Mama's april 2012

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assepoes84, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Wij hebben wel met wolkjes enzo, maar wel op een leuke speelse manier vind ik.
    Ik ben even aan het nadenken of ik nog ergens een foto hiervan heb...
    Maar ik denk zelf dat een effen muur mooier erbij is dan dat blauwe behang.

2. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    moestra: Ik denk niet dat het behang dat manlief bedoeld ook maar lijkt op de schaapjes die jij zult hebben hahaha, mijn man is echt heel erg ouderwets hahahaha...
    Ik denk op zich dat effen ook mooi is, maar die kleur blauw heb ik helaas nog nergens in het effen gezien....

3. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Je kan je verf bij de gamma enzo ook zelf laten mengen in de kleur die je wilt he? Neem je een klein stukje van dat behang mee waar het blauw opstaat en dan krijg je ook die kleur verf!

4. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Hier wel een foto gevonden van de muren van zoonlief zijn kamertje nu.:D

5. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @moestra: das ook een hele gave kamer zeg...
    heb ji die blauwe muur geverfd of behangen???
    manlief wil namelijk absoluut niet verven.... wil alles behangen. we hebben een oud huis en dus nogal slechte muren. De stukadoor gaat deze behang klaar maken, maar als ze geverfd moeten worden zal de kamer eerst gestuct moeten worden, maar ja we kunnen helaas een huis niet op een dag verbouwen en de stukadoor is nu al bezig met de hal boven en onder en dat was al veeeeeeeel werk en kost dus ook veeeeeel geld. ook komt er over 4 weken een nieuwe vloer onder te liggen en de banken gaan er uit.... kost dus allemaal genoeg centjes dus daarom worden de slaapkamer boven pas volgend jaar gestucd of het jaar erop...

dus een oproep aan iedereen hahaha help mij aub met zoeken naar effen behang in de felle kleur blauw zoals op onderstaand behang....
    Babybehang Onszelf -Turquoise met witte ster OZ 7826 | Baby behang - Onszelf | BEHANG4KIDZ - Hip kinderbehang, babybehang en muurstickers voor de kinderkamer.

6. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Dankje Chelleke,
    We hebben de rechterkant geverfd en de linkerkant behangt.
    Het verven hebben we over het behang heen gedaan. Dat was bouwbehang, dan schijnt het te kunnnen.

7. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    chellek waarom neem je geen glasweefsle behang en verf je dat?das echt ideaal!!!hebben wij net op de zolder gedaan.
    behang wat je laat zien vind ik erg leuk, maar vraag me af of t samen n iet te druk is, maar das ook smaak natuurlijk.
    voor een jongetje ook nog geen idee...

plopjes, hier nog niks volgens mij, eerste keer dat ik neomi voelde was t net een luchtbelletje dat langs mijn buikwand bewoog...

8. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    heb het blauwe behang gevonden:) komt helemaal goed..... mijn man wil pertinent nier verven.... eigenwijs he hahaha

9. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    haha, mannen! Leuk dat je iets gevonden hebt chelleke!

10. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    haha das idd wel erg eigenwijs ja.

nou denk dat wij wel lekker verven,
    bij neomi hebben we 1 muur hardrose geverfd, en op een schuine muur heb ik wat sterren (muurstickers) geplakt.

vind ik ook erg leuk die muurstickers.

11. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    @chelleke: grappig is dat he, je denkt wat te voelen, maar als je er dan op gaat letten is het er ineens niet meer. Dat herken ik heel erg. Ik had vanavond tijdens het lezen van een boek ineens dat ik onder mn navel een soort kriebel voelde en even later aan de linkerkant een soort trilling. Ik moest er een beetje om lachen en ging wachten tot het weer gebeurde, maar toen kwam er niks. Wat leuk dat je dat ook met je moeder bespreekt en nog leuker dat ze zegt dat het zeker weten de kleine is :D bijzonder he... Wat leuk dat je geshopt hebt! maakt het nog weer wat echter he.. ojee, ga je helemaal los straks als je weet wat het wordt? Dat behangetje vind ik wel leuk trouwens! ik hou wel van lichtblauw voor een babykamer, ongeacht of het een jongen of meisje is. Denk dat wij ook iets in die richting gaan doen... Heb bij Karwei ook zo'n houten boom voor aan de muur gekocht, vind ik zo leuk (foto in mn album)

@Ankje: voel jij je kleine nu ook al? Het schijnt dat je het eerder voelt als je al eerder zwanger bent geweest...

@Naomi: dat 'trillende spiertje' heb ik vanavond volgens mij ook gevoeld. Geinig:D Hoe is de babykamer, staat ie mooi? Hebben jullie 2ehands of nieuw gekocht? Pfoe je bent druk bezig geweest vandaag dus!

@Sjors: wat leuk dat jij de kleine ook al hebt gevoeld!! Die dingen die jij omschrijft heb ik precies zo! noooouuuu dan kan het toch bijna niet anders dan dat dat onze ukkies zijn? :D

@Moestra: wow, mooi kamertje voor jullie zoontje zeg!! Tof behang :D is dat van Lief?

12. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Hier op Finn's nieuwe kamer straks ook glasweefselbehang en dat verven we denk ik wit/donkerblauw/aqua.
    Ook hier willen we een (grote) auto muursticker op de muur.
    Onze babykamer is wit met een limegroene muur met de tekst "buikje vol, nog een keer gapen. Onder de wol en dan lekker slapen"

13. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    dankje juultje! Het is inderdaad behang van Lief!

14. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    wat een mooie tekst 2012mama! Ik vind teksten altijd erg mooi! Helaas denkt manlief daar heeeeeel anders over!

15. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Ik denk dat we de baby kamer mocht het een jongetje worden als volgt gaan doen:
    Baby behang Onszelf - Grijs turquoise ster vogel en cirkels OZ 7813 | Baby behang - Onszelf | BEHANG4KIDZ - Hip kinderbehang, babybehang en muurstickers voor de kinderkamer.
    &
    137001 | Love van Esta Home | kleurmijninterieur.nl

de naam van de kleine komt dan met zilveren letters op de effen muur met daar onder een kleine gedichtje ook in het zilver.....
    de rest blijft gewoon neutraal met zilveren en blauwe accessoires.

Voor een meisje zal dat het zelfde worden waarschijnlijk, alleen dan roze ipv blauw...

@Juultje: ik moet zeggen dat ik vandaag nog niks gevoeld heb hahaha, maakt ook weer onzeker grrrrr... wil dat hartje gewoon weer even horen volgende week, dan is het weer goed.....

Shoppen..... ja als ik weet wat het wordt dan kan ik idd doelgericht gaan kopen hahaha, heb manlief geadviseerd dat als het binnen d eperken moet blijven dat hij toch echt mee moet hahahahaha anders blij if vrees ik uitgeven... heb zo veel leuk spul gezien.....

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @juultje: de kamer is 2e hands ;) hij is heel mooi :D alles moet nog even op zn plek komen te staan maar dan zal ik een foto maken en plaatsen. ik heb niet heel veel gedaan hoor, heb vooral veel geregeld hihi.
    ik heb wel teveel gedaan dus nu weer de rest van de avond niets doen.

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @2012 mama: wij hebben bijna dezelfde hihi wij hebben:

buikje vol
    nog een keer gapen
    onder de wol
    en dan lekker slapen

oogjes dicht
    droom maar zacht
    want papa en mama
    houden de wacht

18. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Lieve meiden: Mag ik jullie vragen als jullie nog niet gestemd hebben op de baby van de maand om dan te stemmen op de baby van Bibaatje??? Ze heet Chelsey en als ik me niet vergis is het de 4e foto in de rechter kolom... ze ligt daar op de buik van haar grote zus...
    Bibaatje is een forumvriendinnetje van een ander topic waar ik al een jaar mee klets en ze verdient het echt om baby van de maand te worden...

19. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Goh wat vervelend dat er toch wel wat dames zijn die zoveel last hebben van BI. Erg vervelend. sterkte er mee….

Vruchtje: Kane heeft ook veel mooie nummers. fijn dat je genoten hebt.

Chelleke: hahaha. Ik heb die koopdrang nog niet zo, maar alles is idd zooo leuk. Ik wil eigenlijk niet weten wat het wordt, mijn vriend wel. Ben bang dat ik bij de 20 wkn echo toch omsla en het toch wel wil weten. Ben eigenlijk veel te nieuwsgierig voor dat soort dingen. Dus waarschijnlijk weet ik het toch wel en ook wel makkelijk haha.
    Prima behang voor een jongetje hoor. Leuk leuk!!!
    Ik persoonlijk zou voor 1 behangsoort kiezen en dan vind ik de vogels/sterretjes het leukste. Denk dat het anders wel druk wordt. Ff behang ziet er beter uit. Ik zeg; DOEN
    een hele onderneming bij jullie in het huis. Maar wel de moeite!!

Moestra: mooi kamertje zo zeg.

Juultje: als ik op jou profiel om kan ik je foto album niet vinden HELP!

Naomi: ben benieuwd naar je kamertje.

Ik voel hier nog niks, maar is ook nog best vroeg.
    Gisteren hebben we het kamertje opgehaald. Helaas moest er 4 uur voor gereden wordn en waren mijn pa en vriend nog niet thuis toen ik moest gaan werken. Baalde zo ontzettend!! vandaag ook pas om 14.00 uur thuis dus kon hem toen bezichtigen. Echt zooo'n mooi kamertje. Ben er helemaal trots op.
    Nu wordt het ineens toch wel heel echt. Kan niet wachten tot er een frummeltje in dat bedje ligt.

20. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Dames, ik ga naar bed...... gaaaaaaap..... morgenvroeg om 7u weer eruit omdat meneer stukadoor weer komt... hopelijk is hij morgen klaar:) .. daarna de hele dag werken dus morgenavond ben ik dood en dood op ws...
    Slaap lekker allemaal en tot morgen xxxx

Deel Deze Pagina