Mama's april 2012

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assepoes84, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Ja, Vriendlief, je hebt helemaal gelijk!! Nooit op gelet! Het was ook een heeeele serieuze aangelegenheid! lol
    Net als de werkkleding van manlief die op de grond ligt... ahum...

Nogmaals dank Naomi! Maar ik vind jouw buik erg mooi worden hoor! Mooi rond! (of klink/leest dat stom??!)

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @moestra: nee klinkt niet stom ;) ik ben er ook heel trots op dat hij nu al rond wordt. mijn 2 buiken is bijna 1 buik nu hihi. bij mijn dochter duurde dat veeeeel langer!

3. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Jaa, die 2 buiken is bij zoonlief nooit 1 geworden!
    Nu al wel bijna!

4. Kernesia

Kernesia Actief lid

18 jul 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Ankje: kun je mijn bevallingsdatum aanpassen naar 31 maart, en wij willen niet weten wat het wordt.

@bekken: oei, wat vervelend. Hoop dat het met die bekkenband af en toe een beetje dragelijk is.

@buikje: heb al een paar hele mooie buikjes langs zien komen. De mijne begint ook al wel lekker te komen.

Vanavond de konijnen :)D) voor de eerste keer geschilderd. Wat een rotklus zeg, heb daar echt een hekel aan. Maarja, moet gebeuren en als het straks af is ben ik wel blij met het resultaat. Er zit in ieder geval lekker voortgang in het kamertje en ik hoop over een maandje wel weer zo'n beetje uit de rotzooi te zijn. Ja, dat duurt lang, maar als wij iets doen dan doen we het gelijk grondig en goed.

5. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Ik ga niet naar de beurs in Utrecht. ik heb het programma doorgelezen en ik kreeg er spontaan jeuk van :)

6. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @naomi en weer de hond ook op de foto he hahah, ga er nu echt op letten, mooie buik hoor!!
    @moestra ook mooi hoor!!

@bekkenklachten sterkte dames, we moeten nog wel eventjes
    @kdv etc, geen last van, straks 2 lieve toekomstige oma's die willen oppassen, ideaal!!
    @beurs ik heb nog geen idee, me zus komt maandag langs dus wie weet hebben we het er dan wel over, zowieso als we gaan wordt het de zaterdag, want zondag is vriendliefs oma jarig. die is gisteren nog even gauw langs geweest, met een kadootje, 2 romertes van jip en janneke, leuk!!!!!

7. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @BI: Heel veel sterkte meiden, het is zo vervelend !
    Hoop dat de band werkt naomi, is toch wat verlichting.

@Moestra:Mooi buikje hoor :)
    @Naomi: Ook een mooie buik zeg :)

@Kernesia: begrijpelijk toch, als je ergens aan begint dan doe je het ook goed toch :)

Beurs: Ik heb er over nagedacht maar nog niet echt gekeken naar het programma, misschien dat ik heen ga.

Niet zo heel veel te melden meer, alleen dat ik hoop dat het snel woensdag is :)

8. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Lieve meiden wat hebben jullie weer vreselijk veel gekletst. ik was niet helemaal oke afgelopen week dus ik heb wel gelezen maar niet gereageers. sorry.

vanmorgen controle bij de vk gehad. alles was goed. bloeddruk was hoger dan vorige keee maar ik heb de laatste weken ook best zout gegeten (zuurkool, rookworst...) dus dat is niet zo gek. maar de bloeddruk was wel gewoon goed, niet te hoog. ben nu in 4 weken 2 kg aangekomen, dus in totaal nu 3,5. was ook netjes zei ze. toen baarmoeder voelen, die zit al boven mijn navel. Daarna hartje luisteren... ze kon m eerst niet vinden, ze zocht hoog. maar eenmaal onderaan luisteren was er weer een mooie rikketik te horen! wij blij :)

nu over 3 kwartier de geslachtsbepaling, ik ben zenuwachtig!!!!

er was vanmorgen ook al iemand met een geslachtsbepaling toch? weet niet meer wie en zit nu op telefoon hier dus kan ook zo gauw de lijst niet terugzoeken. maar ik ben benieuwd wat diegene krijgt!!! tot nu toe alleen maar zoons hier, waar blijven de dochters???

9. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Oja tijgertje was het. tijgertje krijg je een meisjeswelpje of jongenswelpje?

10. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    spannend juultje we horen wel wat je krijgt he... tis t een of t ander hahaha.. ik gok voor jouw op roze hahaha, moet toch een beetje gelijk blijven. de meisjes tegen de jongens..

11. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Oh ankje ik heb weer nieuwe afspraken staan:

15 november 13:15 20 weken echo
    18 november om 10:00 controle vk

wil je ze op de lijst zetten? dankje!!!

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ben ook wel beneiuwd naar alle geslachtsechos :D jammer dat wij het dit keer niet doen haha mannetje wil nu nog niet weten;) pas met de kerst zegt ie :)

13. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @Fl3xgirl: Leuk kerstcadeautje toch ;) ben ook heel benieuwd wat er uit gaat komen, in het maart topic overheersen de jongens ook, en niet zo'n klein beetje ook ! haha dus afwachten :)

@Juultje, vervelend dat je je niet zo goed voelde, en mooi dat alles goed was bij de vk :)
    Heel veel plezier bij de geslachtsbepaling !

14. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Bekijk bijlage 192044
    Ik geloof niet dat ik er nog bij hoef te zetten wat het geslacht van ons kindje is he? :D

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

Gefeliciteerd das duidelijk :D

16. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    hihi dankje :D

t was zooo mooi de echo, sorry ik moet er even over vertellen. Zit er helemaal vol van!

Ons kleintje was ontzettend druk aan het bewegen en was druk aan het zwaaien. Er waren 2 armpjes, 2 beentjes, 2 voetjes en 2 handen met beide 5 vingertjes te zien! Maagje was vol en dat was een goed teken, want dat betekent dat het kindje drinkt en slikt. Het ruggengraatje was mooi te zien! Ze heeft t kleintje op verschillende manieren gemeten en kwam uit op dat ik een week langer zwanger zou zijn. De laatste meting die ze deed kwam uit op 16 weken en 5 dagen, 2 dagen verder dan ik volgens de vk ben. Een week verder zou volgens mij echt niet kunnen (ik heb getemperatuurd én dan zou ik pas bij een week overtijd positief hebben getest). hoe dan ook: het zag er prachtig uit *zucht*

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @juultje: gefeliciteerd leuk een ventje :D wel heel duidelijk hihih leuk zeg.
    misschien heeft jullie ventje net een groei spurtje gehad en kwam ze daarom verder uit ;) weet je de kleine komt toch wel wanneer hij er klaar voor is hoor.

18. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    nog een jongen op het lijstje hier dus.. pfff.. het wordt tijd voor meisjes! Maar ik ben ERG blij met onze jongen-in-de-maak want we hebben al een poosje een naam waar we helemaal weg van zijn, nu kunnen we m gebruiken :D

19. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Dankje Naomi! Jullie willen ook weten wat het wordt toch? doen jullie een pretecho of bij de 20 weken echo geslachtsbepaling?

20. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Juul....... wat leuk een ventje....... btw ik zal mijn mond nog houden op FB oké?? zag dat t daar nog niet stond dus dat houden we zo van mijn kant uit:)
    Ik zeg ent tegen manlief..... allemaal ventjes tot nu toe bij de april mamma's hahaha zegt hij, hopelijk kun je die traditie dan nog ff voort zetten met 20 weken hahahaha.... dat zou wat zijn he, als we gewoon allemaal jongens kregen hier hahaha

zo meteen om half 6 naar de fysio ben eens benieuwd hopelijk kan ik vanavond gewoon nog mijn ding doen, wilde namelijk de slaapkamer nog ff poetsen en fris beddengoed op leggen en om half 9 THE VOICE kijken :D:D:D

Deel Deze Pagina