@MamaR en dreamer: Welkom en gefeliciteerd! @ Fl3xgirl: Heel veel plezier !! @ Juultje: Ja is zeker een leuke kamer en zeer betaalbaar Ik zat alleen heel erg te twijfelen met de kleur, wij willen er blauw bij doen en kon me niet voorstellen of dat er wel bij paste. Maar tot zover zegt iedereen en zien wij het nu zelf ook dat het wel kan Leuk dat je ook de box gaat ophalen wij gaan denk ik morgen weer naar baby-dump om alles te bestellen kan niet wachten haha...is zo leuk om alles uit te zoeken Fijn he een droger haha, ik was ook blij dat ik er direct eentje gekocht heb, altijd heel makkelijk @Chelleke: Ik kan ook nog steeds op mn buik slapen en ben al aardig gegroeid ! Ik dacht ook dat dat niet meer kon en vraag me ook van allerlei dingen af en vooral omdat ik vanmiddag weer een echo heb en nog steeds bang ben dat ik iets ga zien wat ik niet wil..gisteravond kreeg ik heel veel pijn rechts en later links onderin mn buik en die had ik nog nooit eerder gehad en maak me dan zo druk terwijl het waarschijnlijk gewoon mn banden zijn...ben heel blij dat ik straks weer heen mag, weer een bevestiging maar je vragen zijn niet onbenullig hoor, denk dat iedereen wel daar over nadenkt net zoals ik @Moestra: haha ja van je familie moet je het hebben Lol...wel heel leuk dat soort reacties vind t altijd leuk als mensen zitten te kijken van joh je buik groeit hard, normaal zou ik mn buik zo min mogelijk showen maar nu maakt me dat niks uit natuurlijk haha Dankje wel Ankje ik hoop dat de vitaminepillen werken en dat je je wat fitter voelt. Wel fijn dat je zo hebt bij kunnen slapen ! Veel succes met de overkapping maken !
Welkom MamaR en Dreamer! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap en leuk dat jullie mee komen schrijven! @Josephine: Wat super dat jullie een mooi echo hebben gehad en jullie Uk zo heerlijk druk was!!! Blij dat alles er goed uit ziet! @fl3xgirl: Hoop dat jij ook een mooie echo hebt en ben benieuwd naar je verhaal! @Sjors22: Ik hoor dat heel veel stellen de Dover kamer hebben gekozen, volgens mij is het een prachtig model! (vraagt zich nu af of wij die gemist hebben bij Baby-Dump haha ) Ben erg benieuwd straks naar het resultaat, vind het altijd prachtig om baby-kamertjes te zien! Veel plezier vandaag met je pret echo! @Chelleke: Ik hoop dat je je vandaag al weer wat beter voelt! Ik ben uberhaubt al geen buikslaper dus daar kan ik je geen antwoord op geven. Wel vind ik het NU al zwaar om op mijn zij te slapen en slaap ik dus als sinds twee nachten met een kussen tegen/onder mijn buik. Terwijl mijn buik echt nog niet zo groot is, maar vind het verschikkelijk liggen zonder steun! Hmmm, beetje vroeg waarschijnlijk haha! @Ankje: Succes met de overkapping en hoop dat de vitaminepillen bij je werken. Wij gaan morgen beginnen aan de baby-kamer!!! Alles staat al boven in dozen en morgen gaan we dus alles in elkaar zetten! Ben zoooo benieuwd! Wij hebben de Denver kamer van Baby Dump gekocht (grijs) en willen die na volgende week (geslachtbepaling) dan verder inrichten. Ik plaats morgen wel even een foto van het (tot dan toe) resultaat!
hey meiden echo was goed kindje lag alleen op zijn buik en was daardoor moeilijk te meten maar uiteindelijk goede meting kunnen maken ben 3 dagen verder gezet voor de lijst: nieuwe datum is 25 april 20 weken echo 2 december om half 11 hier de link waar de foto's staan even beetje naar beneden scrollen http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/307151-graag-zwanger-worden-2011-derde-kindje-deel-3-a-44.html
@fl3xgirl: TOP dat alles goed was! Geeft weer een fijn gevoel! Zal zo eens naar je foto's gaan kijken! Ik ga nu maar eens aankleden, zit nog steeds in mijn badjas haha! Vandaag lekker vrij maar kan me weer volledig op het huishouden storten!
@fl3x: super dat de echo goed was!!!! @nieuwe: welkom en gefeliciteerd!! volgens mij is iedereen de 12 wekengrens over toch??
Hey meiden, ben een tijdje niet geweest, niet actief meegeschreven in ieder geval, wel gelezen in gastenrol... Beetje druk met niets heb ik het gevoel. Merk dat ik erg moe ben tijdens deze zwangerschap, maar dat is natuurlijk wel logisch ook met zo'n kleine druktemaker van 20 mnd hier in huis. Ik ben altijd blij als hij even slaapt, dan ga ik ook vaak even... En ook in combinatie met mij onregelmatige werk breekt het me soms even op... Heb net wel mijn 20 wkn echo gepland, de 17e november, 9.15. Lekker vroeg id ochtend iig, niet de hele dag in spanning.... Hebben jullie allemaal jullie huisarts ook ingelicht van je zwangerschap? Had ik bij de vorige niet gedaan en vraag me af wat voor meerwaarde het eigenlijk heeft, want kom er voor mezelf bijna nooit. Hetzelfde vraag ik me af bij de verzekering. Deed ik de vorige keer wel braaf, maar t enige wat ik kreeg was een informatief boekje wat te regelen enzo, en als het geboren was moest ik het op de polis bijschrijven. Dus ik twijfel of ik wel of niet daar een telefoontje aan moet wagen, met de kans dat ik een kwartier in de wacht moet hangen.... haha... Iedereen fijne dag, fijn weekend! En hopelijk gaat alles goed met iedereen. Zal volgende keer wat persoonlijker reageren, want ben een beetje ego nu...
fijn dat alles goed was flex!!! zo al naar de ikea geweest, manlief is nu onze nieuwe kast ophalen die was binnegekomen, en dan kan die lekker naar zolder!! zolder is bijna klaar!! morgen gelsachtbepaling!!!
Thnx meiden Enne ano spannend zeg morgen!! Laat je het hier ook weten? Wij hebben zojuist besloten geen 3d echo te doen met 16 weken anders ligtdie vervelende enveloppe zolang hier haha! Dus we wachten lekker tot de 20 weken echo De nub kon ik niet ontdekken op de fotos en maar goed ook! Haha
Pfoe weet niet wie het had over zo ontzetted moe zijn.. Maar hier nog eentje.. Kan me vandaag nergens toe zetten... Zou het liefst weer gaan slapen maar dan wordt k gegarandeerd met hoofdpijn wakker Wat houdt dat NUB gebeuren in?
Ik heb ze wel ingelicht..huisarts toen ik net zwanger was en verzekering gewoon via internet. Krijg bij mijn verzekering een leuk babyboek, en straks bij de geboorte een romper en shirtje..
@Moestra: Lijkt me zwaar om dat er nu bij te hebben met je gastkinderen. Vervelend dan er ouders zijn waarbij het niet zo lekker loopt. Je zou juist zeggen dat zij als geen ander weten dat je nu eenmaal het eten niet in een kind zijn mond kan proppen, Hoe reageerden de ouders in het gesprek?? wel een opluchting dat dat er opzit he. @Kim: sterkte mbt het ziek zijn van een familielid! Wel fijn dat met je kleintje alles goed gaat. @tijgertje: ook mijn buikjes 's morgens bijna niet zichtbaar. naar mate de dag vordert wordt mijn buikje ook dikker. `Je hebt een mooi buikje hoor. Ik ga me/ons ook nog inschrijven voor een informatie avond m.b.t baring en borstvoeding. Heerlijk vandaag vrij dagje. en ach wat maakt het uit dat je in je badjas zit. Heerlijk toch! @Sjors22; wat leuk dat je de babykamer en kinderwagen hebt besteld. waar heb je voor gekozen? veel plezier met de pretecho. @Josephine: jeeejjjjj, een goede echo gehad. en uitslagen ook mooi. Super!!! en nu helemaal gaan genieten he. @Fidel: ik heb deze zin wel 5x opnieuw gelezen. "net een mailtje vant werk, hoef volgende week neit naar een client, ze is overleden hahahaha. sorry maarja dat had ik nog niet meegemaakt." Beetje raar hoe je het opschrijft, maar zal vast anders bedoelt zijn. Lekkere "schijt aan alles" dag gehad?? 16and pregnant: Tja, Amerika. Erg he soms hoe het er allemaal aan toe gaat. @Anoniempjuh: hahaha, wat leuk dat je al kleertjes apart laat hangen. Prachtig!!! Spannend morgen geslachtsbepaling. @MamaR: welkom en Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Natuurlijk mag je meekletsen! @juultje: Wij hebben de babykamer, box en kinderwagen is besteld. verder nog helemaal niks. Maar dit was ook allemaal in de aanbieding of idd showmodel dus vandaar al de aankoop. Wasdroger: kan niet zonder. Jij nu ast ook niet meer haha. @Chelleke: hoe is het met je hoofdpijn? heb je een betere dag en dan bezorgd het je hoofdpijn, zucht .. wel een beetje kunnen slapen. Bij mij is hoofdpijn vaak een teken dat ik te weinig heb gedronken Ik kan nog wel op mijn buik slapen. Gelukkig maar, want ben een echte buikslaper, aangezien ik erg gauw last krijg van mijn rug als ik op mijn zij slaap. En op de ug heb ik een hekel aan. Mijn buikje is ook niet strak hoor, ondanks dat ik normaal een plat buikje heb. Dat komt nog wel. @Ankje: extra vitaminetjes kan nooit kwaad (behalve vit B volgens mij tijdens een zwangerschap). Hoop dat je je hierdoor fitter gaat voelen. @Dreamer: natuurlijk. Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. Moeheid, vervelend wordt je er van he. Maar gaat over hoor. @flexgirl: En weer een goede echo. Wat fijn!!!!!! mooie foto's. en nu lekker genieten he. @Marg: ik zou de huisarts wel inlichten. Komt in je medisch dossier te staan die nu waarschijnlijk (als je daarvoor geen bezwaar hebt gemaakt) door de medici digitaal zichtbaar is. Mocht er iets gebeuren waardoor je op wordt genomen, weten zei dat je zwanger bent. dan mogen ze je niet alles toedienen! Of kraam ik nu onzin uit?? Ook mbt het voorschrijven van medicatie is het we zo handig. apotheek ook even inlichten!!
Je huisarts hoef je niet persee meer in te lichten... Kheb dan toevallig vanochtend gebeld omdat k met inademen een soort spierpijn voelde... Blijkt dus gewoon bandenpijn te zijn... Tsja de eerste keer he... En zo onzeker als t maar zijn kan...Moest iig rustig aan doen vandaag en komende dagen.. En als t erger werd of t werd anders moest k langsgaan.. Maar thank god dat t nu beter is Pff hebben jullie dat ook niet.. Kan niet wachten tot k het kleintje voel bewegen..
@troela85: Wij hebben voor de babykamer denver gekozen oud grijs is het..en de kinderwagen is van mutsy maar staat nog niet op internet is net nieuw...ik kan geen links plaatsen omdat hij fouten aangeeft maar zal effe kijken wat ik kan plaatsen als foto zo. @ Fl3xgirl: Super van je goede echo en hele mooie foto's. @ Ano: Veel plezier morgen !! laat je het hier weten ? @ Tijgertje: ja dat vraag ik me nu ook af haha...zal is gaan kijken zo naar de dover. Bedankt allemaal de echo was super ! heel veel mooie beelden op dvd en veel foto's mee gekregen was echt super. Hij is wel erg eigenwijs haha ( nu al heeft ie van zn vader ) hij wou zn benen niet uit elkaar doen om toch te laten zien dat t een echte jongen was. Maar uiteindelijk deed ie het dan toch net op het einde en het was overduidelijk. Hij is heel erg druk maar kan hem nog niet goed voelen omdat de placenta ervoor ligt..maar dat komt nog wel zal zo effe kijken om wat foto's te plaatsen
@sjors: super gaaf ik ben benieuwd naar de fotos!!! weet ik gelijk een beetje hoe ons beebje er kwa grootte en verhoudingen uit ziet hihihi.
@ naomie de beeb is nu 15 cm groot, dit zijn er 2 van de 20 die wij mee hebben gekregen Dat hij zwaait is super maar wel jammer dat het hoofdje er niet bij op staat maar vond het wel heel schattig de foto's zijn misschien wat wazig maar dat komt doordat ze gemaakt zijn vanaf de pc...
@sjors: wauw wat een gave fotos en wat is de beeb dan alweer flink gegroeid in vergelijking met de 12 weken hihi. op de 1e foto kijk je ook tegen de billen aan toch? zo lijkt het in ieder geval hihi net alsof je zn piemeltje al ziet!