iedereen met een goede echo gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!! @chelleke: hihi nu schelen we maar weer 1 dagje ik 31 maart jij 1 april en we stonden eerst samen om 2 april haha.
chellek wauw super meid, foto foto!! Maaruh de datum die je nu hebt houden ze die niet aan?want vanaf nu kan de groei best geen voorlopen of achterlopen, daarom doen ze volgens mij met 12 weken een termijnecho om je uitgerekende datum definitef vast te stellen. sjors hoe was de uitslag??? vriendlief waar ben jeee????? hannie???? ik mag over 2 uurtjes joehoeee
Meiden met goeie echo's super weer. Ik mag volgende week vrijdag met 12wk en 2dg. ano: succes en veel plezier straks.
sorry hoor ik ben alleen savonds online..... Echo was goed!!!! Wel gewoon week korter als dat ik dus dacht maar dat was vorige keer ook al. Verder wel heel goed gegroied dus helemaal happy. Ik ben nu 9 weken en 1 dag! Laat me banner nog even staan tot de 12 wekn echo........ Ow ben helemaal vergeten wie er nog meer echo had sorry hoor...... Ben blij dat het goed was geloof josephine of verzin ik nu wat:S chelleke Super dat je mooie echo had!!!
@ano: veel plezier straks!!!! @vriendlief: super!!!! geniet ervan meid jammer een week terug gezet maar ja niets aan te doen... hier mag ik het eindelijk vertellen!! ben samen met mn zus zwanger hihi ze is eind april uitgerekend van ook hun 2e kindje vind het zoooo gaaf om met zn 2'en zwanger te zijn!!
@vriendlief: hihi inderdaad! begin maart mn schoonzus, eind maart ik, en eind april mijn zus eind mei ben ik jarig dus lekkere drukke babyboel dan en natuurlijk de andere kids! even 7 kinderen in huis.... ik hoop echt dat we dan verhuisd zijn... dat gaat hier nooit passen
Haha, dat schreef ik net in het 15/30 april topic! Ik zou mijn kind bij twijfel nooit weg brengen! Ik wil zo graag weten hoe het met Sjors is!!!!!
vriendlief wauwww super meid gefeliciteerd!!en nu echt gaan genieten he!!!!! naomi wat leuk, zou ik ook wel willen haha. sjors????????????hoe was de uitslag, ik hoop echt goed meid, ik denk aan je... zo ff kopje bouilloin drinken en dan naar de vk, tot strakkies!! xxx
chelleke Gefeliciteerd met jullie mooie bezoek aan de vk! Je hebt dus hoogst waarschijnlijk dus banden pijn. Die kleine zit lekker bij jou. vriendlief Ook een mooie echo! Super! Naomi Hey wat geweldig!!! Wat super om samen met je zus zwanger te zijn zeg! En ook zo vlak na elkaar .echt leuk!
@ano: veel plezier meid!! hier een drukke beeb in mn buik!!!! voelde de baby al soms bewegen maar het is nu zo duidelijk!! het bleef tegen mn handen aan schoppen! dacht eerst even dat het mn darmen waren dus ff naar de wc geweest, maar het blijft hihi. voel het net onder mn navel, en dat kan want mn bm komt al erg hoog! owww ik ben weer helemaal hyper van dit getrappel hihi.
mee dat ik nu dit aan het typen ben en aan het voelen ben, schopt de kleine 5x vlak achter elkaar tegen mn vingers aan vanavond even kijken of manlief het al kan voelen
Vriendlief: wat fijn!!! Gefeliciteerd met de goede echo! En ja, klopt, ik had vandaag ook een echo, helemaal goed ook. Naomi, wat leuk zeg, samen met je zusje zwanger! Kunnen jullie veel samen doen, gezellig shoppen haha. Mijn schoonzus is trouwens ook zwanger, zij is 15 mei uitgerekend, een maandje later dan ik. Succes Anoniempjuh!!!
@ankje: hihi ja inderdaad leuk zo vlak achter elkaar!! @josephine: leuk he om samen met iemand zwanger te zijn inderdaad lekker veel samen doen! hier blijft de beeb lekker trappelen hihi voel regelmatig een schop
Vriendlief: ook super met je goeie echo. Weekje korter maakt niet uit als alles maar goed is toch......... Naomie: wat geweldig dat je de kleine al voelt (ik wist niet dat het al kon ). Zal toch dan een gerustgevoel geven lijkt me.
@vruchtje: ja geeft zeker een geruststellend gevoel! al maak ik me totaal geen zorgen hoor. mn dochtertje voelde ik ook met 14 weken, en mijn man met 16 weken... ik denk zelfs dat hij deze schopjes nu al kan voelen! ze zijn echt heel duidelijk en daarom absoluut niet te verwarren met mn darmen. knappe darmen anders hahaha.
@ samen zwanger: ik scheel momenteel nog maar 2 dagen met mijn collega'tje dus das ook supergezellig.. alleen is het bij mij de 1e en bij haar de 3e hahahaha dus ze zal wel al een flinkere toeter hebben dan mij.... 2all: Morgen naar de stad met mams en de baby-dump..... moet om 9u bij mijn moeder zijn ( man en vader blijven thuis) en waarschijnlijk ben ik ook pas weer tegen 18u thuis.... wordt dus een zware en vermoeiende dag voor mij hahahahahaha........ heb er echt mega zin in!!!!!!
Naomie: ik ben jaloers op de mensen die zich (vaak terecht) geen zorgen maken maar genieten chelleke: veel plezier morgen!!