Goedemorgen allemaal ano : goed bericht van je nekplooimeting. En lachen dat ze al voor 90% zeker zijn van geslacht. ik duim uiteraard mee voor sjors. hopelijk heeft ze nog geen tijd gehad om online te komen.
Ano, ik heb van jou ook nog geen antwoord op mn vraag Onrustige benen & andere ongemakken, ik heb nergens last van.
Dames, Wat weer goed om te lezen dat er weer zoveel goede uitslagen en echo's zijn! Wat fijn! Ik ben stiekem wel een beetje jaloers op de dames die 2 weken op mij voorlopen! Ik ben zo ongeduldig!! @ hier ... mijn werkgever vindt het verstandiger dat ik tijdelijk 4 dagen ga werken ipv 5. Vind het lastig, al weet ik rationeel wel dat het beter is... maar toch... Kan ik wel dit forum spammen! We hebben de brief ontvangen dat onze aanstaande uk op de wachtlijst staat voor het kinderdagverblijf. Blijft gek gevoel, dat dat al zo vroeg moet... maar anders maken we geen kans.
hallo dames ik ben ook een april mama al in het begin efe gelezen met julie en nu weet zeker me beval datum 7 april .. heb gisteren een echo gehad kleintje was druk bezig ....met draaien en spelen ..... ik heb een vraag mijn gyn zij dat de hartslag niet echt regelmatig te horen is maar klopt wel ik natuurlijk wat hij zij dat ik geen zorgen hoefte maken maar toch zit dat in me hoofd ... en heben julie allemaal een echo mee gekregen ik heb niks meeegekregen vind me gyn ook niet fijn iemand vertouw hem niet .. ik mag vanaf maandag bij de vl verder moet nog belen voor een aspraak wat zal ik doen tegen de verloskundegi vertelen dat ik me gyn niet vertouwde ? dames vanaf wanner weetr je de geslacht van je baby dit is mijn 2 zwangerschap ..? groetjes .. en dames allemaal gefeliceteerd met julie mooi echo en zwangerschap ik wens julie een gezonde kind en een zwangerschap ..
Dag allemaal, vanochtend me dochter uitgezwaaid die is op schoolreisje! En ik kom net terug van de verloskundige - termijnecho 09-04-2012. 1 November mag ik terug komen en dan word er naar het hartje geluisterd van de baby en me bloeddruk wordt opgemeten.
hallo allemaal, ben een tijdje weggeweest.. gewoon savonds geen fut meer om iets te doen, nee zelfs de computer aan zetten niet... fijn om te lezen dat het met iedereen goed gaat en ook ik duim voor sjors ! Chelleke mooie echo duidelijk ! ik wordt iedere nacht een aantal x wakker om te plassen zucht.. kan dan niet goed meer in slaap komen en ook mijn man wordt knettergek van mijn gewoel.... tja wat doe je eraan. Probeer savonds al niet meer te veel te drinken, maar tot nu toe werkt dat niet moet nog steeds vaak ! @ankje zou je mij 1 dagje willen verplaatsen naar 8 april en nee we willen het beiden nog niet weten, maar een collega heeft me gependeld en dit was overduidelijk een meisje. nou afwachten maar. is jullie buikje ook zo aan het groeien ? Op de sportschool met alleen een shirt aan is er niets meer te verbergen maar dat hoeft ook niet meer fijn hoor bij ons weet iedereen het nu. nou ik ga even stofzuigen en dan genieten van het zonnetje heerlijk om vandaag vrij te zijn !
onswonder: welkom gezellig dat je mee komt kletsen en fijn van je goeie echo mama patricia : super ook van je goeie echo. toch altijd weer fijn van evan: hier ook helaas last van veel plassen s' nachts erg vermoeiend. hier begint buikje ook te komen. vandaag strak shirt aan dan zie j het wel beetje. wij willen het iedereen en werk vertellen vgl week na 12 wk echo.
celestea, sorryyyy mijn excuus. Maar nee wacht echt niet tot de 20weken hoor, ga met 16weken weer haha, wil wel wat meer zekerheid natuurlijk!! wanneer mag jij weer voor een echo? evan balen dat je je zo slecht voeld, hopelijk word het snel minder en kun je meer gaan genieten!! chelleke, lekker aan het shoppen??? sjors???
goedemiddag allemaal Hier even pauze dus even tijd om te reageren...nog 1 middagje werken en dan om 17.30 weekend...pff wat ben ik moe! Heb thuis ook echt geen energie meer om iets te doen... Iedereen gefeliciteerd met de goede uitslagen en echo's. Ano, leuk hoor, een jongen! Ga nu maar weer aan het werk, en hopelijk vliegt de middag voorbij!!!!
mijn buik vandaag!! hij is echt giga gegroeid volgens mij in een paar dagen tijd! 1e foto is 12.2 weken en 2e 12.6 weken....
nou daar ben ik weer wel 10 kilo lichter door al die spanning! ik kreeg inwendig een echo toen zag ik op scherm zwarte vlek ze zei dit is de baarmoeder.... mijn hart stond stil ik zag geen kindje! toen draaide ze gelukkig verder en ja hoor daar was ie! ze zijn hartje klopt mooi! en hopla alle spanning weg! ik zag het hartje niet en vroeg waar ik moest kijken en toen zag ik um ook!! ben zooo blij en opgelucht ik ben precies 8w6d! zal foto van de kleine spruit bijvoegen hoofdje zit beneden
Hallo dames.... Ben terug van een dagje shoppen met mij moeder.... pffffffffff ik ben helemaal op... Heb 1 positiebroek gekocht, kom er toch niet omheen hahaha, heb ook een jurkje gekocht en een truitje..... echt leuk. Daarna met mam de babydump leeg geshopt hahahah, mams weer kleertjes gekocht ik heb wat basis spulletjes gekocht en toen nog ff wezen kijken bij de babykamers...... ik was echt verliefd op de kamer die we al zo lang mooi vinden.... ach zei mam is hem dit???? jup dit is m..... geloof t of niet, mijn lieve ouders hebben hem voor ons gekocht kregen er ook nog een gratis box bij en een waardebon voor textiel t.w.v. 50 euro ... ik ben echt helemaal happy maar wel dood moe...........
fr3xgirl : super mooie echofoto fijn dat alles goed is. naomi: mooie buik je ziet duidelijk groeiverschil tussen foto 1 en 2. chelleke: leuke dingen gekocht dus. lieve ouders heb je. wij hebben bugaboo gekregen toen we ons zoontje kregen. 2012mama: lekker weekend nu zeker? hoe is het met de rest. hier goed wel weer meer moe vandaag. wisselen de symptomen bij jullie ook per dag? gister bijvoorbeeld had ik helemaal geen last van kwaaltjes
Dit is trouwens echt een grappige echo-foto die vandaag gemaakt is Hij/zij kijkt je recht aan, je ziet duidelijk de oogjes ook.
Haha, wat een grappige echo MamavPatricia! Mooie echo's hoor! Ik mag maandag weer.. zin in! Zondag vertellen we het mijn ouders en waarschijnlijk maandagavond mijn schoonouders. ben benieuwd hoe ze gaan reageren; 't blijft spannend.
ankje: wat leuk.....op die beurs staan...... Lijkt me echt geweldig. Zo die Jonna is ook vroeg wakker zeg! wat voor werk doe jij zelf trouwens eigenlijk! Ano: leuk leuk een jongen.....hahaha ahoop dat ze gelijk hebben. Hier denk ik ook weer een jongen maar michiel hoopt echt een meisje haha hij wil niet nog zo'n erge deugneit!!!! Hier: Jan was echt mega vervelend vandaag. Met eten gooien en eten spugen naar de hond. Bah bah bah en als je alles gehad hebt rolt hij ook nog van de trap af..... wel maar van treetje 6 maar toch!