Mama's april 2012

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assepoes84, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Celestea

Celestea Actief lid

7 aug 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Dat NUB zei me echt helemaal niks, dus heb ik even op google gekeken, maar het gaat dus om een uitsteeksel op de plaats van het geslacht en als dat omhoog wijst dan duidt het op een jongen en als het gelijk loopt met de ruggengraat dan duidt het op een meisje.

Als ik volgende week mijn echo heb zal ik even vragen of ze het in beeld kan brengen :D

Ik weet niet meer wie het zei, maar zelf meubeltjes opknappen: erg leuk! Ik ben nu al benieuwd naar het resultaat, haha.

Troela, welkom terug!
    Een dutje smiddags, geniet maar van die luxe. Dat zit er bij mij echt niet meer in.

Fidel, gecondoleerd.

Naomi, veel plezier bij Ikea!

2. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    Celestea, haha wat leuk dat je hebt gekeken!!ik kende het ook helemaal niet, maar wist wel dat ik t hier ooit voorbij heb zien komen, en op mijn foto's is ie duidelijk te zien, net een piemel haha.
    en schijnbaar vinden ze dat ie naar boven wijst want ze zeggen allemaal jongen :)
    Wanneer mag jij precies weer?

Neomi is vandaag voor t eerst uit logeren bij mijn zus in Arnhem (uur verderop) maar tis super gegaan hele nacht doorgeslapen en na 8uur wakker.
    nu gingen ze lekker douchen en buiten wat leuks doen :)

3. Celestea

Celestea Actief lid

7 aug 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend, zo'n eerste logeeravontuur (ook voor de mama :cool: ).

Ik heb vrijdag mn echo :) Gelukkig dan pas, is goed voor bepaling van de NUB :p Als de baby er goed voorligt ;)

4. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    haha ja idd spannend ja, maar heb al aardig wat foto's vie de telefoon gehad, das wel erg leuk dat dat kan he!!!

ja en anders even vragen?vind de percentages dat het klopt best hoog!!!ben er zelf ook steeds meer van overtuigd dat het klopt (zal je zien dat het straks toch een meisje is hahaha)

xxx

5. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Hallo allemaal,

Sorry dat ik zo laat reageer...ik zou jullie laten weten hoe de volledige uitslag was van de vlokkentest en het was er helemaal bij in geschoten:$ De uitslag was goed !! we zijn echt zo blij :D
    Nu a.s. woensdag een uitgebreide echo in het ziekenhuis.

We zijn ontzettend druk geweest de afgelopen dagen en toen ik donderdag iedereen had gebeld/gesmst van familie en vrienden is het hier er helemaal bij in geschoten.

Iedereen ontzettend bedankt voor de steun en duimpjes draaien !
    ik zal jullie de volgende keer direct op de hoogte brengen,
    vooral omdat iedereen met je meeleeft en dan vergeet je het compleet, echt sorry !!

6. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Sjors: ooooh gelukkig dat is goed nieuws... we maakten ons hier al zorgen. pffffffffff gelukkig... Nou meid geniet ervan, ga maar lekker shoppen voor jullie boy:)

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

Sjors wat fijn dat alles goed is!!! Lekker genieten meis!

8. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten

Vrijdag op de kamasutrabeurs gestaan. Was erg leuk en gezellig. Leuke mensen gezien en gesproken. Was ook lekker druk. Was wel een lange dag. Om half 6 al wakker en pas om 1 uur ’s nachts thuis.

Gisteren bedrijfsuitje gehad. Wat ontzettend gezellig. Een rondvaart door de amsterdamse grachten gehad met eten op de boot. Daarna nog een rondleiding over de wallen (we blijven lekker in de erotische sfeer dit weekend).

Vandaag gaan Jeroen en ik beiden naar de kamasutra beurs. Mijn vader had ik gisteren avond nog gesproken en die vroeg of ik iets later wilde komen.
    Omdat het ook wel rustig wordt vandaag, maar vooral omdat hij wil dat ik ff wat rustiger ga doen (had vrijdag avond best last van mijn buik). Dus we gaan rond een uurtje of 2 erheen, en Jeroen en ik lopen nog ff lekker samen over de beurs.

Morgen ons droppie ophalen. Voor het eerst 2 nachten weg. Mis haar enorm!

Heb ff gauw vluchtig gelezen… maar zal niet op iedereen reageren. Sorry.

Fidel
    Wat erg van je tante zeg! Gecondoleerd.

Sjors
    Wat fijn om te lezen dat alles goed is gegaan. Je hebt ons wel in spanning gelaten zeg hahaha.

Echo’s
    Allemaal mooie foto’s gezien. Leuk hoor!

9. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    O jee....
    weer licht bruin bloedverlies. Toch maar erg rustig aan doen vandaag.

10. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    oei Ankje./.. doe je wel rustig aan... en anders morgen ff bellen he... heb je dat vaker??

11. Josephine76

Josephine76 Actief lid

31 aug 2011
    376
    0
    0
    Webdesign en tatoeëren
    Groningen
    Fidel, heel veel sterkte gewenst met het verlies van je tante. :(

Chelleke, wat fijn dat je oma zo lief reageerde! Ik herken het wel, wil het zo graag aan mijn oma vertellen. Ze wordt 5 november 91 jaar en ze zit wat in een dipje, omdat haar kinderen serieuze gezondheidsklachten beginnen te krijgen. Vorig jaar is mijn moeder (haar schoondochter dus) overleden, dat kon ze al bijna niet aan. Oma zegt ook al jaren "als ik er dan nog ben" etc... en de laatste tijd steeds meer. Ze lijkt het allemaal wat moe te zijn. Mijn tante zegt dat ze weleens heel erg kan opknappen van ons nieuwtje van de zwangerschap. Dus binnenkort gaan we even langs, het mooie nieuws vertellen, na de tweede echo (13 weken). :)

Sjors, wat een goed nieuws van je uitslag!! :D Je hebt ons inderdaad in spanning gelaten hihi.

Celestea, jij bent ook van het meubeltjes opknappen? Dat wil ik wel gaan doen voor de babykamer, kastjes beschilderen met vogeltjes enzo (á la Pip studio).

Hannie, fijn om te horen dat jij ook een mooie echo hebt gehad! :)

Anoniempjuh, ik ben heel benieuwd of je baby ook daadwerkelijk een jongen is! Zal ook vragen met de 13 weken echo of ze er naar willen kijken.

Ankje, anders voor de zekerheid de verloskundige even bellen? Doe rustig aan!

Hier gaat het verder wel. Gisteravond een barbecue/house-warming feestje gehad van vrienden, hele avond buiten gezeten bij een vuurtje. Gezellig!

Mijn borsten beginnen ietsje minder pijn te doen, is dat bij jullie ook zo rond deze tijd? Het was voor mij in die onzekere weken een graadmeter dat ik nog hormonen in m'n lijf had, maar nu vind ik het wel spannend. Ik heb wel begrepen dat richting het tweede trimester die hormoonklachten van het eerste trimester kunnen afnemen. Ik hoop maar dat dit het geval is, en dat alles nog oké is met de kleine krummel.

Nu online The Voice Of Holland kijken en beetje forum surfen. Lekker relaxed dagje. :) Fijne zondag allemaal!!

12. Celestea

Celestea Actief lid

7 aug 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ankje, zeker maar even rustig aan doen vandaag.

Sjors, fijn dat ook dit een goede uitslag is, dat wordt woensdag dus lekker genieten van een uitgebreide echo (gaan we vanuit ;) ).

Josephine, ja ik hou daar wel van, opknappertjes. Vooral als iemand er erg goed in is, ik ben zelf maar zo-zo. Ontzettend gaaf als je het ala pip studio kunt maken, scheelt een hoop geld en je hebt iets unieks en vol karakter. Ik had voor de 3e een ouderwetse schommelwieg gekocht via MP, die was handgemaakt. Echt een mooi ding. Kreeg er enorm veel complimentjes op. Na verloop van tijd heb ik de wieg zelf ook weer op MP gezet en het meisje dat 'm na mij kocht heeft 'm ook weer naar smaak opgeknapt, daar heeft ze mij nog foto's van gestuurd en wow, zij had 'm echt nog veel mooier opgeknapt dan ik :D Zij heeft 'm zilverkleur geschilderd en dat zag er zooo mooi uit. Voor deze 4e baby moet ik nog maar even neuzen en speuren wat ik leuk vind, wil eigenlijk eerst het geslacht weten voor ik wat koop. Voor een meisje mag het wel wat romatischer (rondere vormen of sierlijk houtsnijwerk). Stom, want ik kan er eigenlijk al wel vanuit gaan dat ik een jongetje krijg, haha.

13. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Sjors: geweldig nieuws meid:D:). Ik ben helemaal happy....
    Ik vreesde al eigenlijk het ergste omdat je nog niet online was geweest. Stom van me natuurlijk.

Ankje: Doe lekker rustig aan misschien iets teveel gedaan. En als je je ongerust maakt even VK/gyn bellen.

Fidel: gecondoleerd en sterkte in deze moeilijke en verdrietige tijd.

Hannie: ook geweldig jou goede echo

Josephine: Mijn borsten zijn ook minder pijnlijk en ben nu 11wkn en 4 dagen. Ene dag zijn ze helemaal pijnloos en andere dag doen ze weer wat pijn. Heel normaal dat het allemaal wat afneemt. Had op VK site ook gelezen dat je lichaam op een gegeven moment went aan hcg hormoon

ano: wat lachen dat ze bij het nub topic ook een jongen zeggen. Kan niet missen lijkt me. Waar staat die afkorting voor eigenlijk (nub)??

all: Vanochtend heerlijk gezwommen met zoonlief en oma. Was echt heerlijk en gezellig. Ben 1 keertje van de glijbaan afgegaan (gaat niet hard) maar daarna liet ik het erbij wilde geen onnodig risico nemen.

Straks komt man uit zijn werk en dan gaan we nog even lekker buiten genieten van het mooie weer. Stukje fietsen of als het druk is op het speelpleintje hier daar even lekker in het zonnetje zitten en de kleine lekker spelen. A.s. vrijdag eindelijk weer een echo. 3,5 week wachten is toch wel weer erg lang;).

Fijne dag nog iedereen.

14. Celestea

Celestea Actief lid

7 aug 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    En een co-sleeper lijkt me ideaal aangezien we aan rooming-in doen de eerste 4 - 6 maanden.

15. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @ iedereen: Bedankt voor jullie reacties :D we zijn er echt dolblij mee! nu inderdaad op naar een mooie echo, kan niet wachten.
    Nogmaals sorry voor het in spanning laten.

@ vruchtje24 het is niet stom dat je dat dacht hoor, ik had gewoon wat van me moeten laten horen. Dat zou ik waarschijnlijk ook denken.

@ Fidel wat een naar nieuws zeg, gecondoleerd!

ik heb niet alles meer bijgehouden de laatste tijd, dus als ik iets belangrijks heb gemist sorry!

@ Josephine76 voor zover ik weet is het heel normaal dat die klachten afnemen hoor, ik had zelf bijna geen last meer van mijn borsten met 10 weken, nu nog heel af en toe en dat is meestal s avonds dus niks om je zorgen over te maken :)

@ Ankje, het kan best gebeuren, ik heb toen heel veel vragen gesteld over bruinverlies etc omdat ik gewoon wou weten wat het betekende als het zou gebeuren later in de zwangerschap en de verloskundige vertelde mij dat het kan komen door de groei van je baarmoeder en/of dat er een adertje geknapt is, maar als je je zorgen maakt zou ik gewoon even bellen voor de zekerheid.

Nogmaals bedankt voor de steun iedereen :)

16. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Mijn ouders reageerden heel leuk gelukkig. Ze waren heel blij. Over een uurtje ga ik skypen met mijn broer in 't verre buitenland en dan weet mijn 'gezin' het. Morgen de 12-weken echo (ben dan 12w4d) en dan 's avonds naar schoonouders om 't nieuws te vertellen.

17. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sjors: he meid, je maakte het wel spannend haha. Wat super voor jullie dat alles goed is. Een hele opluchting. Ik ben ook heel blij voor jullie. en meid maakt niet uit, maar we gingen ons al zorgen maken Gelukkig nergens voor nodig geweest. En nu lekker genieten van jullie manneke.

Ankje: druk weekendje voor je. Een vriendin van me ging vandaag ook naar de beurs. Fijn morgen weer je kleine meid ophalen. hhmmm licht bruinverlies hoeft helemaal niks te betekenen, maar kan me helemaal voorstellen dat je je ongerust maakt. Als je het niet vertrouwt gewoon bellen hoor.
    Rustig aan doen.

Josephine: ik hoop dat je oma weer wat opleeft na het mooie nieuws van jullie. Wat zal ze trots zijn. Mijn brosten voelen iets minder gespannen en beurs aan. Moet al een tussenstukje kopen voor mijn bh want de omvang wordt iets de strak en de cup eigenlijk al iets te klein. Als het goed is nemen de klachten idd na het eerste trimester af en anders na ongeveer 16 wkn. Dan neemt de hormoon progesteron het over van HCG wat zorgt voor de vervelende klachten. Zo heb ik gelezen.
    Heb je veel last van kwaaltjes?

Unox: leuk het om het nieuws te vertellen.!!!

Hier vanmiddag/vanavond lekker geBBQ't. zit nu lekker in bed met mijn laptop. Zo even de herhaling van de voice kijken en dan lekker slapen. Morgen lange dag, want het is my Birthday :D. moet nog alle boodschappen doen voor de middag pfff. Zie er al tegenop.
    Welterusten alvast voor iedereen.

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @troela: alvast gefelciteerd met je verjaardag!!!!!!! maak er een leuke dag van :D

19. Hannie

Hannie Actief lid

17 mei 2011
    385
    0
    0
    Goedemorgen :)
    Weer een nieuwe werkweek... Gelukkig hoef ik nog maar 1 weekje en dan gaan we lkkr n weekje op vakantie, vliegen naar Portugal!
    Ben alleen nogsteeds super misselijk elke keer nog spugen, k begin er een hard hoofd in te krijgen dat dat bij mij stopt aan het eind van de week (dan ben k 12 week). Als k maar niet elke keer op vakantie hoef te spugen...Ff lkkr relaxen, heerlijk. Best wel een fijn idee, iedereen is al geweest om me heen en ik zeg we gaan nog.. hihi... (Sorry!)
    Hebben jullie een leuk weekend gehad? En nog wat leuks voor aanstaande week in de planning? Echo's ofzo :D :D
    Fijne dag!
    xx

20. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Troela, gefeliciteerd!

Hier de wekker vandaag gezet, aangezien onze caravan is verkocht.(passen maar 3 personen in...en ja met een 2e kindje op komst wordt dat lastig..)
    We moeten hem nu nog leeghalen voor 9uur..dus nu snel naar buiten. Finn slaapt trouwens nog...gebeurd nooit dat hij na 8en nog slaapt....zo maar eens even bij hem kijken..

Deel Deze Pagina