Ja, heb het geprobeerd donderdag... Maar ik wacht wel tot ik weet wat het word! Het meeste heb ik al, bijna allemaal uni!
Oeh leuk! foto?! ik kon maar weinig uni vinden wat ik leuk vind dus heb ook echt gewacht tot de geslachtsbepaling... wanneer heb jij die?
Nee, ik heb niks gekocht! Deze baby is voor mij de 2e. Bij zoonlief wisten we pas met 35 week dat hij een jongen was. Toen had ik natuurlijk alles al gekocht. Dus het meeste wat ik heb in die kleine maatjes is uni. Wij hebben niet echt een geslachtsbepaling zoals de meesten hier. Ik krijg bij iedere controle een echo (vanwege mijn overgewicht) en ik hoop dat ze het de volgende keer kan zien. 14 november is dat, dan ben ik 17+3 week zwanger en jarig! dus zou een leuk cadeautje zijn!
Oooh zo! das handig, dat je al veel hebt! fijn dat je elke keer een echo krijgt, hoop voor je dat ze je volgende afspraak kunnen zien wat het is spannend he... heb je een voorgevoel?
Ik weet het niet... Bij mijn zoon was ik ervan overtuigd dat het een meisje werd. Dus ik ben wat terughoudend. Ik droom meestal over meisjes, soms ineens over een jongen. 1 dag voor mijn positieve test droomde ik van een meisje met 2 staartjes in het haar en zo'n schattig jasje aan op de fiets met zijwieltjes en zoonlief fietste ervoor. Het ene moment denk ik: ik kan me niet voorstellen dat ik 2 jongens heb straks! en het andere moment zeg ik tegen mijn man: en als het een jongetje word, wat ik wel denk... Dus het gaat hier werkelijk alle kanten nog op!
juultje wat een leuke kleertjes!!!!nou hij was er wel 100% zeker van en heeft het nog nooit fout gehad, maar ik kon t toch echt niet zo duidelijk zien als bij jou hoor. tijgertje, een meid wauww lekker roze shoppen dus!!! linnie, ow wat is dat moelijk he zo'n situatie, snap je helemaal. vind het ook altijd zo oneerlijk, mensen die geen kinderen willen worden wel zwanger, en mensen die er alles voor doen moeten hun droom soms opgeven...heel moeilijk.... celestea??????
Grrrr net bericht getypt en in ene druk weg............nu iets korter sorry juultje/ano: gefeliciteerd met het feit dat jullie een zoon krijgen. Super leuk! En leuk geshopt allbei...... tijgertje: jij gefeliciteerd met het feit dat jullie een meisje krijgen chelleke: doe lekker rustig aan. Bekken pijn is behoorlijk vervelend. Hopelijk slaat fysio aan!? kernesia: wat leuk zoveel echo's. Veel plezier weer dinsdag Linnie: ah linnie ook ik begrijp je goed hoor. Natuurlijk wil je ook graag dat zei zwanger worden en het mee mogen maken. Hopelijk mag hun droom uitkomen. En dat ze maar lekker kunnen genieten van jullie kleintje straks. Moestra: hopelijk zien ze het geslacht en krijg je mooi cadeau. Ik begrijp je nieuwsgierigheid maar al te goed Hannie: wat erg van je vader. Gelukkig gaat het de betere kant op maar wat zal de schrik erin hebben gezeten.....ik moet zeggen dat ik je hier al even gemist had Excuses als ik vergeten ben op iemand te reageren Ik heb vorig jaar een hernia gehad en sinds een paar dagen komen er weer wat klachten terug. Vanaf gisteren weer intensief bezig met fysio want alles moet voorkomen worden dat het weer zo erg wordt wat dat is een hel. En ik zat toen aan zware pijnstillers vanwege te pijn en dat kan natuurlijk ook niet. Gelukkig ben ik er optijd bij en heb ik er vertrouwen in dat het wel goede kant op gaat. Ik kijk uit naar dinsdag langs de VK en naar het hartje luisteren. Fijne avond allemaal
@vruchtje: vervelend dat je klachten weer terug zijn, hopelijk kan de fysio erger voorkomen. @Juultje: leuk hoor al die kleren. Heb ook al een stapeltje liggen, allemaal in uni, zal wel moeten aangezien wij het een verrassing houden. Woon trouwens gewoon in Nl, maar mijn vk heeft op elke locatie volgens mij een echo staan en dus doen ze er gewoon 1 elke keer. Heb de 12 weken echo ook gewoon bij de vk gehad, niet in het zh. Vandaag weer ff bij de babydump geweest en sokjes gehaald, die had ik eigenlijk nog niet. Ook nog maar 2 grijze broekjes gehaald. Heb me wel moeten inhouden om niet alles van woezel en pip te kopen wat ik zag liggen, gelukkig had ik mijn vriend bij me...
@Chelleke: Dus chel, proberen te ontspannen haha. En hopelijk heb je baat bij de oefeningen. Beterschap met je griepje. @Naomi: pfff klote zeg dat je zo veel last hebt van je bekken. Optimistisch blijven zal ook niet meevallen aangezien het vooruitzicht er ook niet beter op wordt. Hoop dat je toch op een draagbare manier de zwangerschap kan doorlopen en dat je baat hebt bij de bekkenband en het zwemmen je wat meer ontspant. @Juultje: wat leuk een jongen en goed zichtbaar zeg op de echo. Hopelijk worden bij jou de klachten ook niet erger. Leuke kleertjes zeg. @Fidel: kan me je principekwestie voorstellen van de postbode, maar ben bang dat het een kat en muis spelletje wordt. @Hannie: wat schrikken zeg van je vader. Hopelijk gaat het vanaf nu alleen maar vooruit. Jij ook al last van je bekken. Sterkte meid. @Tijgertje: jaaaaa, de eerste die een meid krijgt. Wat leuk zeg!!!! @Linnie: kan me helemaal voorstellen dat dat moeilijk is om hun op de hoogte te brengen van jullie zwangerschap. Ik vind het toch erg knap en heb ook ontzettend veel respect voor deze mensen hoe ze er mee omgaan. @zonnestraal: welkom en gefeliciteerd!! @Vruchtje: goed dat je op tijd naar de fysio gaat. hopelijk gaat het de goede kant op.
Chelleke...succes met je oefeningen...ik herken je klachten...hopelijk heb je baad bij de fysio Naomi...red je het nog een beetje met die pijn>? Tijgertje...leuk! Een meisje! Lekker rose shoppen nu dus Hannie, vreselijk van je vader, doe rustig aan! Dit waren even een paar namen die ik kon herinneren. Hoop niet dat ik wat belangrijs vergeten ben! Hier lekker uitgeslapen...vriendlief ging met Finn mee naar beneden, en ik werd wakker van de stofzuiger...heerlijk! Nu even koffie en dan Finn aankleden en de was doen...gewoon een luie zondag!
Meiden, wat een lieve reacties allemaal!!! Dank jullie wel. K heb wel heeeel veel aan jullie gedacht, op vakantie en de afgelopen week... of iedereen veilig de 12 weekjes haalde enzo! Gelukkig las ik alleen maar goede berichten terug. Vandaag een beetje een hormonendagje haha. Kon eerst mijn bed niet uit komen, toen maar even gedoucht. En wilde ik nieuwe kleding passen (donderdag met mn moeder mooie kleding bij prenatal geshopt ) passen de broeken niet lekker... huilbui haha. Toen geen idee wat ik dan aan wilde doen huilbui. Gelukkig was manlief thuis en kwam elke keer lief n knuffel brengen... Maar na huilbui 5 ofzo zei hij wel... schat ik ben wel een beetje zat van die extra hormonen... haha!! Vanmiddag naar de kerk en dan naar mijn ouders, daar gezellig eten en verder zien we het wel vandaag... Hier schijnt ook heerlijk de zon, misschien nog even wandelen vanmiddag, als mijn bekken zich koest houd Jullie nog wat leuks geplant?? Fijne dag allemaal!
HEllow... Vanmiddag met mijn moeder de stad in geweest.... oh wat verleidelijk..... maar heb alleen twee hemdjes voor mij zelf gekocht die wat langer zijn... die wat ik nu heb passen niet meer hahahaha... Oh en van mam van de kruitvat nog zo'n kei leuke knuffel gekregen, maar als je er mee schud beweegt of wat dan ook maakt hij allemaal geluidjes.... zoooooooo leuk... Oh dames als jullie leuke dingen voor de kleine willen en het mag neit te veel kosten..... ben vandaag de zeeman eens binnen gelopen.... echt de leukste pyjamaatjes, rompertjes, slabbertjes en klap op de vuurpijl.... een super leuk en zacht boxkleed voor 10 euro!!!!!!!!!! ik ben nooit echt van de zeeman geweest, maar je zou gek zijn als je t laat liggen voor dat geld..... een echte aanrader... en nog lekker goedkoop ook..... en ze hadden m ook nog in het blauw met groen voor jongetjes...... en gelood me.... das echt van dat zachte fleece spul.... ZEEMAN - New babylijn
[FONT="][/FONT] Gisteren een geweldige dag gehad in de Efteling. We zijn met 4 vrienden gegaan waar we over 2 weken ook een weekend mee weg gaan. Was eigenlijk de eerste keer dat we een hele dag op pad zijn met Jonna erbij. Het is echt super leuk gegaan allemaal. Ze pakten Jonna ook zelf lekker op om in een karretje te gaan ofzo of in het sprookjesbos tilden ze Jonna ook op hun nek (ze zijn ruim 2 meten lang hahaha) zodat ze alles goed kon zien. En Jonna vond het allemaal geweldig en leuk en gaf ook kusjes en knuffeltjes en ging stoeien. Echt ..gewoon super leuk! Was niet echt bang voor het weekendje, maar tis altijd afwachten hoe ze reageren op Jonna en zij op haar. Zij hebben zelf geen kinderen. Maar dat gaat helemaal goed komen!!! We zijn met Jonna ook in de droomvlucht en natuurlijk in het Carnaval Festival geweets. Ze heeft de hele rit met de wijsvinger in haar mond gezeten met de mond open. En soms ging dat vingertje eruit en zei ..KIJK!! Hahahaha. Kortom ze heeft enorm genoten van alles! Fotos volgen nog in het fotohoekje. Vandaag weer met de serre bezig geweest. Het is nu klaar, op de dakbedekking na. Jonna was vandaag niet echt in haar hummetje, maar dat was ook wel te verwachten. Ze heeft gisteren overdag niet geslapen. Vandaag ligt ze er vroeg in (iets voor 7en). [FONT="][/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]@ Moestra:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Mooie fotos hoor![/FONT] [FONT="]@ Jong gezinnen beurs:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Wilde eerst wel, maar toch niet.[/FONT] [FONT="]We gaan in Jan. Naar de 9 maanden beurs.[/FONT] [FONT="]@ juultje:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Geweldig! Gefeliciteerd met jullie prachtige echo.[/FONT] [FONT="]En gefeliciteerd met jezwangerschap van een zoon!!![/FONT] [FONT="]Zag dat jullie allebei ook aan een jongen dachten! Leuk zeg.[/FONT] [FONT="]@ Chelleke:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Oei .heftig zeg! Hopelijk gaat de pijn meevallen in je zwangerschap.[/FONT] [FONT="]@ Tijgertje:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Jeeej!! Een meid!!! Gefeliciteerd!![/FONT] [FONT="]@ Zonnestraal:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Welkom!![/FONT] [FONT="]@ Lili81:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Jij zou donderdag een geslachtsbepaling doen .hoe is het gegaan?[/FONT] [FONT="][/FONT] [FONT="]Afsprakenlijst April 2012 mamas[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Ma. 24-10-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]11:30 Jessy82: VK[/FONT] [FONT="]Di. 25-10-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ vruchtje24: VK[/FONT] [FONT="]------ Kernesia: VK[/FONT] [FONT="]Wo. 26-10-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ Sjors22: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]------ Tijgertje1984: VK[/FONT] [FONT="]21:30 ons2wonder84: Geslachtsbepaling echo[/FONT] [FONT="]Vr. 28-10-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ Hannie: VK[/FONT] [FONT="]Di. 01-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ fl3xgirl: VK[/FONT] [FONT="]------ Maud85: pretecho tbv geslachtsbepaling[/FONT] [FONT="]------ tamtam78: VK[/FONT] [FONT="]Wo. 02-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]09:00 Naomi123: VK[/FONT] [FONT="]09:20 fidel2010: VK[/FONT] [FONT="]Do. 02-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]10:30 Ankje: VK[/FONT] [FONT="]Wo. 09-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ vriendlief: VK[/FONT] [FONT="]Do. 10-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]18:00 Linnie: termijnecho[/FONT] [FONT="]Ma. 14-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]11:45 Chelleke84: VK[/FONT] [FONT="]------ moestra: VK[/FONT] [FONT="]Di. 15-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]09:00 Naomi123: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]10:00 Chelleke84: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]10:45 Troela85: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]13:15 juultjeT: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]19:30 Jessy82: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]------ anoniempjuh: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Wo. 16-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ Tijgertje1984: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]------ MM1981: VK[/FONT] [FONT="]Do. 17-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ tamtam78: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Vr. 18-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ juultjeT: VK[/FONT] [FONT="]Ma. 21-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ Unox: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Di. 22-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ Maud85: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]09:30 ons2wonder84: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Wo. 23-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ MM1981: pretecho[/FONT] [FONT="]Ma. 28-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ vruchtje24: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Di. 29-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]08:40 2012mama: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Wo. 30-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]17:15 Sar: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Do. 01-12-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]08:45 Ankje: 20 weken echo + geslacht[/FONT] [FONT="]09:00 fidel2010: 20 weken echo + geslacht[/FONT] [FONT="]------ moestra: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Za. 03-12-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ vriendlief: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Wo. 07-12-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ MM1981: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Wo. 28-12-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ tamtam78: 3D/4D echo[/FONT]
[FONT="]Bevallingslijst April 2012 mamas[/FONT] [FONT="]25 Maart[/FONT] [FONT="]Sjors22[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT][FONT="](k[/FONT][FONT="]r[/FONT][FONT="]i[/FONT][FONT="]j[/FONT][FONT="]g[/FONT][FONT="]t[/FONT][FONT="] e[/FONT][FONT="]e[/FONT][FONT="]n [/FONT][FONT="]z[/FONT][FONT="]o[/FONT][FONT="]o[/FONT][FONT="]n[/FONT][FONT="])[/FONT] [FONT="]31 Maart[/FONT] [FONT="]troela85[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Naomi123[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]Kernesia (28)[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]1 April[/FONT] [FONT="]gertje08[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]Rosemarie86[/FONT][FONT="], ? kindje[/FONT] [FONT="]Chelleke84[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Marg1981[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Tijgertje1984 (27)[/FONT][FONT="], 1e kindje [/FONT][FONT="](k[/FONT][FONT="]r[/FONT][FONT="]i[/FONT][FONT="]j[/FONT][FONT="]g[/FONT][FONT="]t [/FONT][FONT="]e[/FONT][FONT="]e[/FONT][FONT="]n[/FONT][FONT="] d[/FONT][FONT="]o[/FONT][FONT="]c[/FONT][FONT="]h[/FONT][FONT="]t[/FONT][FONT="]e[/FONT][FONT="]r[/FONT][FONT="])[/FONT] [FONT="]2 April[/FONT] [FONT="]Jessy82[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]3 April[/FONT] [FONT="]JuultjeT[/FONT][FONT="], 1e kindje [/FONT][FONT="](k[/FONT][FONT="]r[/FONT][FONT="]i[/FONT][FONT="]j[/FONT][FONT="]g[/FONT][FONT="]t[/FONT][FONT="] e[/FONT][FONT="]e[/FONT][FONT="]n [/FONT][FONT="]z[/FONT][FONT="]o[/FONT][FONT="]o[/FONT][FONT="]n[/FONT][FONT="])[/FONT] [FONT="]Tamarah[/FONT][FONT="], 4e kindje [/FONT] [FONT="]Linnie1984[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]4 April[/FONT] [FONT="]tamtam78[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]5 April[/FONT] [FONT="]Unox[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]6 April[/FONT] [FONT="]Mammie Patricia[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]anoniempjuh[/FONT][FONT="], 1e kindje [/FONT][FONT="](k[/FONT][FONT="]r[/FONT][FONT="]i[/FONT][FONT="]j[/FONT][FONT="]g[/FONT][FONT="]t[/FONT][FONT="] e[/FONT][FONT="]e[/FONT][FONT="]n [/FONT][FONT="]z[/FONT][FONT="]o[/FONT][FONT="]o[/FONT][FONT="]n[/FONT][FONT="])[/FONT] [FONT="]Lili81[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]7 April[/FONT] [FONT="]Ons2wonder84[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]8 April[/FONT] [FONT="]trotsemamavan2[/FONT][FONT="], ? kindje[/FONT] [FONT="]Boney[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]evan (30)[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]zonnestraal1981[/FONT][FONT="], ? kindje[/FONT] [FONT="]9 April[/FONT] [FONT="]Moontje2008 (31)[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="] [/FONT][FONT="][/FONT]
[FONT="]10 April[/FONT] [FONT="]victoria (32)[/FONT][FONT="], 3e kindje[/FONT] [FONT="]Maud85 (26)[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]11 April[/FONT] [FONT="]Vruchtje24[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]13 April[/FONT] [FONT="]Wen1975[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]Semiramis (28)[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Hannie (23)[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]14 April[/FONT] [FONT="]fidel2010[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Josephine76[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]15 April[/FONT] [FONT="]Nijntje27[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]Regenboogje[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]16 April[/FONT] [FONT="]Loesje13 (29)[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]MM1981[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]2012mama (26)[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]17 April[/FONT] [FONT="]Ankje (28)[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]19 April[/FONT] [FONT="]Sar[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]Bruintje[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]21 April[/FONT] [FONT="]MamaR[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]20 April[/FONT] [FONT="]moestra (30)[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]22 April[/FONT] [FONT="]Beccy (26)[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]23 April[/FONT] [FONT="]Satire (27)[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]liftrasa (28)[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]25 April[/FONT] [FONT="]vriendlief[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]27 April[/FONT] [FONT="]Vogeltje (30)[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]28 April[/FONT] [FONT="]fl3xgirl (26)[/FONT][FONT="], 3e kindje [/FONT] [FONT="]Hoeveel [/FONT][FONT="]jongens[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]of [/FONT][FONT="]meisjes[/FONT][FONT="] worden er geboren?[/FONT] [FONT="]Jongens: 3x [/FONT][FONT="]------------ Meisjes: 1x[/FONT][FONT="][/FONT]
[FONT="]Bevallen van een [/FONT][FONT="]jongen[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]of [/FONT][FONT="]meisje[/FONT][FONT="]?[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Sjors22 ------------- [/FONT][FONT="]krijgt een Wordt een jongen![/FONT] [FONT="]Anoniempjuh ------ [/FONT][FONT="]krijgt een Wordt een jongen![/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Ankje[/FONT][FONT="] -------------- willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: jongen ------ Papa: meisje[/FONT] [FONT="]2012mama -------- [/FONT][FONT="]willen het niet weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: meisje ------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Maud85 ------------ [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: jongen ------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]Moestra ------------ [/FONT][FONT="]weten het nog niet[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Gertje08 ----------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]Chelleke84 --------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: meisje ------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]beccy --------------- [/FONT][FONT="]willen het niet weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: meisje ------ Papa: meisje[/FONT] [FONT="]Naomi123 ---------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: meisje ------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]Hannie -------------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: jongen ------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]JuultjeT ------------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten Wordt een jongen![/FONT] [FONT="]--- Mama: jongen ------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]tamtam78 ---------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten, verteld het alleen tegen familie[/FONT] [FONT="]--- Mama: meisje ------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Mammie Patricia --- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]Fl3xgirl -------------- [/FONT][FONT="]willen het niet weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: jongen ------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Fidel2010 ----------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]MM1981 ------------- [/FONT][FONT="]weten het nog niet[/FONT] [FONT="]--- Mama: meisje ------ Papa: meisje[/FONT] [FONT="]Unox ----------------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten, blijft geheim[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Loesje13 ------------ [/FONT][FONT="]willen het niet weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Vruchtje24 ---------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Ons2wonder84 ----- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: meisje ------ Papa: meisje[/FONT] [FONT="]Josephine76 -------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: jongen[/FONT] [FONT="]Troela85 ------------ [/FONT][FONT="]willen het niet weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: meisje ------ Papa: meisje[/FONT] [FONT="]Lili81 ---------------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: ? ------------ Papa: ?[/FONT] [FONT="]Jessy82 ------------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten[/FONT] [FONT="]--- Mama: jongen------- Papa: meisje[/FONT] [FONT="]Tijgertje1984 ------- [/FONT][FONT="]willen het wel weten Wordt een meisje![/FONT] [FONT="]--- Mama: jongen------- Papa: jongen[/FONT] [FONT="]Kernesia ------------- [/FONT][FONT="]willen het niet weten[/FONT]
Vraagje... K zit een beetje in 2 strijd... K wil graag een Doppler aanschaffen, twijfel eigenlijk al een week of 6 haha. Maar mijn man vind dat het hartje luisteren een beetje bij de verloskundige hoort. Geef m deels gelijk, heeft toch wel weer de leuke spanning. Alleen wil tussen door eigenlijk ook wel eens luisteren, ook voor mijn ouders misschien die heel close bijstaan (vooral na het gebeuren met pappa). Ik heb zelf het hartje nog niet kunnen horen, vrijdag hoop ik voor het eerst... Maar hoe denken jullie daarover?? Ik twijfel ook een beetje omdat ik denk dat ik over een paar weekjes ook uk al wel voel (al een aantal keren heel licht gevoelt ) en dan is het voor mij niet echt nodig meer denk ik. Oftewel twijfel twijfel Ben benieuwd wat jullie denken en of jullie ook een hebben...
chelleke, ja leuk he, was vorige week bij de wibra, ben ik verder ook niet van, maar ook super leuke spullen (foto die ik toen plaatste) en daar een boxkleed rose of blauw geblokt 8eur!!!! hannie, tja ik heb er ook 1, vind t super!!maar om er nu nog 1 aan te schaffen, tja je zal t binnekort ook gaan voelen denk ik...
Ja dat is dus ook nog een twijfelpunt haha. Ik heb wel 1 gevonden voor 29,95 dus vond ik niet heel duur... maar alle dingen eromheen... K kom er maar niet uit... zucht! Ik mag na een week herfstvakantie weer aan de slag vandaag. Ben benieuwd hoe het gaat na n weekje rust. Vanmiddag gelukkig al weer lekker vrij... van t werk althans. Alweer vol geplant met andere dingen Fijne dag allemaal!