Leuke foto's Sjors! Ik kan neit meer lekker op mijn buik slapen maar mag dat ook niet ivm mijn rug. Ik heb nu lekker vakantie en oh wat ben ik daar aan toe. De vermoeidheid wordt minder, maar echt met heel kleine stapjes. Ik heb zo geboft met mijn werkgevers.. allemaal vrouwen met kinderen die zeggen dat het vooral belangrijk is dat ik voor mezelf zorg, ook in het werk. Ben ik blij mee! Nu lekker chillen op de billen, morgen naar het strand en dan zien we wel wat we deze week verder gaan doen. In ieder geval zwemmen. De kinderkamer opknappen, daar wachten we nog even mee tot de 20 weken echo. Die hebben wij op 21 november. Geloof ik.
Lieve dames. Heb helaas geen tijd om te reageren op jullie allemaal want het bezoek is zojuist binnen gekomen..... Ik wil aleen iedereen even bedanken voor de lieve en geruststellende woorden naar mij toe. zodra die Vk-afspraak naderd ga ik me weer heel onzeker maken... zo droomde ik vanacht dat de vliezen gingen breken, maar toen ik wakker werd was dat gelukkig niet zo... pffff ben blij als het maandag is hahahaha... Vandaag voel ik me trouwens vrij goed en vrij zeker, maar ach t zal wel erbij horen..... Tot misschien vanavond en anders morgen. Dikke knuffels voor jullie allemaal......... jullie zijn lief!!!!
Wow, mooie echo sjors!! unox werk je in het onderwijs? fijn dat je collega's zo meeleven! dat scheelt chelleke rustig aan meid. die rare dromen horen erbij. hier vandaag een box gekocht (nou ja, gekregen van schoonmoeder). Een bopita box die beschadigd is en dus heeeeel erg afgeprijsd. even een likje verf eroverheen en klaar...en een andere babykamer gekocht. hadden een kamer bij babydump besteld (denver), maar vandaag een kwalitatief veel betere kamer (massief hout) van bopita gevonden voor een heeele scherpe prijs. Bekijk bijlage 190362 Bekijk bijlage 190363 Kamertje lijkt hier erg wit, maar het is meer whitewash. sorry dames, ben te moe om alles terug te lezen en te reageren. we zijn echt met veel hier aan het kletsen zeg! Hoe lukt het jullie toch om alles bij te houden nieuwe aprilmama's welkom!!!
Ooow mooi Juultje! Hij lijkt een beetje op het kamertje wat wij al hebben. Alleen zijn bij ons de grepen rvs
juultje: mooie kamer hoor!!! Anke: Zo van half 1 tot half 4 geslapen!!!! jij ook even lekker bijgetankt?
Mooie foto's Sjors! Ano, heel veel plezier morgen. Hoe laat ga je? Fijn dat alles goed was flexgirl. Welkom Dreamer!
Goedemorgen! bedankt voor alle leuke reacties op mn foto's gisteren ano veel plezier bij de echo!!! hopelijk verbergt jullie kleintje het geslacht niet hihi
Zo..zal ook eens weer fatsoenlijk schrijven en reageren Juultje, wat een super mooie foto's...mooi kamertje hoor! Vind dat witte super. Ano...spannend hoor, vanmiddag. Hou het in de gaten..ben erg benieuwd of de nub ideeen klopten! Buikslapen: ik kan nog steeds op mn buik slapen, gelukkig, want ben een buikslaper. Benieuwd tot hoelang het gaat... Hier: Lekker weekend, vriendlief vandaag nog aan het werk, en Finn en ik lekker rustig wakker worden. Finn is druk aan het "pannenkoeken bakken" in zn keukentje...heerlijk! Enm ik rustig met een kop koffie aan het forummen Afgelopen donderdag naar de gyn geweest, had er volgens mij nog niets over geschreven...ben inmiddels 4,5 kg aangekomen..gaat dus weer lekker. Beebje maakt het super, hartje gelijk gevonden en ook nog even op de echo gekeken. Mn bloeddruk was echter nog steeds laag, en in combinatie met mijn botafwijking vind de gyn toch dat ik echt rustiger aan moet doen..en dat ik dus gewoon 50% of minder moet blijven werken. Net als vorige zwangerschap vertelde hij: Je kunt nog je hele leven werken, en je zwangerschap beleef je maar 1x, dus denk aan jezelf... Nouja, dat advies dus maar volgen, en ik merk, nu ik gas terug heb genomen, en dat ook op advies doe, meer rust heb gevonden. Voel me beter Straks komt mn moeder en gaan we opruimen en behangscheuren op Finn's nieuwe kamer, en daarna kunnen we dus weer opbouwen. Wil voor Finn allerlei kleuren blauw, en dan een soort auto thema..aangezien hij weg is van auto's, net als zijn papa. Morgen lekker met een vriendin naar de dierentuin en dan smiddags eten bij schoonmoeder. Vorige week zou ik tegen zo'n druk weekend op hebben gezien, maar nu dus niet meer...fijn dus! Zo, nu maar eens even aankleden en een beetje beneden opruimen... Zal vandaag weer wat meer proberen te reageren!
Ćnoniempjuh en Juultje, wat fijn dat jullie een mooie en goede echo hebben gehad! Wat leuk dat jullie allebei een zoon krijgen! Echt superrrr zeg, ben helemaal happy voor jullie! Wat een mooi kamertje zag ik op de vorige pagina voorbij komen! Fijn dat jullie hem voor een mooie prijs konden krijgen! Ik lig nu uitgeteld in pyjama op de bank maar ... de kamer voor onze Ukkie staat! We zijn er zooo trots op en we zijn zoooo blij met het resultaat! Wij hebben wel gekozen voor de Denver kamer en met de licht grijze vloer erbij is het echt een plaatje geworden! Ik zal morgen even wat foto's plaatsen maar hou het nu vanavond voor gezien! Vrijdag komen wij er hopelijk achter of we in verwachting zijn van een zoon of een dochter! Fijne avond meiden en voor straks alvast weltrusten!