Heb het kindje ook gevoeld vandaag. Ik dacht het rond 11,5 week al te voelen. Dit voelde precies het zelfde, maar dan wat duidelijker. Het was echt een kriebel van binnenuit, gevolgd door wat iemand eerder al zei, het gevoel alsof er een luchtbellejte zich langs je buikwand omhoog borrelt. Vreemd hoor, maar nu weet ik zeker dat het 't kindje was...
oooh Troela sorry, ik heb album op privé staan dus alleen 'vrienden' kunnen mn foto's zien hihi. Maar hier is ie: Bekijk bijlage 189099 Het is ook nog wel vroeg om wat te voelen hoor, gemiddeld is dat toch pas zo rond de 20 weken dacht ik? Wat leuk dat jullie t kamertje nu hebben gek idee he dat daar straks jullie kindje ligt Chelleke slaap lekker meid! hoop dat je niet teveel pijn hebt vannacht. oooh unox dat is echt vroeg ja met 11,5 wkn! pfoe! Leuk he Vind t wel leuk te lezen hier dat er meer zijn die het al voelen, dacht al even dat ik het me verbeeldde omdat t helemaal niet kan nog, maar wel dus
leuk hoor dat jullie de kleintjes al voelen hahah, hier waarschijnlijk wat langer wachten volgens de vk, de placenta ligt er nog voor... ach het komt vanzelf. @ R-namen iets hollands, Roy, Ronald, Rob(b)ert @ behang leuk hoor, wel lastig die eigenwijze mannen... hier een rustig weekend gehad, zaterdag de slaapkamer grootschallig opgeruimd en boodschappen gedaan. zondag een luierdag en vanmorgen werken. de rest van de week vrij :S:S wil toch wel een beetje meer werken. maarja niks aan te doen. dan maar deze week huis een goede beurt geven (als ik er puff voor heb)
Hallo dames! Wat leuk om terug te lezen dat er al meer meiden het kamertje thuis hebben of al druk zijn met het behang/verf/indeling! Ik vind het voor een jongen op de één of andere manier ook lastiger dan voor een meid! Geen idee waar dat eigenlijk door komt, je kunt zoveel leuks bedenken en ik zie ook zoveel moois voorbij komen! Ben benieuwd naar alle foto's straks, wel even showen als het allemaal klaar is?! De belletjes die jullie omschrijven herken ik helaas nog niet, ik voel vooral mijn darmen borrelen en bewegen Want het gekke is ... (voor mijn gevoel dan) als ik met de Angelsound luister hoor ik de kleine wel 'schoppen/bewegen' want dan hoor je echt ineens POF door de luidspreker. Maar dat gevoel kan ik bij mezelf niet terugplaatsen, waarshijnlijk nog even geduld hebben! Heb zojuist gebeld voor de 20 weken echo, 16 november mogen ook wij langskomen ... YAY!
Hier nog helemaaal niet toe aan het kamertje eerst ,oet de zolder af zijn wat waarschijnlijk pas volgend jaar wordt dan gaat oudste naar boven de jongste gaat naar de kamer van de oudste nu moet ook ff bijgewerkt worden dan pas kan de babykamer worden geschilderd helemaal wit en moeten muurreparaties plaatsvinden daarna komt er iemand muurschilderingen maken van woezel en pip
@fl3xgirl Wat leuk dat jullie muurschilderingen van Woezel en Pip op de babykamer laten maken! Bij jullie eerst nog een hele verhuizing? Wel leuk dat je alles weer een beetje opnieuw kunt 'indelen' Wij hebben ook besloten een muurschildering te laten maken! We wilden eerst één muur behangen en de rest wit laten maar nadat we een voorbeeld op internet tegenkwamen waren we beide gelijk verliefd! We willen ook zo'n gedichtje/versje op de muur dus ben druk bezig de 'juiste' te vinden. Mocht iemand nog ideen hebben zijn ze welkom!
Woezel en Pip met gedicht Dezeschilderingen willen we Die met gedicht wordt de scheur in de muur vind um zoo gaaf!!
@fl3xgirl Inderdaad ... PRACHTIG!!! Dat gedichtje vind ik ook helemaal superrr, alleen heb ik al gelezen en gezien dat meerdere mensen deze voor de baby kamer gebruiken en ik ben dan weer zo'n Miep want dan wil ik graag een andere die niet zo vaak gebruikt wordt! Maar vind de tekening ook helemaal superrrr, laat je tegen die tijd even zien wat voor prachtigs er uitgekomen is?! Bij ons komen ze 29 okt de muurschildering maken! Ik plaats naderhand wel even een foto ...
Hallo allemaal, een fijn weekend gehad? Vorige week heb ik het rustig aan gedaan, voelde me niet zo fit. Vandaag weer aan het werk, en het gaat prima eigenlijk. RE: kindje voelen: ik voel nog helemaal niets. Ik ben wel ontzettend nieuwsgierig! Soms lig ik heel stil op bed, maar kan echt niets ontdekken. Het is nog heel vroeg natuurlijk, nog maar 13 weken. Wat fijn dat veel van jullie al iets voelen!! Lijkt me zo'n geruststelling. RE: babykamer: ontzettend veel zin om ermee te beginnen. Wat zijn er leuke behangetjes voorbij gekomen! Dat van Lief! is ook wel heel leuk! Zelf zat ik te denken aan de Studio Pip stijl, vind ik prachtig met die vogeltjes. En JuultjeT, met zo'n boom, dat willen wij ook! Wilde het eerst zelf maken, maar ik zie nu dat het te koop is! Fl3xgirl, wat ontzettend mooi van Woezel en Pip! Wij zijn nog niet begonnen dus, we willen eerst de echo van a.s. donderdag achter de rug hebben met mooie beelden en uitslag. Ik blijf het spannend vinden. Soms vraag ik me af of het allemaal nog wel goed is daarbinnen. Zitten jullie ook met die onzekerheid als je nog niets hebt gevoeld? Wat betreft foliumzuur, tot welke week slikken jullie dit, of doen jullie dit de hele zwangerschap? Ik zat te denken om dit gewoon de hele zwangerschap te nemen, maar ik heb ook weleens gehoord dat het maar tot een bepaalde week echt nodig is. Fijne dag allemaal! Ik ga me weer in het werk storten en afleiding vinden daarin zodat ik niet constant aan a.s. donderdag denk. Liefs.
ik meld me weer even na onze vakantie..... heerlijk gehad maar blij dat ik weer terugh ben. Vitamines: Ik slik een mulyivitamin voor zwangeren en blijf dit de gehele zwangerschap slikken. Ik doe dit omdat ik vegatarusch ben en anders dus een aantal vitamines te weinig of helemaal niet binnen krijg voor de kleine.....
@vriendlief: Hopelijk heb je een fijne vakantie gehad! Wat betreft foliumzuur, ik slik sinds de dag dat ik weet dat ik zwanger ben: Compleet Mama Plus met Visolie van Davitamon. Ik had zelf ook geen idee tot hoelang je dit mocht/kan slikken maar na overleg met de VK heb ik besloten om deze gewoon tot aan het einde van mijn zwangerschap in te nemen. Bij het bloedonderzoek van twee weken geleden waren al mijn waarde's goed dus ik blijf ze gebruiken. Foliumzuur is idd tot 12 weken nodig. @ fl3xgirl: Je hebt helemaal gelijk meis, het is ook een leuk/lief gedichtje! Het ligt ook meer aan mij dat ik niet wil wat iedereen al heeft, haha! Maar wacht straks met smart op de foto! Wat betreft onzekerheid, ja dat gevoel herken ik helemaal! Ik moet eerlijk zeggen dat de Angelsound mij daarin erg rustig maakt doordat ik telkens het hartje van onze kleine Uk zo snel kan vinden/horen. En verder denk ik maar zo, zolang ik nog geen bloed in mijn onderbroek ontdek heb ik geen reden tot paniek ...
zwaai net de bekkentherapeut gebeld! de 1e had pas 10 november plaats die dat doe ik niet. net de andere gebeld en die gaat de andere verschuiven om ruimte te krijgen voor mij. het liefste vandaag nog anders voor donderdag sowieso. dat klinkt al beter ze hadden al een plaatsje vanmiddag maar die tijd was tekort omdat ik nieuw ben hihi. hopelijk kan het vandaag nog!! wil hun oordeel graag ook hebben, maar ik verwacht deze week nog in de ziektewet te gaan. zo ee dagje thuis met isabel is belastend genoeg en heb ik ook last, dan ook nog gaan werken is gewoon weg niet te doen.
net terug gebeld door de bekkentherapeut en ze heeft een plekje voor me kunnen creeëren vanmiddag!! om half 5 kan ik er terecht