Hmm die regelingen in de kinderopvang nog maar even goed nakijken, vooral wat hele/halve dagen betreft. Ik werk nu 3,5 dag, maar na de bevalling worden dat er wel minder. Gelukkig verkeer ik in de luxe positie dat ik zelf mag kiezen hoeveel uren ik wil gaan werken. Mocht het nou zo zijn dat de halve dagen duur worden, dan werk ik wel 2 dagen. Anders 2,5. Misschien is er voor die halve dag ook wel een vriendin bereid om op te passen. Ik wacht eerst de definitieve plannen van het kabinet maar af. Daar hangt namelijk ook mijn baanzekerheid van af...
Tamtam, hoe was het bij de bedrijfsarts? Pff...hier vanochtend mn zus mee geholpen met babykamer inrichten, en wat heb ik dan zin om weer met mn eigen baby spulletjes aan de gang te gaan! Erg leuk weer, al die kleine kleertjes, sokjes ed... Verder vandaag niet zoveel gedaan...zo nog even snel huis een beetje opruimen en bami maken, en dan vind ik het wel weer genoeg voor vandaag
Ben zojuist terug van de vk. Bloedwaarden en urine; alles was goed. En luisteren naar het hartje was fantastisch. Hubby en ik kregen er kippenvel van. @lijst Ankje wil je mijn afspraak van 16 nov bij de vk toevoegen? Tnx. @MvM Ik ben blij dat ik nog maar een paar weekjes hoef. @ werken en creche. mijn man werkt 4 dagen 8u per dag en ik 5 dagen 8u per dag. eigenlijk zou Hubby 3 dagen gaan werken, omdat ik het meest per uur verdien. maar met de nieuwe regels ga ik 1 dag minder werken. wat ik zo gek vond; waarom tellen ze de uren van beide ouders niet bij elkaar op?
mm1981, fijn dat alles goed was bij de vk! 2012mama, leuk he kan ook niet wachten met inrichten. Vanmiddag in de stad en me voorgenomen niks uit te geven, kwam ik er achter dat ik nog een vvv bon had en zulke leuke dingen zien hangen dat ik t niet kon laten haha. zal binnenkort effe foto´s maken kunnen jullie wat zien
@ 2012mama: Ik moet over 4 weken weer komen als het niet beter gaat. 1 November moet ik verzuimbeheer weer bellen om te kijken hoe het gaat. Morgen moet ik het UWV bellen want die hoopten dat ik met 16 weken weer beter was en dat ik dan administratief werk kan doen, maar op mijn werk kan dat helemaal niet en niemand die mij nu aan neemt natuurlijk, dus kijken wat ze morgen zeggen.
heyyy meiden tja tis wat he met de creche. Mensen die minder als 8uur per dag werken zijn de pineut, en aangezien veel moeders halve dagen werken zullen er wel meer gaan stoppen... Ik ben natuurlijk heel bij dat we het zonder mijn inkomen ook prima redden, maar als dit 2 jaar eerder was gebeurd had dat niet gekund, en er zullen nu ook genoeg mensen zijn die in de financiele probelemen komen....echt kloote hoor. vriendlief hoe was je echo????kom je spammen!!!! troela je had een heel lang bericht getypt en ik ben t gewoon vergeten sorry, hoe is het met je?nog hard aan het werk? xxx
oww jullie schijrven echt teveel. Kom even melden dat mijn 12 weken echo goed was! ben nu vandaag 13 weken zwanger(moet banner nog aanpassen) alles was helemaal mooi gelukkig!
hoi dames, Even over die kinderopvang. Wan voor ons is alles nieuw en ik moet me er nog in verdiepen. Maar we hebben gisteravond gesprek gehad op kinderopvang en daar betaal je de uren die je daadwerkelijk afneemt. Geld dat dan ook hiervoor dat het ten nadele is mbt veranderingen?? Aub uitleg hahaha
Dat is juist gunstig, maar bij een kinderdagverblijf zie je dat niet zoveel. Vaak is de uurprijs dan wel iets hoger, maarja, je neemt ook alleen maar de daadwerkelijke uren af...
Goedemorege, Weer tijd voor een halve dag werken..vind het wel vroeg, en erg donker en nat buiten..bah. Kon ook moeilijk mn bed uitkomen. Ik haal Finn vanmiddag al gelijk op, want er komt een vriendin van het zwangerschapszwemmen van toen ik zwanger was van Finn, op bezoek met haar zoontje...gezellig.. Verder niet veel plannen vandaag...
Bedoel je als ouderwetse huismama ook gastouders, Vriendlief? Ik ben alle dagen thuis bij mijn kind (straks kinderen!! lol) maar heb wel vaak kinderen van anderen over de vloer daardoor...
[FONT="][/FONT] Ik ben om 10 uur mijn bed uit gekropen hahahaha. Jonna lag heerlijk bij mij in bed tv te kijken. Ik ben dus zo nu en dan in gedoezeld. Daarna ff boodschappen gedaan (vanavond gaan we zuurkool eten!) Morgen ff een dagje werken en zaterdag gaan we naar de efteling!!! We hadden samen met vrienden toen kaartjes gehaald met die AH actie. Maar we konden steeds niet of het was rot weer. Nu gaan we!!! JAHOE!!!! Alleen mag ik niet in de harde en snelle dingen, daar baal ik wel een beetje van. [FONT="][/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]@ KDV/Gastouder/Enz:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Zou niet meer weten wat de regels nu zijn en gaan worden.[/FONT] [FONT="]Ik heb Jonna dit jaar ook van de gastouder gehaald omdat ze 3 dagen naar opas en omas zou gaan en 1 dag naar de hastouder. Maar ik betaal die dag veel meer aan de gastouder als dat ik verdien (belasting meegerekend). Dus ben ik 3 dagen gaan werken.[/FONT] [FONT="]Jonna gaat dus naar opas en omas of naar vriendin of schoonzus, broer.[/FONT] [FONT="]Ik heb dus veel mensen om me heen, dat scheelt een hoop![/FONT] [FONT="]@ Lili81:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Volgens mij lang niet gezien hier, maar je hebt een geslachtbepaling zie ik.[/FONT] [FONT="]Heel veel plezier en succes!!![/FONT] [FONT="]@ Vriendlief:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Hoe was jou 12 weken echo gisteren? Misschien heb ik er ook overheen gelezen hoor.[/FONT] [FONT="]@ Josephine:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Jij succes bij de vk vandaag![/FONT] [FONT="][/FONT] [FONT="]Afsprakenlijst April 2012 mamas[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Do. 20-10-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ Josephine76: VK[/FONT] [FONT="]------ Lili81: Geslachtsbepaling echo[/FONT] [FONT="]Vr. 21-10-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ Tijgertje1984: pretecho, geslachtsbepaling[/FONT] [FONT="]09:00 juultjeT: VK[/FONT] [FONT="]14:15 juultjeT: Geslachtsbepaling[/FONT] [FONT="]Ma. 24-10-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]11:30 Jessy82: VK[/FONT] [FONT="]Di. 25-10-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ vruchtje24: VK[/FONT] [FONT="]------ Kernesia: VK[/FONT] [FONT="]Wo. 26-10-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ Sjors22: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]------ Tijgertje1984: VK[/FONT] [FONT="]21:30 ons2wonder84: Geslachtsbepaling echo[/FONT] [FONT="]Vr. 28-10-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ Hannie: VK[/FONT] [FONT="]Di. 01-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ fl3xgirl: VK[/FONT] [FONT="]------ Maud85: pretecho tbv geslachtsbepaling[/FONT] [FONT="]------ tamtam78: VK[/FONT] [FONT="]Wo. 02-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]09:00 Naomi123: VK[/FONT] [FONT="]09:20 fidel2010: VK[/FONT] [FONT="]Do. 02-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]10:30 Ankje: VK[/FONT] [FONT="]Do. 10-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]18:00 Linnie: termijnecho[/FONT] [FONT="]Ma. 14-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ moestra: VK[/FONT] [FONT="]Di. 15-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]09:00 Naomi123: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]10:00 Chelleke84: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]10:45 Troela85: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]19:30 Jessy82: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Wo. 16-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ Tijgertje1984: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]------ MM1981: VK[/FONT] [FONT="]Do. 17-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ tamtam78: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Ma. 21-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ Unox: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Di. 22-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ Maud85: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]09:30 ons2wonder84: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Ma. 28-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ vruchtje24: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Di. 29-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]08:40 2012mama: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Wo. 30-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]17:15 Sar: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Do. 01-12-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]08:45 Ankje: 20 weken echo + geslacht[/FONT] [FONT="]09:00 fidel2010: 20 weken echo + geslacht[/FONT] [FONT="]Wo. 28-12-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ tamtam78: 3D/4D echo[/FONT]
[FONT="]Nog even een lijstje of we een jongen of een meisje krijgen... De 20 weken echo's komen er namelijk aan.[/FONT] [FONT="]Ben zo benieuwd!!! [/FONT] [FONT="]Bevallen van een [/FONT][FONT="]jongen[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]of [/FONT][FONT="]meisje[/FONT][FONT="]?[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Sjors22 ------------- [/FONT][FONT="]krijgt een jongen![/FONT] [FONT="]Anoniempjuh ------ [/FONT][FONT="]krijgt een jongen![/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Ankje[/FONT][FONT="] -------------- willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: jongen ------ Papa: meisje[/FONT] [FONT="]2012mama -------- [/FONT][FONT="]willen het niet weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: meisje ------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Maud85 ------------ [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: jongen ------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]Moestra ------------ [/FONT][FONT="]weten het nog niet[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Gertje08 ----------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]Chelleke84 --------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: meisje ------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]beccy --------------- [/FONT][FONT="]willen het niet weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: meisje ------ Papa: meisje[/FONT] [FONT="]Naomi123 ---------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: meisje ------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]Hannie -------------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: jongen ------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]JuultjeT ------------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: jongen ------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]tamtam78 ---------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten, verteld het alleen tegen familie[/FONT] [FONT="]--- Mama: meisje ------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Mammie Patricia --- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]Fl3xgirl -------------- [/FONT][FONT="]willen het niet weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: jongen ------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Fidel2010 ----------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]MM1981 ------------- [/FONT][FONT="]weten het nog niet[/FONT] [FONT="]--- Mama: meisje ------ Papa: meisje[/FONT] [FONT="]Unox ----------------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten, weet nog niet of ze het bekend maken[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Loesje13 ------------ [/FONT][FONT="]willen het niet weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Vruchtje24 ---------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Ons2wonder84 ----- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: meisje ------ Papa: meisje[/FONT] [FONT="]Josephine76 -------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]Troela85 ------------ [/FONT][FONT="]willen het niet weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: meisje ------ Papa: meisje[/FONT] [FONT="]Lili81 ---------------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Jessy82 ------------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: jongen------- Papa: meisje[/FONT] [FONT="]Tijgertje1984 ------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: jongen------- Papa: jongen[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Hoeveel [/FONT][FONT="]jongens[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]of [/FONT][FONT="]meisjes[/FONT][FONT="] worden er geboren?[/FONT] [FONT="]Jongens: 2x[/FONT] [FONT="]Meisjes: 0x[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="][/FONT]
[FONT="]Bevallingslijst April 2012 mamas[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]25 Maart[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]Sjors22[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="](k[/FONT][FONT="]r[/FONT][FONT="]i[/FONT][FONT="]j[/FONT][FONT="]g[/FONT][FONT="]t[/FONT][FONT="] e[/FONT][FONT="]e[/FONT][FONT="]n [/FONT][FONT="]z[/FONT][FONT="]o[/FONT][FONT="]o[/FONT][FONT="]n[/FONT][FONT="])[/FONT] [FONT="]31 Maart[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]troela85[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Naomi123[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]1 April[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]gertje08[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]Rosemarie86[/FONT][FONT="], ? kindje[/FONT] [FONT="]Chelleke84[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Marg1981[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Tijgertje1984 (27)[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]2 April[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]Jessy82[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]3 April[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]JuultjeT[/FONT][FONT="], 1e kindje [/FONT] [FONT="]Tamarah[/FONT][FONT="], 4e kindje [/FONT] [FONT="]Linnie1984[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]4 April[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]Kernesia (28)[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]tamtam78[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]5 April[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]Unox[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]6 April[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]Mammie Patricia[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]anoniempjuh[/FONT][FONT="], 1e kindje [/FONT][FONT="](k[/FONT][FONT="]r[/FONT][FONT="]i[/FONT][FONT="]j[/FONT][FONT="]g[/FONT][FONT="]t[/FONT][FONT="] e[/FONT][FONT="]e[/FONT][FONT="]n [/FONT][FONT="]z[/FONT][FONT="]o[/FONT][FONT="]o[/FONT][FONT="]n[/FONT][FONT="])[/FONT] [FONT="]Lili81[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]7 April[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]Ons2wonder84[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]8 April[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]trotsemamavan2[/FONT][FONT="], ? kindje[/FONT] [FONT="]Boney[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]evan (30)[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]9 April[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]Moontje2008 (31)[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]10 April[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]victoria (32)[/FONT][FONT="], 3e kindje[/FONT] [FONT="]Maud85 (26)[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]11 April[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]Vruchtje24[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]13 April[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]Wen1975[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]Semiramis (28)[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Hannie (23)[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]14 April[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]fidel2010[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Josephine76[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]15 April[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]Nijntje27[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]Regenboogje[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]16 April[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]Loesje13 (29)[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]MM1981[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]2012mama (26)[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]17 April[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]Ankje (28)[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]18 April[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]vriendlief[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]19 April[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]Sar[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]Bruintje[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]20 April[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]moestra (30)[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]MamaR[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]22 April[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]Beccy (26)[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]23 April[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]Satire (27)[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]liftrasa (28)[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]27 April[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]Vogeltje (30)[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]28 April[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]fl3xgirl (26)[/FONT][FONT="], 3e kindje[/FONT] [FONT="][/FONT]
[FONT="]Vlindertjes[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]an1985[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]? (weer zwanger! Mei 2012)[/FONT] [FONT="]wen1975[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]?[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]Magdalena6 [/FONT][FONT="]4w3d (weer zwanger! Mei 2012)[/FONT] [FONT="]chanelle noah [/FONT][FONT="]5w0d[/FONT] [FONT="]Semiramis[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]5w0d (kan ca 5 Nov. Testen!)[/FONT] [FONT="]bloempje83 [/FONT][FONT="]5w3d (weer zwanger! Juni 2012)[/FONT] [FONT="]LadyT[/FONT][FONT="] 5w4d (kan 27 Okt. Testen!)[/FONT] [FONT="]hellow86 [/FONT][FONT="]6w0d (weer zwanger! Mei 2012)[/FONT] [FONT="]Jonie2 [/FONT][FONT="]6w0d[/FONT] [FONT="]charity2010 [/FONT][FONT="]6w2d (kan ca 24 Okt. Testen!)[/FONT] [FONT="]babs81[/FONT][FONT="] 8w3d[/FONT]
troela als je idd alleen de uren betaald die je afneemt zou t inhouden dat je je kind op elk tijdstip kan brengen en halen klopt dat? bij mijn creche bestaat een dag gewoon uit 11uur, of ze er nou 2 uur of 11 uur is, ik moet die 11uur betalen.
Ankje, wil je mijn uitgerekende datum verzetten naar 21 april? En 1 december heb ik de 20 weken echo! Big Thank You!!! ;p
@Anoniempjuh het tijdstip van brengen en halen is natuurlijk wel in overleg, maar je betaald niet voor een bepaald dagdeel of dag als je deze niet volledig hebt afgenomen. Dus niet het geval zoals het op de creche gaat bij jou! ondanks dat vind ik het uurtarief ook niet hoog. 5,85 dus best gunstig toch?