Mama's april 2012

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assepoes84, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Das grappig, denk zelf namelijk ook een meisje..voor de bevestiging (of niet...) moeten we dus helaas wel wachten tot april..

Mooi buikje hoor...zal ook nog even 1 maken..

2. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ja heb me een beetje verdiept in die NUB en bij een meisje loopt ie evenredig aan de ruggegraat en bij een jongen omhoog, nou bij jou beeb loopt ie niet omhoog!!

en jj?gewoon je gevoel of?

3. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    potverdikkie zelfs aan mijn echo valt niets te zien wat het wordt.......

btw Ano: ben echt jaloers op jouw buikje.... bij mij valt er vrijwel niks te zien.......:S:S:S:S:S:S:S alleen als ik 's avonds gegeten heb zie je een flinke boebel....

4. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Ja, hier is het inderdaad gewoon een gevoel, en het feit dat ik helemaal anders voel dan bij Finn...

5. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Zeg Juultje.... nu ben ik ook nieuwsgierig naar jullie babykamer..... stuur es eff een link als je wil :):):D:D

6. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Lieve dames.
    Ik ga mijn bedje in...... slaap lekker allemaal en tot morgen
    xxxxxx

7. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Mooie buikfoto hoor! Vind dat je al een flinke buik hebt hoor!

8. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    hmm, word nu wel erg nieuwsgierig naar die NUBtheorie!! Heb helaas geen foto mee gekregen, maar over 2 en halve week mag ik weer. Krijg dan vast wel een foto mee. Dan mag je je over mijn foto buigen ano! ;p

9. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    mooie buikfoto trouwens!!

10. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    moestra is goed haha, begin t aardig te snappen :)

chellek haha ben jij dat op de foto?had je me heel anders voorgesteld, met donker haar....

openbare hyves word volgens mij ook helemaal niks mee gedaan haha...???

Ja buikje is al wel te zien he, al ist ook vet hoor haha

11. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    is die hyves nieuw??!

12. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    2012mama: super dat je echo goed was. en een hele mooi duidelijke. En idd lekker ziekmelden als het niet gaat. Rust maar fijn even uit.

Anoniempjuh: Jij krijgt een bureau bezorgd en wij ruimen hem op haha.
    Mbt je schoonvader. Meid ik weet er alles van. 2 jaar terug is bij mijn vader ook prostaatkanker ontdekt. Maar meid, ga niet meteen van het ergste uit, al begrijp ik dat je er even niet optimistisch tegenover kan staan. Ik was er ook helemaal kapot van. Ik ga hier niet het hele verhaal ophangen, maar je mag me pb-en als je dat fijn vind en dan wil je wel uitleggen wat er allemaal is gebeurd. het gaat overigens wel goed met hem hoor (ondanks lichte uitzaaiingen). Ik duim mee voor een goede uitslag.
    Je hebt al wel een mooi buikje zeg. al echt een zwangerbuikje. Ik heb nu een buikje waarbij mensen kunnen denken "is ze nu gewoon dikker geworden of zwanger?" haha

Unox: bij onsen hetzelfde verhaal. 1 groot rommelhok, maar ergens moet een begin zijn he. ach wel leuk om er alvast een start mee te maken.
    Ik probeer tot 4 weken ervoor door te werken. Heb liever langer verlof na de bevalling dan ervoor. Langer genieten van het frummeltje.

Babs81: super dat je nieuwe baan je bevalt. fijn zeg.
    het is mogelijk dat je cyclus langer is ivm de miskraam. Klinkt natuurlijk op dit forum heel raar dat je hoopt NIET zwanger te zijn, maar in jou geval kan ik me voorstellen dat je er klaar me bent. toch maar even geduld hebben en als je echt uitsluitsel wilt, dan zit er niks anders op dan testen. Maar net als wat chelleke zegt, is over 8 wkn wel een goede optie aangezien je dan aan de 12 wkn zou zitten. Ik gun het je ook, maar dan ook alleen maar als je eindelijk weer eens een goede zwangerschap mag doorlopen. Ik heb al hee vee respect voor je hoe je er mee om bent gegaan. Ik kan het je niet nadoen.

Moestra: super een goede echo.lekker genieten.

Mijn eerste werkdag zit er weer op na mijn vakantie. We kunnen er weer tegenaan. Net thuis en morgen weer om 7.00 uur beginnen. zucht..... Welterusten allemaal.

13. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hyves is al hele tijd geleden aangemaakt, was een prive hyves, die dus onzichtbaar is voor alles en iedereen, alhoeft dat nu niet meer denk ik.
    er hebben er toen een stuk of 7 aangemeld en daarna is er weinig meer mee gedaan haha, heb er ook niet meer aan gedacht.

Maar tis wel een leuke manier om elkaar te kunnen zien zeg maar ;)

troela, ik stuur je morgen even een pb!!alvast bedankt voor je lieve reactie!!en fijn dat het met je vader opzich wel goed gaat, naar omstandigheden natuurlijk!!!

ga nu echt naar bedje toe, ben kapot!!!

xxxx

14. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Goedemorgen allemaal,

Hier al ontzettend vroeg wakker :( maar helaas wat doe je er aan.
    Ik word echt gek van al dat plassen, moest vanacht 8x !! pff
    haha maarja hoort erbij he.
    Heb ook te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd word dus zit in de ziektewet zonder baan...maarja heb wel andere prioriteiten nu :)

@ moestra: wat een geweldig nieuws dat alles gewoon goed is echt super !

@ ano: Wat een rot tijd moeten jullie doorgaan zeg, hoop echt dat je schoonvader een goede uitslag krijgt ! enne je buikje is heel mooi:) Die van mij ziet er nu ook ongeveer zo uit, ik heb dan ook wat vet haha maar hij is wel mooi rond :)

@mama: Hele mooie echo zeg :D

nou maar is kijken wat ik vandaag ga doen...

15. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Hier een beetje uitgeslapen..wilde Finn net naar het kdv brengen, maar hij heeft 38.0. dus wordt hem niet..

rustig dagje dan maar

16. Celestea

Celestea Actief lid

7 aug 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Moestra, fijn die goede echo!

Ankje, ah jij hebt m ook nog maar net. Twee weken geleden heb ik mn theorieexamen gehaald en afgelopen weekend mn eerste rijles :D Maar ik moet nu dus wel minimaal 2 uur per week rijden om m op tijd te kunnen halen. Mag niet doorrijden tot april, waarschijnlijk moet ik (eind) feb stoppen als mn buik gemiddeld groeit. Dan vindt de instructeur het niet meer verantwoord. Dus ik moet ff flink mn best doen want ik heb wel aardig wat lessen nodig :)

Ano, kan je man het nog een beetje uithouden tot morgen? Sterkte ermee.
    Wow wat een buik al, mooi!

2012mama, ik dacht ook aan de nub te zien een meisje, lijkt wel alsof hij een beetje naar beneden buigt ipv in rechte lijn met de ruggengraat dus dan lijkt het alleen maar méér een meisje.
    En mooie echofoto.

Jammer van je contract Sjors, maar kan me voorstellen dat het niet je prio heeft.

Via MP heb ik stapels tijdschriften gekocht, Kinderen, Ouders van Nu, Viva Mama, Kek Mama en nog wat van die ouder-kind tijdschrijften. Zoveel mogelijk van 2011. Ik hoop dat de pakketjes vandaag binnenkomen. Heerlijk op de bank zitten met een kop thee en een tijdschrift.

17. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Lekker hoor, Celestea, op de bank met een paar tijdschriften...gewoon lekker rustig aan doen!
    Leuk dat jij ook een meisje denkt...

Sjors, vervelend van je baan...hopelijk vind je snel iets weer iets leuks...of blijf je eerst een tijdje thuis?

18. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    ja het is wel balen, maar heeft zeker mijn prioriteit niet.
    Ik blijf nu nog thuis, ik merk nu dat ik alles pas op een rijtje kan zetten van de afgelopen tijd, dus zit nog in de ziektewet en krijg gelukkig dan 100% betaald. ik denk ook niet dat ik snel een baan zal krijgen tijdens de zwangerschap en tot zover staat een baan vinden op een laag pitje er is niet veel te vinden op dit moment.

Maarja ik maak me niet druk dat scheelt :)

19. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Wat voor werk doe/deed je eigenlijk Sjors?
    Fijn dat je er zo positief tegen over staat!
    Maar inderdaad, je hebt de afgelopen weken heel wat stress moeten doorstaan... Dus thuis zijn is dan ook wel lekker...

20. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    dames wat kletsen jullie weer veel de laatste dagen... lijkt ook amper tot me door te dringen.. ik leef nog steeds in een waas van ongeloof. gisteren de crematie gehad van mijn tante... wel mooi.. veel neven en nichten waren erook, nu het idee om een reunie te houden met alle nichten en neven, want sommige herkende ik amper... wel vreemd en dubbel ik en me zus werden gefeliciteerd.. thja soms gaat het leven en de dood hand in hand...

das raar zoals je dat beschrijft lijkt dat op iets wat ik vannacht had.. voelde me er wel even onzeker door.. was weze plassen en ben op me buik gaan liggen en toen trok het weg... dat wordt nog binnenkort een strijd ik ben een echte buikslaper....

Deel Deze Pagina