Dankje fijn dat je op fb niks zegt, ik denk dat we het daar uberhaupt niet neerzetten. Alleen familie en close vrienden vertellen we het Willen jullie graag een jongetje? zou idd wel geinig zijn als we allemaal een jongen krijgen hahaha succes bij de fysio! ben benieuwd.. gaat ze masseren ofzo? Ik heb de vk mijn heup/bil/been pijn voorgelegd. is zwangerschapsischias zegt ze... als het vaker en erger voorkomt dan moet ik ook naar fysio of mensendieck..
Mijn man heeft wel een voorkeur voor een ventje ja, maar zou ook gelukkig zijn met een meisje hoor.... mij maakt het echt niets uit.... vind het allebei super leuk. Ik weet echt niet wat fysio gaat doen dus ben benieuwd.... wat jij zegt dat is precies wat ik ook heb.... zal dadelijk eens horen wat ik voor iets heb hahahahahaha. Kom straks wel eff verslag doen ok???
btw Juul, dan ben jij ook uitgerekend voor 1 april ik ben nl ook 16+5 gezellig zijn we weer samen, verander wel eff je banner dan hahahaha
@juultje, ehh ik ben niet zo'n echo exper hoor schaam schaam, maar een jongen leuk hoor, op voor blauw shoppen klachten: wat heb je eigenlijk dan precies voor klachten dan??? ik heb namelijk eigenlijk vanaf het begin al een soort zeurende spierpijn in mijn bil, dat vaak iets ietstraalt naar me rug en als t erger is ook naar mijn been, iedereen verklaard me voor gek.. heb geen idee wat t is, is ook maar aan 1 kant... heel vreemd... begin nu ook echt nieuwschierig te worden wat het bij ons wordt, nog even volhouden..
meiden wil toch graag ook jullie reactie op het volgende http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/310475-ben-boos-op-de-postbode.html#post11159971
Chelleke: bij mij is het nu alleen met opstaan, maar dinsdag hhad ik het ook met lopen. een stekende pijn in mijn heup die uistraalde naar mijn been en bil. het is dus niet constant maar alleen met bepaalde bewegingen. ben ook erg benieuwd wat jullie krijgen! spannend zeg nog eventjes geduld. ik denk niet dat ik officieel vooruit gezet wordt, de echo was niet bij mijn.vk. maar ik ga volgende keer wel vragen of ze er iets mee doen. niet dat het veel uit maakt. als ik naar mijn tempkaartje kijk zou het best kunnen kloppen, 2 dagen verder. ook als je die theorie over vrouwelijk en mannelijk zaad erbij bedenkt. zoals mijn kaartje nu is zouden we volgens die theorie een meisje 'moeten' krijgen. Ik zit even te twijfelen of ik mijn banner aan zal passen. wat denk jij? fidel: op de echofoto zie je als het goed is heel duidelijk balletjes en een uitstekend piemeltje. Ik moet er zo om lachen steeds, vind het zo geinig dat er al duidelijk vorm in zit je pijnklacht zou ik voorleggen aan de vk als ik jou was. dat spierpijngevoel herken ik wel een beetje maar bij mij is het vooral een stekende pijn bij bepaalde bewegingen. ik kan je niet vertellen of dat wat jij hebt hetzelfde is. waarom verklaren anderen je voor gek dan? ik snap dat nooit.. je hebt toch pijn? Dat is er niet zomaar? je bedenkt het toch niet zelf, omdat pijn interessant of leuk is ofzo... Sorry ik heb een schurfthekel aan mensen die alles wat je voelt bagatelliseren..
nou omdat ik wel vaker van die vage dingen heb. mensen die al kinderen hebben en dit dus vertel kijken me aan, van he, waar heb jij last van. t zal vast niet van de zw komen. ehhh werkelijk waar vanaf de 1e dag overtijd... dus zal er vast verband mee hebben... 1 persoon nam me serius, de fysio die altijd mee gaat met waterpolotoernooien. wilde me toen met geen vinger aanraken, was de 12 wkn nog niet voorbij.. en waarschuuwde me wel van houd het goed in de gate, en als je er meer last van krijgt, wel melden bij de vk.. we zullen het wel horen als ik voor controle ga
@juultje, Gefeliciteerd meid ! het is overduidelijk leek net of ik onze echo zag Ook leuk dat je al een naam hebt Vond de 2d echo ook super leuk, je kunt alles zo duidelijk zien net zoals jij zegt
Hallo dames. Net bij de fysio geweest. wat blijkt./ Ik heb een been een 2 tal cm korter dan het andere, dat wist ik haha maar ik wist niet dat mijn bekken daardoor niet helemaal recht was met het gevolg dat mijn rug dus ook niet helemaal recht is. Mijn fysio vond eht niet verstandig om daar tijdens de zwangerschap te veel aan te gaan sleutelen en als ik er verder geen last van had vooral niets aan doen zei ze. Wat ook bleek was dat ik door een bepaalde spanning in mijn lijf ( en die is echt wel te verklaren met alle innerlijke onrust die ik heb gehad tot nu toe) behoorlijk verkrampt ben gaan lopen en gewoonweg een grote brok spanning ben...... Ik heb een haf uur een massage gehad ( en niet zo eentje waar je relaxed van wordt maar een echte flinke auw auw massage) nou geloof me ze vroeg me daarna te gaan staan.......... alsof ik nog nooit last had gehad van mijn rug en bekken.. waarschijnlijk is het dus voornamelijk heel veel spanning die in mijn lijf zit en er niet uit kan, ik veel te weinig ontspannen kan en daardoor dus lichamelijk nu veel sneller klachten krijg en die beginnen dan op de zwakste plek....mijn bekken.... 31 oktober moet ik weer terug en heb een aantal oefeningen meegekregen............. ben benieuwd... @ Juultje: ja ik ben ook zoooooooo benieuwd wat we krijgen. Zet je banner lekker vooruit meid en kom gezellig bij mij op 1 april staan Zou ik wel heeeel leuk vinden hoor Zijn toch al zoiets als maatjes nu he xxx
Oooh Juultje, wat een mooie echo!!! Je ziet het echt super goed!! Haha! Schattig zeg!! Ik ben zooooow benieuwd of ze de 14e november bij mij kan zien wat het word... Is ook nog eens mijn verjaardag, dus zou een leuk cadeautje zijn! Chelleke, fijn dat die massage geholpen heeft! Hopen dat je dit gevoel kan vasthouden! (niet teveel! Dan word je weer verkrampt! ;p)
Hey dames Tjonge... 72 pagina's nalezen gaat me echt niet lukken Ben al heel lang niet meer langs geweest... Lang verhaal, maar on het zo kort mogelijk te houden... Toen wij op vakantie in Portugal waren heeft mijn vader een hartinfarct gehad, ter nauwe nood overleeft... Maar nu dus nog veel spanningen, hoe verder hij moet nog een keer gedotterd enz enz. Zelf ben ik nogsteeds misselijk en af en toe spugen, maar ook erge hoofdpijn telkens. Gelukkig nu lekker vakantie dus het gaat wat beter En ik begin last te krijgen van mijn heupen/bekken... Herkend iemand dat? Met name van zitten naar staan en of lang staan/lopen... Zo'n naar gevoel :S Maar ik had het al wel verwacht, gezien mijn reuma. Verder ben ik lekker aan het genieten, samen met mijn ouders en man van de week bij de Ikea geweest, kinderkamertje uitgezocht Zo fijn om dat toch met zn 4tjes te kunnen doen, je word wel heel bewust! Vandaag ook lekker bezig geweest met t kamertje leeghalen, opruimen enzo. Aangezien het de kattenkamer was, moeten zij ook mee wennen Ik hoop dat ik nog een beetje terug kan lezen, ben wel benieuwd naar echo's enzo k mag zelf volgende week vrijdag om 9:00 weer langs de verloskundige, dan eerste keer hartje horen!! Fijn... Fijne avond allemaal en een goed weekend! Liefs
Wat vreselijk Hannie!! Gelukkig gaat het nu iets beter met je vader! Nu hopen dat jij je ook snel beter voelt!
Ja dat was flink schrikken, mijn ouders hebben ook pas vrijdag laten weten dat mijn vader dinsdag al een infarct had gehad.. In overleg met de arts kwamen ze tot die conclusie. Om ook voor onze uk behoedzaam te zijn. Wel heel lief! Dank je wel. Ik hoop het ook, dat ik gewoon nog wel een poos lekker door kan werken enzo... Afwachten maar weer
@juultje: ja wij willen het ook weten maar wachten netjes tot de 20 weken echo hihi. @chelleke: fijn dat jij je herboren voelt na de massage hihi anders als hier dus
hannie, jee meid wat zul je geschrokken zijn, gelukkig heeft je vader het wel overleefd, hopelijk gaat het vanaf nu steeds beter!!! Nog een jongetje wauwwww (weet gewoon ff je naam niet meer sorry ) das wel een hele duidelijke echo!!!zo zag je het bij mij zeker niet, begin meteen te twijfelen haha. chellek fijn meid dat het heeft geholpen, toppie!!!! er hadden vandaag nog veel meer meiden een geslachtsbepaling toch?????? çelestea???????
chelleke wat fijn dat de massage geholpen heeft! jeetje he dus al die tijd zit het al niet goed in je rug en je bekken, maar goed dat de fysio daar nu achter komt dan!!! heb je op dit moment geen pijn meer?? ik laat mn banner nog even staan. Bij de 20 weken echo gaan ze weer meten heb ik gehoord, als er dan nog steeds een voorsprong uit komt pas ik het aan nog 4 weekjes geduld dus Moestra dankjewel meid! hoop ook voor je dat het dan goed te zien zal zijn, maar dat zal vast wel! of je kleine moet de beentjes ervoor houden Jeetje Hannie wat een verhaal van je vader. Sterkte! Naomi: goedzo meid, scheelt je geld! ik ben te ongeduldig. ben erg blij dat we nu nog even hebben kunnen gluren naar ons kleintje en als er een duidelijke afwijking is zeggen ze dat ook bij zo'n pretecho... vond het wel fijn om nu alvast te weten of alles erop en aan zit... anoniempjuh ik ben het met het zoveelste jongetje haha ja bij deze is er geen twijfel over mogelijk. twijfel je echt over de jouwe? heeft de echoscopiste niet gezegd dat ze er heel zeker van was?
@Hannie: wel erg vervelend van je vader en erg schrikken. @Chelleke: fijn dat die massage zo goed heeft geholpen. Ik heb ook 1 been dat iets langer is dan het andere, maar heb er tot nog toe nooit last van gehad. Hoop wel dat dat zo blijft. Hoop ook dat jij zo met die massages toch nog lekker door je zwangerschap heen komt. Dinsdagavond mag ik weer naar de vk, weer een echo. Wel fijn hoor, bij de mijne krijg ik dat bij elk bezoek dus dit wordt al de 4de. Lag net even te voelen en volgens mij komt mijn baarmoeder nu tot iets onder mijn navel.
Damessss sorry .... Ben de hele week al zo druk dat ik geen tijd heb gehad om jullie verhalen en belevenissen te lezen! Bij deze mijn oprechte excuses! Ik hoop dat het met iedereen goed gaat en iedereen zich goed voelt! Juultje, een zoooooonnnnn!!!! Meid, wat super! Van harte gefeliciteerd!!! Mooie echo gehad?! Helemaal in de wolken? Wij hebben gister idd OOK een pretecho gehad en wat was het super! WE KRIJGEN EEN MEID!!! We zaten er helemaal naast want ik was echt al ingesteld op een jongen haha, maar toen ze ineens over schaamlipjes en de clitoris begon dacht ik ... HUH, we krijgen gewoon een dochter! Nou tranen met tuiten, het was zooo'n mooi moment en owwww wat zijn we trots!!! Gister dan ook gelijk roze geshopt! Vandaag hebben we de verjaardag van mijn man dus weer een drukke dag voor de boeg! Iedereen een heel fijn weekend!