Nou na een hele lange dag eindelijk thuis En een geweldige echo gehad ! Ze vonden het wonderbaarlijk hoe als het er nu uit ziet, de hele verdikking is weg en al het vocht wat er niet hoorde is verdwenen We zijn echt zo blij.. Waarschijnlijk best bijzonder want er werden er 2 bij gehaald die ik al eens eerder heb gehad ( echoscopiste en Gyneacoloog ) en die waren super blij voor ons en vonden het heel mooi om te zien en tot zover ze konden zien zag alles er perfect uit !! Ons kleine ventje lekker druk zien doen, springen draaien en zwaaien echt super om te zien en nu eindelijk mooie echk o's. Onze dag kan niet meer stuk ( eigenlijk geen enkele dag ) Nu met 18 weken een volledige controle van het hartje en de organen omdat ze dat nu nog niet kunnen zien omdat ik nog te kort ben maar de hoop komt steeds meer en eindelijk beetje genieten Iedereen bedankt en hoop dat het nu niet te lang heeft geduurt
Hallo dames. Drukke dagen gehad, nog niet bij gelezen ga ik straks doen, maar wilde jullie onderstaande link alvast laten zien. Ga m zaterdag bestellen en laat m met de kamer mee leveren in mijn 29e week.... deze actie kon ik niet laten liggen toch??? Mutsy Transporter | Kinderwagens / kinderwagen | Baby-Dump tot strakjes xxx
Leuk Chelleke! Ik weet niet meer wie het vreog, maar als ik naar de NUB kijk op de echo denk ik ook dat het een meid wordt. (nu ik de theorie ken en de nub op de echo kan zien, maar niet bij elke baby) Voor ik zwanger werd waren we er van overtuigd dat we een jongetje zouden krijgen, maar ineens ging ik twijfelen. En nu denk ik dus een meisje. Wel gillen hoor, een meisjesmama... dan moet ik ineens haartjes leren knopen enzo.. mijn god We zullen het wel zien op de echo over een week of 7. Vandaag de eerste cliënt die vroeg of ik zwanger was..
oh en Positiekleding en zwangerschapskleding op BellyFashion.nl - zwangerschapsmode, positiemode, zwangerschapskledij - BellyFashion.nl heeft leuke positiekleding. Zijn jullie ook zo verstrooid/vergeetachtig en dement? Lieve hemel, ik had de naam al maar nu ook de acties. Vreselijk heb geen gekke eetgewoontes. Ik heof alleen geen aardappels. En niet alles is even lekker. Vooral zout eten gaat er vaak goed in.
Geweldig nieuws Sjors! Ja, ik vroeg het, van die nub. Heb je het nog gevraagd aan degene die de echo deed? Ano, ja die dozen, ik heb ze ook nog niet aangevraagd. Weet eigenlijk ook niet of ik dat nog wel ga doen. Kraamzorg moet ik ook nog aanvragen.
@ 2012mama en Unox: Dankjewel ! we zijn super blij! @Chelleke84: Zou ik zeker doen dit is echt een koopje!
@Sjors: Ja he!!!! ik ga m zaterdag ook bestellen..... trouwens sorry, maar las et pas dat je echo super was.... gefeliciteerd meid.... wat een rust nu he ga maar lekker genieten van jullie ventje
sjors wauwww wat een super goed nieuws!!!!wat een opluchting moet dit voor jullie zijn zeg!!!lekker gaan genieten nu he!!!!!
Celestea; Nee, niet aan die de echo gemaakt heeft. Ik zei nog 'kunnen jullie al zien wat het wordt of denken wat het wordt' en toen zei ze dat ze dat nog niet kon zien. En de echomevrouw die het deze mevrouw leerde zei 'nog even geheim houden is toch ook leuk' Nou, dat vond en vind ik op zich ook wel. Maar als ik zo eens kijk dan zegt eigenlijk iedereen 'meisje'. Ben benieuwd of het uitkomt.
fidel: Gezellig naar Hardenberg. Geniet er van!! Marg1981: welkom. Ik heb nog niks gemerkt. hooguit af en toe een kraampje of steekje. Ik heb wel begrepen dat je drop met mate met eten. Anoniempjuh: ik heb idd ook veel lange shirts. Die heb je fijne bij de lady sting. 2012: jij ook veel plezier in Hardenberg Sjors: meid, wat een super nieuws. Geweldig.En nu lekker gaan genieten. Chelleke: mooie kinderwagen zeg en goedkoop. Ik ga morgen naar babydump. Ik zal er eens naar kijken. Maar op de een of andere manier heb ik nog steeds geen behoefte om al spullen aan te schaffen. Ik weet niet wat dat is. zucht!! Maar wie weet kom ik toch met wat spulletjes thuis morgen. Unox: vergeetachtig ben ik het laatste half jaar sowieso. Dat komt omdat ik het hartstikke druk heb gehad. Merk er nu niets extra's van. Maar ach we kunnen het nu altijd op de zwangerschap gooien he. Eetgewoontes: eigenlijk niks veranderd. Heb niet ineens meer zin in dingen. Eerder minder zin. Avondeten smaakt me vaak minder en heb daar ook net zo'n zin in. Fruit kind ik wel heerlijk. Elke dag appels en kiwi's. Wat zit er eigenlijk allemaal in die zwangerschapsdoos van de etos? is deze gratis? Hebben jullie al meer dozen aangevraagd? Kraamzorg heb ik ook nog niet aangevraagd. Ik heb 11 okt weer een afspraak bij de verloskundige en dan zal ik er eens naar vragen. Ik heb vandaag het de kantoorkast naar de berging verhuist. Vriend vond dit niet fijn,want wilde dit samen doen. Heeft hij ook wel gelijk in, maar ik wil zo graag vooruit en hij was de hele dag niet thuis dat ik het gewoon niet kon laten. Het is zo'n puinhoop hier, maar hoop dat we dit deze week weggewerkt krijgen. Ik zit nu al in bed. Ben moe. Morgen met ma en schoonma naar babydump. Beetje orienteren. Fijne avond allemaal en voor straks welterusten.
Unox, ik denk dat ik vrijdag ga vragen of ze (degene die de echo doet) aan de nub kan zien wat het wordt. Whahaha, wel stom misschien, maar als ik even de gelegenheid zie dan vraag ik het. Troela, leuk dat je zo'n aanpakker bent maar op een gegeven moment is het wel belangrijk dat je niet meer zwaar gaat tillen he. Die dozen zijn gratis. Wat is ook maar weer de doos waarbij je een gratis abonnement krijgt op wij jonge ouders? Om dat tijdschrift wil ik die doos wel aanvragen. Dat is die van felicitas toch of niet?
[FONT="]@ anoniempje:[/FONT][FONT="]Je hebt helemaal gelijk![/FONT] [FONT="]@ troela:[/FONT][FONT="]Je zou eens bij Miss etam kunnen kijken, maar heb wel gemerkt dat het assortiment per filiaal verschilt. Ook kun je eens online kijken bij wehkamp of neckermann.[/FONT] [FONT="]Ook bij prenatal, C&A, H&M, V&D[/FONT] [FONT="]@ Marg:[/FONT][FONT="]Welkom! Heb je op de lijst gezet hoor. [/FONT] [FONT="]Wa[/FONT][FONT="]t leuk dat jij ook een kind hebt van Jan. 2010. Ik heb een dochter uit Jan. 2010![/FONT] [FONT="]@ fidel:[/FONT][FONT="]Bij Jonnas zwangerschap at ik me ziek aan komkommers hahaha. Maar nu nog geen rare eet gewoonte.[/FONT] [FONT="]@ Sjors:[/FONT][FONT="]Jaaaaah!!! Dat is nog eens goed nieuws zeg!!!! Geweldig![/FONT] [FONT="]Lekker genieten van jullie gezonde zoon in jou buikje!!![/FONT] [FONT="]@ MM:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Hoe was jou echo?[/FONT] [FONT="]Zo .vandaag weer gewerkt. Maar wat was ik moe zeg! Mijn buik deed een beetje zeer.[/FONT] [FONT="]Wat ik me nu wel afvraag is of ik de kleine al gevoeld heb, kan me het gevoel niet meer zo goed voor de geest halen. Maar volgens mij wel! Hahahahaha[/FONT] [FONT="]Morgen ochtend om half 10 een echo!!! JAHOE!!!! Ben zo benieuwd.[/FONT] [FONT="]Daarna ook gelijk ff bloedprikken (daar heb ik zo geen zin in), heb het al 3 weken vooruit geschoven hahahaha.[/FONT]
[FONT="]Bevallen van een [/FONT][FONT="]jongen[/FONT][FONT="]of [/FONT][FONT="]meisje[/FONT][FONT="]?[/FONT] [FONT="]Sjors22 ------------ [/FONT][FONT="]krijgt een jongen![/FONT] [FONT="]Anoniempjuh ------ [/FONT][FONT="]krijgt een jongen![/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Ankje[/FONT][FONT="] -------------- willen het wel weten, geen geheim[/FONT] [FONT="]--- Mama: jongen ------ Papa: meisje[/FONT] [FONT="]2012mama -------- [/FONT][FONT="]willen het niet weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: meisje ------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Maud85 ------------ [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: jongen ------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]Moestra ------------ [/FONT][FONT="]weten het nog niet[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Gertje08 ----------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: ?------------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]Chelleke84 --------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: meisje------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]beccy --------------- [/FONT][FONT="]willen het niet weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: meisje ------ Papa: meisje[/FONT] [FONT="]Naomi123 ---------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten, geen geheim[/FONT] [FONT="]--- Mama: meisje------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]Hannie -------------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: jongen ------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]JuultjeT ------------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: jongen ------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]tamtam78 ---------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten, verteld het alleen tegen familie[/FONT] [FONT="]--- Mama: meisje------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Mammie Patricia --- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]Fl3xgirl -------------- [/FONT][FONT="]willen het niet weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: jongen ------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Fidel2010 ----------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]MM1981 ------------- [/FONT][FONT="]weten het nog niet[/FONT] [FONT="]--- Mama: meisje ------ Papa: meisje[/FONT] [FONT="]Unox ----------------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten, weet nog niet of ze het bekend maken[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Loesje13 ------------ [/FONT][FONT="]willen het niet weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Vruchtje24 ---------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Ons2wonder84 ----- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: meisje ------ Papa: meisje[/FONT] [FONT="]Josephine76 -------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]Troela85 ------------ [/FONT][FONT="]willen het niet weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: meisje ------ Papa: meisje[/FONT]
[FONT="]Sorry als ik mensen ben vergeten erbij te zetten. Ik zou je dat willen vragen om mij een pb-tje te sturen.[/FONT] [FONT="]Bevallingslijst April 2012 mamas[/FONT] [FONT="]25 Maart[/FONT] [FONT="]Sjors22[/FONT][FONT="], 1e kindje (krijgt een zoon)[/FONT] [FONT="]31 Maart[/FONT] [FONT="]troela85[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Naomi123[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]1 April[/FONT] [FONT="]gertje08[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]Rosemarie86[/FONT][FONT="], ? kindje[/FONT] [FONT="]Chelleke84[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Marg1981[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]2 April[/FONT] [FONT="]Jessy82[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]3 April[/FONT] [FONT="]JuultjeT[/FONT][FONT="], 1e kindje [/FONT] [FONT="]Tamarah[/FONT][FONT="], 4e kindje [/FONT] [FONT="]Linnie1984[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]4 April[/FONT] [FONT="]Kernesia (28)[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]tamtam78[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]5 April[/FONT] [FONT="]Unox[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]6 April[/FONT] [FONT="]Mammie Patricia[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]anoniempjuh[/FONT][FONT="], ? kindje[/FONT] [FONT="]7 April[/FONT] [FONT="]Ons2wonder84[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]8 April[/FONT] [FONT="]trotsemamavan2[/FONT][FONT="], ? kindje[/FONT] [FONT="]Boney[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]evan (30)[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]9 April[/FONT] [FONT="]Moontje2008 (31)[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]10 April[/FONT] [FONT="]victoria (32)[/FONT][FONT="], 3e kindje[/FONT] [FONT="]Maud85 (26)[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]11 April[/FONT] [FONT="]Vruchtje24[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]13 April[/FONT] [FONT="]Wen1975[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]Ankje (28)[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]Semiramis (28)[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]14 April[/FONT] [FONT="]2012mama (26)[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]fidel2010[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Hannie (23)[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Josephine76[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]15 April[/FONT] [FONT="]Nijntje27[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]Regenboogje[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]16 April[/FONT] [FONT="]Loesje13 (29)[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]MM1981[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]18 April[/FONT] [FONT="]vriendlief[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]19 April[/FONT] [FONT="]Sar[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]Bruintje[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]20 April[/FONT] [FONT="]moestra (30)[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]22 April[/FONT] [FONT="]Beccy (26)[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]23 April[/FONT] [FONT="]Satire (27)[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]liftrasa (28)[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]27 April[/FONT] [FONT="]Vogeltje (30)[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]28 April[/FONT] [FONT="]fl3xgirl (26)[/FONT][FONT="], 3e kindje[/FONT] [FONT="]Vlindertjes[/FONT] [FONT="]an1985[/FONT][FONT="]? (weer zwanger! Uitgerekend ca 16 Mei 2012)[/FONT] [FONT="]wen1975[/FONT][FONT="]?[/FONT] [FONT="]Magdalena6 [/FONT][FONT="]4w3d[/FONT] [FONT="]chanelle noah [/FONT][FONT="]5w0d[/FONT] [FONT="]Semiramis[/FONT][FONT="]5w0d[/FONT] [FONT="]bloempje83 [/FONT][FONT="]5w3d (kan 30 Sep. Testen!)[/FONT] [FONT="]LadyT[/FONT][FONT="] 5w4d[/FONT] [FONT="]hellow86 [/FONT][FONT="]6w0d (weer zwanger! Mei 2012)[/FONT] [FONT="]jonie2 [/FONT][FONT="]6w0d[/FONT] [FONT="]charity2010 [/FONT][FONT="]6w2d (kan 24 Sep. Testen!)[/FONT] [FONT="]babs81[/FONT][FONT="] 8w3d[/FONT]
[FONT="]Sorry als ik mensen ben vergeten erbij te zetten. Ik zou je dat willen vragen om mij een pb-tje te sturen.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Afsprakenlijst April 2012 mamas[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Do. 29-09-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]09:30 Ankje: termijnecho[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Vr. 30-09-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ vruchtje24: 12 weken echo[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Ma. 03-10-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]09:15 Ankje: VK[/FONT] [FONT="]09:00 2012mama: termijnecho[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Di. 04-10-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ tamtam78: VK[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Wo. 05-10-2011[/FONT] [FONT="]11:00 fidel2010: echo gyn, ivm deelname lifestyle studie[/FONT] [FONT="]09:00 Naomi123: VK[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Do. 06-10-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]09:10 fidel2010: echo vk[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Ma. 10-10-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]14:20 2012mama: VK[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Di. 11-10-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]11:40 ons2wonder84: intake VK[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Do. 13-10-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ Josephine76: Nekplooimeting[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Vr. 14-10-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]10:30 Fl3xgirl: Termijnecho[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Ma. 17-10-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ Chelleke84: VK[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Do. 20-10-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ Josephine76: VK[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Di. 01-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ fl3xgirl: VK[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Di. 15-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]19:30 Jessy82: 20 weken echo[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Do. 17-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ tamtam78: 20 weken echo[/FONT]
Dames, Even een snelle update! Morgen ga ik weer alles bijlezen. Supergoede echo gehad. Alles erop en eraan. En wat ik al vermoedde: 16 april uitgerekend. Bij de echo rond 7 wk dachten ze dat ik een week korter zwanger was. Lang leve Fertility friend! Bekijk bijlage 186403