?nou alles is vast goed!!
Ano, je hebt het hartje net nog gehoord dus no worries! Die uitslag hangt behoorlijk samen met je leeftijd, het verschil is dan ook best groot in kans, of je 20 of 40 bent.
@ josephine... geweldig meid, van harte gefeliciteerd... en nu genieten @ Ano: maak je niet druk idd je heb t hartje vandaag nog gehoord dus het wordt alleen maar een pretecho met een mega goede uitslag
Is er hier iemand die weet hoe het zit met een virus bij een kind?! Ik heb hier een gastkindje met een virus. (weet geen neem, is niet genoemd en staat nergens geschreven) Doordat het lichaam tegen het virus strijd, krijgt het kindje vlekken en blaasjes met vocht. Moet ik me als zwangere daar zorgen om maken? (of misschien voor mijn 3jarige kind) Of is handen wassen e.d. genoeg?! Ik dacht zelf namelijk dat virussen altijd besmettelijk zijn en dat dat voor een zwangere niet goed is...
Celestea: Wat leuk dat we op dezelfde datum zijn uitgerekend! En dank je wel, het voelt echt als een opluchting om wat gezien te hebben. Het is echt echt! Anoniempjuh: Dank je wel! Ik hoop echt dat jij vanavond een superecho met goed nieuws hebt! Chelleke: Nog heel even, dan heb jij 'em, ben heel erg benieuwd! Dank je wel, ik ga zeker hiervan genieten! Kan niet wachten tot alle anderen met de echo-uitslagen hier hebben geschreven, ik vind het superspannend allemaal!
Bloedprikken Ik moet ook, maar schuif het voor me uit. Vind het helemaal niks! Zal maandag ochtend wel ff gaan, of donderdag ochtend. Mijn man heeft dat avonddienst en kan dus mooi mee hahaha. moestra Leuk!!! Morgen alweer 3! Alvast gefeliciteerd en heel veel plezier met zijn verjaardag! Niet alle virussen zijn extra besmettelijk voor zwangeren hoor. Maar als het de 5e of 6e ziekte is (weet ff niet meer welke het was) dan kan het wel kwaad. Zou ff aan de ouders vragen wat het is hoor, en tja .anders ff afstand houden. Chelleke Het kan heel goed bandenpijn (oprekken van je bm) zijn hoor! Ik heb daar momenteel ook last van. Vanmiddag samen met mijn dochter nog 2 uurtjes geslapen. Daar was ik echt ff aan toe!
Jaaaaa net terug van de Vk. alles was goed met onze kleine uk. Ben weer een dagje vooruit gezet Uitgerekende datum is nu eerlijk zonder te grappen..... 1 april..... maar had al met de vk afgesproken dat als ik dan bel ze gewoon niet komt en we m laten zitten tot 2 april Onze uk was erg eigenwijs.... liet zijn beentjes niet zien. uiteindelijk wel 2 gezien maar het duurde 10 minuten ....vingertjes aan de handen al geteld en alles klopte perfect. Het was een druktemakertje.... konden maagje, blaasje en niertjes al zien en ook de hersentjes.... zoals ze nu kun zien was alles super.... ook niks geks te zien in de buurt van de nekplooi..... me is helemaal happy....
@ Chelleke en Josephine: Fijn dat jullie echo ook goed was @ Anoniempje: Je leeftijd telt cker mee ik ben 33 hoe ouder je wordt hij meer kans je hebt zeg maar, bij mijn zoontje was ik 30 en was het 1 op 11.000 ongeveer
Moestra ik zou zelf geen kind metl een virus in me huis willen tenzij me eigen kind is! Als een kind ziekis hoort het thuis te zijn en niet bij een gastouder met meerdere kindjes! Zo denk ik erover
Chelleke jeetje, straks ga je nog verder vooruit en kom je in maart zeg! pfff fijn dat je een mooie echo hebt gehad.
@ Juultje: of ik naar Maart ga dat weten we pas met de 20 weken echo en das pas over 7 weken dus daar maak ik me niet druk om.... blijf gewoon gezellig hier kletsen.... Zal vanavond foto's plaatsen, maar ga eerst eff lekker in bad liggen bij mijn ouders.... tja die luxe heb ik hier (nog) niet....