@tijgertje, idd wat leuk een meisje! Van harte! En idd bij het lezen van 'lekker roze geshopt' wordt ik ook wel heeeeeel nieuwsgierig. Wij hebben 10 nov de echo, dus is nog 2,5 week wachten... Denken allebei een jongen maar misschien zitten wij er ook wel helemaal naast.... Hier wel balen, schoonzus en zwager zijn al ruim twee jaar bezig en nu al tijdje in de mmm.. iui, ivf en nu icsi... Veel hormonen spuiten...Vorige keer 11 eitjes maar geen één goed genoeg om terug te plaatsen nu waren er wel meerdere goed en ruim 2 weken geleden 1 teruggeplaatst.. Deze week waren ze een weekje op vakantie maar helaas weer ongi geworden. Ik gun het ze zo!! Had best wel moeite met vertellen dat wij in verwachting waren ondanks dat ze altijd heeft gezegd dat ze enkel hoopte dat wij niet mee hoeften te maken wat zij moeten doormaken.. Ook na het nieuws heeft m'n schoonzus onwijs lief en leuk gereageerd, cadeautjes geshopt etc met een hele mooie kaart dat ze de trotste oom en tante gaan worden van hun aankomende neefje of nichtje.. Fijn weekend allemaal X
Vervelend is dat Linnie... Mijn beste vriendin zit ook al een jaar in de mmm... Het was dat ze zelf zag aan mij dat ik zwanger ben, maar ik weet ook niet hoe ik het haar had moeten vertellen... Ik vind het nu ook wel moeilijk om bij haar blij te zijn... Echo's laat ik maar niet zien... Wel een goeie instelling van jouw schoonzus dat ze zegt: dit gun ik niemand!
hallo, Ik ben nieuw hier, maar ik hoop dat ik ook met jullie mee mag kletsen. Wij verwachten ons eerste kindje rond 8 april
jull een jongen!!!! gefeliciteerd.... Zijn er ook nog meiden hier .....of worden alle april jongetjes.....hmmmmm
linnie: naar is dat he dat het bij de ene "vanzelf" gaat en de andere totaal niet....... zonnestraal: welkom
Kernesia wat fijn dat je elke keer een echo krijgt!! je woont zeker niet in NL? Tijgertje wow een meisje, gefeliciteerd!! wat leuk en leuk ook om direct te shoppen! linnie wat fijn dat je schoonzus en zwager zo leuk reageerde. kan me voorstellen dat het niet makkelijk voor ze is. knap dat ze zo enthousiast voor jullie kunnen zijn respect!! Zonnestraal welkom! vriendlief dankjewel chelleke hoe is het vandaag met je bekken? wij hebben vandaag ook wat geshopt, echt megaschattige kleertjes. had veel leuke dingen bij wehkamp gezien, maar wat vreselijk duur!! Heb nu geshopt bij v&d en hema, ook leuk zal zo even een fotootje posten. heb net ook even rompertjes geteld, we hebben er nu 17 (niet allemaal mt 56 gelukkig) dus dat is eerst wel genoeg toch?
@ Juultje. Vandaag gaat het redelijk, maar heb dan ook echt een luie dag. ben wat grieperig dus voel me niet helemaal fit.... Oh wat heb jij al geshopt zeg wou dat ik dat ook kon. heb al met manlief afgesproken aangezien ik 3 dec naar de babydump in Eindhoven ga dat ik 100euro meeneem hahaha pinpas laat ik thuis want ik ken me zelf hahahahha.... ik kan dan ook niet stoppen xxxx
Sorry breek Ff in (lees hier ook wel mee als dat mag van jullie ) Maar moestra wie krijgt er bij 15/30 dan een meisje want dat heb ik gemist denk ik?!
oh bah chelleke, vervelend dat je je niet lekker voelt rustig aan doen dan! nog even volhouden, dan kun jij ook gaan shoppen! zoals beloofd hier nog de foto van de geshopte kleertjes: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/51401-albums7830-picture45645.jpg
Moestra ik dacht al heb ik wat gemist haha maar het eerste meisje heeft zich gemeld! MamaDy krijgt een meid! Juultje je link doet het niet
hahaha en bij mij doet de link het wel Leuke kleertjes Juultje... oh nu kriebelt t wel hoor hahahaha jongens kleren vind ik trouwens veel leuker en stoerder dan meisjes kleren... maar misschien komt dat omdat ik me daar te veel op focus.... ik ga er namelijk iets meer vanuit de laatste tijd dat t een jongetje wordt... al maakt het me geen donder uit wat t wordt, heb ook geen voorkeur... in het begin dacht ik heel sterk een meisje, maar neig toch echt naar een jongen nu... ach we zullen zien nog 3 weken en 3 dagen of te wel.... 24 nachtjes
hmm misschien komt t omdat ik de foto in een album heb staan dat alleen zichtbaar is voor 'vrienden'.. Hier dan alsnog: