Ontzettend veel sterkte meid met het verwerken van deze enorme teleurstelling. Ik denk dat we hier allemaal stiekem heel bang voor zijn. Dikke digitale knuffel voor jou
@Jonie2, heel veel sterkte @Mirella25, Moontje2008, Mammie Patricia gefeliciteerd en van harte welkom! @Chanelle, idd vervelend die onzekerheid hoop dat je vandaag al wat meer duidelijkheid krijgt en ik duim voor positief nieuws. @Chelleke, balen van jullie huis, misschien dat iemand anders even op jullie huis kan passen of anders met je mee kan? Gisteren zijn mijn MvM flessen bezorgd (grr midden op mij paadje ipv achter de bloembak zoals ik had gevraagd maar ok) Vanmorgen mijn eerste vulling geproduceerd. Vandaag is mijn moeder jarig en ik twijfel nog even of ik het wel of niet ga vertellen. Eerst zouden we nog een wachten maar ben wel heel erg gaan twijfelen. Van mijn vriend het ik carte blanch gekregen en we kijken even hoe het loopt.. Daarna zouden we het mijn schoonzus en schoonouders nog willen vertellen maar de rest pas na de 1e echo (24 augustus) maar of ze het zo lang voor zich kunnen houden . Gisteren had ik wel een zwaar dagje. Was voor het eerst echt behoorlijk misselijk, lukte amper om op mijn werk op mijn beeldscherm te kijken. Smiddags een rondje golf gedaan en het was al heel drukkend warm, was echt geen pretje, misselijk en draaierig.. Wel frustie dat je het dan niet even kan uitschreeuwen
Tja zo kan het ook: Bevalling op parkeerplaats - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland] Maja zover zijn we nog lang niet.. x
Babyfanatsy, linc, Mirella25, moontje2008, mama patricia GEFELICITEERD!!!!! Zeynep: ik heb niet dermate buikkrampen dat ik me zorgen maak. Je voelt wel dat het bezig is daar binnen. Zolang je niet krom ligt van de pijn denk ik dat dit er allemaal wel bij hoort. maar ik begrijp je ongerustheid. Linc; lees je heel het forum terug om je eigen berichtje terug te vinden?? TIP: als je op jou naam klikt en gaat naar "zoek alle berichten van linc" krijg je een overzicht van al jou gestuurde berichten. Misschien wat makkelijker. Hopelijk krijg je vandaag een prachtige uitslag van de bloedtest. Blijft spannend he. Mbt je intiem vraagje: ten eerste heb ik weinig zin, saai he. vind het sneu voor vriendlief. Maar ik zou niet bang dat er iets mis zou gaan. De kleine zit in een warm nestje en is goed beschermt. Maar ik zou wel vrezen voor bloedverlies wat het gevolg kan zijn en dat zou me weer de nodige onrust geven. Dus eigenlijk een beetje zelfbescherming denk ik. Mbt de bevallingsdatum kom ik wel elke keer op dezelfde datum uit. Ik vind Zwanger worden... | Wanneer gaat het eitje innestelen? wel fijn. Weet je wanneer je eisprong is geweest?? ik stel het dan zo in dat de dag van mijn eisprong klopt. Maar de exacte datum zul je pas met de echo weten. Jonie2: ow meid, wat verschrikkelijk. is het eindelijk zover en dan lijkt het mis te gaan. Wel goed dat het bloedverlies niet lang aan heeft gehouden, maar ik begrijp je ongerustheid volkomen. Ik duim hard voor je dat alles goed mag zijn. Knuffel. Chanelle noah: Heel veel sterkte vandaag. Laat je iets weten nav je echo!! en ja ik weet het, het is af en toe heel oneerlijk. Chelleke84: wat vervelend van je huis. In ik begrijp heel goed dat je je k*t voelt. En een echo is iets wat je zo graag samen wilt delen. Kun je de echo niet een dagje eerder verzetten?? Ik zou dan toch proberen dit zo te plannen dat je samen kunt gaan. Gewoon bellen, dat begrijpen ze echt wel. Marg1981: geniet van je weekje Belgie. Magdalena6: Ik heb hetzelfde meegemaakt 2 maandjes terug en ik had ook erg veel moeite de afspraak af te zeggen. Meid, nogmaals sterkte en laat je maandag iets weten? Knuf Minime81: daar heb ik ook al zin in om de kleine te showen Linny1984: spannend he dat vertellen. Wel een mooi verjaardagscadeau. Ja zo kan bevallen ook haha. Ik denk dat ze er nu wel om kunnen lachen aangezien het met moeder en de kleine goed gaat. Maar het zou mijn bevalling niet zijn. Alhoewel, war kies je voor. Op deze manier in 20 min?? of 2 dagen lang krom liggen van de weeën. hmmmmmm zet me wel aan het denken
Hier gaat alles prima. Het enige wat erg vervelend is is dat ik met momenten moeilijk naar de wc kan. Gisteren kwam het er van 3 dgn uit, pfff wat was ik opgelucht. Probeer nu veel water te drinken, vezels en peperkoek moet ook werken haha. Ik ben gisteren weer wezen voetballen. Ik dacht dat trainen dat kan wel, maar heb er toch wel een heel slecht gevoel bij. Heb nu besloten dit niet meer te doen. Want je kan een bal toch flink hard in je buik krijgen. Dus ik hou er mee op het komend seizoen. De moeder van mijn vriend viert morgen haar sara feest. Ze zit al zo lang te roepen dat ze voor haar 50e oma wil zijn. Wel een beetje als grapje, maar ze zou het super vinden. Eigenlijk is er dan geen mooier cadeau dan de ouders te vertellen dat ze opa en oma worden. Wel niet voor haar 50e maar wel op haar 50e. Dus vriendlief heeft me zowat gesmeekt om het te mogen vertellen en ik heb daar nu bij ingestemd. Dan gaan we het vandaag ook mijn ouders vertellen want die lopen morgen ook op dat feest rond en het geeft dan een erg vervelend gevoel dat de ene kant het wel weet en de andere kant niet. Dus big day today (vind het gewoon spannend) En het leuke is, is dat mijn vriend eerder heeft gezegd als je zwanger bent dan stop ik met roken. Nou dat is nu nog niet gebeurd dus ik herinnerde er hem een aantal dgn terug aan. En toen werd als we het aan ouders hebben verteld. Om me te jennen, aangezien ik tot de eerste echo wilde wachten. Op deze manier probeerde hij me over te halen. Maar ik stemde gisteren dus toe en we lagen een hal uur in bed en ik riep opeens YES!!! mijn vriend. "wat"?? Ik zeg, nu stop je dit weekend met roken whahahhaha. Daar had hij nog niet bij stil gestaan hahaha. Want we hebben 2 feesten en dat vind hij toch wel erg K*t . Dus nu zit hij me te smeken om na het weekend te mogen stoppen. hahaha vond het zo komisch.
Goedemorgen dames, Ik kom ook voorzichtig om een hoekje kijken, gisteren weer positief getest, maar na 2 VMK's nu wel erg bang dat het weer fout gaat... Kon ook gisteren niet blij zijn na me positieve test dus al met al worden het zeer spannende weekjes.... En nu maar duimen draaien dat het dit keer wel goed mag blijven plakken, vriendlief heeft in ieder geval bisonkit mee geleverd!
Goedemorgen meiden, had gisteren echt een super dagje nergens last van gehad. Vanacht ook heerlijk doorgeslapen dus ik kan er weer tegen vandaag! Fijne dag allemaal, en sterkte voor degene die in spanning zitten.
@Troela, heel veel plezier met het vertellen, we horen graag de reacties! Wel een supermooi punt om te stoppen met roken! Hoop dat hij het volhoud! PS Wat een leuke link in je een na laatste berichtje! @Mendy, van harte welkom, heeeeel veel suc6! Probeer er evengoed van te genieten en probeer op je eigen lichaam te vertrouwen!
Nog een ding: (als meiden klagen over het vele geklets op dit forum neem ik wel de schuld op me) Ik was gisteren trouwens het badkamerkastje uit aan het doen en wat kom ik nog tegen. 2 zwangerschapstesten van kv. HAd echt geen idee dat ik die nog had liggen. Dus vanmorgen nog eentje gedaan met mijn vriend. Het knalt er echt vanaf. Teststreep verschijnt direct nog voordat de controlestreep er is. Geeft gewoon een kick. Hieronder mijn testje van vanochtend. Bekijk bijlage 172081
Mendy: Proficiat!! Ik begrijp het volkomen. Wij zijn nu ook een stuk minder enthousiast dan de eerste keer waarbij het misging. Bij hoeveel weken is het bij jou misgegaan de vorige keren? Blijft spannend en we duimen voor een plakbeeb. Laten we positief blijven.
30 maart Gentle, 23 jaar, Overijssel, 2e kindje 1 april Rosemarie, 25 jaar, Zuid-Holland, 1e kindje Gertje08, 30 jaar, Groningen, 2e kindje xlns, 32 jaar, Limburg, 2e kindje Marg1981, 30 jaar, Utrecht, 2e kindje Hellow86, 25 jaar, Dronten, 1e kindje 2 april Assepoes84, 27 jaar, Zuid-Holland, 1e kindje Lantine, 31 jaar, Zuid Holland, 1e kindje Kawaii, 28 jaar, Brabant, 1e kindje 3 april Chanelle noah, 23 jaar, Brabant, 1e kindje Chelleke84, 26 jaar, Duitsland ( Limburg), 1e kindje Jonie2, 26 jaar, Utrecht, 2e kindje 4 april Kernesia, 28 jaar, Zuid_Holland, 1e kindje danielle, 29 jaar, Utrecht, 1e kindje Troela85, 25 jaar, Brabant, 1e kindje 5 april LieveL, 27 jaar, Drenthe, 2e kindje JuultjeT, 24 jaar, Drenthe, 1e kindje Vlindertje1982,29 jaar, Flevoland, 2de kindje tamtam78, 33 jaar, Gelderland, 2de kindje Bloempje83, 28 jaar, Brabant, 2e kindje Dijkim, 28 jaar, Zuid Holland, 2e kindje 6 april Zeynep70, 27 jaar, zuid-holland , 2e kindje Linnie1984, 26 jaar, Noord-Holland, 1e kindje 7 april Mirella25, 29 jaar, Brabant, 2e kindje 8 april Milapalou, 30 jaar, Zuid-Holland, 2e kindje Boney, 29 jaar, Drenthe, 2e kindje trotsemamavan2, 30 jaar, brabant, 3de kindje Moontje2008, 31 jaar, Gelderland, 2e kindje 9 april vruchtje24, 28 jaar, Noord-Holland, 2e kindje LinC, 28 jaar, Limburg NL, 1e kindje Mendy, .. jaar, Provincie, 1e kindje Vlinders: Magdalena6, 1e kindje, 3 augustus 4+3 wkn
@ mendy: welkom en gefeliciteerd! @ linnie: leuk berichtje! wel lekker snel zo'n bevalling haha. @ troela85: leuk dat je het je ouders en schoonouders gaat vertellen ik ben vandaag lekker een dagje vrij, even het huis opruimen en schoonmaken. vanavond komt het stiefbroertje van mn vriend langs, en zijn vriendin is ook zwanger, erg leuk!
Ik heb me net ook aangemeld voor moeder voor moeders. Vind het toch een erg mooi gebaar en een kleine moeite. Ik kan de flessen urine in de buurt afleveren zodat ze niet voor mijn deur hoeven te staan. ideaallllll!!
Hee hallo meiden!! @ Linnie; ik heb precies dat zelfde probleem, MvM bekers in het zicht.. Heb zowel voor als achter ons bekenden wonen, in de achtertuin in dus ook geen optie.. @ Troela; Ik gebruik Floradix tegen obstipatie, dat werkt heel goed en is onschadelijk voor je kindje!! Leuk kadootje voor je schoonmoessie!! Dát is nou een geweldig moment! (Whaaaaaaa!!! Mooie test!!! strikje erom voor oma??) @ Mendy: Welkom en gefeli!! Hoop dat de bisonkitt helpt!!! Positief denken in ieder geval.. @ iedereen: Fijne dag!!!!
shit shit shit shit *vloek* *scheld* Ik hier een enorm bericht getypt, allemaal reacties op jullie. WEG! AAAAAARGGHHHH Neem ik eindelijk de moeite om alles bij langs te gaan en dan gebeurt dit.. Dan maar even kort: Magdalena en Chanelle: heel veel sterkte. Magdalena, kan me voorstellen dat het heel erg raar en definitief is om die afspraak af te moeten zeggen. Ik hoop dat er maandag toch nog een levend wezentje te zien is en dat de bloeding niks betekend heeft. En als het niet zo mag zijn dan hoop ik dat je schoon bent. Een curretage lijkt me verschrikkelijk. Duim voor je. Chanelle: voor jou hoop ik hetzelfde. Hoe oneerlijk het ook is, bedenk dan dit: het gebeurt met een reden. Als het idd mis is gegaan, dan was er waarschijnlijk iets niet goed met het vruchtje, dan kan het maar 'beter' nu over zijn dan dat het later in je zwangerschap nog gebeurt of dat je een kindje op de wereld zet wart geen normaal leven kan leiden. Ik weet dat dit niks oplost en dat het er niet makkelijker op maakt, maar alleen maar denken dat het oneerlijk is omdat anderen die het niet zo graag willen wel een gezond kind krijgen... daar maak je jezelf gek mee Ik hoop dat op je echo vandaag een kloppend hartje te zien is! Verder weet ik niet meer wat ik getypt had.... sorry. zal kijken of ik er straks nog even weer voor kan gaan zitten. MvM komt vanavond eindelijk langs! Bibi hier op het forum had mijn bericht gezien en heeft me een pb gestuurd, mijn nummer doorgestuurd naar MvM en zij belden mij gisteren, vlak daarna belde de consulente. Ik hoop dat ik ver genoeg ben en dat ik direct kan beginnen met potjepiesen! Zo.. nu ga ik ontbijten!
@troela85 superknaltest! Ik heb ook nog een kv test over, effe kijken wanneer ik die ga gebruiken. Ik wil sowiezo nog een Clearblue DIGITAL met conceptie-indicator kopen. Ben reuze benieuwd dan of het klopt wat die dan aangeeft hoe ver ik ben.
30 maart Gentle, 23 jaar, Overijssel, 2e kindje 1 april Rosemarie, 25 jaar, Zuid-Holland, 1e kindje Gertje08, 30 jaar, Groningen, 2e kindje xlns, 32 jaar, Limburg, 2e kindje Marg1981, 30 jaar, Utrecht, 2e kindje Hellow86, 25 jaar, Dronten, 1e kindje 2 april Assepoes84, 27 jaar, Zuid-Holland, 1e kindje Lantine, 31 jaar, Zuid Holland, 1e kindje Kawaii, 28 jaar, Brabant, 1e kindje 3 april Chanelle noah, 23 jaar, Brabant, 1e kindje Chelleke84, 26 jaar, Duitsland ( Limburg), 1e kindje Jonie2, 26 jaar, Utrecht, 2e kindje 4 april Kernesia, 28 jaar, Zuid_Holland, 1e kindje danielle, 29 jaar, Utrecht, 1e kindje Troela85, 25 jaar, Brabant, 1e kindje 5 april LieveL, 27 jaar, Drenthe, 2e kindje JuultjeT, 24 jaar, Drenthe, 1e kindje Vlindertje1982,29 jaar, Flevoland, 2de kindje tamtam78, 33 jaar, Gelderland, 2de kindje Bloempje83, 28 jaar, Brabant, 2e kindje Dijkim, 28 jaar, Zuid Holland, 2e kindje 6 april Zeynep70, 27 jaar, zuid-holland , 2e kindje Linnie1984, 26 jaar, Noord-Holland, 1e kindje Mammie Patricia, 27 jaar, Gelderland, 2e kindje 7 april Mirella25, 29 jaar, Brabant, 2e kindje 8 april Milapalou, 30 jaar, Zuid-Holland, 2e kindje Boney, 29 jaar, Drenthe, 2e kindje trotsemamavan2, 30 jaar, brabant, 3de kindje Moontje2008, 31 jaar, Gelderland, 2e kindje 9 april vruchtje24, 28 jaar, Noord-Holland, 2e kindje LinC, 28 jaar, Limburg NL, 1e kindje Mendy, .. jaar, Provincie, 1e kindje Vlinders: Magdalena6, 1e kindje, 3 augustus 4+3 wkn
Dank jullie wel voor het welkom.... @ Linnie1984: de ene keer denk ik ja het komt goed en de andere keer heb ik zo iets van oooh wat eng.. Dus het vertrouwen is er jammer genoeg nog niet helemaal... Maar ik doe me best... @ troela: de laatste keer ging het mis op 5 weken en 6 dagen ongeveer (naar eigen berekening) en de eerste keer ging het mis op zo ongeveer 4 weken en 5 dagen ofzo.. Dus allebei heel pril... Ben ook blij als ik in ieder geval die termijnen voorbij ben.. en wat een knaltest, ik ga bewust nu niet meer testen deze week, misschien volgende week nog een keer... Ik ben me toch een partij misselijk geweest vanochtend, nu gaat het wel weer gelukkig heb nog wel het gevoel alsof er een baksteen in me buikie zit... Maar ik zie het als een goed teken want dat heb ik de eerste twee keren nooit gehad...
8 aug Hellow86, 1e echo Gyn 9 aug JuultjeT, termijnecho VK 16 aug Kawaii, intake VK 18 aug Troela85, 1e echo (vroege met 7 wkn) 22 aug rosemarie, intake VK danielle, intake VK 23 aug Kernesia, intake VK + echo hartje Bloempje83, termijnecho VK 24 aug tamtam78, intake VK danielle, 1e echo, vroeg ivm vakantie van mijn vriend week 10 en 11 25 aug Bloempje83, intake VK 1 sept vlindertje82, intake VK 6 sept Milapalou, intake VK 12 sept vlindertje82, 1e echo VK 13 Sept tamtam78, 1e echo VK Vandaag VK gebeld en heb 6 sept een afspraak, daarna gaan we het eindelijk vertellen!! ( duurt nog een maand...jeetje! )