Sjors, veel plezier morgen met de pretecho. Haha Tijgertke, ja dat is ook zo. Zorgen om je kind zijn ook eindeloos, ook na de geboorte. Maar toch, die 24/32 weken vind ik wel bijzonder. Meer dan de 20 weken Maar dat ervaart ook iedereen weer anders
@Celestea: Ik heb dat ook hoor! Vind persoonlijk de 24 weken echt DE magische grens. Denk dat er dan al wat meer onzekerheid van mijn schouders valt ... Al is het bij de 20 weken ook natuurlijk erg fijn om te horen dat alles goed gaat met je kleine Uk! Maar het feit dat de kleine dan levensvatbaar is maakt een moeder vaak wat rustiger!
Goedemorgen allemaal!!! Ik kom net terug van de echo en het was super!! Onze uitslagen zijn heel goed voor m'n leeftijd. De nekplooi was 2.3 mm en in combinatie met de bloeduitslag en leeftijd gaf dit het volgende weer: Tri. 21 >> 1 : 3579 Tri. 18 >> 1 : 12426 Tri. 13 >> 1 : 31435 We zijn echt heel blij, maar m'n vriend maakte zich er ook niet zo'n zorgen om. Hij dacht wel dat het goed zat, maar voor mij maakt het een heel groot verschil! Ik kan nu echt verder kijken, een start maken met het opknappen van de meubeltjes voor de babykamer enzo. Wil me geen zorgen meer proberen te maken en genieten van de tijd. Kleintje was weer lekker actief, zat de echoscopiste soms een beetje dwars door van de rug naar de buik te rollen en weer terug. Stond zelfs een keertje op z'n kop haha! Prachtig. Heb het hartje ook voor het eerst horen kloppen! De broer van mijn vriend is geboren met een open ruggetje, klompvoet en hartafwijkingen, dus heeft ze extra gekeken naar het ruggetje en de voetjes, en die zagen er tot zover prachtig uit! Ik heb niet gevraagd of ze een foto wilde maken van ons kindje waarbij je de NUB mogelijk ziet... het maakte me al helemaal niet meer uit, wat we zagen zag er prachtig uit. Natuurlijk ben ik nog wel stiknieuwsgierig haha, maar ik kweek wel wat geduld tot de 20 weken echo. De termijn heeft ze hetzelfde gehouden. Onze kleine is nu 7.2 cm lang. Sorry voor het lange ikke-verhaal maar ik ben zo blij en wilde het zo graag delen! Tijgertje: dat samen bevallen spreekt mij ook wel aan, of een haptonomiecursus. Ik ben zelf niet zo van de yoga e.d. Chelleke: het nog vrij vroeg in de zwangerschap hè, zoals al meerderen aangaven... over twee maanden voel je vast meer! Ik snap je wel hoor, zorgen steken gelijk de kop op. Vanochtend was ik nog bezorgd omdat m'n borsten minder pijn doen, maar heb toch een prachtige krummel gezien tijdens de echo! Komt goed maandag! Moestra: wat vervelend met die ene set ouders. Gelukkig ben je daar straks van af. Alsof alles jouw schuld is als het kind zich niet aan hun planning qua slapen of eten of wat dan ook houdt. Je doet wat je kunt toch en zorgt voor een veilige plek voor hun kindje, als zij zelf moeten werken. Kim198: mooie nekplooimeting! Fijn dat alles goed gaat met je kleintje. Sjors: welke kinderwagen en babykamer heb je besteld? Vind ik altijd leuk om te zien. Veel plezier bij het shoppen verder! En heel veel plezier bij je pretecho morgen!! Celestea: dat is wel een bijzondere grens inderdaad... 24 weken. Maar ik leef nu nog naar week 16 en dan week 20 etc haha! Wat een geduld moeten we hebben hè. Ik ga over een klein uurtje naar m'n werk, een hele fijne dag gewenst allemaal!!
Tijgertje, jaaa, zeker fijn om bij de 20 weken echo te horen dat alles er prima uit ziet. Daar moet ik nog tot eind nov op wachten, maar nu nog veel te druk bezig met de geslachtsbepaling eind oktober Josephine, super wat een goede uitslag zeg! Heb je geen foto van de zijkant van het kindje? Dan heb je best kans dat de nub er op staat hoor. . . En nu inderdaad proberen lekker te gaan genieten!
@tijgertje: hihi dank je meid en dan te bedenken dat ik me vaak nog onzeker voel over mn buik, of dat het wel echt een zw.buikje is ipv dikke buik hihi.
ik las iets over de samen bevallen curses, goed dat je het zegt ook maar eens een pufles uitkiezen hahaha, samen bevallen zal het niet worden denk ik, laten we zeggen dat ik daar niet de juiste partner voor heb... ook een aantal goede echo's/uitslagen, mooi hoor, gefeliciteerd net een mailtje vant werk, hoef volgende week neit naar een client, ze is overleden hahahaha. sorry maarja dat had ik nog niet meegemaakt. hier extreem uitgeslapen, vanmorgen nadat ik me vriend naar t werk had gebracht, de wc pot nog een keer geknuffeld. reactie op geurtjes denk ik. dus ik had schijt aan alles en iedereen vandaag, even weer een dagje rustig aan.. vanavond behendigheid met de hond, als het maar droog blijft!!!
josephine fijn dat alles goed was!!!heerlijk genieten nu!!!! naomi hele mooie buik al zeg!!! fidel, ja zulke dingen gebeuren idd ook ja, heb t al vaker meegemaakt helaas.... vanmorgen ff naar de prenatal geweest, is 25% korting op mode. En toen kwam ik bij de kkleine maatjes, en oww van die serie voor jongetjes, blauw-wit-grijs (wie bij prenatal komt weet vast wat ik bedoel) zoveel leuks, dus heb gevraagd of ik wat apart kon laten hangen en ja hoor. dus als t zaterdag idd een jongen is kan ik t zondag ophalen, was iets van 40eur, dan scheeld t toch 10eur een girjs rompertje met blauwe letters boy erop, en een blauw wit grijs gestreept rompertje, en een luierpakje ervan en 2 mutsjes ervan. en nog een ander truitje van noppies!!! en als t een meid is, kan ze t allemaal terug hangen hahahha.
owja vanmorgen weer even t hartje gehoord, jeee eerst kon ik t niet vinden dus half uurtje later weer, en toen had ik m zo, maar dat had ik bij neomi echt nooit, die vond ik altijd direct, maar dit kindje was op de echo's ook veel drukker, misschien dat dat het is. las gister in mijn zwangerschapsdagboek dat het kindje nu zo'n 13cm is, wat groot al he meiden?
pfff net de resentste aflevering van 16&pregnant gekeken op mtv.nl, wat een ongelovelijke muts en wat een moeder.... echt hoe gek kan je zijn (tiener heeft anorexia en zwanger, moeder is liever bij haar vriendje, dan bij haar zwangere dochter)
He meiden.. Ik ben 20 april uitgerekend van ons tweede kindje.. En ik zou het leuk vinden om zo af en toe gezellig mee te kletsen (als dat mag natuurlijk )
@Tijgertje: Ja is echt super leuk dat maakt het allemaal wat echter en nog leuker Baby-dump is echt een super fijne winkel inderdaad kom er graag weer terug. Dankjewel dat gaat het weekend helemaal goed komen ! Wat een mooie buik heb je al zeg @Josephine:Super dat alles goed is zeg !! nu lekker genieten Ik heb de babykamer denver gekocht, ik had geprobeerd om hem hier te plaatsen maar geeft elke keer fouten aan. De kinderwagen die we hebben gekocht staat nog niet op internet hij was net nieuw. @ Celestea: Dankjewel, gaat zeker goed komen. Ookal ben ik alweer aardig zenuwachtig haha. Iedereen met mooie echo's en goede uitslagen... super !!
@sjors: leuk, dat kamertje hebben wij ook gekocht!! Mooi is ie he?! en heel betaalbaar Vandaag is onze wasdroger bezorgd. wat een heerlijk ding! ik wil er al jaren 1 en nu eindelijk een gekocht. lekker zachte handdoekjes en geen halfnat beddengoed meer. ben er helemaal blij mee. Voor mij is het weekend inmiddels aangebroken. morgen gaan we een box ophalen ergens in de buurt van zwolle. een bopita met lade, showmodel dus zeer scherp geprijsd!! zijn er nog meer meiden die al bijna alles aangeschaft hebben??
@ MamaR": Tuurlijk mag dat.... gefeliciteerd en welkom. @ Tijgertje: mooi buikje al... @all: dames neit veel fut om te reageren heb knallende koppijn dus kruip zo lekker in bed. Vandaag een betere dag met minder pijn dus dat is wel erg fijn. vraag me 1 ding af: kunnen jullie ook nog allemaal op jullie buik slapen? ik kan dat gewoon nog zonder problemen namelijk. Buikje begint wel te groeien hoor, maar lijkt toch wel ook een beetje vet te zijn maar dat schijnt normaal te zijn dat het niet vanaf begin strak buikje is.... klopt dat???
fijn te horen Naomi..... tegenwoordig maak ik me echt druk om de meest onbenullige dingen whahahahah.... Ik ga snel zoeken of ik mijn buikje weer kan vinden want mijn hoofdpijn is langzamerhand misselijkheid aan het opwekken..... wat een ellende.... hahahahaha tot morgen lieverds...
hallo meiden! Morgen of overmorgen reageer ik ff weer hoor! Wel bedankt voor jullie lieve reacties!! Het was hier echt een pittige dag! Maar ik heb het hardop gezegd tijdens het gesprek: ik denk dat het beter is om te stoppen. Man, wat bonkte mijn hart! Ik ben dan zoooow onzeker... Maar het voelt goed nu. Maar leuk is anders hoor! Mijn ouders waren 2 dagen eerder terug van hun vakantie gekomen. Ze hadden heimwee! Haha! Mijn moeder zei doodleuk tegen me: kind, je ziet eruit alsof je 7 maand zwanger bent en je moet nog 7 maand! (van je moeder moet je het maar hebben! Lol!) ook zuslief keek me vanmiddag zeer verbaasd aan: wat ben jij gegroeid! Je buik is nu rond! (ik heb altijd een vetlaag bij mijn maag) en ook een moede op de psz zei tegen me: tjonge, jij groeit echt hard! Dus ik zal snel nu ff een foto maken!
[FONT="][/FONT] Haidiho! Ik ben vanmiddag ook ff op bed gaan liggen toen Jonna lag te slapen. Jonna was vannacht om 3 uur weer ff wakker (geschrokken). Ff bij papa en mama in bed en ze sliep, heb haar al slapend weer terug in bed gelegd. Jonna heeft vanmiddag geslapen van half 1 tot half 4! Kon zelf dus ook lekker bijslapen. Daarna lekker de stad in geweest met Jonna. Heb leuke laarsjes gevonden voor de winter. Al haar schoentjes zijn te klein aan het worden. Ook wat t-shirtjes met lange mouwen. Heb voor mezelf nu vitaminepillen gekocht voor tijdens de zwangerschap. Daar zit extra vit.D in en voliumzuur. Ik ben snel moe en heb weinig zin in iets. Vanochtend ff naar de supermarkt, maar op de terug weg liep ik erbij alsof ik hoog zwanger ben. Totaal uitgeput. Met deze pillen zou het minder moeten worden. Dus proberen maar. Morgen weer ff lekker een dagje werken. s Avonds bij mijn moeder eten. Lekker kippensoep van moeders. Jammie!!! Van het weekend hebben we niks staan. Aangezien het droog en ook zonnig weer wordt gaan we aan de gang met de overkapping aan het huis. Spannend joh! [FONT="][/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]@ Kim:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]O jeetje! Dat klinkt niet best. Heel veel sterkte![/FONT] [FONT="]Wel fijn om te lezen dat het met je kleintje goed gaat. Blijf wel goed aan jezelf denken he.[/FONT] [FONT="]@ Tijgertje:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Mooie buik![/FONT] [FONT="]@ Sjors:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Veel plezier morgen met je pretecho!![/FONT] [FONT="]@ Josephine:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Fijn dat alles goed is joh![/FONT] [FONT="]@ Fidel:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Idd zeg! Wat een familie!! Zou dat absoluut niet kunnen. [/FONT] [FONT="]Zou vast niet altijd eens zijn met mijn dochter, maar zal er zeker altijd voor haar zijn.[/FONT] [FONT="]@ MamaR:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Natuurlijk!! Welkom!![/FONT] [FONT="]@ Chelleke:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Dat klopt idd! Je bm zit nog laag, dus dat duurt nog wel ff voordat je daar echt op gaat liggen. Maar dat merk je snel genoeg hoor, is geen prettig gevoel (heb ik ervaren).[/FONT] [FONT="]En nee, je vraagt geen onbenullige dingen [/FONT] [FONT="]@ Moestra:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Leuk die reacties!! Knuffeltje voor jou.[/FONT] [FONT="]@ Fl3Xgirl:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Jij ook veel plezier met je termijnecho morgen![/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Sorry als ik mensen ben vergeten erbij te zetten. Ik zou je dat willen vragen om mij een pb-tje te sturen.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Afsprakenlijst April 2012 mamas[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Vr. 14-10-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]10:30 Fl3xgirl: Termijnecho[/FONT] [FONT="]------ Sjors22: 2D echo[/FONT] [FONT="]Za. 15-10-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ Anoniempjuh: Geslachtsbepaling![/FONT] [FONT="]Ma. 17-10-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ Chelleke84: VK[/FONT] [FONT="]Di. 18-10-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ Moestra: Echo + VK[/FONT] [FONT="]Wo. 19-10-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ vriendlief: 12 weken echo[/FONT] [FONT="]Do. 20-10-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ Josephine76: VK[/FONT] [FONT="]------ Lili81: Geslachtsbepaling echo[/FONT] [FONT="]09:30 Ankje: VK[/FONT] [FONT="]------ juultjeT: VK[/FONT] [FONT="]Vr. 21-10-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ Tijgertje1984: pretecho, geslachtsbepaling[/FONT] [FONT="]Ma. 24-10-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]11:30 Jessy82: VK[/FONT] [FONT="]Di. 25-10-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ vruchtje24: VK[/FONT] [FONT="]Wo. 26-10-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ Sjors22: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]------ Tijgertje1984: VK[/FONT] [FONT="]21:30 ons2wonder84: Geslachtsbepaling echo[/FONT] [FONT="]Vr. 28-10-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ Hannie: VK[/FONT] [FONT="]Di. 01-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ fl3xgirl: VK[/FONT] [FONT="]------ Maud85: pretecho tbv geslachtsbepaling[/FONT] [FONT="]------ tamtam78: VK[/FONT] [FONT="]Wo. 02-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]09:00 Naomi123: VK[/FONT] [FONT="]Do. 10-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]18:00 Linnie: termijnecho[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]Di. 15-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]09:00 Naomi123: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]10:00 Chelleke84: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]10:45 Troela85: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]19:30 Jessy82: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Wo. 16-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ Tijgertje1984: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Do. 17-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ tamtam78: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Di. 22-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ Maud85: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]09:30 ons2wonder84: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Ma. 28-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ vruchtje24: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Di. 29-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]08:40 2012mama: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Wo. 30-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]17:15 Sar: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Do. 01-12-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]08:45 Ankje: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Wo. 28-12-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ tamtam78: 3D/4D echo[/FONT]