@ Ankje: daar heb je helemaal gelijk in, zo denk ik ook ik was alleen wat twijfelachtig over het niet aankomen haha maar dat is nu duidelijk @ Chelleke: Moeilijk is dat he, de gyn zei wel tegen mij voel je al plopjes of wat gekriebel, maarja ik heb ook al vanaf week 8 last van mn darmen dus kan het niet zeggen eigenlijk. Ik hoop ook dat we het snel gaan voelen dat maakt het nog echter en nog leuker
Wat een rust gisteren hier, hoe nauwelijks bij te lezen. Gisteren gezellig naar de dierentuin geweest, en het weer was best goed...maar 1 klein buitje gehad...Finn vond het ook erg leuk. Sinds gisteravond logeren er vrienden van ons bij mijn ouders, voor 1 nachtje, en dus hebben wij daar ook geslapen...iedereen is nu nog in dromeland behalve ons drietjes Vanmiddag vast nog wel even bijslapen, want dat waren vannacht niet zoveel uurtjes... Verder lekker vandaag geen plannen..
goedemorgen allemaal lekker aant uitslapen? Neomi was half 8 weer wakker, dus ben er alweer uit. straks eens even lekker croissantjes maken. hier tot nu toe 5-6 kg aangekomen, hoop echt dat het niet zoveel word als bij neomi want het eraf krijgen ging niet zo makkelijk helaas.... bi balen dat zoveel meiden er last van hebben, lijkt me echt heel vervelend. meeting:wij hebben de 22e toevallig weer een meeting mat de maart 2010 mama's, is nu ongeveer de 5e ofzo, echt super gezellig altijd!! tijdens de zwangerschap hebben we trouwens niet gemeet, pas na de geboorte's oehhh mijn dochter komt bij me staan en ruikt niet naar roosjes haha, ben dus even weg...
Goedemorgen dames!! Hier alles rustig!! Gisteren eindelijk weer een beetje energie! Hopen dat deze lijn zo doorgaat!! We hebben de hele middag en avond viste gehad. Van mijn schoonouders die net terug kwamen van vakantie en van mijn broertje, zijn vriendin en hun kleine! Heerlijk, zo'n klein prulletje van net 2 maand!! Kan me echt verheugen op onze eigen kleine!! Ik zag manlief zo nu en dan met betraande oogjes naar me kijken! Haha! Hij heeft er ook wel zin in! Want toen ze weg waren zei manlief: heb jij al nagedacht over namen??! Euh, wel pogingen gedaan, maar ben nog nergens... Dus we hebben ons boekje erbij gepakt! We hebben een paar leuke namen gezien, maar het word nog een heel gedoe! Iemand hier nog opties?! Beginnend met een R. Hollands en toch een beetje sjiek. Dus geen Roelof ofzo. Dat is weer te Nederlands... Als jullie begrijpen wat ik bedoel... We gaan zo even bij ons buurjongetje op verjaardagsvisite! Hij word nu 3. We liepen de vorige keer mooi gelijk op, de buurvrouw en ik!
@ Moestra: bij mij staat Ruben ook vrij hoog op het lijstje maar manlief vind het niks , misschien iets voor jullie? Voor een meisje Rinke of Renske???
Hallo Allemaal! Zooo, ook alles weer een beetje bijgelezen! Iedereen dus een beetje genoten van The Voice vrijdag, was weer een lange avond iig! Ik heb ook de VK nagevraagd over het gebruik van de Angelsound maar volgens haar kan het absoluut geen kwaad! Het is puur dat sommige mensen zich snel druk maken als ze het hartje niet kunnen vinden en dat de baby er soms geen zin in heeft maar er is niks schadelijks aan. Zelf vind ik het erg fijn om af en toe even het hartje te luisteren omdat ik nog niks 'voel' in mijn buik. Tenminste ... Ik heb geen idee wat ik moet voelen en of het wel de baby is! (blijkbaar hebben meerdere meiden dit) Verder hebben we vrijdag alle meubeltjes binnen gekregen en gaan we deze volgend weekend in elkaar zetten. Mijn handen jeuken om alvast te gaan beginnen ... misschien een beetje vroeg maar ik vind het zooo leuk! Zijn er hier al dames begonnen met het kamertje? Iedereen nog een hele fijne zondag, ik ga straks Hubby maar weer aanmoedigen op het voetbal veld haha!
Goedemorgen allemaal!! ik kom weer eens aanwaaien. bijlezen is weer neit te doen, mensenkinders wat een kletskousen hier! we zijn ook wel met veel he.. hebben.jullie nog plannen voor vandaag? ben gisteren op kraambezoek geweest bij mijn jongste broer. pff het kriebelt nu nog veel erger als ik een baby vasthoud! hebben jullie dat ook, die kriebels in je buik als je een kindje ziet?
Chelleke wat voel je precies als je denkt dat je de kleine voelt? ik denk soms plopjes te voelen maar geloof eigenlijk nog niet echt dat dat de kleine is...
Wat beroerd trouwens dat er zoveel meiden zijn met last van hun bekken. sterkte allemaal. waar hangt het trouwens vanaf of je BI krijgt, heeft t met aanleg te maken of is het puur toeval? en kun je het voorkomen of niet?
@ Juultje: ik heb ook idd het idee dat die plopjes dan de kleine zijn. heel raar... maar als ik me ervoor ga zitten en rustig afwacht dan voel ik niks. heb gisteren gevraagd aan mijn moeder of die plopjes nu iets betekende of niet en ze zei 100% zeker te weten dat dat dan de kleine was want zo begon het bij haar ook....... hoop idd dat ze gelijk krijgt....
[FONT="]Gisteren een leuke verjaardag gehad. Was weer erg druk, maar wel gezellig.[/FONT] [FONT="]Gisterenavond zijn we nog naar vrienden geweest, die hadden ons uitgenodig om wat te komen drinken. Ook dat was erg gezellig. Jonna ging ook snel slapen, dus dat ging helemaal goed.[/FONT] [FONT="]Jeroen had een aardige slok op.[/FONT] [FONT="]Thuis aangekomen (rond 1 uur) Jonna op bed gelegd, maar werd al snel wakker.[/FONT] [FONT="]Jeroen lag al helemaal in coma. Dus ik ben tot 4 uur met Jonna bezig geweest.[/FONT] [FONT="]Vandaag dus een rustig dagje voor ons.[/FONT] [FONT="]@ 2012mama:[/FONT][FONT="]Jullie ook een lekkere dag gehad dus. Lekker hoor![/FONT] [FONT="]@ Ano:[/FONT][FONT="]Leuk die meetingen he. Bij de Jan. 2010 hebben we 2x gemeet tijdens de zwangerschap.[/FONT] [FONT="]En toen de kids er waren 3x ofzo.[/FONT] [FONT="]@ Moestra:[/FONT][FONT="]Succes met de naman. Hier moeten we ook nog nadenken.[/FONT] [FONT="]@ Tijgertje:[/FONT][FONT="]Tis ook erg lastig om het gevoel van schoppen/bewegen te herkennen. Lijkt namelijk ook erg om je darmen die ff vervelend doen.[/FONT] [FONT="]Het is moeilijk te beschrijven. Maar het is zo mooi en bijzonder!!![/FONT] [FONT="]Wij zijn nog niet begonnen met het kamertje. Jonna gaat ook 1 verdieping naar beneden, en haar oude kamertje wordt de babykamer.[/FONT] [FONT="]We willen daar na de 20 weken echo mee beginnen. Dat zal dus wel in het nieuwe jaar zijn, want na de 20 weken echo komen de feestdagen.[/FONT] [FONT="]@ juultje:[/FONT][FONT="]In het begin zijn het idd plopjes dat je voel. Maar omdat het nog zo laag zit is het moeilijk te onderscheiden of het je darmen of de kleine is. Tenminste dat vind ik.[/FONT] [FONT="]Afsprakenlijst April 2012 mamas[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Ma. 10-10-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]14:20 2012mama: VK[/FONT] [FONT="]Di. 11-10-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]09:00 Sar: VK[/FONT] [FONT="]10:20 Troela85: VK[/FONT] [FONT="]11:40 ons2wonder84: intake VK[/FONT] [FONT="]Wo. 12-10-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ vriendlief: VK[/FONT] [FONT="]Do. 13-10-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ Josephine76: Nekplooimeting[/FONT] [FONT="]Vr. 14-10-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]10:30 Fl3xgirl: Termijnecho[/FONT] [FONT="]------ Sjors22: 2D echo[/FONT] [FONT="]Za. 15-10-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ Anoniempjuh: Geslachtsbepaling![/FONT] [FONT="]Ma. 17-10-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ Chelleke84: VK[/FONT] [FONT="]Di. 18-10-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ Moestra: Echo + VK[/FONT] [FONT="]Wo. 19-10-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ vriendlief: 12 weken echo[/FONT] [FONT="]Do. 20-10-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ Josephine76: VK[/FONT] [FONT="]------ Lili81: Geslachtsbepaling echo[/FONT] [FONT="]09:30 Ankje: VK[/FONT] [FONT="]------ juultjeT: VK[/FONT] [FONT="]Vr. 21-10-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ Tijgertje1984: pretecho, geslachtsbepaling[/FONT] [FONT="]Ma. 24-10-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]11:30 Jessy82: VK[/FONT] [FONT="]Di. 25-10-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ vruchtje24: VK[/FONT] [FONT="]Wo. 26-10-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ Sjors22: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]------ Tijgertje1984: VK[/FONT] [FONT="]Vr. 28-10-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ Hannie: VK[/FONT] [FONT="]Di. 01-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ fl3xgirl: VK[/FONT] [FONT="]------ Maud85: pretecho tbv geslachtsbepaling[/FONT] [FONT="]------ tamtam78: VK[/FONT] [FONT="]Wo. 02-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]09:00 Naomi123: VK[/FONT] [FONT="]Do. 10-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]18:00 Linnie: termijnecho[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]Di. 15-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]09:00 Naomi123: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]10:00 Chelleke84: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]10:45 Troela85: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]19:30 Jessy82: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Do. 17-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ tamtam78: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Di. 22-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ Maud85: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Ma. 28-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ vruchtje24: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Di. 29-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]08:40 2012mama: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Wo. 30-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]17:15 Sar: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Do. 01-12-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]08:45 Ankje: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Wo. 28-12-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ tamtam78: 3D/4D echo[/FONT] [FONT="][/FONT]
die plopjes zijn inderdaad vaak de kleine ik voelde bij isabel voor eerst als een soort trillend spiertje hihi. denk dat BI gewoon domweg pech is.. mijn moeder heeft het nooit gehad en ik bij mijn 1 zw.schap ook niet. gisteren familidag gehad, best gezellig maar zoveel zitten op een dag was ook niet goed, dus moest regelmatig een rondje lopen. we zouden in het bos gaan lopen dat is gelukkig niet door gegaan want dan had ik nu echt niet gekund! vanmiddag babykamer ophalen manlief en mn vader dan haha ik sjouw niets meer. ik ga even eten met isabel, over een uurtje komt mn man weer terug! en gaat gelijk weer weg, gezellig hoor hier..
@ Chelleke: Ik zei gister dat ik hoopte dat we t snel konden voelen en denk dat ik t gisteravond heb gevoeld haha t voelde als een plopje en/of een trekkend spiertje heel apart t zat eerst naast mn navel en erna net eronder, hoop echt dat ik t goed gevoeld heb haha. @ Ankje: Jij hebt een lange nacht gehad zeg pff, wel lekker nu zo'n rustig dagje maarja wel leuk dat het gezellig was @naomie veel plezier met het ophalen van de babykamer ! Wij kunnen ook niet wachten, maar doen we toch nog effe Hier geen rustig dagje helaas, had er zo op gehoopt. Ben vandaag erg brak en toen belde mn schoonmoeder of ze vanmiddag konden langskomen en daarna mn zwager of ze konden langs komen met de kids dus deze hele dag visite. Vanavond ook nog weg...maar dat is mn eigen schuld mn moeder maakt erwtensoep en daar ben ik verslaafd aan en heb het zelf nooit gemaakt dus gaan we daar maar effe eten lekker makkelijk haha ( gemak zucht ) en zij vindt het leuk. Dames geniet van de zondag !
zo mn man en vader zijn de babykamer ophalen straks komt mn moeder ook deze kant op en dan doen wij even boodschappen (heb nu toch een pakezel nodig hihi) daarna doen ze hier pannekoeken bakken mn broertjes waren plotseling beide niet meer thuis en voor 2 man pannekoeken bakken doen ze ook niet hihi. isabel ligt gelukkig even op bed. heb het huis opgeruimd behalve de keuken die moet nog, gestofzuigd en het caviahok schoongemaakt (nou ja mn man vooral eigenlijk hihi) nu even stukje van de voice afkijken en dan de keuken maar even doen pfff. morgen groentenboxen bij de c1000 gaan halen 9 soorten groenten voor 5,-!!! is de helft goedkoper als anders. dit keer zit er veel in wat we lusten ahah . je mag er 4 meenemen per klant dus dat doen we dan ook want de cavias lusten het ook allemaal heel graag. zijn we lekker goedkoop uit van keer hihi.
hey meiden wat een zeikweer he bah!! net terug uit indoorspeeltuin was erg leuk maar vermoeiend. concert kane was geweldig zaten denk ong. 20 meter van podium af. reageer later persoonlijker zit nu via mobiel typt wat lastig.
Dames: even na 12uur besloten toch nog maar iets te gaan maken van deze zondag... Omdat op zondag in Roermond alle winkels open zijn mijn zusje gebeld en eff lekker de stad in geweest en ja...... er is weer wat blijven plakken heb een kei lief gebroken wit rompertje gekocht met een zilver draakje en de tekst erop ".... er was eens....." & een gebroken wit truitje van Nijntje ( Nijntje is dan in contouren groen erop) en ondanks dat manlief Nijntje niks vind vond ie het toch leuk... kijk ik ook weer helemaal happy.... en aan de kassa kreeg ik nog eens 25% korting.... zou zo weer door gaan shoppen, maar ik vind het toch vrij lastig om kleertjes te shoppen als je niet weet wat het wordt dus ik ga nu waarschijnlijk geduldig afwachten tot 15 november en daarna kan manlief er maar beter voor zorgen dat er genoeg geld op de rekeningen staat hahahahahaahhaahah
Dames eff jullie mening: Stel we krijgen een jongetje.... wat vinden jullie dan van onderstaand behang???? we willen dan graag 2 of 3 muren in dit behang doen en 1 of 2 muren effen blauw zoals het blauw op het behang dat ik laat zien... graag jullie mening... Baby behang Onszelf - Grijs turquoise ster vogel en cirkels OZ 7813 | Baby behang - Onszelf | BEHANG4KIDZ - Hip kinderbehang, babybehang en muurstickers voor de kinderkamer.
@Moestra: Ja?? vind het nogal moeilijk om te zien of dat samen kan, maar manlief is zoooooooo ouderwets die wil echt nog behang met schaapjes, koetjes en wolkjes........ dus niet!!!!! ik was aan het denken als ik deze 2 dan eens zou combineren, kan dat denk je of is dat te druk??? Baby behang Onszelf - Grijs turquoise ster vogel en cirkels OZ 7813 | Baby behang - Onszelf | BEHANG4KIDZ - Hip kinderbehang, babybehang en muurstickers voor de kinderkamer. & Babybehang Onszelf -Turquoise met witte ster OZ 7826 | Baby behang - Onszelf | BEHANG4KIDZ - Hip kinderbehang, babybehang en muurstickers voor de kinderkamer. btw, voor meisjes heb ik wel 1001 ideeën dus dat komt goed, maar vind t voor een jongen best wel moeilijk vandaar dat ik daar al een beetje voor zoek want daar kom ik gewoon niet uit tot op heden...