Mama's april 2012

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assepoes84, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    ja het scheelt ook wel, ik wordt erg makkelijk zwanger en heb in mijn omgeving ook nog niemand gehad met een miskraam... allemaal binnen 3 maanden zwanger van een plakbeeb.

rond 6/7 weken heb ik me wel even zorgen gemaakt ivm beetje bloedverlies maar na de goede echo was dat acuut weg en genoot ik weer hihi.

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

Meiden met een goede echo gefeliciteerd geniet ervan!!

Ikke mag morgen! *doet vreugde dansje*

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @fl3xgirl: oww spannend!!! veel plezier morgen alvast :D

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

Spannend is het zeker ben zooo zenuwachtig hoop dat ik kan slapen strax haha!! Mag pas half 2 dus duurt ook nog wel ff voor het zover is haha maarjadat heb je als het zsm geplant moest worden deze week nog haha!

5. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    hallo dames.
    Ik had nog een foto beloofd van onze kleine druktemaker...
    bij deze die van vandaag bij 12 weken en 4 dagen:)
    krijg m niet scherper gemaakt i.v.m. slechte licht:

Bekijk bijlage 185029

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

Wauw wat een gave echo foto !

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @chelleke: oww leuk!!!! mooi zeg en wat een rechte houding! die van ons lag zo krom als een banaan hihi.

@fl3x: oww ja dan moet je nog even wachten! ik plan ze altijd sochtend zodat ik als ik wakker word niet meer zo lang hoef te wachten haha.

8. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    dank je wel fl3xgirl:) ben ook helemaal happy ermee:)

9. Celestea

Celestea Actief lid

7 aug 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ano, hoe is het gegaan???

Naomi, vast een jongetje die voetballer wil worden :p

Vriendlief, fijn dat het allemaal goed was.

Chelleke, mooie echofoto hoor.

Flexgirl, veel plezier morgen.

Regenboogje, hoe gaat het met jou? Jij hebt volgende week weer een echo? Of heb je 'm verzet en al gehad?

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @celestea: hahaha nou isabel was ook zo en is toch echt een meisje ;) ;)

11. Celestea

Celestea Actief lid

7 aug 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm. Nou wie weet wordt Isabel ook wel een profvoetballer :D

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hahaha nou dat hoeft niet hoor:p ik heb een hekel aan voetbal en manlief ook hihihih.

13. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey meiden

zo ben ik weer, liep een kwartiertje uit.
    magoed, de bloeduitslag had ie niet binnen?! snapte ie zelf ook niet, maar hij zou morgen het lab bellen en vragen hoe of wat..
    De echo zag er wel prima uit, nekplooi was mooi smal zei die, 0,168mm.
    verder heeft ie nog naar een hoop gekeken, hartje, buikje, maagje doorbloeding enz en alles zag er goed uit.
    heb 5! echofoto's meegekregen en zelf 2 sleutelhangers met daarin 2 echofotootjes, echt zo leuk.

ennnnnn hij weet al voor 90% het geslacht:::een jongen!!!!!!!!!
    het is dus nog maar 90%, is ook nog erg vroeg natuurlijk, maar zou wel super zijn zeg!!!

sjors hoe was het bij jou???

14. Celestea

Celestea Actief lid

7 aug 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat het een dunne nekplooi is Ano!
    En jij kunt dus besparen op een pretecho met 16 weken, met 20 weken krijg jij de bevestiging dat het een jongen is. Of ga je toch voor de pretecho?

15. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ ano: gelukkig wat een fijne uitslag. hopelijk de bloed uitslagen ook ok.
    En een jongen..... wat leuk.... dan heb je een dochter en een zoon... Hoop voor je dat hij gelijk krijgt...

@all: Hier een verschrikkelijke nacht gehad... vanaf dat ik naar bed ging ieder uur gezien, kramp in mijn bene, spierpijn in mijn buik, darmen hartstikke onrustig enz enz.... grrr wilde nog wel uitgerust zijn i.v.m. lange dag shoppen vandaag. Dat gaat wat worden.....
    Ben om 06.30u maar opgestaan want mijn mannetje werd gek van mijn gedraai en gewoel.... lekker wat boterhammetjes met pindakaas gesmeerd en een paar met jam, kopje thee en smullen maar... als mijn humeur dan vandaag niet al te best zal worden dan in ieder geval maar een goed gevulde maag en hopelijk geen misselijkheid....

pffff ben nu alweer moe....;)

16. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten

Vannochtend weer vroeg wakker. Jeroen moest om half 6 weg. Jonna sliep gelukkig nog, maar ik kon niet echt lekker meer slapen.
    Toen vond de kat het ook nog eens leuk om om 6 uur met zijn bak aan de haal te gaan.
    Om half 7 werd Jonna wakker.

Om 9 uur komt mijn pa. Ik ga mijn vader en stiefmoeder helpen op de kamasutrabeurs in Utrecht. Ze hebben een eigen bedrijf in kousen en panty’s.
    Vorig jaar stond ik er ook, en het was mega gezellig. Mensen kijken doe ik ook graag, dus ik vermaak me wel op de beurs hahahaha.

Morgen ga ik niet, want heb dan een bedrijfsuitje. Jeroen mag mee. Jonna gaat vanaf morgen middag 2 nachten uit logeren bij mijn broertje en schoonzus.

Zondag gaat Jeroen ook mee helpen op de beurs. Erg leuk dus.
    Maandag lekker vrij.

naomi
    Leuk hoor dat je de kleine al zo vaak voelt! Hier had ik gisteren even het idee dat ik de kleine voelde.

chelleke
    Lekker shoppen!!! Leuk hoor.
    Mooie foto!

Chelleke….die benen waar je last van had, waren het echt krampen of onrustige benen.
    Ik heb met Jonna ook vreselijk last gehad van onrustige benen, werd er gek van.
    Kreeg toen de tip om mijn benen eerst onder de koude douche te houden en daarna met warm water. En dat hielp erg goed!

fl3xgirl
    Succes vandaag!

anoniempje
    Hey wat leuk zeg! Grappig dat je het al kon zien zeg! 90% is veel joh! Gefeliciteerd!!!

17. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Ankje: het waren echt onrustige benen ja brrr om niet goed van te worden, zodra ik ging lopen was t over..... hoop dat ik dit niet te vaak ga krijgen...

btw wil je mijn uitgerekende datum in het lijstje even veranderen naar 1 april ipv 2 april... thanks:)

18. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    onrustige benen, pff spreek me er niet van, dat heb ik bij Neomi de halve zwangerschap gehad, was dan wel t enige echt kwaaltje maar wel erg vervelend.
    zodra ik in bed lag ging de tjs spier in me kuit zeg maar trekken, en dan MOEST ik m gewoon bewegen, zo irritant.

ankje, haha leuk zio'n beurs, idd leuk mensen kijken, zeker daar!!'

zal straks proberen foto's te plaatsen!

19. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    dames hebben jullie nog wat gehoord van de uitslag van sjors??? hopelijk is alles goed.... kom op we duimen eff allemaal voor haar... xxx

20. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    nee, heb er gister wel 4x naar gevraagd, maar niks gehoord, laten we hopen dat ze gewoon nog niet online is geweest....

Deel Deze Pagina