@Gentle mooie openbaring hoe je dochtertje het vertelde! Onze dochter had het gisteren ook verteld aan Oma met de woorden ik krijg een baby Oma vond het ook helemaal geweldig met tranen in haar ogen.
@ Bloempje: Wat verschrikkelijk naar meid. Maar houd nog hoop, er staat immers nog een streep en enig bruinverlies hoeft ook niet direct iets te betekenen. Laten we hopen dat het vals alarm is en dat het gewoon een plakbeeb is. Ik duim voor je! Dikke knuf! @ Troela: Wat leuk te horen dat ze zo ontzettend leuk reageerden. Maakt het allemaal nog mooier. @ Gentl; hoe oud is je dochtertje? Wel super dat ze dat zo leuk oppakte. Begrijpt ze het ook? @ Mammie Patricia: haha, je dochter begrijp het duidelijk nog niet helemaal . Super te horen hoe kinderen zo onvoorspelbaar en grappig uit de hoek kunnen komen.
Bloempje en Chanelle een hele dikke knuffel en sterkte... Ik weet hoe klote dit voelt! Verder een hoop leuke reacties van familie.. Ik durf het nog niet te vertellen, wacht tot na me eerste echo.. Wil ze niet blij maken met een dode mus... Durf me ook nog niet echt tussen het lijstje te zetten, dus als jullie het niet erg vinden wacht ik daar nog een weekje mee...
hallo meiden Zo heb geproberd alleen vandaag even te lezen, maar jeetje wat een kletskonten zijn jullie ) 'Als' alles goed gaat word ik ook een april 2012 mama!!! We hebben al een dochtertje van 4maart 2010 en dit word dus nummer 2! Voor mijn dochter heb ik 2 MA gehad, met ruim 9weken, en ruim 11weken toen dus mijn dochter en nu helaas 7weken geleden een vm met zo'n 5-6weken. Nu dus alweer 5 weken zwanger, erg spannend allemaal maar we zijn er super blij mee!!! Eerste zwangerschappen zijn mbv hormomen gekomen en die van 7weken geleden en nu zijn spontaan, super dus!!! bloempje, meid wat een rottige situatie, kan me voorstellen dat je je erg kloote voeld. Tja het kan natuurlijk 2 kanten op, misschien is je test morgen met ochtendurine weer wat duidelijker wat ik hoop, maar als het bloeden doorzet ziet het er idd niet goed uit denk ik... Een ma is als op een echo blijkt dat je kindje niet meer leeft, maar er niet vanzelf uitkomt.veel sterkte!! chanelle, wat kloote zeg dat het mis is. ik hoop voor je dat je snel weer zwanger mag zijn, ze zeggen altijd dat je na een miskraam extra vruchtbaar bent, dus suc6!!!! ow meiden, ik zal hier af en toe meelezen, maar actief reageren gaat echt niet lukken, zit ook nog bij de mrt2010 mama's, en wil ook gewoon eerst wachten of het wel goed blijft gaan... groetjes ano
Chanelle en bloempje heel veel sterkte meiden. Het valt me wel op dat het al best bij veel meiden is misgegaan in dit topic
@bloempje: wat een rotsituatie zeg. Ik duim voor je dat het alleen bij wat bruin verlies blijft en dat je met ochtendurine weer een betere test hebt. Veel sterkte en een digi knuffel. @Gentle: Ik zou absoluut niet op 29 maat willen bevallen, want mijn nichtje wordt dan 1 jaar. Als ik de datum uitrekenen aan de hand van mijn laatste menstruatie dan kom ik wel op die dag uit (4 april is op basis van mijn ovulatietest berekend). Ook zou ik het niet graag op 1 april willen want dan is mijn neef al jarig. Verder maakt het me niet uit. @vruchtje: dat viel mij ook al op, vind dat toch best eng...
@vruchtje: Inderdaad!!!!!!!! erg spannend hoor zo! En natuurlijk zo sneu voor degenen waarbij het fout is gegaan... Pfff... Duimen voor iedereen maar, dat het voor ons goed blijft gaan, en dat het voor de andere meiden snel weer raak is... Ik hoop juist dat ik op 1 april beval, alsof het zo heeft moeten zijn want 1 april dit jaar is mijn schoonmoeder heel jong en onverwachts overleden. Zonder ooit kleinkinderen te hebben gehad. En ik hoop juist dat het op die dag geboren zou worden zodat het wat symbolisch heeft voor mijn vriend en mij...
@Bloempje: Sterkte meid...... hopelijk blijkt alles in orde. Hier vanavond gigantische baalavond.... was bij mijn petekindje op bezoek ( 1 mnd) en had t eff over het huisje met mijn neef. alle pech enzo werd toch eff wat veel. manlief is ook nog eens gronisch ziek dus dat komt er ook allemaal steeds bij. Vanmorgen hele moeilijke stoelgang gehad met daardoor de hele dag al een inimini beetje roze en beige verlies ( alleen inwendig zeg maar, dus bij "slijm"). Natuurlijk weet ik dat dit normaal kan zijn ivm adertjes, maar dan toch wil ik eff van jullie de bevestiging hebben dat dit inderdaad normaal is.... Heeft iemand van jullie dit ook gehad??? Kortom een K*t dag.... ga zo slapen ben dood op en hoop dat ik morgen weer fit wakker word... Liefs xxx Chelleke
Hallo april 2012 mama's, Een jaar geleden had ik mijn positieve test en dat maakt van mij een april 2011 mama. Ik weet nog wel hoe onzeker ik was de eerste maanden, maar uiteindelijk heb ik op 3 April een prachtige dochter gekregen. Succes allemaal de komende maanden en geniet van jullie groeiende buikjes!
@Chelleke! Dat is heel normaal, ik had het vanochtend ook (na het vrijen van gisterenavond denk ik) en loop ik toch ook de hele tijd met dat in mijn hoofd hoor... Maar goed, afwachten is het enige wat we kunnen doen...
Voor straks, slaap lekker allemaal. Heb net al heerlijk een uurtje op de bank geslapen (ben kapot), maar het is eindelijk weekend dus morgen kan ik uitslapen. Heb net mijn plasje netjes in de MvM fles gedaan, maar jeetje dat stinkt wel. Maar in mijn achterhoofd houden dat het voor een goed doel is en niet te veel bij nadenken...
@ Chelleke... ik heb dat ook hoor... heb het eigenlijk tot nu toe alleen gisteren níet gehad. Ik maak me daar nu eigenlijk geen zorgen meer in. Dokter gaf ook al aan dat het heel normaal is. Ik belde vandaag voor het resultaat van de bloedtest. De zwangerschap is wel bevestigd door de HA maar ze meten blijkbaar het HCG gehalte niet?? Is dat normaal in NL? In BE wordt dat automatisch gemeten dan geven ze een inschatting van hoever je bent. Ik was toch wel teleurgesteld dat ze me dat niet konden vertellen. Heb wel gebeld naar de gyn. de eerste afspraak is op 30-08 en de eerste echo op 19-09 spannend En komende zondag gaan we het vertellen aan de schoonfamilie. Leuk!! Ik heb een paar mini-schoentjes gehaald, een klein zakje chocolaatjes met roze en blauwe muisjes en een foto van de positieve zwangerschapstest. Dit geven we dan in zo'n cadeauzakje. Lijkt me wel leuk. Ben benieuwd naar de reacties
30 maart Gentle, 23 jaar, Overijssel, 2e kindje 1 april Rosemarie, 25 jaar, Zuid-Holland, 1e kindje Gertje08, 30 jaar, Groningen, 2e kindje xlns, 32 jaar, Limburg, 2e kindje Marg1981, 30 jaar, Utrecht, 2e kindje Hellow86, 25 jaar, Dronten, 1e kindje 2 april Assepoes84, 27 jaar, Zuid-Holland, 1e kindje Lantine, 31 jaar, Zuid Holland, 1e kindje Kawaii, 28 jaar, Brabant, 1e kindje 3 april Chelleke84, 26 jaar, Duitsland ( Limburg), 1e kindje Jonie2, 26 jaar, Utrecht, 2e kindje Unox, 27 jaar, Gelderland, 1e kindje 4 april Kernesia, 28 jaar, Zuid_Holland, 1e kindje danielle, 29 jaar, Utrecht, 1e kindje Troela85, 25 jaar, Brabant, 1e kindje 5 april LieveL, 27 jaar, Drenthe, 2e kindje JuultjeT, 24 jaar, Drenthe, 1e kindje Vlindertje1982,29 jaar, Flevoland, 2de kindje tamtam78, 33 jaar, Gelderland, 2de kindje Dijkim, 28 jaar, Zuid Holland, 2e kindje 6 april Zeynep70, 27 jaar, zuid-holland , 2e kindje Linnie1984, 26 jaar, Noord-Holland, 1e kindje Mammie Patricia, 27 jaar, Gelderland, 2e kindje 7 april Mirella25, 29 jaar, Brabant, 2e kindje 8 april Milapalou, 30 jaar, Zuid-Holland, 2e kindje Boney, 29 jaar, Drenthe, 2e kindje trotsemamavan2, 30 jaar, brabant, 3de kindje Moontje2008, 31 jaar, Gelderland, 2e kindje 9 april vruchtje24, 28 jaar, Noord-Holland, 2e kindje LinC, 28 jaar, Limburg NL, 1e kindje Mendy, .. jaar, Provincie, 1e kindje * Bloempje83, 28 jaar, Brabant, 2e kindje Ik heb mezelf maar onderaan de lijst gezet, het begon vanmorgen toch flink te bloeden helaas Ik wens jullie allemaal een gezonde fijne zwangerschap toe! Dag meiden. X Bloempje
hoi meiden, lees wel iedere dag mee maar jullie schrijven zoveel dat het me niet mee lukt om overal op te reageren. maar ga het toch proberen om even te reageren ben zelf ontzettend bang dat ons kleintje niet blijft plakken of dat het hartje niet klopt met de echo, en helemaal als ik hier lees dat het bij iemand helaas mis is gegaan. nieuwe meiden van harte gefeliciteerd, bij de meiden waar het mis is gegaan heel veel sterkte
@Bloempje, wat een onzekerheid, heel veel suc6 dit weekend en dat je maar snel duidelijkheid mag hebben! Gisteren hebben we het aan mijn ouders een broertje verteld (op de verjaardag van mijn moeder) ze waren erg blij! Later kreeg ik nog een sms: Super gaaf...... opa en oma, dat zou leuk zijn! Nou hebben we wel meteen een ' deadline' om het aan schoonouders te vertellen want die hebben a.s. donderdag samen afgesproken. Voor de rest wel gevraagd of ze het tot 24 aug (1e echo) stil willen houden, ben benieuwd of dat lukt.. Ik heb het huishouden eigenlijk de hele week al uitgesteld maar ontkom er vandaag toch echt niet aan.. Naja niet zo mooi weer dus dat scheelt. Fijn weekend allemaal X