Mama's april 2012

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assepoes84, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @chelleke: spannend!!! ik ken eigenlijk helemaal geen slechte verhalen over de 20 weken echo, niet van mensen die ik ken in ieder geval. alleen de verhalen op internet!
    ik maak me er nooit zo heel druk om, als het echt niet goed had gezeten eindigt het vaak van de te voren al in een miskraam. is natuurlijk niet altijd zo maar ik ben er vrij nuchter in eigenlijk.

hier gaat mn schoonmoeder waarschijnlijk mee met de 20weken echo. vorige keer zijn mijn ouders mee geweest dus nu zijn hun aan de beurt.
    de echo met 34 weken weet ik nog niet wie er bij zullen zijn....
    misschien dat ik mijn broertje(s) vraag of ze het leuk vinden. vorig jaar wilde er eentje niet mee want hij vond dat eng haahhaah (21 jaar :p) hij vind dat een heel eng en raar idee dat hij in mijn buik naar de baby kan kijken haha ach ja.

2. Celestea

Celestea Actief lid

7 aug 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ano, hoe gaat het??

Tamtam, ik heb afgelopen paar dagen ook meer het gevoel van misselijkheid gehad dan voorheen, terwijl de hcg nu op zn retour moet zijn, maar ja dat zijn ook maar gemiddelden he. Ik hoop dat je je snel beter voelt!

Moestra, hier geen mindere dag :)
    Ik heb ook nog geen pakket binnen van de dozen. Het pakket tijdschriften heb ik via MP gekocht.

Ankje, leuk zo'n koopje. Hier net de bol.com bestelling binnen voor de kinderen (voorleesboek en kalenderklok), ook helemaal blij mee.

De 20 weken echo moet ik ook nog plannen, maar dat doet de vk zelf, daar is nog wel plek.

Fijn dat alles goed was Naomi.

3. Wendie1979

Wendie1979 Actief lid

28 jan 2009
    187
    0
    0
    Hoi meiden,
    Ik lees regelmatig mee maar reageer niet vaak ivm geen puf meer laat op de dag of avond. Nu net lekker een uurtje geslapen terwijl mijn zoontje zijn middag dut doet. Mijn banner klopt niet helemaal, morgen ben ik 12 weken. Heb al twee echo's gehad omdat ik in het ziekenhuis onder controle sta (ivm veel bloedverlies bij vorige bevalling) Ik vroeg me het volgende af: HEBBEN JULLIE OOK ZO'N HONGER!!!! En vooral trek in dingen die ik normaal niet zo eten daarentegen krijg ik eten wat ik normaal eet dus niet weg of wordt ik er misselijk van

4. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Wendie, ja die honger ken ik:) Kan de hele dag wel eten hoor, en doe het vaak ook:) Ach, had ik vorige keer ook en kilo's waren er toen ook zo weer af..
    Normaal ben ik helemaal geen eter...en nu dus wel.
    Ook het geen puf hebben is heel herkenbaar...heb momenteel echt 0 energie...bah, wou dat dat weer over was..wil gewoon lekker genieten!!!

5. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

mooie buikfoto's dames.
    Juultje: jou foto zou mijn buikje kunnen zijn. hahah Lijkt er erg veel op.

BI: tot nu toe nergens last van. Hopelijk blijft dit zo.\

Anoniempjuh: ben heel benieuwd naar de uitslag. Hoop dat het meevalt.

Naomie: fijn dat je een goed echo hebt gehad, en lijkt me geweldig om et hartje te horen.

Honger: ochtend en kan ik goed eten. Ik eet gewoon als ik honger krijg. Op lege maag voel ik me niet zo lekker. Het avondeten heb ik nu het minst zin in van de hele dag. Vanavond gewoon hollandse pot. Bloemkool, aard. en schnitzel

Ik moet ook nog de afspraak maken voor de 20 wkn echo. Doe ik vrijdag ff. Ik vergeet het iedere keer.

Ik ga nu lekker een kop warme chocomel maken (met slagroom:D) en lekker even op de bank.
    Heb al heel wat gedaan vandaag.

6. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey meiden

nou hier goed nieuws, het is niet uitgezaaid joehoeee!!!!zijn zo blij, me man is ook enorm opgelucht!!!!
    Het word nu dmv een nieuwe methode bestraald, das een eenmalig iets met grote genezingskans, dus top!!!!!

mooi buik zag ik weer!!

chocomelk met slagroom mjummieeee!!

20weken echo doe ik afspreken met de 16weken controle.

nog ruim een week en dan de geslachtsbepaling, spannenddddd

7. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    @Ano, wat fijn!! Ook voor je man! Veel suc6!

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @ano: heeeeeeeeeel fijn!!!!!!!! echt ik ben blij dat het niet uitgezaaid is en ze het makkelijk kunnen behandelen! suc6 voor jullie aankomende periode.

9. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten

Heb net ff lekker 2 uurtjes geslapen. Jonna lag ook lekker te slapen.
    Daar was ik wel ff aan toe zeg.

Zag ook dat mijn 9 maanden dagboek is bezorgd! Dus daar ga ik vanavond lekker in krabbelen en foto’s plakken.
    En vooral….vergelijk met het dagboek van Jonna. :)

Naomi
    Zeker een leuk verjaardagscadeau zeg! Ik had de eerste echo op mijn verjaardag hahaha.

Sar
    Ook een leuke foto zeg!

Chelleke
    20 weken echo is ook een beetje eng. Ze kunnen dan alles erg goed zien. Dus helaas ook als het mis is.
    Maar het komt vast goed joh! Ik zelf heb ook geen nare verhalen gehoord over de echo zelf. Als het fout was wisten ze het van te voren.

Wendie
    Hahahaha…ik heb nog geen rare eet gewoontes (niet zover ik weet dan).

Ano
    JAHOE!!!! Wat een opluchting zeg.

10. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ano: super meid. Wat een opluchting!!!

11. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @Ano:Ohh gelukkig heb de hele middag aan je gedacht. net thuis dus dacht eff meteen kijken. Hopelijk slaat die nieuwe methode dan meteen aan en is hij er met 1 behandeling vanaf.....

20 weken echo: ik heb m gepland..... hij staat vast op 15-11 om 10:00u... spannend... hoop echt dat het dan allemaal goed is en ik kan genieten van de echo, want helaas heb ik van te voren geen echo's meer.....

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @chelleke: hahahah dezelfde dag als mij dus ;) alleen wij mogen lekker al om 9 uur :p
    mn man is die dag jarig dus het zou gaaf zijn als alles goed was en we het geslacht weten :D

13. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @ano wat een opluchting zeg pffffff

hier beetje vreemde echo gehad.. int UMCG doen ze blijkbaar t/m 12 wkn een inwendige echo... echt maar 2 tellen gekeken alles goed, daarna gewicht( ben gewoon 2 kg lichter als ik dacht haha) bloeddruk om omvang heupen en taille en dat was het.....
    maar wel zelf het hartje gezien en frummel was 4,7 cm

nouja morgen beter dan bij de VK, heb er nu al zin in, vanaovnd eerst schoonvader jarig, rede tot een dubbel feestje

14. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Naomi, wij mochten eigenlijk al om 08:00u maar ivm ziekte van mijn man is dat wel erg vroeg, vandaar 10 uur:) nou dan zal 15 nov. wel een hele mooie dag worden toch???? zullen we daar dan maar van uit gaan?????

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @chelleke: pfff 8 uur is inderdaad vroeg!! hier beginnen ze pas om 9 uur hihi. ja het zal vast een hele mooie dag worden :D kijk er in ieder geval erg naar uit!

@fidel: raar dat ze maar zo kort en snel keken...
    hopelijk morgen een langere echo!!

zo ik ga hier eens biefstukje bakken, aardappelkroketjes erbij en een heerlijke pepersaus :D

vanavond nog even werken, moet om 7 uur beginnen maar heb maar 6 cliënten dus dat is 1,5 uur werk en dan ben ik klaar hihi. heerlijk! vanmorgen voor de controle ook 1 uur gewerkt. had ik 4 cliënten lekker makkelijk.
    zeggen ze: ow wat ben je vroeg, je zal het wel druk hebben uhhmm nee hoor u bent de laatste ik had er maar 4 hihi.

16. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    BTW Ankje, wil je even het volgende in het lijstje zetten:
    15-11 10:00u 20 weken echo

Dank je wel:):D

17. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Fidel: Dat is wel heel snel allemaal zeg. Jammer hoor

Chelleke: Maar natuurlijk :)

Hier gaan we lekker zuurkool eten! Jammie!!!:D

18. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Thanks Ankje.
    Heb je net PB tje gestuurd:)

19. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    ohhhhhhhh lekker zuurkool :D:D:D:D:D:D:D

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hmmmmmm zuurkool!!! dat hebben wij gisteren op hihih.

Deel Deze Pagina