das zeker laag. bij mijn creche dacht ik 6.55 weet niet eens of ik had verteld dat ik gister bij de vk ben geweest. alles was iig goed, bloeddruk prima, en baarmoeder komt tot net onder me navel, was prima zei zei, met 20weken hoort ie tot je navel te komen. heb op 15november de 20weken echo!
@ Ankje: wil je mij even bij 14 november zetten. heb dan om 11.45u controle VK de 15e heb ik de 20 weken echo om 10:00u maar volgens mij stond dat er al op.. thanks alvast xxxx Dames. Ik kom de laatste dagen wat minder langs, lees wel mee maar ben enorm moe en veel last van mij nrug dus lig veel op bed of op de bank. Heb wel bij gelezen, maar eff geen fut om op iedereen persoonlijk te reageren.. Dikke knuffel iig voor iedereen xxxxx
hier net terug van de fysio..... weinig goeds weer. ze heeft me toch een bekkenband geadviseerd ondanks ze er tegen is! ik denk er nog even over na maar denk dat ik hem wel aan ga schaffen. dan kan ik hopelijk met draagbare pijn een stukje lopen en mee boodschappen doen. voor de rest heb ik hem nog niet nodig gelukkig. het bukken en tillen zal alleen maar erger worden zei ze en ze verwacht dat de behandelingen de snelheid en intensiteit niet aan gaan kunnen aangezien er nog steeds geen verbetering in zit nu.. ze vind het heel goed dat ik wil gaan zwemmen (recreatief) dus zondagmiddag zitten wij lekker in het zwembad maandag weer een afspraak staan bij haar..
@Naomi: als ik zo hoor dat jouw klachten echt zo erg zijn dan vallen die van mij ( gelukkig) nog wel mee. morgen om half 6 eerste keer fysio... ben benieuwd... net de strijkwas gedaan een half uurtje en het schiet gewoon alweer in mijn rechter been/bil en rug pffffff... nu eff relaxen en dadelijk de laatste machine nog even wegstrijken..... ben moe........gaaaaaaaaaaap
@chelleke: wees maar blij dat het nog mee valt dan, want dit gun ik niemand en dan te bedenken dat de vooruitzichten helemaal bagger zullen zijn bah bah..
[FONT="]@ bekken:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Heb ook gehoord dat een bekkenband erg goed tegen de pijn helpt. Je hebt meer ondersteuning.[/FONT] [FONT="]@ afspraken:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Heb de afspraken toegevoegd![/FONT]
@ankje: ja klopt het houd je bekken bij elkaar en verlicht de pijn daardoor. maar als je hem altijd gebruikt worden je spieren slap en heb je na de bevalling een heeeeeel lang herstel en dat wil ik ook niet. het is dus de kunst om hem zo gedoseerd mogelijk te gebruiken dus echt alleen in de situaties die hoog nodig zijn.
naomi jee meid kloote zeg dat je gewoon zo weinig kan door je bekken, hopelijk bied die band af en toe wat verlichting. chelleke jij ook veel sterkte!! HYVES:::MEIDEN STELLEN JULLIE JE EVEN VOOR!!ER ZIJN 20LEDEN EN MAAR 8 MEIDEN HEBBEN ZICH VOORGESTELD!!!!
Oh, Ankje: Wij hebben besloten dat we het geslacht voor onszelf houden. Lief vindt dat leuker en mij maakt het niet uit, dus hij heeft het laatste woord. Waarschijnlijk zullen er een aantal mensen weten wat het wordt, omdat het aan het geslacht ligt of we hun zolder wel of niet komen leeghalen
heeft iemand de hyves.....? Ankje zou jemijn datum willen veranderen ik ben namelijk nu 25 april uitgerekend. en ik heb 3 december de 12 weken echo en moet uhmmm geloof 9 noveber naar de vk toe.....onthou je het nog zo of heb je liever een pb?
@vriendlief: ik denk dat je 3 december 20 weken echo bedoelt hier mijn buik(je) van vandaag 16.5 weken dus...
Thanks Naomi! Nouwja, is ook een boel van mezelf hoor! hihi Maar het word nu wel ronder en nog groter...
Zijn er hier trouwens nog meiden die 5 of 6 november naar de jonge gezinnen beurs in Utrecht gaan?????!