Assepoes, dankje! Ik heb vandaag weer getest, vanmorgen was hij lichter dan vanmiddag. En vanmiddag was donkerder dan gisteren gaat de goede kant op dus! Ik voeg mezelf ook even toe aan het lijstje Mama's april 2012 Assepoes84, 27 jaar,Zuid-Holland, 1e kindje, 2 april 2012 Mamvan2boys, 27 jaar, Gelderland, 3e kindje, ???? 2012 Gertje08,30 jaar,groningen,2e kindje,1 april 2012 JuultjeT,24 jaar, Drenthe, 1e kindje, 5 april 2012
Spannend meid, maar misschien moet je je gevoel niet teveel vergelijken met toen?! Je kunt bij verschillende zwangerschappen toch ook verschillende symptomen hebben? En je hoeft ook niet perse wat te voelen he?! Maar meestal klopt je gevoel wel, denk dat wij vrouwen stiekem meer van uit de taal van ons lichaam kunnen halen dan we denken! Maargoed, valkuil is dat je wil zo sterk kan zijn dat je dingen gaat voelen die er niet (horen te) zijn.. Ik voelde deze ronde voor het eerst eigenlijk niks na mn eisprong (heb de eisprong zelf ook niet echt gevoeld, sterker nog, ik wist niet dat ik nog een eisprong ging krijgen, dacht dat ie al geweest was en had ook posi test gehad en dag daarna nega test, dus dacht dat ik ongesteld ging worden toen mn temp daalde). Op 8 dpo begonnen mijn darmen ineens te rommelen en ik voelde me gewoon anders dan anders, was ook wat moeiig ofzo... 9 dpo positief getest.
Dank je wel juultje! Ik denk dat ik daarop zit te wachten aangezien ik van mijn mk en de zwangerschap van mijn zoontje dit als symptoom had. Maar het kan nu idd heel anders zijn. Precies je kunt dingen voelen die er niet zijn EN ik heb zoiets 2 keer zoveel geluk kan niet.
Ik kom me ook melden hier! Eergisteren een hele vage test en gisteren stond er zwanger op de clearblue digital! Ik had wel al zo m'n vermoedens afgelopen week, steeds lichtjes misselijk met vlagen dat ik zo ongeveer dacht dat ik het me inbeeldde, niet dus... Vandaag heeft de misselijkheid meteen al goed toegeslagen. Dat wordt nog spannend morgen want ik ga morgen met drie meiden naar Take That in Dusseldorf en die weten natuurlijk nog van niks. Eerst de hele dag shoppen en 's avonds naar het concert. Ik val met de uitgerekende datum op 1 april dus ik ga de lijst zo nog eventjes aanpassen en mezelf toevoegen. Gefeliciteerd aan alle zwangeren hier
Mama's april 2012 Mamvan2boys, 27 jaar, Gelderland, 3e kindje, ???? 2012 Gertje08, 30 jaar, groningen, 2e kindje, 1 april 2012 xlns, 32 jaar, Limburg, 2e kindje, 1 april 2012 Assepoes84, 27 jaar, Zuid-Holland, 1e kindje, 2 april 2012 JuultjeT, 24 jaar, Drenthe, 1e kindje, 5 april 2012 Zo heb mezelf even toegevoegd en heb ze meteen maar even op volgorde van de datum gezet, is misschien overzichtelijker naar mate de lijst groeit .
Hoi Dames, In de zwangerschapslijstclubs of zoiets staat ook een topic. Zullen we daar met zn allen heen gaan? Anders is het zo lastig bij houden allemaal. Degene die dit topic heeft geopend heeft dat in de andere ook al voorgesteld om te verhuizen van deze naar de andere.
Hey, ik meld me ook maar hier denk ik. Ik heb afgelopen weekend knetterpositief getest. Pas de tweede ronde, dus ik weet niet precies hoe mijn cyclus is, maar zwanger ben ik wel. Net voor het eerst mijn maaginhoud weer naar buiten verplaatst dus het is echt begonnen! Volgens de berekening die het meest logisch lijkt ben ik op 30 maart uitgerekend, maar de maart-mama's zijn allemaal al zo lang aan het kletsen... Mag ik er bij jullie bij? Mijn datum kan ook nog zomaar weer veranderen! Ik zal het lijstje ook even aanpassen.
Mama's april 2012 Mamvan2boys, 27 jaar, Gelderland, 3e kindje, ???? 2012 Gentle, 23 jaar, Overijssel, 2e kindje, 30 maart 2012 Gertje08, 30 jaar, groningen, 2e kindje, 1 april 2012 xlns, 32 jaar, Limburg, 2e kindje, 1 april 2012 Assepoes84, 27 jaar, Zuid-Holland, 1e kindje, 2 april 2012 JuultjeT, 24 jaar, Drenthe, 1e kindje, 5 april 2012
ik vind mama's april 2012 wel leuker klinken dan uitgerekend april 2012! Ik stel voor om in dit topic te blijven
Hoi dames, Vanmorgen nog een test gedaan, maar die was bijna helemaal wit. Weet nu even niet wat ik ervan moet denken.Hoop dat het allemaal goed is en blijft gaan. Ga zaterdag pas weer testen als ik dan nog niet vloei. Dan lijkt me er toch voldoende tijd tussen zitten. Heb wel allerlei kwaaltjes: - 's avonds misselijk - veel slijmverlies - regelmatig hoofdpijn - bloedend tandvlees - pijnlijke borsten
JEEJJJ mama's april 2012!!!!!! Wat klinkt dat gezellig Ben zo blij dat ik erbij mag horen!! mamvan2boys ik weet niet hoe dat kan. Heb wel gehoord dat je hcg in het begin kan schommelen waardoor je testen kunnen wisselen. En misschien test je 's middagags positiever dan 'smorgens? Ik heb gisteren ook 's morgens en 's middags getest en mijn test van de middag was duidelijker. Ik had overigens op 5 en 6 juli een hele lichte positieve test en daarna ook negatief, daarna niet meer ongesteld geweest en 23 juli weer positief getest, maar nu goed duidelijk. Zou even een paar dagen door testen als ik jou was. Op hoeveel dpo zit je nu? Je kwaaltjes klinken wel goed namelijk, maar je lichaam kan je goed voor de gek houden. Ik hoop dat je vanmiddag of morgen wel een duidelijke test hebt!
heb geen idee hoeveel dpo ik zit aangezien ik geen idee heb wanneer mij ei geweest is. Heb 16 juli een nega test gehad en mijn laatste ongi was 28 mei. Ga zaterdag pas weer testen, want vaker terleurgesteld worden heb ik geen zin in. Is hij zaterdag echt nega dan moeten we weer doorgaan voor de volgende ronde. en hopen dat de ongi dan gauw komt
je temperatuurt dus niet? Ik zou als ik jou was even goed doorklussen komende dagen. Een test kan ook reageren op eisprong namelijk. Misschien was dat bij jou ook zo? Of anders de huisarts even bellen, vragen om bloedonderzoek?
Mamvan2boys jeetje wat lees ik nu? Ik hoop dat de test toch weer duidelijk word Dat zou wel heel erg zijn. Hier nog 6 dagen tot nod hoe kom ik die door lalalala
Hoii Mamavan2boys, dat is inderdaad wel raar! Eerst een positieve test en dan weer een bijna witte test.Wie weet heb je wel nu je eisprong inderdaad..en mag je over 2 weken weer terugkomen met een goede positieve test! Al hoop ik natuurlijk dat het nu al raak is! Ik ben vanochtend om 12u naar de Kruidvat gefietst om een 2 voor 5 euro testen te halen..waren ze op!! Toen naar de Trekpleister gegaan, want had vrijdag getest en wile graag dezelfde test om te kijken of hij sterker is geworden. Ging de Trekpleister pas om 13u open en ik was er om 12.30 uur! Zoo balen, toen bij de apotheek een test gedaan die erg duidelijk was. Maar later bij een andere kruidvat alsnog 2 voor 5 euro gehaald en morgenochtend ga ik nog een test doen..ben zo benieuwd of hij sterker ten opzichte van vrijdag is geworden. Groetjes
Hey meiden, Ik was erg benieuwd naar jullie kwaaltjes tot nu toe. De mijne zijn: - af en toe steekjes, zwaar gevoel in mijn onderbuik - misselijkheid wat bestaat uit kokhalsen, niet heel de dag hoor - steekjes in mijn borsten, ene keer meer dan de ander
assepoes spannend meid! Heb je een foto van de test van de apotheek? Ik ga morgen een CB met indicator doen Mijn 'klachten' : -vind niet alles meer lekker om te eten en drinken (lust ineens geen gehaktballen meer en ook een broodje hamburger met sla gaat er niet meer in) -vaak een hongergevoel -zweverig gevoel in mijn buik -winderigheid -steken in mn buik en lies bij het opstaan vanuit zitpositie -rare smaak in mond -slaperig (maar kan ook komen omdat ik ineens elke ochtend om half 6 wakker ben)
Hier ook in alle hevigheid meteen begonnen. Ik heb al langer een voorgevoel dat onze tweede wel eens een tweeling zou kunnen zijn, en mijn vette knaltest én hevige symptomen steunen me in dat gevoel. Alles is welkom hier, maakt me niet zoveel uit of het er eentje of twee is/zijn, maar het is wel een gek voorgevoel. En nu dus niet lekker zijn... Ik ben een beetje misselijk, of in ieder geval zo'n weeig gevoel in mijn buik en ook al gespuugd, steeds kokhalzen... Verder niet zo gek veel, oja, mijn BH's passen niet meer Meteen zo'n tussenstukje er tussen gedaan aan de achterkant, poeh! Gek dat dat zo snel kan komen. Vorige week zaten ze al niet meer zo lekker... Hoeveelste kindje/zwangerschap is het voor jullie? Dit mijn tweede zwangerschap, tweede kindje. Mijn dochter Julia is nu bijna 2!