Dames (met ervaring) Wat is toch die miraculeuze energieboost? We gaan voor ons 1e kindje... dus ken 'm niet, weet niet wat ik moet verwachten, en wanneer?
mm1981: begrijp je vraag niet helemaal. bedoel je wanneer je je weer energieker gaat voelen? ik krijg de 8 mvm flessen allemaal vol hoor. chelleke: gave babykamer all: hier net met zoontje uur gefietst ben nu kapot hihi. wel heerlijk najaars weer.
8 flessen MvM vol... Ik heb er 4 en die krijg ik zelfs nog niet altijd vol. Nu moet ik ook zeggen dat ik er soms ook gewoon echt ff geen zin in heb... en dat is vooral als ik me echt niet lekker voel... maar goed. Nu ben ik in principe overdag ook nooit thuis ivm werken, maar zo veel plas ik toch echt niet hoor hahahaha
haha wist niet dat zoveel is. ik doe wel echt ieder plasje ook nachts als ik paar keer eruit moet. werk 3 dgn scheelt ook misschien
Hey mama's, Donderdag een mooie echo gehad en 4 fotootjes meegekregen, heb 1 in m'n album (echo's) gezet. De canvasjes zijn dus gelukkig niet voor niets ze zijn nog niet af, manlief was een benzinestift vergeten... Maar in 1 van m'n albums (diverse) staat een canvas van Elmo, de andere zet ik er op als ze klaar zijn. Ben net cupcakejes wezen maken, zo gaan we vanaaf vrienden van ons vertellen dat we paps en mams worden Morgen maak ik nog meer voor mijn collega's (foto in album diverse). Nu even Expeditie Robinson terug kijken, dodag gemist... dus even inhalen Nog leuke plannen voor t weekend?
Vanmiddag mijn oma van 91 verteld dat ik zwanger was. och... heb haar in jaren niet meer zo stralend gezien... het eerste wat ze zei was dat ze dan tenminste weer wat had om naar uit te kijken en dat ze dan de winter wel ermee doorkwam... ( ze roept al sinds dat ik mijn communie deed in 1992 dat ze het komend jaar niet meer haalt) Ze was echt gelukkig en ach zegt ze ik kan dan wel niet meer naar de winkel ( loopt heel slecht) maar als ik je geld geef dan weet je ook wel wat moois uit te zoeken voor de baby toch???? Heerlijk, het deed me zo goed om haar zo te zien, vooral omdat ze best wel aan het dementeren is, maar ze was me toch helder...... had ook niet verwacht dat ze het allemaal zo goed zou begrijpen..... me is happy!!!!
Hallo allemaal. Vandaag vergadering gehad voor de lotgenotenvereniging van mijn botafwijking...ik zit in de kerngroep en dan hebben we ongeveer 4x per jaar vergadering. Daarna nog even huis gezogen en gedweilt...geen zin in, zo moe, maarja was echt nodig dus dacht doe het gelijk maar, dan ben ik er vanaf! Nu lekker met beentjes omhoog wachten op manlief en dan lekker patatjes eten...lekker makkelijk! Energieboost: Als je inderdaad bedoelt wanneer je weer meer energie krijgt...bij Finn was dat vanaf een week of 15. Hoop ook dat het snel komt, want ben momenteel echt enorm moe. Hannie, mooie foto hoor van elmo-canvas! Chelleke, fijn dat je oma het zo goed begrijpt en zo blij was! En mooi kamertje hoor!! Vanavond lekker niks doen hier...denk maar eens vroeg naar bed... Jullie nog plannen?
heey dames, heb even een beetje afstand genomen van zp... en nog niks bijgelzen vanaf pagina 357. van de week namelijk iets heeeeel naars gebeurt. nee met mij en frummel en vriendlief alles goed hoor!!!! maar dinsdagavond te horen gekregen dat mijn tante plotseling is overleden, vermoedelijk een hartstilstand oid. Oom en tante waren op vakantie op cyprus en op de 2e vakantiedag zijn ze smorgens gaan wandelen, smiddags voelde me tante zich niet zo lekker en is op bed gaan liggen. Helaas is ze NOOIT meer wakker geworden. Er is nog een poging gedaan tot reanimatie, maar het heeft niet meer mogen baten. Mijn tante is 69 jaar geworden. ik denk wel dat jullie snappen dat ik op het moment niet heel veel behoefte heb om op zp actief te zijn. tot gauw, liefs fidel
Fidel, wat een vreselijk verhaal van je tante! Snap goed dat je even afstand van zp neemt...heel veel sterkte!
@fidel: he gadver!!!! gecondoleerd met je tante en heel veel sterkte met dit verlies! logisch dat je er nu even minder bent hoor! @chelleke: wat leuk dat je oma zo leuk reageert en zo helder was mij oma vond het ook geweldig, en inderdaad zo hebben ze iets om de winter door te komen dat zeggen we hier ook altijd ahaha. hier vandaag 13 weken time flies!!
@Fidel: heel veel sterkte ..... @Naomi: ja was erg blij met het heldere moment van oma... en btw.... ikke ben morgen ook al 13 weken Zo net terug van etentje met mijn ouders en nu lekker chillen op bed met mijn pyjama aan..... lekker filmpje kijken... welterusten alvast en tot morgen xxx
jaa gaaf he ik vind het zoooo snel gaan!!! misschien omdat het de 2e is.. bij isabel vond ik het langzamer gaan hier lekker languit op de bank en lekker filmpje op (beverly hills chihuahua) morgen koopzondag dus de etos zwangerbox eens op gaan halen want die ben ik vandaag vergeten.... kan het ook maandag doen kan ik gelijk lekkere aardbeitjes halen op de markt hihi want die waren al op vanmiddag!
fidel , jeetje meid heel veel sterkte ermee!! chelleke fijn dat je oma zo lief en bij de tijds reageerde!!! sjors???iemand al iets van haar gehoord??? hier:vandaag heeft manlief met me zwanger de nieuwe vloer op zolder gelegd, echt mooi geworden. we zijn de zolder namelijk aant opknappen, hadden we nog nooit wat aan gedaan. zat tussen de kamer en overloop een muurtje van schroten, helemaal scheef, oud behang lelijke vloer. nu hebben we er al een nieuwe muur in gezet, de kamer helemaal behangen met glasvezel, alles gewit, en nu dus op de hle verdieping ene grijze laminaatvloer. moeten nu alleen nog wat lakken (dat doe ik altijd maja dat mag nu natuurlijk niet)en de overloop nog behangen. volgende maand de nieuwe kast en dan nog een nieuw bureau erbij en tos klaar. en dan de babykamer haha.
ik kijk nu rtl8, de kleinste moeder ter wereld, 84cm!!!das net zo groot als Neomi nu is, jeetje zeg...
@ano: jeetje dat is klein!!!!!! lekker zo de zolder opknappen!! wij gaan morgen lekker naar ikea, alvast kijken wat we straks willen voor isabel haar kamertje en wat verder rondneuzen hihi.
hey dames, Ik ben vandaag na een lange autorit van 12 uur teruggekomen uit het zonnige Frankrijk. We hebben een heerlijk weekje gehad en lekker weer. Heb alle bagage opgeruimd en ben nu helemaal kapot. Pffffff Heb tussendoor wel wat geprobeerd bij te lezen, maar is allemaal te veel om te reageren. Wat super voor iedereen die een goede echo hebben gehad. Geweldig. dat er maar velen mogen volgen. Fidel: gecondoleerd met het overlijden van je tante. Heel veel sterkte de komende tijd. En als je weer voldoende energie en zin hebt dan zien we je vanzelf wel weer verschijnen. Heel begrijpelijk nu. Sjors: meid, ik was zo benieuwd naar de uitslag van de test. Ik hoop dat alles goed is. Zoals je leest denken we allemaal aan je. Mijn buik is giga opgezet. Kan hem niet meer inhouden. Begint toch wel aardig te groeien. Ben vandaag 13 weekjes. Ik ben nog steeds ontzettend moe. Lig 's avonds vroeg in bed (22.00) = vroeg voor mij. ik moet er 's nachts ook altijd uit om te plassen en kan daarna mijn draai niet meer vinden. 's morgens om 8 uur sta ik vaak alweer langs mijn bed, want ben dan klaarwakker. "s middag heb ik echt mijn dutje nodig. Ben blij als ik weer wat meer energie krijg. Be nog licht misselijk. vooral 's ochtends en als ik op bed lig. Eten helpt dan wel. ik zal nu zorgen dat ik het een beetje bij hou
Naomi, ow leuk, ja hier ook nog gene idee wat we voor Neomi willen, moelijk hoor. troela welkom terug!!!!hier net zo, savonds vroeg naar bed, en smiddags ook echt een dutje nodig...
owja, had mijn echo foto's hier op het forum geplaatst bij het grote NUB topic http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/275981-grote-nub-topic-deel-2-a-165.html en das dus die theorie die er is dat je met 12-13 weken al hetgeslacht kunt zien aan de stand van de NUB (snap t ook niet helemaal) en heb nu een stuk of 6 reacties en ze zeggen allemaal duidelijk een jongen!!!!!! haha wel grappig, had niet gezegd wat de vk had gezegd.
Goedemorgen... Troela, welkom terug in Nederland. Fijn dat je een lekker weekje hebt gehad! Hier alweer even wakker..gisteravond redelijk vroeg gaan slapen,dus toch wat uurtjes gepakt.. Vandaag geen plannen, heerlijk rustig dagje dus! Wij zijn er al uit wat we voor Finn z'n nieuwe kamertje willen...nu alleen nog klussen