Hey Chanelle!!! Wat een rotnieuws zeg!! Hopelijk ben je de volgende ronde snel zwanger want die onzekerheid elke maand is zooo vervelend... En wat lijkt een maand dan lang te duren he!? Ik heb vandaag nog een test gehaald 'Clearblue digital' want ik heb alleen 1 test gedaan een week geleden en wilde het toch nog even een keertje zeker zien op het scherm.. Ben dus 4-5 weken zwanger (en dat is wat ik al wist want ben 5 weken inmiddels). 17 augustus de 1e echo.. Spannend om te zien of het dan allemaal nog goed is...
Charity en Unox. Gefeliciteerd en van harte welkom. @vruchtje:"succes met testen morgen. Laat je het nog even weten? @ Chanelle: Meid, enorm balen voor jullie dat het zo vroeg al mis is gegaan en dat je gevoelens nu zo goed als bevestigd zijn. Maar wel erg fijn dat je baarmoeder schoon is en dat jullie dus direct weer aan de klus mogen. Daarbij moet je ervan uitgaan dat je lichaam in principe klaar is voor een zwangerschap, dus vol goede moed naar de volgende ronde! En ik sluit me bij Chelleke aan. Kom gerust lekker zeuren en kletsen als je daar zin en/of behoefte aan hebt. Sterkte meid!
Nou dank je wel allemaal !!! gelukkig is mijn vriend super lief voor me en erg bezorgd dus dat scheelt al heel veel. Ik houd moed en hoop snel weer zwnager zijn... Mocht het zover zijn dan vertel ik het jullie zowiezo even !!!! Jullie allemaal veel succes met de zwangerschap en ik hoop dat het bij jullie allemaal goed blijft gaan. En dat jullie niet te veel zwangerschapsklachten mogen hebben en er veel van kunnen genieten !!! Ik gun het echt elke vrouw. Kuss
Meiden, ben bang dat het hier misgaat. Heb vanmiddag nog eens een test gedaan en had verwacht een dikke vette streep te zien, maar dit was het resultaat:
@alle nieuwe meiden: gefeliciteerd en welkom. @chanelle: wat een vervelend nieuws, maar gelukkig mag je alweer gelijk door met klussen en heb je hopelijk snel weer een posi test in je handen en is het dan een plakbeeb. @bloempje: ojee dat ziet er niet goed uit. Staat er nou nog een heel licht streepje? Als je bang bent dat er iets mis is zou ik gewoon de VK bellen. Ik heb net de informatrice van MvM over de vloer gehad. Ze had de flessen al bij zich en ik mag direct beginnen. Het inleveren hier is niet al te ver weg dus voorlopig breng ik de flessen wel gewoon weg. Als later iedereen het weet dan kan ik ze alsnog op laten halen.
@ Chanelle: Wat een rot nieuws, maar wel fijn dat je helemaal schoon bent laat je maar lekker vertroetelen door je vriend hopelijk heb je snel een positieve test in je handen. @ Bloempje: Ach nee toch ik zou de VK bellen dan weet je misschien wat meer. Alle nieuwe welkom. Ik ga het echt niet redden om alles bij te houden, dus sorry als ik niet op alles reageer. Ik voel me wel goed vandaag alleen erg moe vanavond niet te laat naar bed.
Ja, er staat nog een lichte streep. In het echt is hij wel wat duidelijker, maar had een knaltest verwacht en nu dit!
Ikhoophet01, charity2010, unox, welkom en GELEFICITEERDDDDD!!!!! bibimvm: fijn dat je me wil helpen. Ik heb vandaag MvM al gebeld en ik weet al een afleverpunt in de buurt. kleine 15 min rijden hiervandaan. Dus heb ik er wel voor over. Toch bedankt. Chanelle noah> zoals ik het lees vind ik het heel knap hoe je er mee omgaat. En het is toch niet niks. Idd je verhaal heeft een positieve en negatieve kant , maar petje af hoor. Ik hoop dat je snel een prachtige knaltest in je handen mag hebben en dat het bij jullie weer snel raak mag zijn. en wij zijn het ook meteen weer gaan proberen. 1e ronde helaas weer ongesteld, maar ook meteen de laatste want ronde 2 was al weer raak. Ik duim voor je dat het bij jullie net zo goed afloopt. sterkte meid en als je behoefte hebt gewoon je hart blijven luchten hier ok? Bloempje83: oneeee, dat is niet wat je verwachtte. Wat klote zeg. Ow meid, wat zul je je nu onzeker en rot voelen. Weet niet wat ik moet zeggen .Bel idd de vk even. Meestal is het geen goed teken als je test lichter wordt. Verdorie!!! Laat je even weten hoe het met je gaat en of je al iets meer duidelijkheid hebt.
Wij hebben het vanavond onze ouders verteld!!!! Veel tranen gelaten en allemaal in glorie, zooo mooi die reactie. Van mijn vriend zijn kant worden ze voor het eerste opa en oma en van mijn kant zijn ze in april opa en oma geworden. Precies een jaar later ben ik uitgerekend.
Ik ga de vk 's avonds maar niet lastigvallen. In het weekend houden ze toch geen spreekuur dus langskomen kan dan volgende week pas. Ik denk dat ik maar gewoon moet afwachten of ik ga bloeden. Voel me echt rot. Mijn man wil niet geloven dat het misgaat omdat een test met middagurine volgens (meneer de expert) niet geldig is. Dus echt troost of steun krijg ik niet. Hij is uit afleiding de auto gaan wassen...
Nou ik werd net gebeld door de verloskundige en ze hadden mijn bloebuitslag al... Pfff... mijn hcg was 2 en hij zei dat dat betekende dat het allemaal al zo goed als uit mijn lichaam is. Nou het lijkt zo of ik er goed mee om kan gaan maar stiekem heb ik er nog veel verdriet om. Maar ja je houd gewoon al van je kind vanaf het moment dat je weet dat je zwanger bent toch? Bloempje heb je misschien nog eeen test liggen? Ow ik hoop zo dat het bij jullie wel goed gaat want het verdriet dat ik heb gun ik echt niemand !!!! Ik hoop dat je niet gaat bloeden en dat het een goede afloop heeft. Kuss
Dankje Chanelle, ja heb nog een test liggen. Had zo'n doosje van 2 gekocht. Maar ben bang dat ie met ochtendurine misschien ietsjes donkerder zal zijn en dat zegt dan nog eigenlijk niets. Ik kan denk ik niets meer dan afwachten. Bel maandagochtend meteen de huisarts voor een bloedtest als ik dan nog niet ben begonnen met vloeien.
30 maart Gentle, 23 jaar, Overijssel, 2e kindje 1 april Rosemarie, 25 jaar, Zuid-Holland, 1e kindje Gertje08, 30 jaar, Groningen, 2e kindje xlns, 32 jaar, Limburg, 2e kindje Marg1981, 30 jaar, Utrecht, 2e kindje Hellow86, 25 jaar, Dronten, 1e kindje 2 april Assepoes84, 27 jaar, Zuid-Holland, 1e kindje Lantine, 31 jaar, Zuid Holland, 1e kindje Kawaii, 28 jaar, Brabant, 1e kindje 3 april Chelleke84, 26 jaar, Duitsland ( Limburg), 1e kindje Jonie2, 26 jaar, Utrecht, 2e kindje Unox, 27 jaar, Gelderland, 1e kindje 4 april Kernesia, 28 jaar, Zuid_Holland, 1e kindje danielle, 29 jaar, Utrecht, 1e kindje Troela85, 25 jaar, Brabant, 1e kindje 5 april LieveL, 27 jaar, Drenthe, 2e kindje JuultjeT, 24 jaar, Drenthe, 1e kindje Vlindertje1982,29 jaar, Flevoland, 2de kindje tamtam78, 33 jaar, Gelderland, 2de kindje Bloempje83, 28 jaar, Brabant, 2e kindje Dijkim, 28 jaar, Zuid Holland, 2e kindje 6 april Zeynep70, 27 jaar, zuid-holland , 2e kindje Linnie1984, 26 jaar, Noord-Holland, 1e kindje Mammie Patricia, 27 jaar, Gelderland, 2e kindje 7 april Mirella25, 29 jaar, Brabant, 2e kindje 8 april Milapalou, 30 jaar, Zuid-Holland, 2e kindje Boney, 29 jaar, Drenthe, 2e kindje trotsemamavan2, 30 jaar, brabant, 3de kindje Moontje2008, 31 jaar, Gelderland, 2e kindje 9 april vruchtje24, 28 jaar, Noord-Holland, 2e kindje LinC, 28 jaar, Limburg NL, 1e kindje Mendy, .. jaar, Provincie, 1e kindje Ik zag dat ik niet meer op de lijst stond, dus bijdeze sta dr weer op!
Shit, hier ook een heel bericht getypt, alles weg :x Nou ja, welkom aan alle nieuwe mama's, het wordt druk hier! Chanelle Noah, toch naar nieuws zo, maar wel fijn dat het goed weg is en je niet allerlei nare dingen door hoeft. Hopelijk is het gauw weer raak! Bloempje, ach nee... Inmiddels al iets gemerkt van buikpijn of bloedverlies? Wel heel apart om er zo achter te komen dat het niet helemaal klopt... Troela, bijzonder he? Leuk om te lezen dat ze zo blij waren! Wij hebben het onze ouders laten vertellen door mijn dochtertje. Ze kan best goed praten, dus we hadden haar geleerd dat als ik zei 'Julia wordt...' dat ze dan zei: 'Grote zus!' Ze hadden het allemaal helemaal niet zien aankomen en vonden het geweldig! Toen ik zwanger was van Julia werd het minder positief ontvangen binnen mijn schoonfamilie, dus dit was wel extra speciaal dat ze er zo blij mee waren. Vooral mijn schoonmoeder, die vindt het prachtig! Wat hebben jullie allemaal al snel afspraken! Ik moet nog bellen Komende week maar even doen, dan mocht ik geloof ik ook al vrij snel komen (rond week 8). Pas later doen ze een echo. Ik hoop dat ik na al die echo's ook niet meer de enige op eind maart ben hierzo, anders voel ik me wel heel erg 'de eerste' Het is toch altijd maar afwachten wanneer je bevalt natuurlijk, dat wel! Hebben jullie ook allemaal data waarop je niet wilt bevallen? Mijn broer en schoonzus zijn allebei 2e helft maart jarig, en mijn tantezeggertje (enige nichtje van Julia) begin april. Dus we moeten er echt omheen plannen denk ik Alleen 30 maart was nog wel echt vrij, en dat vind ik ook wel een mooie datum! 30-03-2012
@ Gentle: Wat fijn dat je schoonouders nu wel goed reageerden en leuke manier om het je dochter te laten zeggen. Wat datums betreft 30 Maart is mijn broertje jarig en 8 April is mijn schoonzusje jarig, dus ik moet stipt 5 April bevallen
Zegt dat echt wat dan dat de test nu lichter is? Op de testbeschrijving die ik las van Clearblue stond juist dat de waardes heel erg kunnen schommelen en dat het best zou kunnen dat je de ene keer test met 3 weken en de andere keer met 1 week. Omdat die hormonen schommelen! Er staat nog een streepje dus ik ga erg hard duimen voor je!!!!!!
Heb net even op het toilet een check gedaan. Met afvegen is het rood. Op inlegkruisje alleen bruinverlies. Denk toch echt dat het doorzet. Is dit nu een ma of mk?
Moeders voor moeders is geweest en ik pieste een hele dikke vette streep die er eerder stond dan de controlestreep. Ze denkt dat de theorie van de verloskundige klopt en dat ik nu inderdaad al verder ben dan de 5 weken die mijn banner aangeeft. Dan zou ik nu ergens tussen de 7 en 9 weken zijn! Heb een supermooie armband gekregen, een lief babymutsje en een nachtlampje voor de babykamer. Heel leuk gesprek ook. @ Gentle: wat een leuke manier om het zo te vertellen!!! En wat fijn dat de reacties nu zo leuk waren Dat maakt het dan wel extra leuk he, samen genieten!!! Ik heb al snel een afspraak omdat de VK denkt dat ik verder ben dan ik zelf denk. Volgens haar theorie zou ik a.s. dinsdag 9 weken zijn, vandaar. Dat zou betekenen dat ik 13 maart uitgerekend ben. Ik hoop niet dat het uiteindelijk 19 of 20 maart wordt. 19 maart is de officiële geboortedag van ons nichtje dat in februari is overleden aan kanker. Mijn schoonzus en zwager hebben zelf 20 maart als verjaardag aangehouden, omdat ze net een minuutje voor 12 werd geboren, maar ze 20 maart een mooiere datum vonden ofzo. Weet niet precies. Maar goed, zou het zelf wel naar vinden als ons kindje dan op 1 van die dagen geboren wordt, dan is er altijd zo'n stempel op die dag.... Verder maakt het me echt niet uit! @Chanelle: wat fijn dat je hcg al wel zo laag is! Dat is een goed teken. En meis, het is zo logisch dat je er zo verdrietig om bent! Je bent zo blij, bent al naar de toekomst aan het kijken en dan is dat ineens voorbij. Daar MAG je ook zeker verdrietig om zijn hoor! Jank alles bij elkaar, schreeuw, vloek, scheld... laat het eruit!!! Hoop voor je dat het een plekje kan krijgen en dat jullie gauw weer zwanger mogen zijn en dat het dan goed gaat!
Bloempje nee toch Even afwachten hoeveel bloed er komt en of het lang aanhoudt. En de VK bellen als je het niet vertrouwt!!!! Als het nu misgaat dan heb je een vmk. MA is als je al een kloppend hartje hebt gezien geloof ik en dat het daarna mis gaat. sterkte meid, ik hoop voor je dat het goed blijft gaan!